Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Juuei kiitos tolle ajatuksel.

Jottei menis pahasti offtopiciks niin vituttaa ja etukäteen huominen exän näkeminen kun pitää mennä hakee kamat pois sen kämpäst ja luultavasti huomen sit vitutusta lisää se etten varmaan saa sielt mukaan kun vain ne kamat jotka oon ite ostanu eli ei paljoo mitään. Oon ihan varma et se panttaa sen ostamat kamat vaikkei se niil yhtään mitään tee mut ihan vaan vittuillakseen.

Kuulostaa mun korvaan ihan reilulta? Luultavasti 99% ihmisistä tekis eron sattuessa samoin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuei kiitos tolle ajatuksel.

Jottei menis pahasti offtopiciks niin vituttaa ja etukäteen huominen exän näkeminen kun pitää mennä hakee kamat pois sen kämpäst ja luultavasti huomen sit vitutusta lisää se etten varmaan saa sielt mukaan kun vain ne kamat jotka oon ite ostanu eli ei paljoo mitään. Oon ihan varma et se panttaa sen ostamat kamat vaikkei se niil yhtään mitään tee mut ihan vaan vittuillakseen.

Miksi sun pitäis ne sen maksamat kamat saada mukaas?

Ei nyt välttämättä pitäis saada mut yhtä hyvin se vois ne antaa kun tuskin se pääasias naisten vermeil mitään itse tekee eikä se niit todellakaan missään alkais myymäänkään. Eli heittää joko roskiin tai jemmaa jonnekin varastoon. Näin siis luulen mut huomennahan toi selvii

Ei nyt välttämättä pitäis saada mut yhtä hyvin se vois ne antaa kun tuskin se pääasias naisten vermeil mitään itse tekee eikä se niit todellakaan missään alkais myymäänkään. Eli heittää joko roskiin tai jemmaa jonnekin varastoon. Näin siis luulen mut huomennahan toi selvii

Roskikseen tottakai. Onks sun koko omaisuus pari korua ja muutama vaatekappale? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Paitsi et ois hyvä maksaa jotain jos ne on investointi tulonhankkimistarkoituksessa...

Aika uusi näillä foorumeilla, mutta täytyy jonnekin vähän päästä avautumaan.

Mikäkö vituttaa...

Työpaikalla alkoi YT-neuvottelut. Neljännet YT:t neljän vuoden sisään. Toistaiseksi selvitty, mutta nyt jotenkin huono tunne. Työpaikalla ei oikein tunnu sujuvan mikään.
Taloudellinen tilanne jatkuvaa kituuttamista päivästä toiseen. Kaiken kyllä saa maksettua, mutta siihen se sitten jääkin. Kaiken ylimääräisen oston joutuu 3xmiettimään.

Ensimmäinen kauan odotettu lapsi syntyi liikuntavammaisena. Ei tosin niin paha kuin olla voisi, mutta kävelemään ei tyttö opi ikinä. Tämä aiheuttaa tietysti ylimääräistä työtä lapsen hoitamisessa.
Toinen lapsi tulossa ja syntyy keväällä jos kaikki hyvin menee. (sormet ristissä). Vaimo äkäinen jatkuvasti raskauden hormoonivaihteluiden takia.

Treenit ei kulje ja painot putoaa, mutta muuten paino nousee vaikka dieetti ollut päällä puoli vuotta. 3-4 krt viikossa puntti, 2-3 krt lenkki.
Mihinkään ei riikä aika -> aamulla töihin, töistä kauppaan/asioille -> kotiin -> kotihommia, muksun hoitoa, -> muksu nukkumaan -> treenaamaan -> syömään -> nukkumaan ja sama päivästä toiseen.

Lopetin vielä röökin polton ja nyt viikko tulee täyteen polttamatta.

Joten voi jehna....välillä vähän vituttaa.:face:

Tsemppiä sinulle.

Aika tai siis tosi paljon enemmän kun pari mut joo, niitä enimmäkseen.

No ei hyvin mene, meinaatko että saat korut pitää?

6 tuntia sähköttä, vittu. Eletään vuotta 2014 ja silti moni asia on joltain vitun viime vuosituhannelta. Eikö noita sähköjohtoja vois jo alkaa pikkuhiljaa tunkemaan sinne maan alle, ettei jokasen pikku myräkän jälkeen koko paikkakunta ole ilman sähköjä.

Edit: jahas nyt ne tulikin, ois vituttanu enemmän jos pitäisi jääkaapin sisältö heittää menemään. Tässä ajassa tuskin ovat pilalle menneet.

Väsymys töistä ja treeneistä. Vaikee palautua kun työkin niin kuluttavaa, joka paikkaa särkee. Tää pohjaton nälkä. Koulu alkaa taas reilun viikon päästä eikä mulla oo rahan takia yhtään lomaa ennen sitä.

Vituttaa kans miehet :wall: Huutelu ja ilman lupaa lääppiminen on tosi ahdistavaa, etenki ku en mitenkää provosoi. Helteiden myötä ihmiset sekaisin

Toi treeni väsymys on kyllä, vaikka salilla hyvä ilmastointi onkin, mutta tuplatreenit ja tänään oli jalkatreeni, huomenna onneks jotain lepposta ja selkä. Toinen tosiaan mikä ottaa päähän on tää vaihteleva sää, joko sataa kaatamalla tai on +30 lämmin, kaikki hedelmätkin pilaantuu enneku kerkee syödä ja rahaa menee :C

Vituttaa ku pankkitili lukittui ja nyt en pääse maksamaan laskuja ja eräpäivät on tänään ja enkä kerkeä enää pankkiin. Sitten kun ne eivät aukaise tiliä ilman käyntiä? Voi että ottaa päähän!

Mun piti jopa kuorma-auto taskuun parkkeerata. Erilaisia ovat inssiajattajat :D

Sama juttu, tosin ajoin C:n vasta aikuisiällä, jolloin kilometrejä ja taskuparkkeja takana melkoisesti...

Sähköt meni eilen töissä iltavuoron aluksi. No, sairaala kun on, generaattorilla valot ja pistorasiat toimii. Mutta ilmastointi ja hissi ei, hiukan lämmin ja ne tuoksut, kun ei ilma kierrä.
Tulikin sitten takaisin juuri vuoron lopulla, ainakin yököillä inhimilliset työolot...

Työkaveri sai paremman työpaikan ja sillä oli tänään viimenen työpäivä. Toivotin kesken jäähyväispuheen hyvästi ja lähdin pois. On se vitun kumma että toiset saa valita työpaikkansa päivän fiilisten ja muiden sattumanvaraisten tuntemusten varassa, mutta itse ei saa ikinä tilaisuutta näyttää kykyjään. Painukoon koko jätkä helvettiin ja toivottavasti ei näytä naamaansa enää tuolla työpaikalla edes tervehdyskäynnillä. Facebook-kaveruus loppui myös ihan tällä samalla sekunnilla.

Työkaveri sai paremman työpaikan ja sillä oli tänään viimenen työpäivä. Toivotin kesken jäähyväispuheen hyvästi ja lähdin pois. On se vitun kumma että toiset saa valita työpaikkansa päivän fiilisten ja muiden sattumanvaraisten tuntemusten varassa, mutta itse ei saa ikinä tilaisuutta näyttää kykyjään. Painukoon koko jätkä helvettiin ja toivottavasti ei näytä naamaansa enää tuolla työpaikalla edes tervehdyskäynnillä. Facebook-kaveruus loppui myös ihan tällä samalla sekunnilla.

" Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista "...Ei kai se sulta ole pois, jos joku teiltä töistä lähtee muualle? Luulisi ainakin, että itselläsi pysyy duuni? Vai oletko määräaikainen? Muistelin, että sulla meni ohi jokin oppisoppari. Nimittäin näinä aikoina on pääasia, että jotakin duunia löytyy. Ja käännä asia positioksi. Lähtenyt "työkaverisi" saattaa olla ensimmäisten joukossa, kun hänen uudesta duunista potkitaan porukkaa pois! :eek:

edit: VITUTTAA:
Tänä vuonna, maaliskuun jälkeen 11 viikkoa kipeänä...Pitkä tarina lyhyesti. Keskiviikkona otettiin laaja verenkuva valkosoluerittelyllä. CRP.n ollessa yli 50. Joten olisi hyvä mahdollisuus löytää jotakin syytä oireisiin. JOS EIVÄT OLISI SITTEN HUKANNEET MUN VERINÄYTETTÄ MEHILÄISESSÄ!!! SAATANA.:curs::curs::curs:...Siirsivät labrasta toiseen. Hups. oho, sorry..... Nyt antibiootit kierrossa ja uutta näytettä tällä hetkellä aivan turha ottaa, kun ei ole enää sama akuutti tulehdusvaihe menossa...

Tänhän täytyy olla vitsi? ;) Tai sitten ohimenevä lapsellisuuskohtaus tai joku hellehosu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom