Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Olen koko päivän sinnitellyt pahentuvan hermokudoskivun kanssa ja päätin vihdoin lääkitä itseäni ja kappas: panacodista on jäljellä pelkkä pakkaus. Sillä lailla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittujen kevät! Ny vituttaa. Vein eilen kerrostalon pyykkitupaan vaatteeni kuivumaan. Tänään menin hakemaan ne niin joku oli ravistellut ne lattialle eikä voinut näitä nostaa. No siinä sitten testot kilahtivat kolmeensataan ja nappasin heti narulta jonkun muun valkoisen lakanan ja pyyhkäsin melko märän persereikäni kostoksi siihen. Silti jäi vituttaa.

Voi vittujen kevät! Ny vituttaa. Vein eilen kerrostalon pyykkitupaan vaatteeni kuivumaan. Tänään menin hakemaan ne niin joku oli ravistellut ne lattialle eikä voinut näitä nostaa. No siinä sitten testot kilahtivat kolmeensataan ja nappasin heti narulta jonkun muun valkoisen lakanan ja pyyhkäsin melko märän persereikäni kostoksi siihen. Silti jäi vituttaa.

Mä oon tosi iloinen että mulla on uudessa kämpässä pyykkikone. Ei tarvi välittää sun kaltaisista vandaaleista :)

hehe ei nyt ankarasti vituta mutta mutta pikkasen kummiski :D ....
noi ovelta ovelle myyjät ! Jatkuvasti samojen firmojen autotalliovi- ja kattomyyjät ramppaavat vonkaamassa..
Luulis niillä ny olevan joku tsydeemi johon kirjaa ylös että ko. talous ei ole kiinnostunut heidän tuotteistaan ....

Ei vitun vittu. Pitäis yks ainut A4 paperi skannata, mutta tää vitun tulostin ei suostu Windows 10 jälkeen yhteistyöhön. Kokeilin josko HP:n sivuilla ois uudet ajurit, kun oikein mainostivat laitteen sopivan W10:n kanssa. No vitut siellä mitään ollut. Jotain saatanan asennustohtoreita tyrkyttivät 5 kpl koneeseen, mutta eivät löytäneet itse mitään, kunnes manuaalisesti löytyi uusi versio asennettavaksi. No eihän se vittu asentenut, 99% tuli että asennus peruutettu. Kuka vittu sen peruutti? Kyllä mä tästä lähin käytän kirjaston/duunin skannaus mahdollisuuksia, on nää kuluttajalaitteet aina niin yhtä saatanan vittua.

Samaa asiaa, josta valitin jo off-topiciin : vahvat dödöt ja muut kemialliset hajusteet, joilla jotkut teinit leikkii tai joita ihmiset ovat käyttäneet liikaa. Tuntee tukehtuvansa ja se maistuu suussa asti. Uskomatonta paskaa. Lisäksi kaikenlainen yleinen perseily, kaksinaamaisuus ja tarkoituksellinen tyhmyys vituttavat aivan saatanasti. Sekä selän takana kritisointi kun voisi valituksen aiheet suunnata suoraan ihmisille eikä jupista keskenään, jos ei toimi kuten muut haluaisivat. Välillä tuntuu että mua ympäröi vaan kaikista paskamaisimmat tyypit.

Voi vitutusta! Älykääpiö kävi ajamassa kotipihaan pysäköidystä autostani kulman mutkalle. Satuin olemaan ikkunassa ja porhalsin toki vauhdilla ulos pihalla, mutta eikö järjen jättiläinen ajanut karkuun. Perkele!

Täydet pisteet postinjakajalle joka oli ottanut rekisterinumeron ylös.

Aikaa vaivaa myöhemmin poliisin kautta yhteys paikalta törmäiljään. Eka kommentti oli "Mitä autolle kävi? Ei varmasti kauheen pahasti, koska omaan autooni ei juurikaan tullut mitään. Maalia lähti vain hieman, melko huomaamattomasti.".

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Ei sillä ettenkö olisi itse törttöillyt ja törmäillyt nuorempana runsaastikin, mutta on kyllä käyty hattu kourassa tunnustamassa teot.

Pikalääkettä. Katsokaa Areenasta tämä niin omatkin murheet voi tuntua pienemmiltä.

http://areena.yle.fi/1-2194450
Verraton Mikael Andersson
  • 57 min
  • su 16.8.2015
  • 23 pv
  • 14254 katselua

Mikael Andersson syntyi ilman käsiä ja jalkoja. 39-vuotiaana hän on kuntoileva perheenisä ja suosittu luennoitsija. Mikaelin salaisuus on itsepäisyys ja tahdonvoima. Niiden avulla hän on saavuttanut tavoitteensa.

