Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Arvon nimimerkki HeJoPel, ajattele positiivisesti. Vajaan kuukauden päästä alkaa jo päivä lyhetä, ja kohta ollaan syksyssä :) Pakkaset iskee ennen ko huomaammekaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
*tuttaa ihmiset, jotka tykkää helteistä :down:

Parasta on, ko keli ois aina 10-20, sisällä ja ulkona, plussaa tai miinusta :nolo:

Kyllä minä vaan tykkään yksikseni helteistä, muut tykätköön mistä tahtoo. Mutta ei mua kyllä viileämmät sadeilmatkaan haittaa, ne on oikeastaan aika nautittavia. Kaikki on kiinni varusteista, helteellä vaan täytyy varustautua vähemmällä.

Sehän se helteissä onkin! mikään ei auta, paitsi koneellinen jäähdytys. Kylmän kanssa tulee aina toimeen.

Salilla käynti on näillä helteillä vielä kamalampaa kuin nukkumaanmeno. Onneks pääsen kesäksi toiselle salille treenaamaan ilmaiseksi, jos se vaan on riittävän hyvin varustettu. Nykyinen sali on pieni ja ilmastoimaton ja päiväsaikaan aivan täynnä, tuleva sali on vain pienen porukan käytössä ja sijaitsee viileässä rakennuksessa.

Tuleepahan tunne, että on tullu tehtyä jotaki. Ja ite suosin joko aikasia aamuja tai myöhäsiä iltoja treeneissä, niin on ehtiny lämpötilat (ja kävijämäärät) laskea. Meillä kuitenki on niin vähä tätä lämmintä aikaa Suomessa, että aika pientä sopeutumista se vaatii.

Nojoo, meikäläisen tänhetkinen sali vaan on sellainen trooppinen sademetsä ettei sarjatkaan kulje kun loppuu happi ja lämpötila on jotain 30 astetta. Sit kun siellä on päivän aikana hikoillut 80 ihmistä itsensä märäksi niin ilmankosteuskin on jotain aika huikeeta.

Nojoo, iteki joskus pikkusalilla treenanneena tiedän kyllä mitä se on, kun ei vaan happi riitä ilmojen ja kävijöiden vuoksi. Tämmösiä helteitä ei kuitenkaan koko kesää ole (onneksi?).

Voihan perse, muuten kaikki jees mutta tajusin just et nykyisen auton verot napsahtaa ihan just päästöillä 279g/km
Onneks bensa on halpaa :D

Läppäri valitti aamulla, että Windowsin käynnistystiedostot on korruptoituneet Piti asentaa Windows uusiksi ja se samalla formatoi kovalevyt. Sinne meni kaikki tiedostot. Ladatut pelit, ohjelmat, videot, musat vituttaa vähän, mutta eniten vituttaa se, että meni fappikansio ja sen mukana paljon korvaamatonta matskua. Vittu, kun ei tullut mieleen varmuuskopioida noita.

Kaverilla oli polvioperaatio eilen minka seurauksena hanella on jalka paketissa ja han joutuu kavelemaan kepeilla pari viikkoa ainakin. Ennen operaatiota kaveri ilmoitti tyypilliseen suoraan tapaansa etta han muuttaa meille viikoksi koska ei parjaa kotona. Olin etta jaahas, olisi ollut kiva jos han olisi kysynyt kunnolla eika vain ilmoittanut tulostaan. Lisaksi han ei kysynyt minun kamppikseltani, mista kamppis tietysti vahan narkastyi. Koska olen hyva ystava, sanoin etta asia on ok.

Nyt on ensimmainen paiva lahestulkoon takana ja voi luoja etta ottaa paahan. Kaveri on vallannut minun sankyni ja vaikka en normaalisti hairiinny sangyn jakamisesta, en ehka kesta kokonaista viikkoa. Varsinkin kun pitaa varoa toista ja hanen jalkaansa... Lisaksi tanaan kaveri ilmoitti etta han onkin taalla 2 viikkoa yhden sijaan. Taas kerran vain ilmoitti, ei kysynyt. Kaverin kuskina toiminut tyokaverikin oli vahan aimistynyt ja sanoi jotain tyyliin "et voi vaan kysymatta paattaa tuollaista" :jahas: NO NIINPA!!!!

Autan tietysti ystavaa hadassa, mutta vituttaa se tapa milla toinen esittaa asiat ja se etta minulla ei tule olemaan yksityisyytta seuraavaan 2 viikkoon. Olin itse onnettomuudessa muutamia vuosia sitten ja satutin jalkani paljon pahemmin, minka seurauksena kavelin kepeilla 2 kuukautta. En tarvinnut apua minkaan asian kanssa, asuin yksin. Joten en oikein edes ymmarra miksi kaverin pitaa tulla tanne! Plus, han tietaa etta minulla on viela viimeinen tentti jaljella enka tarvitse ylimaaraisia hairiotekijoita. Arghghhhg vituttaa.

Ainiin ja asken han ilmoitti etta eras entinen tyokaveri on kaupungissa kaymassa ja tulee tanne kylaan. Olin vahan etta jaa, kiitos kun kerroit. Sen jalkeen kavelin 2 kerrosta alakertaan avaamaan ulko-oven :jahas: Taidan olla poissa kotoa aika paljon lahiaikoina...

Ainoa hyva puoli tassa on se etta kylaan tullut ex-tyokaveri on mies, joten nakitin katevasti hanet hakemaan hehkulampun ja asentamaan sen olohuoneeseen missa ei ole ollut valoa moneen kuukauteen :D

Niin suutahan ei kannata avata vaikka vituttaisi kuin pientä apinaa, auttoihan se tänne raapustus varmasti. Itse jos olisin suostunut olisin sanellut säännöt. En kyllä olisi suostunut, kyllä aikuinen pärjää vaikka jalassa on kipsi.

:jahas:

Liitteet

• Että näin....jpg
    Että näin....jpg
    16,5 KB · Katsottu: 1 410
Niin suutahan ei kannata avata vaikka vituttaisi kuin pientä apinaa, auttoihan se tänne raapustus varmasti. Itse jos olisin suostunut olisin sanellut säännöt. En kyllä olisi suostunut, kyllä aikuinen pärjää vaikka jalassa on kipsi.

En mä ole niin kusipää etten auttaisi ystävää niinä harvoina kertoina kun hän tarvitsee apua. Suun avaaminen ei auta enää mitään, meillä ei ole niin paljon tilaa että kumpikin saisi oman sängyn/huoneen ja sohva on liian pieni aikuiselle ihmiselle nukkumiseen. Olen varmaan liian kiltti mutta mun mielestä on perusjuttuja että kavereita autetaan jopa oman mukavuuden kustannuksella silloin kun on tarvetta. Tiedän että hän tekisi saman minulle.

Enää ei vituta niin paljon, olen järjestänyt itselleni ohjelmaa koko päiväksi ja yöksi jotta en kerkeä ärsyyntymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom