Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Aamulla hampaita harjatatessa. Onpas ihanaa kun lämminvesi huljuttaa kylmiä varpaita.. PRKLE mistä tulee vettä lattialle. Iloisesti lavuaarin ja lattian välistä tuli vedet lattialle. Viemäri jäässä ja samalla selvis et lavuaarin poisto on ruostunut olemattomiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jummarra. Kuukaus sitten olin aivan helvetin pahasti kipeä, korkea kuume, älytön kuiva yskä ja nielu/kurkku niin kipeä, että nielaiseminen ei ollut mikään mahdollisuus. Sain antibioottikuurin, mutta silti parantuessa meni varmaan kaksi viikkoa. Ja nyt mä olen TAAS kipeä, ja TAAS samat oireet. Tällä kertaa vaan kuume on melkeen siellä 40 asteen tienoilla, jos erehtyy unohtamaan kuumeburanan. Ei muuta, mutta reenit kusee ja eilen soitettiin, että työpaikkaa olisi tarjolla ja maanantaina pitäisi ilmoitella, että otanko vastaan vaiko en :( Joku syöpä varmaan äätänä....

Vituttaa isojen kirjainten väärinkäyttö.

Oikeasti mua vituttaa se että työsopimus päättyy 31.1., uutta on luvattu mutta vielä ei ole näkynyt. Stressitaso lähellä maksimia.

Vittu, sali pamahti tänään täyteen yläkouluikäisiä, pitivät saatanallista mekkalaa ja veivät kaiken tilan. Meni treeni ihan perseelleen.
Toinen asia joka vituttaa vielä enemmän; aloitin juuri tammikuussa opinnot AMK:ssa ja eka puol vuotta on ihan täynnä paljon aikaa vaativia koulutöitä. Lupasin itselleni, etten tee keväällä duunia vaan keskityn opiskeluun ja nostan sen verran opintolainaa että tuun just toimeen. Menin sit kuitenkin lupautumaan koko viikonlopuksi duuniin (yövuoroja) paskapalkalla, käteen ei jää ku paha mieli ja paskat yöunet ja nyt mulle jää ens viikolle ihan helvetisti kouluhommia.

Vittu, sali pamahti tänään täyteen yläkouluikäisiä, pitivät saatanallista mekkalaa ja veivät kaiken tilan. Meni treeni ihan perseelleen.
Toinen asia joka vituttaa vielä enemmän; aloitin juuri tammikuussa opinnot AMK:ssa ja eka puol vuotta on ihan täynnä paljon aikaa vaativia koulutöitä. Lupasin itselleni, etten tee keväällä duunia vaan keskityn opiskeluun ja nostan sen verran opintolainaa että tuun just toimeen. Menin sit kuitenkin lupautumaan koko viikonlopuksi duuniin (yövuoroja) paskapalkalla, käteen ei jää ku paha mieli ja paskat yöunet ja nyt mulle jää ens viikolle ihan helvetisti kouluhommia.

En tiedä mitä opiskelet, mutta jos yks viikonloppu ovella pilaa koko kevään opinnot, niin varmaan kannattaa priorisoida vähän muita asioita samalla.

Itseä vituttaa tällä hetkellä sää, ankarasti. Vaikka vois se huonompiki olla.

En sanonut että pilaa koko kevään opinnot, mutta ens viikolle jäi helvetisti hommaa tän viikonlopun takia. Sama toistuis varmaan taas ens viikolla ja sitä seuraavalla, ellen opi kieltäytymään välillä vuoroista. Ja kun noi ovihommat on mulla kotipaikkakunnalla, jonne on opiskelupaikkakunnalta 300km matka, niin mulla menee yhden kokonaisen vuoron palkka bensoihin.

Ja kun noi ovihommat on mulla kotipaikkakunnalla, jonne on opiskelupaikkakunnalta 300km matka, niin mulla menee yhden kokonaisen vuoron palkka bensoihin.

Mitä järkeä on sit lähteä tekemään noita ovihommia jos se loppupeleissä aiheuttaa pelkästään miinusta sen mahdollisen plussan sijaan?

Tori.fi:n renkaanpotkijat ja muut idiootit. Missä [myytävä tavara] on? Se näkyy aika tarkasti siinä kartassa tuotteen kuvan vieressä. Jos laitat ilmoitukseen että vain nouto, niin ensimmäinen kysymys voitko postittaa. Tai sitten kysytään jotain / ilmoitetaan ostohalukkuudesta, mutta sitten hävitään. Ilmeisesti sähköpostin laittaminen on liian vaivalloista, jos tekstari on liian kallis.

En sanonut että pilaa koko kevään opinnot, mutta ens viikolle jäi helvetisti hommaa tän viikonlopun takia. Sama toistuis varmaan taas ens viikolla ja sitä seuraavalla, ellen opi kieltäytymään välillä vuoroista. Ja kun noi ovihommat on mulla kotipaikkakunnalla, jonne on opiskelupaikkakunnalta 300km matka, niin mulla menee yhden kokonaisen vuoron palkka bensoihin.

Luulisi että työnantaja tajuaisi kun sanot että ei kannata ajaa 600km muutaman kympin takia. Ihan vitun pätevä syy kieltäytyä. Ja jos olet niin arvokas paikkaaja että pitää tuollaisen matkan päästä tulla, niin sitten saa maksaa kanssa ne matkakulut ja matka-ajalta myös korvauksen.

Jotenkin kuvittelin että sais yhdistettyä kotireissun ja duunit siten että jäis hiukan bensojen jälkeen käteenkin. Jäähän siitä palkasta noin puolet bensojen jälkeen käteen, mut ehtinyt toisaalta olemaan kotona ihan hirveesti niin ei siinä mitään järkeä ollut. Tulipahan kokeiltua.

Vituttaa eräs laserleikkeitä tekevä firma ja niiden saamattomuus. Pelkän sähköpostitilauksen perusteella ei tapahdu yhtään mitään ja siellä saa käydä kerran tai pari kyselemässä tilauksen perään. Ei taida juuri yksittäistilaukset kiinnostaa. Jos mä tekisin työni yhtä huonosti niin mulla ei olisi töitä.

Vituttaa kun avopuoliskolla raha-asiat aivan vihkossa ja sen auto osottaa leviämisen merkkejä kaiken lisäks (välttämätön asia töissä käymiseen..). Ressaa että joudun ite vielä maksumieheksi(naiseksi) tässä hommassa. Jos menis lusikat jakoon, mitä kumpikaan ei halua, niin ois helvetin kallistakin asua iteksee. Enpä tiiä mitä tekis. Sylettää.

^Älä ainakaan ala hyysätä ja mahdollistaa sellaista ajattelua, että avopuolisosi ei tarvitse ottaa vastuuta asioistaan, koska aina joku tulee kuitenkin pelastamaan. Se on loputon tie, ja jatkossa saat aina olla maksamassa eikä tyyppi koskaan muutu.

Lähikauppojen lihatiskit menneet ihan surkeiksi. Iso juttu läskille lihansyöjälle.

Vituttaa yläkerran mulkku ja seinänaapurin teini. Molemmat huudattaa vuoronperään musaa siihen malliin että mulla helisee ikkunat. Ja sit kun menee itse oven taakse huomauttaakseen asiasta niin kukaan ei avaa ovea. Hetkeks tulee hiljasta, mut sit sama jumputus jatkuu. Ainoastaan kytille avaavat oven, sillonkin vastahakoisesti. Isännöitsijää ei kiinnosta hevonpaskaa. Vuoden tässä koittanut vaihtaa/etsiä asuntoa, huonoin tuloksin. Perkeleen perkele.

Joo ihmiset, mun on paree pysyä noiden kylmien painojen seassa kun tää ihmispopula saa nekin vaikuttamaan lämpimiltä ja meikäläisen tuntemaan oloni tervetulleeksi. Tää homo sapiens -ällötys koostuu selkärangattomista kuplassa eläjistä, jotka suvereenisti valehtelee vältelläkseen poistumista turvavyöhykkeeltään eikä lupauksilla oo mitään merkitystä.
Ai miten niin luotto menny :D 32-vuotta yritin uskoa vilpittömyyteen, mutta nyt kosahti usko. Sitten vielä ihmettelevät miksen oo parisuhteessa?
Huh, Sainpas sanottua. Nää tuoreet wnb-kaverit voi vetää vtun syvälle päähänsä. Täytyy tyytyy siihen että näkee valioihmisiä (eli näitä jotka on tuntenut yli 10 vuotta) kerran vuodessa jos sillonkaan ja muuten keskittyy täysin bodaamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom