Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mystinen skoda jatkaa jo lähes eeppistä elinkaartaan. Näitä on nyt tapahtunut paljon ja aina noudattaa samaa kaavaa "hei, teenpäs tässä pienen jutun alta pois...NOT!"
Eli olen ajellut tuolla sen yli 4 vuotta ilman että kertaakaan käynyt ilmastointihuollossa lisäämässä/tarkistamassa nesteitä. Varasin ajan ja kävin jumppaamassa sillä välin, sitten hakemaan auto... NOT 3. päivä pajalla lähtee nyt ja sijaisautolla köröttelen nyt hetken... En ole laskusta enään tippaakaan perillä mutta se alkaa olee jo ihan yks hailee tässä konkurssissa. Autossa nyt mystisesti löytynyt vikoja joita itse en ole koskaan huomannut... Väitä siinä nyt vastaan kun nyt ne asiat ainakin on paskana ja pakko korjata...

+

Jätin 50% yövuoron eväistä kotiin. Nooh... se mikä ei tapa niin se vituttaa suunnattomasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole 4 päivään saanut tulevaa pomoa kiinni. Ei vastaa puheluihin, tekstareihin tai sähköposteihin. Ei tunnu kivalta tämä.nyt
Vittu en oo vieläkään. Huomenns mun pitää nykyiselle duunipaikalle ilmoittaa mun päätöksestä. Mitä helvettiä. Ihan vitun välinpitämätöntä porukkaa näköjään. Soittanut 5 kertaa kahdelle eri henkilölle, laittanut viestiä ja sähköpostia.

Vittu en oo vieläkään. Huomenns mun pitää nykyiselle duunipaikalle ilmoittaa mun päätöksestä. Mitä helvettiä. Ihan vitun välinpitämätöntä porukkaa näköjään. Soittanut 5 kertaa kahdelle eri henkilölle, laittanut viestiä ja sähköpostia.
Jos ny saat kiinni ja sinne töihin siirryt, lieköhän tilanne sama sitte ku koitat soittaa ja kysyä miksei tilillä näy rahaa vaikka palkan piti jo tulla...

Onpa munatonta toimintaa! Tuollanen jos mikä kyllä vituttaa huolella

Olisi muuten hyvä, jos LinkedInissä saisi blokattua feediin tulevia päivityksiä firmakohtaisesti. Vituttaa lukea sieltä samojen ainaisten markkinointilafkojen suurina älynväläyksinä esitettyjä itsestään selvyyksiä.

Ei ehkä vituta "ankarasti" mutta hieman kuitenkin. Ajoin kehä I ja ajattelin testata uuden Skodan vakionopeudensäädintä. Nopeusrajoitus 80 ja laitoin säädön 83km/h. Katselin näytöltä että tosiaan pysyy juuri siinä nopeudessa. Sitten kamerasta tulee väläys, ja ihmettelin että kylläpä tuli herkästi, varmaan varoitus.

No tänään tuli sitten sakko, ja ilmeisesti nopeutta ollu 90km/h. Onko mitään mahdollisuutta että tuon voi kiistää, vai onko ainoa mahdollisuus käytännössä että olen itse sössinyt jotenkin?

Ei ehkä vituta "ankarasti" mutta hieman kuitenkin. Ajoin kehä I ja ajattelin testata uuden Skodan vakionopeudensäädintä. Nopeusrajoitus 80 ja laitoin säädön 83km/h. Katselin näytöltä että tosiaan pysyy juuri siinä nopeudessa. Sitten kamerasta tulee väläys, ja ihmettelin että kylläpä tuli herkästi, varmaan varoitus.

No tänään tuli sitten sakko, ja ilmeisesti nopeutta ollu 90km/h. Onko mitään mahdollisuutta että tuon voi kiistää, vai onko ainoa mahdollisuus käytännössä että olen itse sössinyt jotenkin?

No eikö sulla ollut tarkoitus testata sitä? Nyt tiedät että se näyttää liian vähän. Ei käynyt mielessä että olisit testannut muuhun kuin kameraan? Vaikka gepsistä katsonut niin olis ollut ilmaista?

No eikö sulla ollut tarkoitus testata sitä? Nyt tiedät että se näyttää liian vähän. Ei käynyt mielessä että olisit testannut muuhun kuin kameraan? Vaikka gepsistä katsonut niin olis ollut ilmaista?

Ei, ei käynyt mielessä että Skoda olisi epähuomiossa säätänyt vakionopeussäätimen pieleen. Ne on joskus vaikeita asioita saada kohdilleen. Kiitos kuitenkin vinkistä, että voisin ensi kerralla varmistaa GPS:n kautta että toimii oikein!

Näyttääkö nopeusmittari 80km/h sillon kun vakkariin on säädetty 80? Nopeusmittarista on laissa säädetty ettei se saa poiketa alle todellisen nopeuden. Jos se nopeusmittari on lainvastainen niin ehkä sitä kautta voi itkeä jonnekin taholle. Huonolla munkilla saattavat katsastuksessa sen myös bongata( no tuskin)

Jos lapussa lukee 90, on todellinen nopeus ollut vieläkin isompi. Jos autossa on vikaa, se selviää huollossa. Ylinopeuteen ei välttämättä saa muuta maksajaa, sillä se on ajajan vastuulla.

Näyttääkö nopeusmittari 80km/h sillon kun vakkariin on säädetty 80? Nopeusmittarista on laissa säädetty ettei se saa poiketa alle todellisen nopeuden. Jos se nopeusmittari on lainvastainen niin ehkä sitä kautta voi itkeä jonnekin taholle. Huonolla munkilla saattavat katsastuksessa sen myös bongata( no tuskin)

Joo kyllä toi nopeusmittarikin näytti 83, eli saman kuin säädin. Noihin maksoin kuitenkin nyt sakon...

Järjestelmien toiminnan syvällinen ymmärtäminen on hienoa!

Tätä kohtaa jäin hämmästelemään:

"Espoolainen oli hankkinut väliaikana Liikenteen turvallisuusviraston (Trafin) Hanasaaren mittauspisteen puretut lokitiedot tapahtuma-ajalta.

Kyseinen mittauspiste sijaitsee noin 400 metriä itään (Helsinkiin) päin siitä paikasta, jossa poliisi mittasi nopeuden.

Automaattisen mittausaseman tallentamista tiedoista syytetty oli pystynyt poimimaan oman autonsa ohitushetken ja nopeuden. Nopeus oli ollut 80 km/h.

Vajaan kahden sekunnin kuluttua syytetyn Audin jälkeen mittauspaikan ohitti linja-auto nopeudella 69 km/h."

1. Kuinka liikennevirran lokitiedoista voi yksilöidä ajoneuvon? Kuvataanko kaikki ohittavat ajoneuvot ja nopeudet?
  2. Jos mittauspiste on 400 metrin päässä tapahtumapaikalta, niin mitä se oikeasti kertoo tapahtumapaikan nopeuksista?
  3. 400 metrin päässä bussi on vain sekunnin jäljessä, vaikka ajaa (koko ajan?) huomattavasti hitaammin kuin henkilöauto?
  4. Miksei bussi vielä 400 metrin päästäkään ollut päässyt varsinaiseen liikennöintinopeuteen?

Vaikka yleensä olen kärsivällinen ja rauhallinen luonne, niin tällä hetkellä tunnen syvää halua tunkeutua naapurin ovesta kirveellä sisään ja hakata samalla kirveellä sen karaokelaitteisto paskaksi kaikella sillä voimalla, mikä heikoista käsistäni irtoaisi.

Hankalat asiakkaat. Kollega hoitanut asiat huonosti ja nyt sain asiakkaan itselleni eli paskan lapioimista riittää. Tuntuu, että vaikka vastaat kuinka nopeasti sähköpostiin tai puheluun niin aina löytyy jotain valitettavaa jostakin. Eilen yhteen tiedotteeseen oli päätynyt yksi virhe!! (Kirjoitusvirhe) Tästä tämä sama asiakas nosti kauhean haloon.

Se että asiakas kränttyilee ei sinällään vituta vaan se, että tein tuon yhden pienen kirjoitusvirheen.. Toisekseen asiakkaat syyttävät ärjestelmän it-ongelmista aina työntekijää, joka ei niistä ole vastuussa.

Hankala asiakas, mutta jos vaan pysyvät meillä niin vaikutus palkkaan on kuitenkin +500€/kk, että ei nyt heti tekis mieli puhaltaa peliä poikki kun tulee vähän ongelmia matkaan..

Hankala asiakas, mutta jos vaan pysyvät meillä niin vaikutus palkkaan on kuitenkin +500€/kk, että ei nyt heti tekis mieli puhaltaa peliä poikki kun tulee vähän ongelmia matkaan..
Itse en jaksa kuunnella turhaa vittuilua. On hyvä tuntea oma arvonsa, joten jauhot suuhun ja sanoo, että jos ei panokseni kiinnosta, niin voidaan lopettaa yhteistyö tähän. Monesti alkanut änkytys ja pahoittelu sekä tämän jälkeen asenne muuttunut.

Jos tietää, että tekee hommansa hyvin ja vaikea saada toista tilalle. Sekä valitus on silkkaa vittuilua, niin ei sellaista jaksa kuunnella. Toki, jos vittuilusta saa rahaa, niin mikä jottei. Mutta sillon sen ei pidä itseä vituttaa, vaan huvittaa, että toinen maksaa siitä että saa haukkua.

Ajelin tuossa viime torstaina Hämeenkyrössä 60km/h alueella mittarin mukaan 60km/h kameratolppaan, joka välähti. Käännyin oikein ympäri ja ajoin uusiksi, etten nähnyt nopeusrajoituksia väärin. Taajama-alue, jonka jälkeen heti alkaa 60km/h alue. Tietyöalue, joka muistaakseni joskus ennen oli 50km/h rajoituksella. Otin toki paikalta kuvankin, mutta mielenkiinnolla odotan että mikä vänkääminen tästäkin seuraa.

Jyrki Katainen, Se paska Siilinjärven Näätä, suunnittelee paluuta Suomeen.

voe vitun vitun vittu! :mad:

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom