Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Vaatteiden pasulaput.

Aina se saakutin lappu kutittaa/pistelee/paistaa ulos. Jos leikkaat pois niin pistelee kaksinverroin ja jos repäiset koko lapun helvettiin niin sauma ratkeaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaatteiden pasulaput.

Aina se saakutin lappu kutittaa/pistelee/paistaa ulos. Jos leikkaat pois niin pistelee kaksinverroin ja jos repäiset koko lapun helvettiin niin sauma ratkeaa.

Niin miksi sitä ei voi painaa tai brodeerata niihin vaatteisiin, kuten logoja sun muita tarpeettomia merkkejä? Sama se miten niitä rättejä olisi tarkoitus pestä, niin 40 tai 60 on lämpötila. Jos ei hienhaju lähde 40 asteessa, niin sitten 60 seuraavalla kerralla. Ja mikä siinä on, että ne tuotekoodit on aina hepreaa. Jos olet jonkun hyvän rätin tai hyvät kengät löytänyt, niin ei samaa enää löydä toistamiseen. Siksi pääosin ostankin halpaa ja kopiorättiä, kun ne on sitä samaa kuitenkin, kuin nämä merkkituotteet.

Jos myös kulmat roikkuvat liian alhaalla ja asialle oikeasti jotain haluat tehdä, niin käypä plastiikkakirurgin juttusilla ja kysy, hoituisiko homma parilla piikillä Botoxia. Huomattavasti halvempaa, joskin pitää toistaa säännöllisesti. Ei se tietenkään auta, jos silmäluomet roikkuvat ihan oikeasti Esko Aho -tyyliin, siihen tarvitaan veistä.
Sanotaanko että E Aho on vielä lievä tapaus minun kanssa. Just kun ottaa kuppia ja otsa/luomet rentoutuu, niin silmistä ei näy kuin viirut.

Ja aiheseen muuttaminen jurppii, mutta toivottavasti ei tarvii enää ikinä muuttaa tai sit on niin rikas ettei ole väliä :) :) :)

Kurkku niin saatanan kipee jo että neljättä päivää ollaan vuodepotilaana. Ei oo ikinä ennen ollu tällästä kurkkukipua, hyi saatana. Ei pysty nielemään oikein mitään. Ja jos onnistun nielaisemaan niin aina menee silmät kiinni ja tulee irvistys sen vitullisen kivun takia.
Työterveyshuollossa kyllä kävin, ja siellä vaan tarkistettiin ettei oo angiina ja lyötiin 2pv saikkua. Toisekseen kävin haleen bafuciniä ja täytyy sanoo että ihan vitun turha lääke. Ei auta yhtään. Vähän alkanu pelottaan josko sain edellisenä viikonloppuna mononukleoosin aka pusutaudin.

Kurkku niin saatanan kipee jo että neljättä päivää ollaan vuodepotilaana. Ei oo ikinä ennen ollu tällästä kurkkukipua, hyi saatana. Ei pysty nielemään oikein mitään. Ja jos onnistun nielaisemaan niin aina menee silmät kiinni ja tulee irvistys sen vitullisen kivun takia.
Työterveyshuollossa kyllä kävin, ja siellä vaan tarkistettiin ettei oo angiina ja lyötiin 2pv saikkua. Toisekseen kävin haleen bafuciniä ja täytyy sanoo että ihan vitun turha lääke. Ei auta yhtään. Vähän alkanu pelottaan josko sain edellisenä viikonloppuna mononukleoosin aka pusutaudin.

Ei helkkari, täytyy vielä lainata itteensä vaikka asia ei tähän threadiin enää täsmää. Mutta voi pyhä jeesus sentään mitä jumalten nektariinia burana on. Ekaa kertaa varmaan kolmeen vuoteen oli pakko koittaa viimeistä oljenkortta, buranaa. Ja olo on mitä mahtavin. Ekaa kertaa neljään päivään tuntuu että oon ELOSSA! Varmaan ainoo lääke joka auttaa kaikkeen. Suuri ylistys buranalle.

Minä haluaisin lähteä ensi kesänä festaroimaan Ranskan Hellfestiin, mutta A) kenelläkään kaverilla ei ole rahaa ja B) kolmen päivän liput on myyty loppuun. Damn!

Vittu että vituttaa raha-asiat. Koko ikänsä yrittänyt potkia vasta virtaan, mutta olen niin saatanan tyhmä, ettei onnistu sitten millään. Yritin riipiä itselleni kasaan korkeakoulututkinnon, ettei tarvitsisi enää aikuisena kärsiä. Noh tuli sitten valittua väärin ja DI-papereilla ei enää saa kuin paskahommia, joista ei poiskaa pääse. Työttömyysajalta helvetisti velkoja niin että ulosottorajalla mennään jatkuvasti, vaikka jokapäivä käyn töissä. Tekisi mieli vetää pää köyden jatkoksi kun ei tästä ole helvetti tullut yhtään mitään.

Yritin velkarahalla sijoittaakin mutta helvetti vaan syvenee. Tällä hetkellä alan miettiä poispääsyä oman käden kautta, kun paskasesta vuokraluukusta ei ole tullut päästyä mihinkään 28 vuoden yrittämisen jälkeen. Vihaan tätä koko elämän kestänyttä epäonnistumista.

Note to self: Älä enää ikinä mene mihinkään tupareihin, synttäreille tai vastaaviin juhliin missä suuri tai suurehko määrä ihmisiä käyttää yhdessä alkoholia, äläkä järjestä tällaisia tapahtumia. Joukosta nimittäin löytyy 100% varmuudella ainakin yksi ja todennäköisesti jopa kaksi naista jotka joko itkevät, kiukuttelevat, angstaavat tai mököttävät, tai käytös on sekoitus näitä. Se on ihan takuuvarma juttu, että jos joku pilaa kaikkien illan niin se on aina nainen. Jos on pakko ottaa kuppia, niin tee se aina miesporukassa ja voit olla varma, että ilta sujuu viimeisen päälle hienosti vaikka joku ottaisikin vähän liikaa.

Vittu että vituttaa raha-asiat. Koko ikänsä yrittänyt potkia vasta virtaan, mutta olen niin saatanan tyhmä, ettei onnistu sitten millään. Yritin riipiä itselleni kasaan korkeakoulututkinnon, ettei tarvitsisi enää aikuisena kärsiä. Noh tuli sitten valittua väärin ja DI-papereilla ei enää saa kuin paskahommia, joista ei poiskaa pääse. Työttömyysajalta helvetisti velkoja niin että ulosottorajalla mennään jatkuvasti, vaikka jokapäivä käyn töissä. Tekisi mieli vetää pää köyden jatkoksi kun ei tästä ole helvetti tullut yhtään mitään.

Yritin velkarahalla sijoittaakin mutta helvetti vaan syvenee. Tällä hetkellä alan miettiä poispääsyä oman käden kautta, kun paskasesta vuokraluukusta ei ole tullut päästyä mihinkään 28 vuoden yrittämisen jälkeen. Vihaan tätä koko elämän kestänyttä epäonnistumista.

Noh noh, oot nuori vielä, jos oot vähä vanhempana valmistunut niin eikai tossa voi vielä työkokemusta niistä oman alan hommista(DI). Meidänkin firmassa on ollut dippainssejä ihan "lapiohommissa" mutta firman sisällä edenneet aika nopeasti sitten parempiin hommiin. Mä olin itse 28v tekemässä vartijan hommia 6,66e/tunti, ja sen jälkeen ollut aika monessa koulussa vielä 40-kymppiseksi ja oon edelleen, nyt opintovapaalla. Ulkomaille hommiin on kans 1 vaihtoehto.

Minä teen tuosta yläkerran räkyttävästä pikkukoirasta joku päivä vielä kintaat :mad:

Jos on kerta jo tapailu ja säätäminen päätetty _useampi_kuukausi_sitten_, niin sillon EI_TULLA_ENÄÄ vonkaamaan jälkeenpäin. Se ei ole lainkaan sopivaa! :mad:

Toisekseen, sain puhelun, joka olisi päättänyt tämän jo mielestäni liian pitkään kestäneen työttömän jaksoni, mutta en ollutkaan soveltuva siihen tarjottuun työtön. :(

Kyllä se tossa aikalailla kiteytettynä on, kun irtos aivan randomisti lasiainen verkkokalvolta, turha uneksia toviin muusta kuin tasamaakävelystä...Kiitos ja hei.

Rehellisyys on yliarvostettua, saatana :mad: Työnantaja on pitkin syksyä järjestänyt meille koulutuksia, ja viimeisimmällä kerralla piti antaa palautetta koko paskasta kokonaisuudessaan. Minä olinkin näemmä ainoa, jolla oli munaa antaa negatiivista feedbackia (kyllä, keskenämme haukuttiin koko koulutus alimpaan helvettiin) ja tein sen vieläpä omalla nimelläni (kysyin, ja olin ainoa). Yritin toki olla niin rakentava kuin molemmin puolin kirjoitetulle a6-paperille mahtuu olemaan. Nooh... tämä minun palautteeni oli mennyt ihan hallintotasolle saakka, ja tänään istuin esimiehen tentattavana aiheesta. Tämä siis siksi, että esimieheni esimies oli huolestunut ja ruvennut kyseenalaistamaan mun työmotivaatiotani yms. paskaa. En saatana enää ikinä sano mitään rakentavaa ääneen, vaan tyydyn hymistelemään kuinka helvetin hyvin kaikki on ja nielemään vitutukseni.

Jostain syystä on viimeaikoina ärsyttänyt erityisen suuresti useat kanssa-autoilijat.
Alla olevat lähinnä ruuhka-aikoina.
- lähdetään kun ehditään liikennevaloista, turvaväliä on syytä jättää yhden rekan verran jolloin saa jätettyä vähinään 2 autoa enempi punaisiin
- tarpeeton matelu, taas saadaan jätettyä monta autoa punaisiin, turvaväli vähintään kahden rekan verran
- ylikiltti tien antaminen, vaikka olisi etuajo-oikeus niin tottakai on hyvä olla kiltti ja antaa silti tietä vaikka onkin ruuhka-aika, koko jono jää valoihin
- yksi kaista suljettu mutta aina kannattaa pysähtyä antamaan jonon veivaajille tietä jotta saadaan jono jäämään punaisille
- käännytään oikealle ja aivan oikeanoppisesti annetaan tietä kävelijälle/fillaristille mutta auto jätetään puoliksi suoraan ajavien kaistalle jolloin koko jono jää taas punaisille
- olen jalankulkija mutta ei minua koske punaiset valot, melkein sain ketjukolarin aikaan, seuraavalla kerralla skarppaan niin onnistunee
- olen fillaristi ja tiedän oikeuteni vaikka olenkin väärässä ja suojatiellä kitkani muuttuu panssarivaunuksi johon osuessaan autosi romuttuu
- lippis vinossa

Kylläpä helpotti

Eilen oli niin uskomaton päivä.. Suoraan töistä terveystalolle siellä totesi että vasemman peukalon ojentaja jänne tulehtunut. Ajoin kotiin Peruutin autoa autotalliin, autotallin oven stopperi petti kovassa tuulessa ja pamahti suoraan sivupeiliin, kuori paskaksi ja lasi säröille päästä. Pääsen kotiin ja keittiön pöydällä on huoltomiehen jättämä lappu että kävi tarkistamassa pattereiden toiminnan kuten pyysin, ja että kissa on ilmeisesti nukkunut pois, osanotot.. Juoksin sohvalla ja siinähän se kissa makasi kuolon jäykkänä ja kamala ilme kasvoilla
cry.gif
lääkäri epäili stressin koituneen kohtaloksi, ero muutto oli alku kuusta ja toinen kissa meni ex emännälle. Tuntuu niin käsittämättömältä että edellis iltana kehräsi vielä jaloissa ja nyt on poissa
embarrassed.gif

Tuntuu niin käsittämättömältä että edellis iltana kehräsi vielä jaloissa ja nyt on poissa
embarrassed.gif

Omat murheet on näköjään pieniä, paska homma tuo kissa menetys. En halua ajatellakaan päivää kun menettää omat karvaturrikat.

Täällä odotellaan lentokentällä myöhästynyttä lentoa 4 tuntia. Iski Vietnamilainen räkätauti, bonuksena vessassa turahti aikamoinen varpusparvi :kakka: Toivottavasti oli yksittäinen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom