Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tonza:

Eikös se näin menny-> Loukkaantuminen=:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kraftwerk n, sä muistit! :D

(tai sit heitit vaan tuurilla)

No, jokatapauksessa viinat on ostettu ja kavereita tulossa tänään käymään... Sääli vaan, kun kovaa treeniä olisi ohjelmassa vielä 6 päiväksi etiäppäin. Ja kyllä toi yläkroppakin treeniä vielä kaipaa..

Pitää katella, et onnistuuko sen verran aikasin jo himmaamaan, et huomenna treeni onnistuis...

:kippis1:

kun tässä nyt tarkemmin ajattelee, niin lonkathan ne alkaa vittuilemaan. ja vielä suht nuorella iällä. en taivu edes voimanostokyykyn ala-asentoon jo asento on leveä. jospa tää johtuu melko ahkerasta sumolla vetämisestä? joka tapauksessa, aion vetää perinteisellä ainakin pari kuukautta

Originally posted by Tonza
Kraftwerk n, sä muistit! :D

(tai sit heitit vaan tuurilla)

muistaakseni vielä samaisessa threadissa melkeinpä toivoit jonkunnäköstä loukkaantumista.:lol1: ei sais kyllä nauraa...:kippis1:

No niin..

Kiitokset kaikille myötätunnosta, jotka sitä antoi. Lopetin suhteemme ja muutin muualle.

Kipsi vielä 2 viikkoo kädessä ja sit pitää alkaa valmistautumaan "uutteen nousuun". Mittailin mielenkiinnosta hanskan ja forkun ymp.mitat heti, kun tiesin treeneihin tulevan taukoo ja katotaan paljon senttejä lähtee. Tänään käteen vaihettiin hieman inhimillisempi lasta ja pojjaat minkä näköinen käsi oli, meinasi jotenkin laatta lentää, kun katto sitä, hyvä että jaksoi rannetta pitää suorana, kun käsi oli vaakatasossa.:urjo:

Nyt on sitten ilmaantunu uusi vitutuksen aihe:
-taloon, johon muutin, ei ole 2 suuntasta modeemia, joten pakkotoiston lukeminen ei onnistukkaan päivittäin:mad2:

treenaan jalat vain joka toinen viikko johtuen siitä että pelaan myös lätkää. viime jalkatreenin jälkeen on ollut kolme väliviikkoa johtuen kevyestä viikosta (en vaivautunut salille jalkapäivänä) ja sopivan vittumaisesti sijoittuneista peleistä (ennen ja jälkeen jalkapäivän).
tänään oli sitten tarkoitus mennä treenaamaan jalat oikein kovaa. ajoin paskalla pyörällä lumisateessa varmaan 15 minuuttia liikuntahallille vain nähdäkseni lapun: voimailusali suljettu (kolun joulujuhla). en siis päässyt treenaamaan jalkoja jonkun saatanan ala-asteen joulujuhlan takia. täytyy vain toivoa että viikonlopun aikaan pääsee punttaamaan

eipä ole pitkään aikaan näin vituttanut

perkele

Kävin tossa tekeen selkää äsken ja Stratovarius hakkas rokki koneessa niin perkeleesti että oli oikeen mahtavat fiilikset reenata... Niin eiköhän kohta tullu joku 180cm/50kg heinäkeppi salille ja kävi laittaan novan päälle... Vittu mulla tuntu että repiää pää... nyrkkiä puristin niin perkeleesti... ois tehny niin mieli vetää niin paljon ku lähtee vastapalloon sitä vitun äijää... eikä sit kumminkaan kehannu ruveta huutaan sille mitään ku oli kumminki enää kolme sarjaa alataljassa jälellä... harmittaa kyl vähän näin jälki käteen ku en sanonu mitään... että semmosta...

Pakko se on itekkin päästää höyryjä pihalle: oon lykännyt yhtä labraselkkaria (koulu suger kuk!) kaks viikkoo ja tänään sitten aattelin viimeinkin tehä sen valmiiks niin eikös sitä oo kaikki paperit hukkunut johonki hevon vittuun ja homma jää puolitiehen. Kiva vaan alottaa vuosi 2003 selittelemällä missä se viipyy ja tekemällä kaikki saatanan mittaukset uudelleen. Voi vittu että pistää sapettaa tää oma saamattomuus. Nuuskatkin on lopussa ja nälkäkin puskee päälle. Perse.

vituttaa jatkuva sairastelu,koko syksy on mennyt enemmän tai vähemmän kipeänä,treenitaukoa monta viikkoa,ja taas pukkas flunssan poikanen.se jos mikä syö pientä ihmistä :(

Originally posted by camu
vituttaa jatkuva sairastelu,koko syksy on mennyt enemmän tai vähemmän kipeänä,treenitaukoa monta viikkoa,ja taas pukkas flunssan poikanen.se jos mikä syö pientä ihmistä :(

Joo, sama homma. En tiedä mikä helevetti on vialla, mutta koko syksy on mennyt kipeenä. Milloin on kurkku karheena ja nokka vuotaa. Viimeisen 2 kk:n aikana olen käynyt salilla about 3 viikkoa. Kävin vittu lääkärissäkin ja ei se mitään löytänyt. Tulehdusarvot oli ok, kurkku vähän punoitti. Nyt sitten viime viikonloppuna tuli taas jotain vitun köhää. VITUTTAA OIKEESTI (olen normaalisti rauhallinen ihminen, en kiroile tms..). Se vituttaa myös, kun tuntuu, että kutistuu ihan silmissä. Hanskat pienenee päivä päivältä, kohta katoan kokonaan....

Tää viikko mennyt flunssan kourissa. Ei oo onneksi ollut kuumetta, mutta muuten heikohko olo. Sunnuntaina ois tarkoitus mennä taas treenailee. Pitää ottaa tää levon ja palautumisen kannalta, varmaan taas treeni maistuu ja kulkee viikon lepäilyn jälkeen... :p

vituttaa se kun peukalo murtui ylemmästä nivelestä ja käsi on nyt 5 viikkoa paketissa.

Vituttaa niin perkeleesti se kun rahat loppu viikko sitten, oli myöhässä oleva vuokra vihdoin maksettava kun vuokraemäntä kiehu jo raivosta, ei oo ollu ruokiin laittaa kun euro päivässä viikon ajan eikä jauhoja mitään, treenitauko yli viikon, viikossa laihtunu 102->98 ja joka päivä lähtee lisää, joulu tulossa jonka oon töissä koko viikon, emäntä lähti perheensä kanssa viettämään joulua 500km päähän pariks viikoks ja omat perheenjäsenet on 550km päässä. Vitun hieno joulu tulee ja niillä rahoilla mitä töistä tulee pitää maksaa opintotukia takas eikä toi viikko riitä ees kahen tuen takasmaksamiseen puhumattakaan kaikista niistä laskuista mitkä on rästissä.

Mutta eniten vituttaa tosiaan tää nälkä jota kestää ainakin maanantai-iltaan kun tuun töistä niin toivottavasti on kirjeet tullu missä pitäs olla rahaa muutama hassu euro. Ja voihan olla ettei ne ehi tulee kun postilla on joulukiireensä. Sit pitää syödä lunta.

Mutta pieniä nää mun vitutuksen aiheet loppujen lopuks on. Mutta vituttaapa silti niin saakelisti :mad2: .

Nyt vituttaa, kun olin just treenaamassa ja prkl. painot millä tein oli niin äärettömän pieniä ja silti ne tuntu niin raskailta:mad2: Kaikki voimat on kadoksissa, kiitos mahataudin jossa olin tossa vähän aikaa sitten. Justiinsa kun joulukuun alkupuolella rupesi kulkemaan ja ennätyksiä tulemaan niin sen jälkeen olen kahesti ollut KUNNOLLA kipeenä...prkl.:mad2:

Kaveri hyppäs junan alle, se vituttaa.

R.I.P KLX

SEE Y WHEN I GET THERE FOOL!!!

Auts...osanotto,jos se nyt mitään merkitsee tuntemattomalta ihmiseltä...

Minua vituttaa,koska:
1. En saanut sitä saatanan rautaa ylös vaikka koko kropalla puristin..sen olisi saatana pitänyt nousta!!

2. Istun kotona,kun voisin olla tuolla muualla rakkaitteni kanssa.

3. En tiedä mikä on tilanne...kertoisiko rakkaani sen...vittu.

4. Liittyen edelliseen,en tiedä olenko tärkeä..

5. Massa ei kasva.

6. Ei ole rahaa.Tästä johtuen en voi ostaa tiettyjä asioita... :mad2:

7. Vituttaa se että äsken oloni oli melkein jo hyvä,jammailin musiikin mukana ja NYT..nyt vituttaa...

Originally posted by camu

Mullaki on ollu koko syksyn jonkulainen flunssa päällä, mutta salin olen jättäny väliin vain muutamana pahana päivänä.

Originally posted by beginner
voimailusali suljettu (kolun joulujuhla).

Näistä lähtee järki. Ku on jo asennoitunu siihen treeniin ja sitte sali on jonku työntekijän nimipäivän takia kiinni.

6kk intissä ja 2kk ilman treeniä, ensinposkiontelontulehukset sit keuhkokuume ja sit vielä pitkät leirit päälle. Maanantaina todettiin astma.

VITUTTAA ANKARASTI!!!!

Vähän vanha threadi... Ei vaan jaksanu tehä uutta vitutuksesta.....
Mua vituttaa tällä hetkellä ankarasti ku mun eukko meni perkele pettämään yhen tyypin kans mua!!!:mad2:
Onneksi oli leijonaa että voi hukuttaa surun ja vitutuksen!
:kippis1:
Tai siis pelkästään vitutuksen....

Suositut

Back
Ylös Bottom