Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittujen kevät! Ny vituttaa. Vein eilen kerrostalon pyykkitupaan vaatteeni kuivumaan. Tänään menin hakemaan ne niin joku oli ravistellut ne lattialle eikä voinut näitä nostaa. No siinä sitten testot kilahtivat kolmeensataan ja nappasin heti narulta jonkun muun valkoisen lakanan ja pyyhkäsin melko märän persereikäni kostoksi siihen. Silti jäi vituttaa.
Isäni on koko lapsuuteni ajan kiukutellut ja rähissyt turhanpäiväisistä asioista kuten kalaöljykapselien hinnasta vaikka niiden vuosittainen arvo on alle sata euroa. Tämän takia olen menettänyt nuoruuteni tyhmyyteen ja paskan puhumiseen ja ihmiset ovat kiusallaan ottaneet paskan puhumisen todesta. Ja tämän ymmärtää vasta jälkeen päin pitkäaikaisen kalaöljyn syönnin jälkeen. Ja ajaa se yleensä mua muutenkin ojasta allikkoon kuten äitinikin nykyisin vaikuttaa tekevän.
Jälkimmäisiä ei ole näkynyt saati kuulunut tai en ole luullut sellaisia olevan ja edellisiin en ole missään yhteyksissä ollut eivätkä he ole rähjänneet turhasta, eivät oikeastaan mistään.Puhumattakaan naapureistasi ja niistä pienistä vihreistä miehistä, joita asustelee ullakon häkkikomeroissa.
Ostin abcilta jäätelön ja näpsäkkä nuori myyjä sanoi kuittia tarjotessa: "Makoista jäätelöhetkeä". Siihen sitten tokaisin että kiitos samoin.
Voi vittu saatana en ikinä mene enää abcille
Jos tämä ei pistänyt vituttamaan viime viikolla tarpeeksi, niin tänään sitten oli keskustassa parkissa olleesta uudesta pyörästäni lähtenyt kävelelemään siihen alkuviikosta ostamani takakori, joka on mulle lähes yhtä olennainen kuin se saamarin pyörä itse. Voi perkele kun vituttaa niin, ettei henki kulje. Se oli vielä nippusiteillä kiinni, että sitä siis ei voinut vain nostaa irti siitä. Seuraavan korin laitan kiinni munalukolla, koska tuohon ei sellaista ruuvattavaa saa ilman jo vähän suurempaa vaivannäköä.Joku on vienyt mun pyöräni kotipihasta. :( Syytä voi arvailla, se oli 23 vuotta vanha ja siinä oli kaikenlaista pikkuvikaa. Kiitos nyt kuitenkin tästäkin.