Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Lässytilässyn...väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino, ei siitä mihinkään pääse...erityisen kauan tämän tajuaminen kestää kaikenlaisilta hipeiltä, humanisteiltä ja rauhanmiehiltä mutta kun oivallus tulee, se on pysyvä...mikä on oikein. Ja hymiö täältäkin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahoinpitely nyt kuitenkin on laitonta, vaikka miten "sitä saa mitä tilaa" ja vielä hymiön kera näköjään...

Lapsellista machoilua vetää turpaan jotain tyhjän jauhajia. Tai ylipäätään ketään. Ja varsinkin itseään heikompia. Ei kiva. Ei noin. Mutta sinähän vain pönkitit sitä negatiivista mainetta ja stereotypioita, mitä bodareilla ja pittien omistajilla on. Onneksi olkoon siitä sitten.
Älä ota noita Counterfeithin juttuja niin vakavasti. Lapinlisää on aina, niin että korvat soi...;). Pitää olla tietynlainen suodatin ja jatkaa seuraavaan postiin...

Pahoinpitely nyt kuitenkin on laitonta, vaikka miten "sitä saa mitä tilaa" ja vielä hymiön kera näköjään...

Lapsellista machoilua vetää turpaan jotain tyhjän jauhajia. Tai ylipäätään ketään. Ja varsinkin itseään heikompia. Ei kiva. Ei noin. Mutta sinähän vain pönkitit sitä negatiivista mainetta ja stereotypioita, mitä bodareilla ja pittien omistajilla on. Onneksi olkoon siitä sitten.

Otappa nyt se pää pois perseestä.

a) Jos nyt siitä lähdetään, niin toinen tyypeistä antoi ymmärtää että hänellä on ase.
b) Koira ei liittynyt asiaan millään tavalla, laitoin sen siksi sinne kiinni, ettei sille vaan satu mitään. Se, oliko se pitti vai cihu oli täysin irrelevanttia kokonaiskuvan kannalta.
c) Jätin jo huomioimatta sen, että minun henkeäni uhattiin. Onko sinulle henkilökohtaisesti sama, jos joku
uhkaa rakkaidesi/rakkaasi henkeä? En henkilökohtaisesti välitä omasta hengestäni, mutta muiden (minulle tärkeiden) välitän.
d) tilanne oli 2 vs 1. Olin isompi kuin he (painavampi), mutta he olivat minua pidempiä.
e) SANOIN JO, ETTÄ SE MITÄ TEIN OLI VÄÄRIN. Mutta niin oli sekin, mitä he tekivät. En ole ylpeä siitä mitä tein.
f) Minulle on henkilökohtaisesti absoluuttisen yhdentekevää stereotypiat ja ennakkoluulot ihan kenestä tai mistä tahansa.

- - - Updated - - -

Älä ota noita Counterfeithin juttuja niin vakavasti. Lapinlisää on aina, niin että korvat soi...;). Pitää olla tietynlainen suodatin ja jatkaa seuraavaan postiin...

Kännissä/pöllyssä voi olla maailmanvaltias olo ja jutut olla mitä on. Nyt olin tosiaan hakemassa kaupasta mässyä leffailtaa varten :)

Otappa nyt se pää pois perseestä.

a) Jos nyt siitä lähdetään, niin toinen tyypeistä antoi ymmärtää että hänellä on ase.
b) Koira ei liittynyt asiaan millään tavalla, laitoin sen siksi sinne kiinni, ettei sille vaan satu mitään. Se, oliko se pitti vai cihu oli täysin irrelevanttia kokonaiskuvan kannalta.
c) Jätin jo huomioimatta sen, että minun henkeäni uhattiin. Onko sinulle henkilökohtaisesti sama, jos joku
uhkaa rakkaidesi/rakkaasi henkeä? En henkilökohtaisesti välitä omasta hengestäni, mutta muiden (minulle tärkeiden) välitän.
d) tilanne oli 2 vs 1. Olin isompi kuin he (painavampi), mutta he olivat minua pidempiä.
e) SANOIN JO, ETTÄ SE MITÄ TEIN OLI VÄÄRIN. Mutta niin oli sekin, mitä he tekivät. En ole ylpeä siitä mitä tein.
f) Minulle on henkilökohtaisesti absoluuttisen yhdentekevää stereotypiat ja ennakkoluulot ihan kenestä tai mistä tahansa.

- - - Updated - - -

Kännissä/pöllyssä voi olla maailmanvaltias olo ja jutut olla mitä on. Nyt olin tosiaan hakemassa kaupasta mässyä leffailtaa varten :)

:offtopic:
Tiedetään. Sen verran ollaan tämän palstan millimetrejä, kumpikin " tallattu "...:D

Puliukot oletti nyt tässä tapauksessa väärin, ettei normaalikansalaisella ole varaa ottaa mitään pahoinpitelysakkoja tms. ja jatkoivat posken soittoa kunnes menivät liian pitkälle. Ja yleensä ei olekaan, tästä on niin monenlaisia negatiivisia seurauksia että se on vaan pakko antaa olla vaikka monesti olisi enemmänkin aihetta antaa palautetta kuin nyt tässä tapauksessa. Jos Counterfeith olisi näyttänyt itsekin laitapuolenkulkijalta niin eivät olisi uskaltaneet aukoa koska tajuavat että turpaan voi tulla, voi olla että ne kauppakassit ja koira oli tässä nyt se juttu minkä perusteella ajattelivat että ei se mitään tee.

Niin paska keissi ylipäätään. ihan eri tilanteessa, jos olisin ollut autolla liikenteessä, niin olisin ottanut herrasmiehet kyytiin ja vienyt ne sinne minne olivatkaan menossa. Yritän olla solidaarinen aina kun se on mahdollista. Mutta olen sen verran pahasti tunnevammainen, etten myöskään tunne käytännössä mistään huonoa omaatuntoa. Meille avohoitopotilaille pitäisi olla joku erillinen turvaliivi tai jotain :lol2: (Hei olen Counterfeith, olen sosiopaatti) :D

Nytkin olin lähinnä pahoillani herrojen kirpputorilta hankittujen vaatteiden puolesta, jotka mielestäni korvasin.

Niin paska keissi ylipäätään. ihan eri tilanteessa, jos olisin ollut autolla liikenteessä, niin olisin ottanut herrasmiehet kyytiin ja vienyt ne sinne minne olivatkaan menossa. Yritän olla solidaarinen aina kun se on mahdollista. Mutta olen sen verran pahasti tunnevammainen, etten myöskään tunne käytännössä mistään huonoa omaatuntoa. Meille avohoitopotilaille pitäisi olla joku erillinen turvaliivi tai jotain :lol2: (Hei olen Counterfeith, olen sosiopaatti) :D

Nytkin olin lähinnä pahoillani herrojen kirpputorilta hankittujen vaatteiden puolesta, jotka mielestäni korvasin.

...varmaan puukkottivat vielä toisensa hengiltä tapellessaan siitä nelikymppisestä!

Ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka molemmat joisivat itsensä hengiltä tänä yönä. Tästä sai ehkä kuvan että mä olen täysi mulkvisti, mitä mä tottavie olenkin, tietyissä tilanteissa. Mutta yritän olla hyvä ihminen aina sillointällöin. Joskus ostan kaupan ovella kaljaan rahaa pummivalle spurgulle mäyriksen tai maksan kassajonossa edellä olevan pikkulapsen ostokset kun poika/tyttöpolo laski väärin ja rahat ei riittäneetkään. Mä olen niin vaikeasti päästäni pimeä että hankala näitä on ymmärtää. Liputan puhtaasti hedonismin nimeen, ja jos koen että saan hyvänolontunnetta siitä, että autan jotakuta niin sitten tottakai autan. Jos saan sitä siitä, että pidän huolta rakkaistani, niin sitten teen niin.

No ei skedekenkähengailu ole 28-vuotiaan arkea. Sun pitää itse rakentaa mielekästä sisältöä arkeesi eikä roikkua menneessä. Minustakin ennen oli hauskempaa kuin nyt vaikka paperilla pyyhkii paremmin.
Mää just tulin lonkkarilla himaan kylältä :D Tosin kävin kyllä syömässä, enkä hengailemassa.

Jokainen on oman onnensa seppä. Menneet on menneitä ja vain tulevaan voit vaikuttaa. Kannattaa vähän funtsia elämää, jos sellanen marttyyrivaihde on iskenyt silmään :)

Tämä kaikki on johtanut siihen, että vietän viikonloppuni yksin facebookia selaten ja muiden, kauniiden, sosiaalisten ja minua parempien ihmisten elämää kadehtien; on kuvia auringonlaskuista maailmanympärimatkoilta ja vaelluksilta Machu Picchulla. Kaipaan jatkuvasti takaisin vuosituhannen vaihteeseen, kun kesät vietettiin ulkona kavereiden DIY-skeittiledgeillä ja tyttöjäkin oli mukana. Ilmassa oli vielä sähköä. Ne päivät ei tule enää koskaan takaisin. Olisipa mulla edes pari kaveria, kenen kanssa voisin avata pari Coronaa ja pelata vaikka Monopolia. Eli kyllä mä haluisin olla ihmisten kanssa.

0. Facebookkissa ihmiset esittää nuorta, onnellista, menestyjää riippumatta totuudesta.
1. Lopeta vertailu muihin. Lisäät vain huonommuuden tunnettasi
2. Olet mitä ajattelet:
- "Kenen kanssa puhut eniten? Itsesi kanssa. Ole huolellinen, mitä sanot itsellesi"
- "You believe what you tell yourself, so tell yourself something GOOD!"
- "Be careful what you say to yourself because you are listening"
3. Nyt lopetat ton kitinän.
4. Ennen ensiviikonloppua teet seuraavaa
4a) Aloitat kaksi uutta harrastusta
4b) Alat toimimaan punaisessa ristissä, tiepalvelussa ja Veikko Hurstin joukoissa vapaaehtoisena

0. Facebookkissa ihmiset esittää nuorta, onnellista, menestyjää riippumatta totuudesta.
1. Lopeta vertailu muihin. Lisäät vain huonommuuden tunnettasi

2. Olet mitä ajattelet:
- "Kenen kanssa puhut eniten? Itsesi kanssa. Ole huolellinen, mitä sanot itsellesi"
- "You believe what you tell yourself, so tell yourself something GOOD!"
- "Be careful what you say to yourself because you are listening"
3. Nyt lopetat ton kitinän.
4. Ennen ensiviikonloppua teet seuraavaa
4a) Aloitat kaksi uutta harrastusta
4b) Alat toimimaan punaisessa ristissä, tiepalvelussa ja Veikko Hurstin joukoissa vapaaehtoisena

Tuossa minusta tärkeimmät. Hyviä neuvoja. Vanhojen miettiminen ja vertailu sinun käsitykseesi muista on avainasemassa onnettomaan eloon.

^ Hohhoo, appivanhemmat on ainoa asia mitä en kaipaa parisuhteissa :D

Vituttaa ku meiän taloyhtiön salilta ei saa mukamas enää kuulua paljo minkäänlaisia ääniä. Joku muija tuli eilen krapulaisena kitisemään(klo 15.30) kesken mavetreenin, ettei saa nukuttua ja olivat kuulemma oikein facebookissa keskutelleet, että siellä ei sais tiputella enää painoja maahan jne. Kumma kyllä ettei postilaatikkoon tai edes salin seinälle oo tullu minkäänlaista infoa tästä.
Enkä kyllä tuumannu treenejäni siirtää muualle ennenku saan jonku virallisen tiedon asiasta.

Jotkut kunnon mulkkufirmat haastattelee 15 jannua kolmeen eri kertaan ja sitten toteavat että ei näistä kukaan oikeen nappaa ja laittavat haun uudestaan auki. Tervetuloa vittu työmarkkinoille.

Mulkkufirmalainen tässä terve. Se nyt vaan on niin että sen tekijän täytyy vastata tarpeita, ei mikään firma huvikseen jengiä palkkaa.
Itse olen haastatellut joku 70 tyyppiä. 3:lle laitettu tarjous. Eivät halunneet. 18kk (1.5 vitun vuotta) etsitty tyyppiä rooliin. Ja liksaa lähtis 90ke/v ja edutkin aika mehevät. Mutta kun ei, ihme vipeltäjien vaan, etenkin headhuntereiden kautta. Tänään pitäisi kolmea taas puhelimitse kuulustella. Rakas onnetar, anna heidän olla edes semisti järkeviä jooko pliis?

Mulkkufirmalainen tässä terve. Se nyt vaan on niin että sen tekijän täytyy vastata tarpeita, ei mikään firma huvikseen jengiä palkkaa.
Itse olen haastatellut joku 70 tyyppiä. 3:lle laitettu tarjous. Eivät halunneet. 18kk (1.5 vitun vuotta) etsitty tyyppiä rooliin. Ja liksaa lähtis 90ke/v ja edutkin aika mehevät. Mutta kun ei, ihme vipeltäjien vaan, etenkin headhuntereiden kautta. Tänään pitäisi kolmea taas puhelimitse kuulustella. Rakas onnetar, anna heidän olla edes semisti järkeviä jooko pliis?

Minkä alan hommia, koska voin alottaa?

Motivaatio ja selkä. Aina tähän aikaan vuodesta iskias rupeaa vittuilemaan, liittyy kai jotenkin keleihin. Muutenkin motivaatio hukassa tehdä oikein mitään, niin sitten saatika kun tuntuu kun ois ruosteinen mora selkäytimessä.

e: niin + dieselvero + webaston laitto maksaa saatanasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom