Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahdistaa perkele, pitäisi AMK pääsykoe olla 28.5.? mutta mitään kutsua ei ole vieläkään kuulunut.
Mihin hait?
Joihinkin pääsykokeisiin saa tulla joka tapauksessa ilman eri kutsua jos on hakenut eikä kutsuja edes lähetetä niihin.
Eikö voi soittaa ja kysyä?
Aijaa, tätä en tiennytkään. Olin 22.4. englanninkielisen inssikoulutuksen pääsykokeissa joihin tuli kutsulappu hyvissä ajoin ja nimeä ja kutsulappua kysyttiin pääsykoepaikalla.
Suomenkieliseen yhdyskunta- ja rakennustekniikan koulutukseen hain ympäri Suomea kuuteen paikkaan ja koepaikka olisi Myyrmäessä.
Asian pitäisi selvitä hakuohjeista, pitäisikö kutsun tulla vai ei.
Edit. esim Metropolian rakennustekniikan pääsykokeeseen tulee kutsu n. viikkoa ennen koetta (en toki tiedä, onko tämä hakemasi koulutus). Kannattaa lukea ohjeet tarkasti niin ei tarvi stressata
Kun nykyään kukaan ei välitä sovituista aikatauluista yhtään mitään.
Illalla jo sanoin eukolle monen aikaan lähdetään ja mitä tapahtuu niin eikös tämä muuttele suunnitelmia ja sitten ihmettelee kun minun aikataulut menee sekaisin joka tarkoittaa sitä että muiden aikataulut menee sekaisin.
Ainoa lohtu oli kun pääsin sanomaan akalle että sun kanssa menee kaikki päin vittua, paitsi muna.
Niin ja ei hän ole ainoa joka ei sovituista ajoista välitä vaan tuntuu olevan ihan yleista meininkiä.
Fraasi 'asiakas on aina oikeassa' menee nykyään ihan liian pitkälle. Vänkäävät niin kauan että luovutetaan. Ja sit työntekijöiden pitää sietää sitä paskaa.Mulla ei kovin usein mene hermot, mutta nyt on mitta ihan täynnä ihmisiä, jotka saa aina tahtonsa läpi leikkimällä tyhmää ja hankalaa. :curs: Ihan perkeleen hieno päivä.
Taidan nykäistä mitan viskiä, jos muu ei auta tähän vitutukseen.
Jos vanhassa puhelimessa oli isompi sim-kortti kuin nykyisessä, niin kyllä se pienempi siellä pysyy vaikka teipillä sen aikaa. Itselläni on varapuhelimena vanhempi kapula jossa oli isompi sim, hyvin se älyttömän puhelimen pieni simmi on pysynyt sen pari kertaa siinä ihan ok kun on ollut tarvis.