Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli mieleen yks vanha äijä(joku yli 75 ehkä) joka tuli salille katselemaan millanen meininki siellä nykyään on. Miehen vaimo oli nimittäin juuri kuollut ja siinä turisi jonkun aikaa mun kanssa, suunnitteli aloittavansa salilla käyntiä uudestaan että olisi jotain puuhaa. Vähän sääliksi kävi kun mies höpisi (tippa linssissä?) vaimostaan ja vanhoista treeniajoistaan salilla, en siihen oikeen osannut nuorena kloppina mitään motivaatiota kohottavaa sanoa vanhalle jarrulle mutta toivottavasti pappa alkaa salilla käymään. Siinähän sitä puuhaa ja muuta ajattelemisen aihetta on!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kun on perkele ollut ikuinen opiskelija ja opintolainaa rapiat 20000 euroo ja nyt kun ois valmistuminen pian edessä niin ei oo töitä. Alan työttömyysaste on parin prosentin luokkaa, mutta yliopistopaikkakunnalla tuo pari prosenttia on varmaan työllisyysaste. Tässä joutuu miehen elätettäväksi, ja se jos mikä syö naista. En ala.
:mad2:

Originally posted by Nate
Vituttaa kun on perkele ollut ikuinen opiskelija ja opintolainaa rapiat 20000 euroo ja nyt kun ois valmistuminen pian edessä niin ei oo töitä. Alan työttömyysaste on parin prosentin luokkaa, mutta yliopistopaikkakunnalla tuo pari prosenttia on varmaan työllisyysaste. Tässä joutuu miehen elätettäväksi, ja se jos mikä syö naista. En ala.

Koska olet alkanut keräämään tuota lainaa? 10-15 vuotta sitten? Vai saako sitä vielä nykyäänkin noin paljon (luulin, että ei). Sehän on nykyään markkinakorkoista, valitettavasti.

Originally posted by Iivili
Näin mullakin.

Lisäksi se, että ilmeisesti nyt pitkäaikainen seurustelusuhde on käytännössä ohi. Mitään dramaattista siihen ei liity, ainakaan tietääkseni kukaan ei oo pettäny ketään tms. Jonkun verran pukkaa masennusta silti, minkäs sille voi.
-----------------------------------------------------------------------------------
Tsemppiä sulle Iivili. Se on eräänlainen kuolema toi pitkäaikaisen suhteen päättyminen. Jos joku ton lauseen ymmärtää. Kannattaa tosiaan liikkua ihmisten ilmoilla ja purkaa tunteitaan vaikkapa kylmään rautaan (ja tuoppiin välillä, kunhan ei liikaa)?

Hmm. tässä mun vitutus lista

1) kolmen viikon treeni tauko flunssan takia!
2) kolmen vuoden seurustelu ohi!
3) uusi kämppä on kauhea luukku!
4) tietokoneen kovo leviää hetkenä minä tahansa!
5) Auton cd boxi levis, ei voi kuunnella mieliala musiikkia, pakko kuunnella kiss fm:ää!
6) Ja valuutta varanto on nolla jeniä eli ei ujettakaan!

Taitaa olla tää talvi petollista aikaa kun noita eroja on liikenteessä. Tosin suksien ristiin meneminen vaatii lunta. Kuivalla maalla se ei onnistu.

Originally posted by Andy
Koska olet alkanut keräämään tuota lainaa? 10-15 vuotta sitten? Vai saako sitä vielä nykyäänkin noin paljon (luulin, että ei). Sehän on nykyään markkinakorkoista, valitettavasti.

Vuonna -94 nostin eka lainan. Vuodesta -95 yliopisto-opiskelua, aktiivista ja vähemmän aktiivista...
Seuraavat vuosikymmenet lienee tiedossa aktiivista lainanmaksua :rolleyes:
Onneksi ei ole (eikä tarvitse ottaakaan) asunto- tai autolainaa!

korjaus tuohon läävä vitutukseen!
Soitin, että otan sen luukun, Äijä sanoi tylysti vuokranneensa sen jo kun olin kuulema miettinyt liian kauan. eli suomeksi yhden vuorokauden, jonka ilmoitin kun kävin tutustumassa ko. asuntoon. Siis korjaus olen kohta koditon. ja se kyllä vituttaa kun yöt on kylmiä :(

Tää syö kyllä miestä:
Painonnoston MM-skaboissa, joku venäläinen 15v. 69kg muija tempas jotain reilusti yli 100kg ja töynsi lähes 150kg. Siis ei jumalauta!! Koskakohan sekin on alkanut nosteleen? Muut on käyny satubaletissa, niin tämä on käyny repiin salilla.

Vituttaa upottaa helvetinmoinen summa rahaa kämppään, joka valmistuu vasta yli vuoden päästä, ja rahat tietenkin halutaan etukäteen. Taitavat olla tuntipalkalla...prkl :mad2:

Viime viikolla sain jostain päähäni päivittää Internet Explorerini, tietysti suoraan Microsoftin sivuilta...

"Päivitys onnistui"
"Odota, tietokone käynnistyy uudelleen"
"Vmm32.vdx tiedosto puuttuu tai on vioittunut."

Reset:

"Vmm32.vdx tiedosto puuttuu tai on vioittunut"

Ei käynnistyny vikasietotilassa, ei mitenkään. Oli pakko ottaa kone kainaloon, tallustaa pari kilometriä pakkasessa ja jättää kone pelastaville datanörteille, jotka velottaa 84 euroa tunnilta.

:mad:

En ole käynyt viikkoon paskalla. Säästän torttua, jonka aion lähettää suoraan Bill Gatesille!

Prkl!

aika vähäpätöinen juttu, mutta tänään (eikä koskaan ennenkään) ei noussut 190 maasta. kaks kertaa yritin, paino ei hievahtanutkaan. alko sitten ottaa niin paljon päähän, että hakkasin säkkiä hetken ja lähdin kalppimaan kotia kohti. jäi selkä ja olkapäät treenaamatta :mad2:

ps. onneks nous sentään 170 ;)

Just tilaamassa opinorekisteriotteessa ajanjaksolle 1.9-25.11.2002 opintoviikkoja: 0; nolla. Ahdistaa, loppuvuosi niin tukossa, ettei niitä tenttejä saa ikinä läpi. Joutuu varmaan Likvidoimaa kotiteatterin, kun kelatäti alkaa ryppyileen. :eek:

Originally posted by JiiPee

2) kolmen vuoden seurustelu ohi!
Taitaa olla tää talvi petollista aikaa kun noita eroja on liikenteessä.

Meni sitten minullakin poikki. Ja oli vielä pidempi suhde. Onneksi sentään treenimotivaatio nousi aivan uusiin lukemiin eron myötä.

Originally posted by Natu79
Viime viikolla sain jostain päähäni päivittää Internet Explorerini, tietysti suoraan Microsoftin sivuilta...

"Päivitys onnistui"
"Odota, tietokone käynnistyy uudelleen"
"Vmm32.vdx tiedosto puuttuu tai on vioittunut."

Reset:

"Vmm32.vdx tiedosto puuttuu tai on vioittunut"

Ei käynnistyny vikasietotilassa, ei mitenkään. Oli pakko ottaa kone kainaloon, tallustaa pari kilometriä pakkasessa ja jättää kone pelastaville datanörteille, jotka velottaa 84 euroa tunnilta.

Heh, mulla kävi muutama viikko sitten melkein samalla tavalla. Olin juuri edellisenä päivänä pistänyt windows2000:n uusiksi ja päivitin Explorerin... käynnistin tietokoneen uusiksi ja koko romu ei lähtenyt päälle. Kokeilin pari kertaa ja ei toiminut vieläkään.... Kovalevy meni hajalle. Oli tosi kiva homma. Onneksi oli tärkeimmät tiedot toisella kovalevyllä, mikä toimii ainakin toistaiseksi. :p

vitutti....äijä joka liimailee meidäm kerrostalon pihassa jatkuvasti mun hondaan lappuja että auto ei ole parkki ruudussa....vittu ja se on mutta eihän sitä saatana talvella näe se äijä!!"! mutta eilen loppu vitutus. näin kun se oli menossa lappu kädessä siihen autolle illalla ja hiivin taakse otin käden selän taakse painoon hankeen ja kävin huutamaan että saatana yrität murtautua mun autoon. äijä ei saanu sanotuksi mitäänkun uhkasin vielä soittaa poliisit ja lopulta sanoin että ...ei vittu enää ikinä lähelle...loppu varmaan laput

..Poikki taitaa mennä minullakin.. elämäni paras, ellei sitten elämäni nainen lähtee kuudeksi kuukaudeksi englantiin ja mä jään tänne pakkaseen.. hienoa. Todella hienoa.

Originally posted by jeesu
vitutti....äijä joka liimailee meidäm kerrostalon pihassa jatkuvasti mun hondaan lappuja että auto ei ole parkki ruudussa....vittu ja se on mutta eihän sitä saatana talvella näe se äijä!!"! mutta eilen loppu vitutus. näin kun se oli menossa lappu kädessä siihen autolle illalla ja hiivin taakse otin käden selän taakse painoon hankeen ja kävin huutamaan että saatana yrität murtautua mun autoon. äijä ei saanu sanotuksi mitäänkun uhkasin vielä soittaa poliisit ja lopulta sanoin että ...ei vittu enää ikinä lähelle...loppu varmaan laput
:lol1: aika rankkaa toimintaa.

Tällä hetkellä vituttaa, kun typeryydesäni onnistuin venäyttämään nivuseni kyykätessä. Keskityin lämppäreihin vain n. 80 prosenttisesti ja heti napsahti. Tyhmyydestä sakotetaan...

Ajattelin, että se oli vaan ihan pieni ja jo seuraavalla kerralla voisin kyykätä kevyesti ilman ongelmia ja hakea tuntumaa. Seuraava kerta oli eilen ja aivan vituiks meni. Ei pystyny edes kevyimpiä lämppäreitä ottamaan...

Eli nyt tulee kyykkyyn ja vetoon viikon-pari taukoa varmaan ja sitten onkin joulu ja olen poissa treenisaumojen lähistöltä. Eli seuraavan kerran kyykkäilen varmaan joskus ens vuonna... :mad2:

Jos sitä sillon olis oppinu virheistään ja hoitais ne lämppärit taas 100% oikein. Ja muutenkin vois ottaa aika maltillisesti sen alun, ettei napsu uudestaan...

Ja taas tämä touhu alkaa pohjien hakemisella. Enhän onneksi ole mitään muuta tehnytkään koko syksyn aikana. Kertaakaan en ole vielä päässyt viime talven tuloksiin ja nyt saa taas aloittaa vieläkin alempaa... :mad2:

Vitun loukkaantumiset, pienikin vaiva onnistuu parhaimmillaan kusemaan hommat! Ja juuri, kun homma muuten toimii ja muut liikkeet kulkevat ja muutenkin olisi into katossa.. :evil:

-Vituttaa olla sinkku, ei ole pitkään aikaan tullut tutustuttua naiseen, joka olisi ihan oikeasti kiinnostanut.

-Opiskelu ei ole maistunut ollenkaan ja sitten kun otin viimein itseäni niskasta kiinni ja tein yhtä ohjelmoinnin tehtävää tuntikaupalla ja kävin palauttamaan sitä, niin se ei sitten kelvannutkaan.

-Rahatilanne alkaa näyttää huolestuttavalta.

-Päivärytmi on mennyt ihan luonnottomaksi: alkaa väsyttää vasta joskus kello 04-05 tienoilla ja nukun sitten n. 10 tuntia.

Ainoa syy miksi pää pysyy kasassa on, että edes treeni kulkee ihan mukavasti. Tänään kävin juuri mm. vetämässä maasta 180 kilolla ysin :).

Suositut

Back
Ylös Bottom