Kaverilla oli polvioperaatio eilen minka seurauksena hanella on jalka paketissa ja han joutuu kavelemaan kepeilla pari viikkoa ainakin. Ennen operaatiota kaveri ilmoitti tyypilliseen suoraan tapaansa etta han muuttaa meille viikoksi koska ei parjaa kotona. Olin etta jaahas, olisi ollut kiva jos han olisi kysynyt kunnolla eika vain ilmoittanut tulostaan. Lisaksi han ei kysynyt minun kamppikseltani, mista kamppis tietysti vahan narkastyi. Koska olen hyva ystava, sanoin etta asia on ok.
Nyt on ensimmainen paiva lahestulkoon takana ja voi luoja etta ottaa paahan. Kaveri on vallannut minun sankyni ja vaikka en normaalisti hairiinny sangyn jakamisesta, en ehka kesta kokonaista viikkoa. Varsinkin kun pitaa varoa toista ja hanen jalkaansa... Lisaksi tanaan kaveri ilmoitti etta han onkin taalla 2 viikkoa yhden sijaan. Taas kerran vain ilmoitti, ei kysynyt. Kaverin kuskina toiminut tyokaverikin oli vahan aimistynyt ja sanoi jotain tyyliin "et voi vaan kysymatta paattaa tuollaista" :jahas: NO NIINPA!!!!
Autan tietysti ystavaa hadassa, mutta vituttaa se tapa milla toinen esittaa asiat ja se etta minulla ei tule olemaan yksityisyytta seuraavaan 2 viikkoon. Olin itse onnettomuudessa muutamia vuosia sitten ja satutin jalkani paljon pahemmin, minka seurauksena kavelin kepeilla 2 kuukautta. En tarvinnut apua minkaan asian kanssa, asuin yksin. Joten en oikein edes ymmarra miksi kaverin pitaa tulla tanne! Plus, han tietaa etta minulla on viela viimeinen tentti jaljella enka tarvitse ylimaaraisia hairiotekijoita. Arghghhhg vituttaa.
Ainiin ja asken han ilmoitti etta eras entinen tyokaveri on kaupungissa kaymassa ja tulee tanne kylaan. Olin vahan etta jaa, kiitos kun kerroit. Sen jalkeen kavelin 2 kerrosta alakertaan avaamaan ulko-oven :jahas: Taidan olla poissa kotoa aika paljon lahiaikoina...
Ainoa hyva puoli tassa on se etta kylaan tullut ex-tyokaveri on mies, joten nakitin katevasti hanet hakemaan hehkulampun ja asentamaan sen olohuoneeseen missa ei ole ollut valoa moneen kuukauteen :D