Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee kallis hammaslääkärikeikka, kun muutenkin on paljon kuluja tällä hetkellä. Parempi silti laittaa nyt kerralla kuntoon..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin kun oma koira juoksi auton alle. Onneksi oli 50kmh nopeusrajoitus ja vastassa pehmeä citikka. Koiralla vähän verta nenästä ja pieni hiertymä jalassa, citikassa puskuri puoliksi irti ja halki.

Salilla onnistuin selkäni hajoittamaan ja siinä taisi mennä myös vähintään loppu viikon treenit sivusuun, kun tällä hetkellä ei juuri muussa asennossa voi olla kuin makuullaan...

Pääsin työhaastatteluun ja iloisena menin sinne ja sitten kun siellä olin niin huomasin että valinta todennäköisesti oli tehty jo. Vittu pitää tätä saatanan paskaa kestää vielä:wall:

Ahdistaa perkele, pitäisi AMK pääsykoe olla 28.5.? mutta mitään kutsua ei ole vieläkään kuulunut.
Onko se niillä kouluilla tapa että ilmoitellaan vasta viikkoa ennen pääsykoetta vai onko mun hakupaperit hukkuneet vai mitä vittua?
Tieto siitä, kelpuutetaanko mihinkään edes kokeisiin, viikkoa kahta ennen päivämäärää on kyllä ihan vitun hintsusti.
Olen yrittänyt olla yhteydessä kaikenmaailman hakijapalveluihin mutta ei niistä ole mitään takaisin otettu yhteyttä.
Vituttaa / pelottaa / kuumotuttaa jo... :S

Tässä on kuitenkin kohta 7kk luettu matikkaa / fyssaa / kemiaa ja vedän kyllä itteni hirteen jos jonkin kämmin vuoksi voikin kokeilla uusiksi ensivuonna.

Mihin hait?

Joihinkin pääsykokeisiin saa tulla joka tapauksessa ilman eri kutsua jos on hakenut eikä kutsuja edes lähetetä niihin.

Mihin hait?

Joihinkin pääsykokeisiin saa tulla joka tapauksessa ilman eri kutsua jos on hakenut eikä kutsuja edes lähetetä niihin.

Aijaa, tätä en tiennytkään. Olin 22.4. englanninkielisen inssikoulutuksen pääsykokeissa joihin tuli kutsulappu hyvissä ajoin ja nimeä ja kutsulappua kysyttiin pääsykoepaikalla.
Suomenkieliseen yhdyskunta- ja rakennustekniikan koulutukseen hain ympäri Suomea kuuteen paikkaan ja koepaikka olisi Myyrmäessä.

Eikö voi soittaa ja kysyä?

Olen soittanut mm. niiden oppilaitosten opiskelija / hakupalveluihin joihin olen hakenut, nähtävästi eivät osaa sanoa, Myyrmäellä pitäisi olla valintakoe, mutta näyttää olevan kiirettä kun eivät ole vastanneet kertaakaan.

Spostia laitettu eivätkä siihenkään ole vastanneet :S Kohta ryntään paikan päälle kinuamaan.
Kuumotuttaa.

Aijaa, tätä en tiennytkään. Olin 22.4. englanninkielisen inssikoulutuksen pääsykokeissa joihin tuli kutsulappu hyvissä ajoin ja nimeä ja kutsulappua kysyttiin pääsykoepaikalla.
Suomenkieliseen yhdyskunta- ja rakennustekniikan koulutukseen hain ympäri Suomea kuuteen paikkaan ja koepaikka olisi Myyrmäessä.

Asian pitäisi selvitä hakuohjeista, pitäisikö kutsun tulla vai ei.

Edit. esim Metropolian rakennustekniikan pääsykokeeseen tulee kutsu n. viikkoa ennen koetta (en toki tiedä, onko tämä hakemasi koulutus). Kannattaa lukea ohjeet tarkasti niin ei tarvi stressata :)

Asian pitäisi selvitä hakuohjeista, pitäisikö kutsun tulla vai ei.

Edit. esim Metropolian rakennustekniikan pääsykokeeseen tulee kutsu n. viikkoa ennen koetta (en toki tiedä, onko tämä hakemasi koulutus). Kannattaa lukea ohjeet tarkasti niin ei tarvi stressata :)

No perkele, täältä irtoaa selkeää tietoa helpommin kuin koulujen hakijapalvelusta. Mitä itse yritin opintopolun sivuja tutkia niin en löytänyt infoa millään. Ja sitä on kahlattu viikonloput.
Kiitän. Ehkäpä se kivi vierähti hetkeksi sydämeltä.

Kun nykyään kukaan ei välitä sovituista aikatauluista yhtään mitään.
Illalla jo sanoin eukolle monen aikaan lähdetään ja mitä tapahtuu niin eikös tämä muuttele suunnitelmia ja sitten ihmettelee kun minun aikataulut menee sekaisin joka tarkoittaa sitä että muiden aikataulut menee sekaisin.
Ainoa lohtu oli kun pääsin sanomaan akalle että sun kanssa menee kaikki päin vittua, paitsi muna.

Niin ja ei hän ole ainoa joka ei sovituista ajoista välitä vaan tuntuu olevan ihan yleista meininkiä.

Kun nykyään kukaan ei välitä sovituista aikatauluista yhtään mitään.
Illalla jo sanoin eukolle monen aikaan lähdetään ja mitä tapahtuu niin eikös tämä muuttele suunnitelmia ja sitten ihmettelee kun minun aikataulut menee sekaisin joka tarkoittaa sitä että muiden aikataulut menee sekaisin.
Ainoa lohtu oli kun pääsin sanomaan akalle että sun kanssa menee kaikki päin vittua, paitsi muna.

Niin ja ei hän ole ainoa joka ei sovituista ajoista välitä vaan tuntuu olevan ihan yleista meininkiä.

Totta! itse olen aina ollut tarkka aiokojen kanssa. Nykyään jos joku sanoo tulevansa eika tule 15 min sisällä niin lähden, sama juttu kuin pitää joskus känniläisia kuskailla niin en jää enää odottelemaan ketään.

Tänään vituttaa duuni vittu mitä paskaa

Sitä yrittää työllistää ihmisiä ja sitten tekevät ohareita, eivät vastaa puheluihin tai viesteihin ja muutenkin käyttäytyvät kuin selkärangattomat lurjukset. Saatanan saatana mitä paskaa.

Meidän työyhteisön naiset. En tajua miten yksinkertaisista jutuista pitää tehdä niin saatanan vaikeita. Rakkaat veljet, miettikää kahdesti ennen kuin suuntaatte naisvaltaiselle alalle.

Mulla ei kovin usein mene hermot, mutta nyt on mitta ihan täynnä ihmisiä, jotka saa aina tahtonsa läpi leikkimällä tyhmää ja hankalaa. :curs: Ihan perkeleen hieno päivä.
Taidan nykäistä mitan viskiä, jos muu ei auta tähän vitutukseen.

Mulla ei kovin usein mene hermot, mutta nyt on mitta ihan täynnä ihmisiä, jotka saa aina tahtonsa läpi leikkimällä tyhmää ja hankalaa. :curs: Ihan perkeleen hieno päivä.
Taidan nykäistä mitan viskiä, jos muu ei auta tähän vitutukseen.
Fraasi 'asiakas on aina oikeassa' menee nykyään ihan liian pitkälle. Vänkäävät niin kauan että luovutetaan. Ja sit työntekijöiden pitää sietää sitä paskaa.

Kännykästä näyttö paskaksi eikä toimi enää. Ja tottakai juuri tänään kun kaikki kaupat on kiinni että ei saa uutta puhelinta tilalle kun tuossa vanhemmassa on eri kokoinen sim-kortti niin ei sitäkään voi ottaa väliaikasesti käyttöön.

Jos vanhassa puhelimessa oli isompi sim-kortti kuin nykyisessä, niin kyllä se pienempi siellä pysyy vaikka teipillä sen aikaa. Itselläni on varapuhelimena vanhempi kapula jossa oli isompi sim, hyvin se älyttömän puhelimen pieni simmi on pysynyt sen pari kertaa siinä ihan ok kun on ollut tarvis.

Jos vanhassa puhelimessa oli isompi sim-kortti kuin nykyisessä, niin kyllä se pienempi siellä pysyy vaikka teipillä sen aikaa. Itselläni on varapuhelimena vanhempi kapula jossa oli isompi sim, hyvin se älyttömän puhelimen pieni simmi on pysynyt sen pari kertaa siinä ihan ok kun on ollut tarvis.

No perkele! Täytyypä kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom