Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
Noin sata minusta otettua alastonkuvaa ja muutama pätkä mun ja avon seksielämästä oli joutunut vääriin käsiin. Nimittäin mun VANHEMMILLE!!!

Sentään sun kuvasi ei jääneet vuokrakameraan ja ole paraikaa siirtymässä ulkomaalaiselle www-palvelimelle. Relaa, kyllä sun vanhemmat tietää että sulla on seksielämä. Jos ne loukkaantuu kuvista, missä saat keilaa kakkoseen, niin heidän häpeänsä.

Eleonoora sanoi:
Noin sata minusta otettua alastonkuvaa ja muutama pätkä mun ja avon seksielämästä ......... Voi VITTU! :wall:

Sori, mut lainatakseni: Mitä ei voi estää, se täytyy kestää.
Sopii tähän:hyper:

Eleonoora sanoi:
Noin sata minusta otettua alastonkuvaa ja muutama pätkä mun ja avon seksielämästä oli joutunut vääriin käsiin. Nimittäin mun VANHEMMILLE!!! :nolo: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :itku: :itku: :0: :eek: :( :wall: :wall: :wall: :arvi: :david: :wall: :wall:
Voitte vain kuvitella, mikä on fiilis nyt.

e. ei olla satavarmoja, et onko vanhempani kuvat katsoneet siltä muistikortilta, mutta jos ovat, niin voin vain kuvitella heidän reaktionsa. "Ai tuolta se meidän tytön pillu näyttää". Voi VITTU! :wall:

:lol2:

Kai oli ees edustavia kuvia?

Pistä s-postissa muutama tuleen.

susa sanoi:
Sori, mut lainatakseni: Mitä ei voi estää, se täytyy kestää.
Sopii tähän:hyper:

Niin sopii. :D
Mutta isäni ilmeestä päätellen, se oli katsonut kuvat. Oli lievästi huvittuneen näköinen.. Siis voihan hitto.. Kyllä hävettää. En taida heti huomenna olla menossa porukoille kyläilemään.. :nolo:

e. edustavia ja ei edustavia.. Siinä vaiheessa, kun pillua on kuvattu niin läheltä kuin mahdollista, niin liekö se sit edustavaa vai ei.. Tai sit minä ja dildo yhteiskuvassa... Ei helvetti. Toisaalta tää huvittaa mua itseänikin, mutta häpeän tunne on ehkä kuitenkin hieman suurempi..

e2. ne kuvat tuskin tulevat yleiseen jakeluun. Edes ne kaikkein edustavimmat kuvat eivät tule tänne, eikä myöskään kenenkään sähköpostiin.

Eleonoora sanoi:
isäni ilmeestä päätellen, se oli katsonut kuvat. pillua on kuvattu niin läheltä kuin mahdollista, niin liekö se sit edustavaa vai ei.. sit minä ja dildo yhteiskuvassa... Ei helvetti.

Nyt mietitään hetki rauhassa, että kun sitten Eleonoora pyrkii isona eduskuntaan, niin kukahan ekana osaa yhdistää ihmisen nimerkkiin ja kaivella nää jutut täältä.:thumbs:

Edit. kerrankin voin puhua jostain, mistä mulla on kokemusta...

Mixu sanoi:
Nyt mietitään hetki rauhassa, että kun sitten Eleonoora pyrkii isona eduskuntaan, niin kukahan ekana osaa yhdistää ihmisen nimerkkiin ja kaivella nää jutut täältä.:thumbs:

Edit. kerrankin voin puhua jostain, mistä mulla on kokemusta...

Voin luvata, että en tule koskaan pyrkimään eduskuntaan. Mä en ymmärrä niistä jutuista mtn, eikä mua myöskään kiinnosta ymmärtää. Vaikka liekö ne kansanedustajatkaan ymmärtää. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:

:offtopic: Nyt voin ehkä paremmin ymmärtää 'läheisriippuvaisuuttasi' suhteessa mieheesi sillä on ainakin yksi asia joka teidät yhdistää: Ilmeisen hyvä seksielämä.

:)

MissEvilEve sanoi:
:offtopic: Nyt voin ehkä paremmin ymmärtää 'läheisriippuvaisuuttasi' suhteessa mieheesi sillä on ainakin yksi asia joka teidät yhdistää: Ilmeisen hyvä seksielämä.

:)

Hmm.. Se on hyvä, kun meidän seksielämän laatu selviää noinkin helposti. :lol2:

Eleonoora sanoi:
Hmm.. Se on hyvä, kun meidän seksielämän laatu selviää noinkin helposti. :lol2:

No ei se ainakaan paskaa ole jos parisuhteessa innostutaan sekä a) kuvaamaan että b) käyttämään välineitä

:lol2:

MissEvilEve sanoi:
No ei se ainakaan paskaa ole jos parisuhteessa innostutaan sekä a) kuvaamaan että b) käyttämään välineitä

No empä olekaan tuota ajatellut. Jos näin on pitääkin katsoa että tyttöni näkee tämän viestin, ollaan varmaan molemmat oltu vaan turhan negatiivisia :D

Eleonoora sanoi:
Siinä vaiheessa, kun pillua on kuvattu niin läheltä kuin mahdollista, niin liekö se sit edustavaa vai ei.. Tai sit minä ja dildo yhteiskuvassa...

Mikä näitten kuvien funktio on? Onko ne tyyliin matkamuistoja menneisyydestä: "Tältä se meikäläisen tussu näytti 30 vuotta ja 4 synnytystä sitte". Vai onko tarkoitus kenties tarjota äijälles runkkumateriaalia yksinäisiin öihin vai mistä on kysymys?

TRENT sanoi:
Mikä näitten kuvien funktio on? Onko ne tyyliin matkamuistoja menneisyydestä: "Tältä se meikäläisen tussu näytti 30 vuotta ja 4 synnytystä sitte". Vai onko tarkoitus kenties tarjota äijälles runkkumateriaalia yksinäisiin öihin vai mistä on kysymys?

:offtopic: jatketaan: Yleensä tuota kuvaamista harrastetaan sekä parin yhteiseksi iloksi että omiin hetkiin, niin miehelle kuin naisellekin. Kyllähän sitä naisenkin silmää voi hivellä ja sormenpäitä kutkuttaa kun voi ihan konkreettisesti katsella niitä kuvia kumppanistaan silläaikaa kun hän ei ole paikalla, ei tarvi turvautua pelkkään muistelemiseen.

Ja toinen on sekin ettei kaikkia niinkään kiinnosta niiden kuvien katselu, vaan ennemminkin kuvaustilanne joka on monille oivaa esileikkiä ja ihanan kiihottava spesiaalijuttu siihen seksielämään. Kuvat sitten säilytetään vaikka muistona että on ollut sellainen ja sellainen tuhma hetki.

Eleonooran motiiveista en tiedä mutta vastaan näin yleisesti.

timse sanoi:
totesin uimavahdille että "no uppista keikkaa", tein täyskäännöksen ja lähdin rauhallisesti kävelemään suihkulle päin korvat punaisina... voi voi sitä komediaa. :nolo: :nolo: :nolo:

Niin...kyllähän sitä "vahinkoja" sattuu. Menitkö suorinta reittiä takaisin, vai kiersitkö vielä altaan toisenkin reunan? :D :D

Huomenna piti päästä VIHDOIN puntille pitkän tauon jälkeen (ylikunto ensiksi ja sitten heti perään flunssa), mutta kuinkas kävikään aamulla mittasin kuumetta ja hupsista keikkaa 37.9 astetta vieläkin..:curs: :wall: :wall:

Naapuri on tehnyt yhdistettyä keittiö- & vessaremonttia elokuun puolivälistä asti. Aloittaa poraamisen JOKA AAMU klo 8.30, paitsi tänään kun heräsin kahdeksalta aloitti vasta vähän ennen kymmentä. Joo, normaalit on varmaan tähän aikaan töissä, mutta mun pitäis opiskella kotona. Ei jaksa kirjastoa joka päivä.

Miten helvetissä sillä voi olla enää yli kolmen kuukauden jälkeen mitään porattaavaa jäljellä? Kaataako seiniä? Kyllä olen kiitollinen etten ole yötyöläinen, varmaan tosi kiva yrittää nukkua. Ja mulla on korvatulpat, ei auta. Suoraan yläkerrassa poraavat. Räjähdän kohta :curs: :curs: :curs:

Back
Ylös Bottom