Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prosessit ja raportointi edellä mennään täälläkin... tappaa motivaation aika hyvin kun järkee ei vaa ole touhussa.Vituttaa työt... Tai oikeastaan meidän loistava exel johto! Käytännöllisyyttä ja asiakaslähtöisyyttä enemmän, kiitos!
Tsemppiä elsulle , toivottavasti tulosten jälkeen ei tavata tässä osiossa !
Tuleva muutto Helsinkiin.
Joo kannatta välttää jos vain mahdollista, helvetin kädettömiä paperinpyörittäjiä koko porukka. Onneksi ei tarvi käydä siellä kuin töissä, mutta sekin tuntuu olevan jo aivan liikaa.
Rinnasta löytyi kyhmy ja tänään otettiin näyte, nyt pitäs jotenkin pystyä odottamaan tuloksia n.1,5viikkoa.
Ja ei ne vastoinkäymiset tähän sattumukseen oikeestaan loppunukkaan.. Muutaman kilsan kävelymatkalla juna-asemalle helvetin painavasta matkalaukusta hajos toinen rengas. Kahen muun kassin lisäks tota oli vitun kiva raahata perässä loppupäivä. Jossain vaiheessa lentokentällä sama punainen laukku kastu ja värjäs suurimman osan mun vaaleista paidoista punaseks. Kotona taas mun kohtuu uus headsetti hajos yht'äkkiä ja sen lisäks jouduin varaamaan uuden lennon ulkomaille aikasemmin kun alunperin halusin.Ainaha sen oon jossain määrin tienny, mut silti jaksaa aina yllättää, et harvaan ihmiseen, jota on pitäny hyvänä kaverina voi oikeesti luottaa. :/
Tässä Saarioisten mainoksessa tuo pikkutyttö. Ei saatana. Korvat vuotaa verta ja vituttaa niin saatanasti, kun youtubea katsellessa tulee tämä mainos. Miks vittu ei voi puhua normaalisti?
Tässä Saarioisten mainoksessa tuo pikkutyttö. Ei saatana. Korvat vuotaa verta ja vituttaa niin saatanasti, kun youtubea katsellessa tulee tämä mainos. Miks vittu ei voi puhua normaalisti?
^Vika on firefox, ei google.