Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ristuksen *ttu, kyä tässä ko taas iteksiin istuksii, yks kaveri miettii poismuuttoa, niin alkaa valjeta kyllä elämän salat. Tais olla saatana elämäni suurin virhe tulla tähän jypäskylän kakkalandiaan. *ttumainen liikenne, *ttumaiset ihmiset, *ttumainen tuppukylä, *tunmoinen työttömyys, *ttu kaikki aivan päin *ttua, paitti kalavedet, mutta sinnekään ei oikeen ehdi. Kaikki elämän *tutukset saaki tällä hetkellä melkeen kohistettua jyväskylään. voi *ttu.

Ja koht joku *tun ituhippi keskimaalainen tulee sanomaan perinteiset: "no muuta pois sitten". No perkele, kun en voi.

*ttu. Tässä itselleni pienet facepalmit:

9c7ebb143422564c33f7452628938d86.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kamala kevätstressi. Kolmet pääsykokeet, kamalasti luettavaa ja töissäkin pitää kiirettä jatkuvasti. Kyllä kalja maistuu kesäkuussa, kun kaikki tämä paska on ohi.

Ei jumavitunlauta nyt ihan oikeesti. Vuoden alussa joutu kuuntelee yläkerran remppaa ja sen porausääniä jatkuvana syöttönä ja yötyöläisenä yöunet jäi erittäin huonoiksi. No se remppa loppui helmikuun viimeisimpinä päivinä ja ehdin pari päivää heittää voitontanssia ennenkuin alakerrassa alkoi remppa joka vihdoin ja viimein nyt mitä ilmeisimmin on aivan loppusuoralla kun remonttiäänet vaimenneen pikkuhiljaa ja untakin on saanut jopa inhimillisesti tällä viikolla. Ehdin tässä jo tuuletella että joko melkein 5kk jälkeen saisi alkaa nukkua ja elää rauhassa mutta.... YLÄKERRAN VITUN TAUKKI aloittanu taas noi helvetin poraamiset ja paukuttamiset. Jos mä joskus pääsen universumin diktaattoriks niin porakoneet ja kaikki laitteet jotka pitää kuiskausta kovempaa ääntä lähtee pannaan ja niiden käyttäjiä rangaistaan elinikäisellä vankeustuomiolla... Jopa nalkutus on nykyään korville paljon antoisampi ja mieluisampi kokemus kun porakoneen pärinä ja vasaran paukutus...

^ Sopii ylempään aika hyvin. Mä koitin olla hiljainen, tehokas, nopea ja kätevä ja ajattelin kiinnittää kattolistat Pattexilla. No more nails ja silleen. Pitää kymmenessä sekunnissa. Ja paskan vitut. Pidä vielä kymmenessä minuutissakaan ja niin paljon tuohon listaan ei tuota tököttiä saa että se pysyisi heti katossa kiinni. Ja jos tuon mielii tuolla kiinni laittaa niin irti ei tarvitse varmaan ikinä ottaa kun sitä pitää olla tuubillinen yhdessä listassa. Ja sillä rahalla millä liimaa yhden huoneen listat, hankkii jo 10 kg laatikollisen listanauloja. Vittu mitä paskaa. Älkää vain ikinä menkö ostaan tuota kusetustuotetta. 10 sekuntia... [emoji38]2:

Pitäisi kirjata yhtiöjärjestykseen mikä on sallittu db-raja, ja sen ylittämisestä maksettava korvausta niille naapureille kelle se meteli kuuluu, että voi mennä vaikka hotelliin nukkumaan.
Poikkeuksena voisi olla yhtiökokouksen päättämät rempat, mitkä yleensä ei ole kenenkään omia keittiöremppoja.

Ukolla todettu mahasyöpä. Kolmatta kuukautta arvauskeskuksen uunot ensin pyöritti kolmen eri lekurin voimin kaikenmaailman pillerikuureilla, ennen kuin joku otti oireet tosissaan. Tähystykset kehiin ja huomataan, että toinen keuhko painunut kasaan kun sisälsi 2l nestettä ja vatsaontelossa vaatimattomat 10l nestettä. Luulis, että jotain kelloja kilisyttäisi lekureilla, kun ukko ei pysty oikein mitään syömään ja silti maha paisuu kuin pullataikina, mutta kai se on liikaa vaadittu nykytason lekureilta. Pari päivää myöhäisempi diagnoosi olisi voinut jo viedä hengen kun keuhko olisi jatkanut nesteen keräämistä. Saa nyt nähdä miten tässä käy. Vituttaa kyllä suunnattomasti tämä nykyinen meininki.

Ei saatana mulla menee kohta hermo tähän tärinään. Lähistöllä on iso tietyömaa ja nyt kämppä tärissyt ja kumissut viimeset pari päivää. Ihan kuin istuis jossain hierontatuolissa koko ajan.

Paskaa tulee niskaan, kiitos "kaikille" ihanille ihmisille elämässäni.
Eilen joku asiamies toi kotiini varoituslapun, olen muka soitellut naapureille kännissä (tiedän vain yhden asukkaan puhelinnumeron) pitänyt meteliä ja siirrellyt huonekaluja, vittu minä olen poikamies ja minä en sisusta, mun mööbelit on ollu seitsemän vuotta samassa kohtaa.

Tänään sitten äiti kertoi etten pääse velipojan tyttären 18-vuotissynttäreille, ne juhlat ovat vain isovanhemmille, eli suomeksi =minua ei haluta sinne kun olen niin laiska työtön ja muutenkin peruskoulupohjainen alkoholisti.
Vittu velipoika oli johtaja-asemassa kymmenen vuotta ja nyt kun sen vaimo pääsi johtajaksi ja sen ämmällä alkoi TODELLA loiskua päässä niin nyt se on nyt ilmeisesti tarttunut veljeeni.
Tätäkin kirjoitan baarissa, vaikka minä en saisi ryypätä, mutta joskus pää ei vaan jaksa.
Mut olkoon, jos velipoika katkaisee suhteet, niin HAH! nyt hänen nuorinkin tytär täyttää kahdeksantoista, joten voin soittaa molemmille veljentyttärilleni, niin paljon kun haluan, sitä ne ei voi kieltää.
Vittu, hyvästi selvä päivä ja vitunpillu

Tänään sain nauttia saavillisen paskaa :wall:

Herää vain kysymys: Häviänkö taistellen vai teenkö itseäni vastaan, asetan missihymyn naamalle ja tyydyn räjäytänkohtakaikkiatomipommillapaskaksi-fantasioihin? Lopputulos on kummassakin sama.

Seuraavat neljä viikkoa metässä leireillessä. Eniten vituttaa syödä paskaa safkaa. Jos joku arvaa missä laitoksessa "töissä" ollaan ni papukaijamerkki[emoji13]

Nyt vituttaa niin, että on pakko avautua vitutuksesta ensimmäisen kerran ihan netissä. Meinasin ensin, että tuo "Suomen oikeuden järjettömät tuomiot" thread olisi sopivampi mutta nyt on vitutus päällimmäisenä ja siellä oli jo asiasta muutoin keskusteltu. Kyseessä on kuitenkin itselle läheisen henkilö kohtalo (en määrittele tämä tarkemmin, koska en halua tulla tunistetuksi, perhettä en kuitenkaan ole) ja tekijä olisi saanut istua hamaan ikuisuuteen. Eli tämä tästä on puhe: 15-vuotiaan tytön raa?asti kadulla murhannut vapaaksi: ?Ei painavia esteitä vapauttamiselle? - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Tarkennuksena lehden juttuun muuta ihmettemäni seikka ja vitutuksen lisääjä. Jutussa mainitaan, että rikosseuraamuslaitos ei puoltanut vapauttamista. Lisättäköön, että myös Turun vankila ja vankilamielisairaalan asiantuntijat vastustivat vapauttamista. Hovioikeuden mielestä vapauttamista puoltaa ”sosiaalinen verkosto” ja opiskelu. Opiskelusta en tiedä mutta ainakin osittain tuo "sosiaalinen verkko" muodostuu kahelista, joka meni miehen aikana naimisiin vankeusaikana laitettuaan ensin rakkauskirjeitä yms. sinne. Kyseessä on siis näitä kahelita, jotka etsivät mahdollisimman sairaita rikollisia ja lähestyvät heitä. Tämä kyseinen kaveri sai vastaavia yhteydenottoja alkuvankeusaikoinaan sadoilta naistilta, koska rikokset olivat kovia ja mediahuomio suurta. Lisäksi hovioikeus huomioi miehen raittiuden ja päihteettömyyden. Siis mitä vittua!?! Jannu oli raitis ja päiteetön myös raiskatessaan 13 vuotiaan, tappaessaan minulle läheisen ihmisen ja raiskatessaan 4 vuotiaan. Ymmärtäisin perustelun, jos rikokset olisi tehty piripäissään. Lisäksi jutun ulkopuolelta, kyseessä on pakolainen josta jo Suomeen tullessaa ihmeteltiin miehisyyttä muuta passi sanoi, että hän on 15 vuotias ja sai tuolloin, osin sillä perustein, turvapaikan. Murhaoikeuden käynnissä tuli esiin epäily, jonka mukaan kaveri on paljon vanhempi kuin passi sanoo ja hän on itseasiassa tappanut alkuperäisen omistajan Somaliassa ja

Seuraavat neljä viikkoa metässä leireillessä. Eniten vituttaa syödä paskaa safkaa. Jos joku arvaa missä laitoksessa "töissä" ollaan ni papukaijamerkki[emoji13]
Saa sen SH-korvauksen juu helpommallakin. Vaikka käymällä kaupassa pitkin viikkoo ja ruokaa laitellessa :D

Anteeks huono ilmasuni. Tarkotin "töissä" sanalla ikävä kyllä palvelusta :D, joten se niistä SH-korvauksista[emoji23]
Noo sit se menee huumorilla. Tai hauskaksi se muuttuu ehkä vasta vuoden päästä :D

Mutta aiheeseen. Nukuinpa niin saatanan huonosti. Kahvia ei oo tosin tullut juotua pariin viikkoon ehkä kunnolla ja nyt join ennen nukkumaan menoa. Oisko kofeiini-tolet laskenut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom