Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Kuume. Koko viikko mennyt kuumeen kourissa. Eilen oli ihan hyvä olo jo ja luulin, että selviän tänään töihin, mutta niin vain yöllä nousi taas korkea kuume. Olen jo aika tylsistynyt, kun koko viikko on tullut vain nukuttua ja makoiltua kämpillä. On ollut sen verran väsynytkin, että ei ole jaksanu keskittyä leffoihin tai lukemaan kirjoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuume täälläkin. Huomenna hakeen saikkua työterveydestä ja jos tutkisivat keuhkot kun järkyttävä yskä, edes sillon kun viel poltin ei ollu tällästä yskää. Töisä nimittäin kaks asukasta sairastunu keuhkokuumeeseen, ettei vaan ois tullu mulle :F toivotaan parasta.

Helvetti miten häiriintynyt olo. Lämpö seilaa 35 ja 38 väliä nopeassa tahdissa, sydän hakkaa helvetisti, välillä on pupillit ihan lautasena. Otin rauhoittavan pari tuntia sitten, eikä tunnu oikein jeesaavan.
Vittumaista, toivottavasti on huomiseen mennessä jo mennyt ohi.

Voi vitun vittu miten sitä on saanut raha-asiansa hoidettua näin päin persettä että aina on perse auki. Olis ees muuten asiat kunnossa mutta päin vittua menee kaikki muukin, paitsi tietysti muna. Voi perkeleen perkele!

Voi vitun vittu miten sitä on saanut raha-asiansa hoidettua näin päin persettä että aina on perse auki. Olis ees muuten asiat kunnossa mutta päin vittua menee kaikki muukin, paitsi tietysti muna. Voi perkeleen perkele!

Itse asun tuppukylässä keskellä metsää, työttömänä ja aivan perseaukisena. Alkaa masentaa pikkuhiljaa..

Töitä ei löydy, haen kyllä ja nyt varmaan 2kk-2,5kk ollut työttömänä. Ekat pariviikkoa meni hienosti lomaillessa mutta alkaa jo vituttaa. Ja täällä tuppukylässä ei ole siis MITÄÄN tekemistä.

Elämässä kannattaa ottaa stressiä vaikka mistä, mut raha-asiat on sellaisia jotka vaan aina jotenkin tuppaa järjestymään :)

Argh! Taas kerran, istun bussiin jossa on noin 10 henkilöä ennestään. Bussi siis ns pitkänmatkan bussi eikä mallia paikkuri. No porukka pääosin etuosassa, ja itse valitsen paikan noin puolestavälistä bussia. No kuinka ollakkaan viimeinen kaukoliikenne pysäkki ennen pidempää etappia joku istuu naamani edessä olevaan tyhjään paikkaan ja vääntää penkkinsä makuuasentoon! Voi jesus on pieni vehje otassa...

Ja bussin taaimmainen puolikas tosiaan tyhjää täynä, voi v...

Voiko olla niin, että Sonera oikeasti yhtäkkiä lopetti Discovery-paketin?! En katso juurikaan mitään muuta ku Discoveryä telkusta, ni ihan pikkusen vituttaa! Vituttaa! Vittu, miten voi vituttaa! Kuin pientä oravaa! ...Jolla ei kierrä edes veri enää, ku vituttaa niin paljon Vittu!

Aprillia?

Voiko olla niin, että Sonera oikeasti yhtäkkiä lopetti Discovery-paketin?! En katso juurikaan mitään muuta ku Discoveryä telkusta, ni ihan pikkusen vituttaa! Vituttaa! Vittu, miten voi vituttaa! Kuin pientä oravaa! ...Jolla ei kierrä edes veri enää, ku vituttaa niin paljon Vittu!
Taisi keskiyöllä loppua. Oli Soneran twitterissä ainakin eilen jo pari kipakkaa kommenttia asiaan liittyen.

Tänään tuli joo meiliä asiasta. Yksi tärkeimmistä syistä maksaa Mix-kanavapaketista katosi.

Hieno homma, kun tulee tosiaan netti ja "nettiboxi aka telkkari" samasta paikasta, ni onpa helppo vaihtaa palveluntarjoajaa. Tosi paskasti hoidettu, kun ilman mitään ilmoituksia katkeaa. Sit voi vielä olla, et kyseiseen taloyhtiöön ei edes saa muiden vastaavia palveluita. :( HBO onneks vielä näkyy, mut muutoin koko telkkari on hyödytön.

Tv:n ohjelmatarjonta.

Meinas mennä vedet väärään kurkkuun, kun ensimmäisen kerran heitti mainoksen Fitnesspäiväkirjat -ohjelmasta. Jos nyt jostain voisi itselleen syövän hankkia, niin tästä. Pienen pieni ohimon suoneni nykii joka kerta, kun jokaisella mainoskatkolla kyseinen mainos pyörähtää käyntiin "3h reeniä päivässä" -sloganilla. Vielä ohjelman yksi eukko toteaa, ettäkä "oon elämäntapatreenaaja, eihän kukaan nää niis fitnesskisois kuinka vahva mää oon", ja viisaan lausahduksen perään selällä nyittyä haukkaria scott-penkissä. Mää en käsitä, kuinka tyhmä ihminen voi olla. Ois nyt likalla voimaa ees sen verran, että vois josko paino- tai voimannostoreeneihin panostaa ja käydä ne voimantuotot näyttämässä kun voimaa kerta riittää. :D

Kylläpä voi mainoksesta pää sykkiä. Jos nyt fitnessilmiö on pinnalla, niin tämmöset ilmiöt ne vasta muovaa kyseistä kulttuurista sellasen oksennuksen, etten ihmettele että fitnessihmisille naureskellaan.

Ja sitten se Temptation Island, ja sysiviisas osallistujakunta...

Parempi tyytyä niihin Ylen uutisiin, ja vähentää otsasuonen nykimistä.

Mikään, siis EI MIKÄÄN ohjelma ole vituttanut niin paljon etukäteen kun tämä "fitnesspäiväkirjat", siis voi jeesus sentään... Mulla menee järki ton mainoksen kanssa. Vitun fitnesselämäntapa kuningattaret perkele.

Kesätöitä haettu otsa hiessä, eikä mitään ole kuulunut. Kavereilla ja tutuilla jo työpaikkoja ja vaihtoehtoja tiedossa. Viime keväänäkin jäin ilman kesätyöpaikkaa. Valittaminen ei tietenkään auta mitään, mutta alkaahan tässä jo toivo mennä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom