Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tuntuu siltä, että vammapuolella vedetään perseeseen ja ihan urakalla. Ensin alkuviikosta meni vasen olkapää töissä, kun nousin säkkituolista ylös. Nyt salilla napsahti oikea ojentaja, kun tein ranskalaista niskan taakse. Vittu, että sattui kun meni venytyksessä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^ Psykoosi päällä? paranoialta ainakin kuullostaa.
Ei tämä nyt psykoosia ole. Ennemminkin itsetuhoisen vaiheen aikana annettujen ohjeistusten toteuttamista ilman tahtoani.
Tällaisena taviksena kun ei kovin paljoa sanan valtaa ole kun muut ihmiset ovat päätöksensä tehneet ja ystävälliset henkilöt on äksyilty pois. :(
Tähän sopis fail meemi. Lisäksi noussut paino on pääasiassa rasvaa, koska olin hetken ilmaisilla ruoilla.

Ei tämä nyt psykoosia ole. Ennemminkin itsetuhoisen vaiheen aikana annettujen ohjeistusten toteuttamista ilman tahtoani.
Tällaisena taviksena kun ei kovin paljoa sanan valtaa ole kun muut ihmiset ovat päätöksensä tehneet ja ystävälliset henkilöt on äksyilty pois. :(
Tähän sopis fail meemi. Lisäksi noussut paino on pääasiassa rasvaa, koska olin hetken ilmaisilla ruoilla.

Jos yhtään lohduttaa, niin taustallahan on vain toisten ihmisten huoli ja pelko sinusta ja hyvinvoinnistasi. Jaksamisia!

Jos yhtään lohduttaa, niin taustallahan on vain toisten ihmisten huoli ja pelko sinusta ja hyvinvoinnistasi. Jaksamisia!
Kiitos lohdutuksesta. Jos musta olisivat huolissaan, he poistaisivat kummini pään, koska siellä on pinttymä että minut pitää saada kärsimään ja hän on oppinut manipuloimaan vanhempianikin tekemään mulle pahaa. Sehän se pakkohoidon tarpeessa olisi, mutta ei sekään mua auttas, koska se on kerennyt luomaan itselleen toimivan verkoston tappamaan mut ja pilaamaan elämäni. Sähän voisit lääkärinä kertoa auttaisiko siihen ysimillinen lääkitys?
Samainen kummini on myös varastellut minulta, mitään kuitenkaan palauttamatta. :( Vituttaa kun omat sukulaiset joita on kohdellut niin hyvin kuin osaa, tuhoavat elämääni. Lisäksi kuppiini oli taas laitettu jotain hajuvettä tai muuta vastaavaa. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Suosittelen kovasti kyllä, että käyt puhumassa jollekkin ammattilaiselle. Ei sillä etteikö kummisi voisi olla paska tyyppii taikka vanhemmat manipuloitu, mutta kyllä tekstistäsi paistaa läpi muukin.

Kiitos lohdutuksesta. Jos musta olisivat huolissaan, he poistaisivat kummini pään, koska siellä on pinttymä että minut pitää saada kärsimään ja hän on oppinut manipuloimaan vanhempianikin tekemään mulle pahaa. Sehän se pakkohoidon tarpeessa olisi, mutta ei sekään mua auttas, koska se on kerennyt luomaan itselleen toimivan verkoston tappamaan mut ja pilaamaan elämäni. Sähän voisit lääkärinä kertoa auttaisiko siihen ysimillinen lääkitys?
Samainen kummini on myös varastellut minulta, mitään kuitenkaan palauttamatta. :( Vituttaa kun omat sukulaiset joita on kohdellut niin hyvin kuin osaa, tuhoavat elämääni. Lisäksi kuppiini oli taas laitettu jotain hajuvettä tai muuta vastaavaa. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?
Nyt kannattaa oikeasti käydä ammattiauttajan juttusilla, ellet ole jo sitä tehnyt.

Tarinasi kuullostavat hyvin paljon samoilta kuin vanhan koulukaverini jutut joitakin vuosia sitten. Jutut alkoivat aluksi vaan kuullostamaan hiukan oudoilta, mutta loppua kohden hänen puheissaan ei ollut päätä eikä häntää. Lopulta häneen ei saanut edes koskea, eikä kukaan toinenkaan saanut koskea kehenkään muuhun. Pian tämän jälkeen kaveri lähti pakkohoitoon ja oli pois koulusta yli puoli vuotta.

Kannattaa miettiä että miksi kukaan laittaisi hajuvettä toisen kuppiin, tai miksi sukulaisesi haluavat sinulle pahaa ja pilata elämäsi, vai onko kyseessä vaan omat harhakuvitelmat?

Toivottavasti saat asiat selvitettyä. Zemppiä!

Taloyhtiön ruohonleikkuuvuorot ja naapurin laiska akka. Sen tietää aina kun sen vuoro on, että kohta alkaa vituttaa. On nimittäin taas leikattu niin suurpiirteisesti, että tuo olisi leikkaamattomanakin kauniimpi kuin tuollainen kynitty pelto missä on siellä täällä pitkää. Se ei ilmeisesti osaa ajaa, kun toi muistuttaa joiltain paikoin lähinnä kyntöpeltoa kun on yksi leikkurin leveys ajettu ja vieressä toinen ajamatta, mutta sen lisäksi se on myös saatanan laiska ja sen kyllä huomaa monesta paikasta. Sieltä mistä vähänkin pystyy, on oiottu ja tontin reunat ja puiden ja pensaiden juuret on kokonaan ajamatta. Kaiken lisäksi sillä oli viikko aikaa ja se tehtiin ihan viimeisillä hetkillä sunnuntaina yhdeksältä illalla ja tietysti ihan juosten kusten. Onneksi tässä on kahdeksan muutakin asuntoa, että ihan hirveän usein ei tuota työnjälkeä tarvitse katsella, mutta nyt se taas vituttaa heti kun ikkunasta ulos katsoo.

Toinen vitutuksen aihe on sähköiset laskut. Paperilaskuja ei enää saa juuri mistään ilman lisämaksua ja arvatkaa muistanko ikinä maksaa noita? No en tietenkään ennen kuin tulee maksumuistutus, mikä sekin maksaa. Vituttaa...

Jälkimmäiseen auttaa e-lasku ja automaattinen maksaminen. Jos siis on kyse toistuvasta maksusta.

Edit. Ja muutoin kannattaa opetella kirjata lasku maksettavaksi heti kun se tulee.

Automaattinen maksaminen on huono, kun haluan maksaa aina reilusti ennen eräpäivää. Puhelinlaskunkin eräpäivänä olen aina pers auki, eli ei sitä voi sinne jättää.
Totta kai mä kirjaan laskun maksettavaksi heti kun huomaan että se tulee. Siinä on vain se ongelma etten huomaa enkä muista käydä tarkistamassa onko niitä laskuja. Ei mulla mitään ongelmaa edes olisi jos muistaisin. Siitähän tässä on kokonaan kyse.

Automaattinen maksaminen on huono, kun haluan maksaa aina reilusti ennen eräpäivää. Puhelinlaskunkin eräpäivänä olen aina pers auki, eli ei sitä voi sinne jättää.
Totta kai mä kirjaan laskun maksettavaksi heti kun huomaan että se tulee. Siinä on vain se ongelma etten huomaa enkä muista käydä tarkistamassa onko niitä laskuja. Ei mulla mitään ongelmaa edes olisi jos muistaisin. Siitähän tässä on kokonaan kyse.

Mulle ainakin tulee tekstiviesti pankilta kaikista uusista sähköisistä laskuista, eikä maksa mitään.

Kiva fitnesstukku! Ostoskorissa tilauksen loppusumma n. 150e, täytän toimitustiedot ja klikkaan verkkopankkiin, siellä laskun summa onkin 197e? Missään kohti ei tullu ilmotusta hintojen muuttumisesta. Onneks pisti verkkopankissa summa silmään, harvoin enää tulee siinä vaiheessa kovin tarkkaan katottua. Kaikki tarjoukset loppunu siinä n. 30sek aikana kun tarkistin ostoskorin sisällön ja kirjotin osoitteen. Ei herunu chattiaspaltakaan myötätuntoa. Ihan vitutuksen takia ostan vaikka tuplahinnalla muualta.

Murhan himoiset sukulaiset vituttaa taas. Päin näköä ollaan mielin kielin ja selän takana suunnittellaan paskaa mun pään menoks. :mad: Pää poikki vaan pääpaskalta eli kummilta... Kaksinaamaisuuden huipentuma... Toivottavasti ei lue tätä, jotta voin pakollisissa vahinkotapaamisissa vielä esittää sille tyhmää ja tietämätöntä. Mulle on kyl sanottu että tää kirjottelu pitäs lopettaa, mutta ilman perusteluita. Miksi vaieta siitä että omaa elämää tuhotaan systemaattisesti?
Näkökin on ruvennut värähtelemään satunnaisesti.

^ Nyt on chipotilla niin selvät psykoosin oireet ettei paremmasta väliä. Kaveri meni aikoinaan psykoosiin ja juuri noin se alkoi kaikki oli myrkyttämässä jne. Eräänä yönä sainkin sitten lähteä pelastamaan vaimoa kun kaveri päätti että nyt loppui myrkyttämiset veitsen kanssa. Siitä pakkohoitoon 6kk ja nykyään ei edes huomaa että olisi tuollaista ollut.

Toivottavasti mun kummityttö ei ikinä kelaa, että yritän myrkyttää sitä :D:D

Mutta, asiaan, nahka paloi järvellä, koska #aurinkorasvaaeivoikäyttää.

Vastasin puolihuolimatta myönteisesti yhteen treffikutsuun netissä, kunnes havaitsin myöhemmin miehen olevan liki satakiloinen. Kilot eivät siis todellakaan ole tulleet salilla, vaan jääkaapin liepeillä. En kehtaa enää perua. Kuristan ehkä itseni.

Poltin eilen itseni auringossa, kiva tunnelma edelleen. Olen elävä ja isokokoinen rapu, jonka palovamma on vain toisella puolella naamaa.

Töissä meni lähes kaikki pieleen. Uusia asiakkaitakin tulossa viemäreistä ja sähkörasiasta, eikä entisiäkään saa hoidettua. Pomoa ei kiinnosta.

Salilla pää punaisena punnertaen, ja tulokset puhuivat karmeaa miinuskieltä.

...Taidan mennä nukkumaan ennen kuin aiheutan enempää vahinkoa itselleni...Kiitos.

Suositut

Back
Ylös Bottom