Isäni on koko lapsuuteni ajan kiukutellut ja rähissyt turhanpäiväisistä asioista kuten kalaöljykapselien hinnasta vaikka niiden vuosittainen arvo on alle sata euroa. Tämän takia olen menettänyt nuoruuteni tyhmyyteen ja paskan puhumiseen ja ihmiset ovat kiusallaan ottaneet paskan puhumisen todesta. Ja tämän ymmärtää vasta jälkeen päin pitkäaikaisen kalaöljyn syönnin jälkeen. Ja ajaa se yleensä mua muutenkin ojasta allikkoon kuten äitinikin nykyisin vaikuttaa tekevän.

Isäni on koko lapsuuteni ajan kiukutellut ja rähissyt turhanpäiväisistä asioista kuten kalaöljykapselien hinnasta vaikka niiden vuosittainen arvo on alle sata euroa. Tämän takia olen menettänyt nuoruuteni tyhmyyteen ja paskan puhumiseen ja ihmiset ovat kiusallaan ottaneet paskan puhumisen todesta. Ja tämän ymmärtää vasta jälkeen päin pitkäaikaisen kalaöljyn syönnin jälkeen. Ja ajaa se yleensä mua muutenkin ojasta allikkoon kuten äitinikin nykyisin vaikuttaa tekevän.

Puhumattakaan naapureistasi ja niistä pienistä vihreistä miehistä, joita asustelee ullakon häkkikomeroissa.

Puhumattakaan naapureistasi ja niistä pienistä vihreistä miehistä, joita asustelee ullakon häkkikomeroissa.
Jälkimmäisiä ei ole näkynyt saati kuulunut tai en ole luullut sellaisia olevan ja edellisiin en ole missään yhteyksissä ollut eivätkä he ole rähjänneet turhasta, eivät oikeastaan mistään.

Joku on vienyt mun pyöräni kotipihasta. :( Syytä voi arvailla, se oli 23 vuotta vanha ja siinä oli kaikenlaista pikkuvikaa. Kiitos nyt kuitenkin tästäkin.

Vituttaa kun seuraava tapahtumaketju tapahtuu suhteellisen useasti; Olen lähdössä pwo höyryissä salille ja autolle saavuttua, huomaan että salin avain jäi kämpille. Käyn hakemassa salin avaimen ja kun pääsen autolle niin huomaan että jätinkin siinä samalla auton avaimet sisälle. Siinä sitten tulee kipiteltyä auton ja kämpän väliä ihan huolella. Välillä unohtuu sheikkeri tms. ja siinä samalla tulee jätettyä kämpällä käydessä jotain muuta matskua joka pitää käydä kohta taas hakemassa.

Ostin abcilta jäätelön ja näpsäkkä nuori myyjä sanoi kuittia tarjotessa: "Makoista jäätelöhetkeä". Siihen sitten tokaisin että kiitos samoin.
Voi vittu saatana en ikinä mene enää abcille

Mä taas ostin ihan luukkukioskilta sellasen classic-puikon, (nuorella nais)myyjällä(tottakai) vähän kesti vaihtorahojen kanssa niin pistin jätskin siinä jo suuhun, sitten se kysyi haluatko kuittia? Vastasin sen vakio, en tarvii, ja jätski tietty putosi suusta siihen tiskille.

Toi vitutti joo hieman, mutta laskujen maksu vituttaa paljon enemmän aina niinkuin tänäänkin. Hei hei sellanen vajaa tonni.

Sain pällitesteissä loogisen päättelykyvyn arvioinnissa huonon lopputuloksen. Yleensä ovat olleet normaalit / vähän keskivertoa paremmat tulokset. Vituttaa. 150 hakijasta karsittu kolme jormaa loppupeleihin, saas nähdä mikä on lopputulema.

Vinkiksi muille: älkää tuijotelko niitä knoppeja puolta minuuttia/minuuttia pidempään, seuraavaa pykälään, jos ei tiedä vastausta. Ei missään nimessä kannata jäädä jumittamaan.

Joku on vienyt mun pyöräni kotipihasta. :( Syytä voi arvailla, se oli 23 vuotta vanha ja siinä oli kaikenlaista pikkuvikaa. Kiitos nyt kuitenkin tästäkin.
Jos tämä ei pistänyt vituttamaan viime viikolla tarpeeksi, niin tänään sitten oli keskustassa parkissa olleesta uudesta pyörästäni lähtenyt kävelelemään siihen alkuviikosta ostamani takakori, joka on mulle lähes yhtä olennainen kuin se saamarin pyörä itse. Voi perkele kun vituttaa niin, ettei henki kulje. Se oli vielä nippusiteillä kiinni, että sitä siis ei voinut vain nostaa irti siitä. Seuraavan korin laitan kiinni munalukolla, koska tuohon ei sellaista ruuvattavaa saa ilman jo vähän suurempaa vaivannäköä.

Eikä muuten siinä vielä kaikki! Löysin suureksi riemukseni Anttilasta lampun, jonka piti olla loppuunmyyty joka paikasta, tämäkin oli viimeinen kappale. Toin sen kotiin ja siinä oli varjostimen metallilangat aavistuksen kierossa joten koko varjostin sitten on vino. Hv.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom