Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli vaihdettua duunipaikka 5kk sitten ja nyt on YT:t ja mä taidan saada lähtöpassit. Just hankittiin kämppä sen takia kuin palkka nousi sen verran että oli varaa.On se nyt vittu, tuliko se sille saatanan runkkarille yllätyksenä että yhtäkkiä pitää säästää rahaa? se vissiin niin vitun helppoa leikkiä ihmisten elämillä. No se on tätä nykypäivää mutta vituttaa kyllä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joxuz sanoi:
Muista, että itse voit silti aina läheisiäsi muistaa. Näyttää sitä esimerkillistä toimintaa ja katsoa, jos joku joskus sinuakin muistaisi.

No eipä tässä enää kiinnosta ketään muistaa, kun mun muistaminen on aivan yhden tekevään.

Joxuz sanoi:
Älä tuollasta lapsellista ratkaisua tee että ignooraat kaikki ja luultavasti kellekään sanomatta. 15 v voi osoittaa tuohon tapaan mieltään, mutta näin aikuisiällä pitäisi pystyä ihmisten sanomaan asioista suoraan. Tähän ainakin itse pyrin ja toivon että niin sanotaan minullekin, jos joku vaivaa.

No aivan turha sinne on mennä hapanta naamaa näyttämään kenellekkään. Paremmin varmasti pärjäävät ilman. Parempi vetäytyä kaikesta sosiaalisesta kanssakäymisestä ja palata asiaan sitten joskus kun tämänkin pettymyksen on unohtanut.

Karuinta tässä on että ihmiset, joita kavereiksi joskus luuli ovat onnitelleet muita, joilla on mun jälkeen 3 ja 4 päivää synttärit. Jopa jälkikäteen. Tarkastin niin naamakirjassa näkyy meidän synttärit ihan samalla tavalla. Ei minua edes haluta huomata enää. Parempi poistua takavasemmalle ja katkaista kaikki yhteydenpito.

Niin minäkin olen monta kertaa miettinyt mutta kärsitkö ite vai se toinen enemmän siitä? Tietenkin vituttaa kuin ei saa kutsua juhliin jne mutta onko fiksumpaa sitten istua yksin vai soitta ensi viikonloppuna jos joku tulis kaljalle?

Itse mietin tässä miten tuun reagoimaan jos potkut tulee. itkuraivarit ei paljo auta mutta yritäpä pitää pää kylmänä...

Voi vitun ripuli. Söin viime yönä kadulla riisiä, possua, kalaa ja paistettua kananmunaa. 3 tuntia nukuin ja nyt on saanut seitsemästä lähtien juosta pöntöllä :kakka:

Siis MIKSI firmat haluu lähettää sisäisiätiedotteita mitä ihmeellisimmissä tiedostomuodoissa? Nyt tuli palkanlaskennalta tiedote DAT tiedostona. Ei olla kuitenkaan mitään IT-alan firma ja osalla työntekijöistä ongelmia jo ihan perus Excelien ym. kanssa. Itseltä sentään onneksi löytyy sen verran tietotaitoa, että noi saa auki mutta ei luulisi olevan kovin paha rasti laittaa vaikka pdf jolloin sen saa kaikki avattua ilman hampaiden kiristelyjä:mad:

Tää meidän perheen tilanne etenee epämiellyttävään suuntaan. Sairaan lapsen lisäksi vaimokkeelle diagnisoitiin elinikäinen sairaus. Esiintyvyys Suomessa 1:50000. Mukelon osaltahan tuo oman sairautensa esiintyvyys on 1:54000000, eli hän on ainoa Suomessa. No onneksi noihin tuommoisenaan ei kuole, mutta näkyy kyllä kokonaiskuvassa. Kyse siis autoimmuunisairauksista, jossa elimistö tuhoaa itseään, eikä kehitä vasta-aineita mitään sairauksia vastaan.

Kahdeksan vuoden tutkimusten, dna-ketjun pilkkomisen ja näytteiden lähettelyn ympäri maailmaa jälkeen olemme vihdoin saaneet muksun sairaudelle tarkan kuvauksen ja selvyyden. Nelisen vuotta tuo ketjun pilkkominen kesti ja syy löytyi solutasolta. Sairaus on ainoa maailmassa ja lääkärit toki saa tästä rispektiä ja uuden lääketieteellisen julkaisun, josta mekin toki saamme sit kopion kirjahyllyyn :(
No nyt on sit tiedossa mitä pitää korjata, mutta keinot on vaan aika vähissä. Luultavasti tässä mennään pikaisella aikataululla kantasolusiirtoon, eli kova kevät edessä. Tulee sit pakollinen treenitauko. Pääsee kroppa lepoon. Mieli ei.

Kahdeksan vuoden tutkimusten, dna-ketjun pilkkomisen ja näytteiden lähettelyn ympäri maailmaa jälkeen olemme vihdoin saaneet muksun sairaudelle tarkan kuvauksen ja selvyyden. Nelisen vuotta tuo ketjun pilkkominen kesti ja syy löytyi solutasolta. Sairaus on ainoa maailmassa ja lääkärit toki saa tästä rispektiä ja uuden lääketieteellisen julkaisun, josta mekin toki saamme sit kopion kirjahyllyyn :(
No nyt on sit tiedossa mitä pitää korjata, mutta keinot on vaan aika vähissä. Luultavasti tässä mennään pikaisella aikataululla kantasolusiirtoon, eli kova kevät edessä. Tulee sit pakollinen treenitauko. Pääsee kroppa lepoon. Mieli ei.

Voimia!. Itsekkin vakavan autoimmuunisairauden selvittänyt nuorempana .Mieli on varmasti kovilla varsinkin vanhempana/puolisona,mutta tsemppiä!

Juoksin sohvalla ja siinähän se kissa makasi kuolon jäykkänä ja kamala ilme kasvoilla
cry.gif
lääkäri epäili stressin koituneen kohtaloksi, ero muutto oli alku kuusta ja toinen kissa meni ex emännälle. Tuntuu niin käsittämättömältä että edellis iltana kehräsi vielä jaloissa ja nyt on poissa
embarrassed.gif

Kauheeta.:eek:Otan osaa.:( Voimia paljon sinne. Voin kuvitella surusi määrän, kun itselläni on elämässä aivan ylivoimaisesti suurin huolen aihe se kun oma koira (Keeshond) on jo vähän yli 10 vuotias eikä tiedä milloin saattaa kuolla. Onneksi rotu on kuitenkin aika pitkäikäinen, keski-ikä 13-15v, mut niin niitä kuolinilmoituksia vaan on että esim 10 tai 11v kuollut, niin ei sitä koskaan tiedä että mien pitkään elää. Varmasti ihan kaikilla kenellä oma lemmikki on jo aika vanha on sama huolen ja ahdistuksen aihe, mutta se miten kukakin osaa asennoitua elämään sen ahdistuksen kanssa ja osaa pitää sen rajoissa. Itseä ahdistaa asia ihan jumalattomasti ja joka on melkein joka päivä mielessä. Ei voi kuvitellakaan sitä surun ja tuskan määrää kun se kuolee ja miten siitä yli pääsee. Aina ollut koira rakkain asia mulle ja ilonluoja ja lohduttaja jos muuten on synkkää ja paha olla. Vaikka kuinka paha olis olla niin koira on se joka aina murheet karkoittaa kun sen kanssa on.

Viimeksi muokattu:
Tuli tavattua eilen helposti ärsyttävin jätkä ikinä ja vielä sellaisella marginaalilla seuraavaan, ettei sitä voi edes uskoa. Aika tukevassa pätkässähän se oli eikä kukaan ole sellaisena ikinä edukseen, mutta olen mä ennenkin juopuneita tavannut, eikä silti ole tehnyt mieli vetää niitä käkättimeen ilman syytä. En vetänyt nytkään, mutta mieli teki, vaikkei se antanut edes varsinaisesti aihetta. Oli vain aivan vitun raskas tyyppi. Ja se mikä tässä vituttaa, on se, että tiedän että mun täytyy nähdä se vielä tänään uudestaan. Hyvässä lykyssä huomennakin. Voi tuntua pieneltä huolenaiheelta, mutta voi jumalauta jos tietäisitte sen tyypin niin ymmärtäisitte. Se on jotain aivan älytöntä.

Kyllä se on joillekin niin vitun ylitsepääsemättömän vaikeeta ampua niitä raketteja vasta 18.00 jälkeen.

Helvetin hauska kun 16 aikaan koiraa käyttää lenkillä niin pitää jo silloin ampua. Jollekin vitun penskalle karjasin kun näin että ampuvat niin eivät vittu saa sitten mitään sanottua kun alahuuli alkaa väpättää "kovilla pojilla"

Kiva uusvuosi luin kukaan ei toivottanu hyvää uuttavuotta eikä ryyppykutsuja tullut. Kyllä ottaa päähän, ite olen reilu kaveri joka käyttäytyy hyvin mutta silti jos haluaa bileisiin päästä niin joutuu ite aina kaikille soittaa. Sitten on semmoisia jotka joka saatanan kerta vetää överit, haukkuu kaikkia jne mutta ne on näköjään hyviä tyyppejä. Tulee yksinäinen vuosi en enää soita kellekään

Kiva uusvuosi luin kukaan ei toivottanu hyvää uuttavuotta eikä ryyppykutsuja tullut. Kyllä ottaa päähän, ite olen reilu kaveri joka käyttäytyy hyvin mutta silti jos haluaa bileisiin päästä niin joutuu ite aina kaikille soittaa. Sitten on semmoisia jotka joka saatanan kerta vetää överit, haukkuu kaikkia jne mutta ne on näköjään hyviä tyyppejä. Tulee yksinäinen vuosi en enää soita kellekään
Mikä teitä ihmisiä vaivaa. Aina joku mussuttaa kun kukaan ei kutsu. Onko se joku ongelma itse soittaa? Mua harvoin kukaan kutsu mihkään, kun en ole naamakirjassa ja sinne aina perustellaan eventtejä, mutta osaan sentään käyttää puhelinta ja soitella tai viestitellä kavereille onko mitään kemuja kellään luvassa. Harmittais sosiaalisena immeisenä mätäntyä kotona mussuttamassa, miksi kukaan ei soita. Soittakaa itse. Ei ne tietä kotoa hae vaikka se kuinka kivaa oiskin.

Joo mutta kuin olet soittanut itse 127kertaa etkä ikinä saanui soittoa niin ottaa päähän. Tuntuu oudolta että porukka aina istuu jonkun luona ja ite ei ikinä tietäisi siitä jos ei soittais. Kyllä muut puhuvat keskenään. Ihmettelen mitä teen väärin

Ei teillä ole mitään watsapp-ryhmää? Perusta moinen ja pyytele sinne sakkia. Sieltä helppo kysyä kerralla ja siellä helpolla porukka sopii ja kyselee, jos on alueella.

Ei ole. Ei se nyt ole siitä kiinni kyllä mun mielestä voi soittaa tai laittaa viestiä. Ei maksa mitään eikä ole kovin vaikeaa.olen näköjään paskaa seuraa jostain helvetin syystä vaikka osaan keskutella ja käyttäydyn hyvin. Kyllä vituttaa kuin siittä kl 8 illalla ja kaikki istuu jossain eikä kutsua ole tullut enkä edes ois tiennyt koko asiasta jos en olis soittanu. Olisi aika hankkia parempaa seuraa vittu

Ei ole. Ei se nyt ole siitä kiinni kyllä mun mielestä voi soittaa tai laittaa viestiä. Ei maksa mitään eikä ole kovin vaikeaa.olen näköjään paskaa seuraa jostain helvetin syystä vaikka osaan keskutella ja käyttäydyn hyvin. Kyllä vituttaa kuin siittä kl 8 illalla ja kaikki istuu jossain eikä kutsua ole tullut enkä edes ois tiennyt koko asiasta jos en olis soittanu. Olisi aika hankkia parempaa seuraa vittu

En ota mitään kantaa itse asiaan, mutta vierestä kerran kuulin keskustelua aiheesta. Elikä siis puhuivat jostain tyypistä, jonka itsekkin tunsin hyvin, ja tiesin kunnolliseksi ja hyvinkäyttäytyväksi mieheksi, ettei sitä viitsitty kutsua kotibileisiin, koska "se ei ees juo oikein mitään, eikä tee mitään, se on vaan ja tyyliin keskustelee". Ilmeisesti siis tylsä tyyppi ja niin moneen kertaan nähty ettei se ainakaan aiheuta mitään ohjelmaa.

Nojoo ite en ole sellainen mutta ymmärrän kyllä. On maailma täynnä hyviä mutta tylsiä tyyppejä mutta yleensä alkoholi auttaa. Useimmat ovat mun kaverin kavereita mutta olen kuitenkin laskenut ne mun kavereiksi vaikka se ei näköjään pidä paikkaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom