Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by Konsta
Lievästi harmittaa kun telinevoimistelu on kärsinyt hiukkasen taukoa. Mut ens kerralla kahta kauheammin! :lol2:

No nyt mä ymmärrän sen sun avatarin..Ilmankos.. :)

VOI VITTU! Mua vituttaa niin perkeleesti ku olin saatana sairaana lähes 40 fuckin' kuumeessa ja sain siitä saatanan kovan yskän juuri kun olin koko kesän yskinyt 6kk 24/7 perkele. Ja nyt se mikä vituttaa niin olin mukavassa hommassa työharjoittelussa mukavien työkavereiden seurassa ja sitten joku kateellinenkusipää :david: -paskapää, jonka linjalla ei ollut työharjoittelijaa kävi saatana vittu soikoon nakittamassa mut perkele paskahommiin... :curs: NII VITTU PERKELE :wall:

:offtopic: :kakka:

:wall:

Vituttaa!! Tili tyhjä ja veromätkyt maksamatta.. matka edessä vailla käyttörahaa..

Kroppa AIVAN jumissa flunssasta ja sen jälkeen kahesta kovasta treenipäivästa.. Kaunista kun nuori nainen ei saa itse takkia päälle ja kävelee kun olis halko perseessä.. vaikka toisaalta.. tuntuu että on jotain tehnyt.. :)

Miehet karttaa... :itku:

Blahahaaah...

Muija jättää, treeni ei kulje, polvet aivan paskana, selkä paskana, viina alkaa ohjailemaan elämää, läski, talvi :wall:

ratkaisu: susta, deca, wintikka , hierojalle, dietti, vakio-pano , antabus, etelänmatka. Eiköhän se siitä taas rupee hymyilee.... :)

Originally posted by lieska

ratkaisu: susta, deca, wintikka , hierojalle, dietti, vakio-pano , antabus, etelänmatka. Eiköhän se siitä taas rupee hymyilee.... :)
Mites antabus ja etelänmatka sopivat yhteen? Paitsi jos tarkotus on sovittaa nuo muut aineet ja matka yhteen, nehän suorastaan vaativat tuollaista matkaa. :)

Originally posted by Phat
Mites antabus ja etelänmatka sopivat yhteen? Paitsi jos tarkotus on sovittaa nuo muut aineet ja matka yhteen, nehän suorastaan vaativat tuollaista matkaa. :)

Ajattelin toteuttaa, esmerkiksi näin kännit->vakio-pano->hieronta->lääkitys-dietinalotus-> treenaus 6viikkoa=selväpäisyyttä 6viikkoa -> lääkityksen lopetus-> matka=kännissä 2viikoa -> sitten sama alusta... Näin se elämä korjaantuu kertaheitolla. Suosittelen jokaisella itseään hallitsevalle poikamiehelle, joka haluaa parantaa elämänlaatuaan :)

1. Edellisviikko +40 asteen kuumeessa. Täydet 5 päivää.
2. Antibioottikuuri ja lekuri sano ettei sais harrastaa liikuntaa ennenku kuuri loppuu.
3. Kuuri loppui edellispäivänä, jes elämä tosiaan osaa hymyillä.. Mutta. Tänään aamulla keuhkot kipeät ja aika varmuudella näyttäisi olevan keuhkoputkentulehdus.
4. Treenaamatta kohta kuukauden :curs:

Ps. Jos jotakin positiivista tästä tarvitsisi ajatella niin ainakaan asiat eivät ole huonommin! :thumbs:

Originally posted by lieska
Muija jättää, treeni ei kulje, polvet aivan paskana, selkä paskana, viina alkaa ohjailemaan elämää, läski, talvi :wall:

Eli meneekö korjaus näin? :
Muija jättää --> Susta ja deca helpottaa.
Treeni ei kulje --> Dieetti auttaa.
Polvet paskana --> Wintikka helpottaa.
Selkä paskana --> Vakiopano auttaa.
Viina alkaa ohjailemaan elämää --> Antabus auttaa.
Läski --> Etelänmatka auttaa.
Talvi ---> Hieroja helpottaa.

Heheh, itselleni on sattunut monta kertaa monta kämmiä jota on kyllä myöhemmin saanut nauraa itse sekä kaverien kanssa. Mieleeni muistuu kuitenkin parhaiten eräs salikerta jolloin tein takakyykkyä ja tangossa taisi olla "ruhtinaalliset" 80kiloa. Noh muistan kun tein siinä toistoja ja sitten jossakin viidennen toiston kohdalla alasmentäessä: *skraaaats* pelästyin että mikäs prkl siellä nyt piti ääntä ja eikös ollut sitten alushousut revenneet ja samalla verkkarit persuksen kohdalta. Oli varsin hupaisaa lähteä salilta rikkinäisissä housuissa keskellä talvea ja vielä kun ei sattunut mukaan vaihtohousuja niin siitäpä soppa syntyi kun kotiin kävelin perse puoliksi paljaana.. Kyllä nolotti :lol2:
Eräs toinen tarina oli hyvä kun tiedätte varmasti vatsalihasliikkeen joissa nostetaan jalat ilmaan ja kaveri heittää ne takaisin mahdollisimman nopeasti. No oli naurussa pitelemistä kun hemmo salilta teki sitten vatsoja siinä ja pyysi erästä kaveria avuksi heittelemään jalat alas. Hetken aikaa hemmo siinä ehti vatsoja tehdä kun tämä kaveri joka heitteli jalat maahan niin päätti sitten pieraista oikein mojovasti :D . Hieman nolona hetken aikaa siinä molemmat sitten olivat :D

Originally posted by lazki
Eli meneekö korjaus näin? :
Muija jättää --> Susta ja deca helpottaa.
Treeni ei kulje --> Dieetti auttaa.
Polvet paskana --> Wintikka helpottaa.
Selkä paskana --> Vakiopano auttaa.
Viina alkaa ohjailemaan elämää --> Antabus auttaa.
Läski --> Etelänmatka auttaa.
Talvi ---> Hieroja helpottaa.

Ei ihan näin, siis tossa käsiteltiin aika järjestystä missä tapahtumat pitää toteuttaa. Mutta jos tätä järjestystä toteutetaan niin se menee seuraavasti:

Polvet paskana > deca
selkäpaskana > hieronta, deca
Läski > wintikka, susta, deca, dietti
treeni ei kulje > -,,-
Talvi > etelän matka
Muija jättää > Vakiopano, susta, deca , wintikka, viina
viina > antabus

mut eiköhän se siitä pikku hiljaa aukene :thumbs:

Toissa päivänä salilla oli oikeen pellelauma! Nämä eivät kuitenkaan olleet karanneet sirkuksesta vaan olivat liikuntatunnilla amikselta. Kaikki noin 17 heppua olivat kokoontuneet penkin ympärille. Sinnä oli komediaa kun ne rimpuilivat painojen kanssa.. Penkkitreeni kesti puolitoista tuntia ja siinä ajassa alkoi muilta salinkäyttäjiltä kärsivällisyys loppua! Lopuksi päätettiin lähteä kahville ja jätettiin painot tankoon!

Meidän salilla oli kans joskus yks oikeen antisankari.

Kerran näin ku tällä nuorella jannulla repee housut kyykkysarjan aikana. Sen sellaset budohousut alko antamaan periks perseestä muutaman toiston jälkeen. Se sarja vaan jatku ja jatku ja kalsarit vilkku koko ajan enemmän. Se repeämä ulottu polveen asti ku se laitto painot takas telineisiin. Aivan muina miehinä kaveri sito hikisen verkkaritakkinsa lanteille ja jatko kyykkyreeniään.

Kerran tää sama ruippa pyörty kyykkysarjan aikana. Tangossa sillä oli ehkä 80 kg. Sälli heräs istuen perseellään lattialla. Se puristi sitä tankoa vielä harteilla. Varmistaja riuhto tankoo ja hoki et: "Voit irrottaa jo..."

Samainen wannabe-bodari riuhto joka liikkeessä just niin suurilla painoilla, ku se vaan sai liikkumaan. Sillä oli tapana kerätä oikeen kunnolla agrea ennen sarjaa ja sarjan aikana se murisi ittekseeen.
Kerran ylätaljavetoja tehdessä siltä purskahti laitteen etupleksiin verta sieraimen täydeltä. Siinä sitä valui noroina alas, mutta sarja jatkui samanlaisilla koko kropalla heivaamisilla ku siihenkin asti, vähennyssarjalla ryyditettynä, totta kai. Sen nenästä ei siis alkanut vuotaa verta, vaan sen verisuoni paukahti niin, että suojapleksi oli läikikäs A4:sen kokoselta alueelta. Tietty se pärskiki reenatessaan niin, et voi olla et sekin lennätti sen verimössön siihen pleksiin.

Jep, jep...kaikkea sitä näkee.....
Ikävää noissa jutuissa on se, et mä en oikeesti nähny niitä......... ...öh ne siis sattu mulle itelle....:wall: :D

Originally posted by Oneofus
Meidän salilla oli kans joskus yks oikeen antisankari.

Kerran näin ku tällä nuorella jannulla repee housut kyykkysarjan aikana. Sen sellaset budohousut alko antamaan periks perseestä muutaman toiston jälkeen. Se sarja vaan jatku ja jatku ja kalsarit vilkku koko ajan enemmän. Se repeämä ulottu polveen asti ku se laitto painot takas telineisiin. Aivan muina miehinä kaveri sito hikisen verkkaritakkinsa lanteille ja jatko kyykkyreeniään.

Jep, jep...kaikkea sitä näkee.....
Ikävää noissa jutuissa on se, et mä en oikeesti nähny niitä......... ...öh ne siis sattu mulle itelle....:wall:

:lol2: Mä olin jo kirjoittamassa, että ei sovi nauraa jos miehellä on asenne kohdallaan:D. Mutta siellähän se antisankari ite kirjoitti omat 'hölmöilyt'! Pitää myöntää, että mulla olis kyllä jäänyt kyykyt tekemättä ja olisin juossut pukuhuoneeseen itkemään;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä onko tämä nyt niin huvittava juttu mutta minua ainakin rupesi hymyilyttämään kun salilla yksi tyyppi kantoi dippitelineen alataljan eteen ja alkoi dippaamaan käyttäen alataljaa lisäpainona (vaijeri nostovyössä kiinni) :)

Sitten näkee näitä välituntinostajia vähän turhankin usein, kerrankin yksi naapuri tuli salille päällään farkut+villapaita+lippalakki ja tietysti jotkut ulkokengät. Tämän herran supertreeni koostui seuraavista liikkeistä. N. 16 sekunttia soutulaitteessa ja saman verran kuntopyörässä, tämän jälkeen lopputreeni hoituikin näppärästi hakkaamalla nyrkkeilysäkkiä kokonaiset 3 kertaa. Treenin kokonaiskesto about 2minuuttia :rolleyes:

Vittu piti olla netissä yx online-turnaus ja jenkkien serverit kaatu just sitä ennen. Turhaan valvoin näin myöhään prkl :curs:

Ei ehkä ihan vielä varsinaisesti v*tuta. Kaveri kertoi mitä eilen oikein tapahtui, kyllä nyt on :nolo: olo. Rahaakin paloi todennäköisesti ihan v*tusti .Krapula tulee olemaan kova, jahka humala laskee...

Vittu!! Kuka tajuaa oikeasti naisten "ajatus" toimintaa
:confused:
Onneks löytyy sellaisiakin naisia joiden arvomaailmaa voi kunnioittaa.......tai siis niin kauan kuin se taas tulee todistetuksi et vääräs olin tässäkin:curs:

Tässä männäviikolla salilla oli pari ~13 vuotiasta sälliä. Taisivat olla ensimmäisiä kertoja asialla, käsivarrenympäryskin lähenteli meikäläisen ranteenpaksuutta (no ehkä vähän enemmän ;) ).
Tekivät olkapääliikkeitä vuorotellen, toisella oli tekniikka vähän paremmin hallussa, toisella ei ollenkaan. Ensimmäinen toisto nostettiin kamala irvistys päällä ylös. Sitten kädet veteläksi, jolloin laitteen vipuvarsisto putoaa ala-asentoon. Koska sällit ei jarruttaneet liikettä mitenkään, pudotus oli vauhdikas ja aikaansai kimmokkeen, jota hyväksikäyttäen taas punnerrettiin varsisto ylös. Koko treeni koostui tästä pompautuksin avustetusta klonk-klonk-klonk -sarjasta. Aivankuin tarkoituksena olisi ollut mahdollisimman suuren kolinan aikaansaaminen. Ottaisivat mallia muista, ei kukaan muu tuollalailla "hakkaa" laitteita, vaan välttävät ylimääräistä kolinaa...
Itse yritin pitää pokkaa ja vääntää vatsarutistuksia. :lol2:

Back
Ylös Bottom