Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hoh hoijaa, tässä on sitten ma/ti yöstä saakka kuumeiltu aika hardcore menolla; 40.1C korkein mitattu lämpö, nyt oli about pari tuntia sitten 39.7C kun akka mittas vielä, niin ei tuu lapinlisää. Voin kyllä kertoakin että näin aikuisiällä tuollanen kuume ei tunnu kivalta. Jatkuvasta kurkkukivusta päätellen tää on bakteerin aiheuttama nielunpääntulehdus (joka mulle on aika tyypillinen), eli lekuriin käy tie aamusella. Toivottavasti ei aivot sula vaan sitä ennen...

Mulla alkaa hiusraja vetäytymään ohimoilta. Ei siinä mitään sinänsä, voinhan mä alkaa taas ajelemaan päätäni niinkuin oon viimeiset kolme vuotta tehnyt (nyt puoli vuotta antanut hiusten olla päässä) mutta harmittaahan tää että 18 vuotiaana alkaa jo hiukset lähtemään päästä eikä kyllä kulje suvussa, siks hiukan ihmetyttää. Nyt kun oon hiusten antanut olla niin oon alkanut huomaamaan että ohimoiden kohdalta lähtee vitusti hiuksia, kampaan jää joka vetäsyllä pari kolme karvaa, ja ohimoon alkaa syntyä tollanen ''kolo'' otsatukan ja ohimoilla olevien hiusten välille. Onko mitään tehtävissä ?

Ei nyt suoranaisesti hiustuppoja mutta tuosta yhdestä kohtaa jää aina pari kolme karvaa kampaan vaikka vetäis kymmenen kertaa peräkkäin. Kyllä mä taidan kävästä koululääkärillä joku päivä. Vähän ihme kun tuossa hiusrajassa on ero vasemman ja oikean puolenkin välillä, oikeelta puolelta lähtee karvaa paljon ja eron vasempaan puoleen huomaa kyllä vaikka sieltäkin hiukan lähtee hiuksia. Mahtaisko johtua jostain hivenainepuutoksesta tms. ?

E. Löysinkin aiheesta jo perustetun ketjun (http://www.pakkotoisto.com/ravinto/106118-hiusten-lahto-ja-proteiini-2/) jonka oon unohtanut, ja aloin epäilemään samaa eli kilpparin vajaatoimintaa, paino on junnannut jo varmaan yli puoli vuotta samassa, jopa viime kuukausien aikana hieman pudonnutkin vaikken ole elämäntapojani pahemmin muuttanut, ja sit on toi äkillinen hiustenlähtö, jota ei vielä tossa marraskuun paikkeilla ollut. Käväsen huomenna katsomassa jos koululääkäri on paikalla kun oon viimeistä päivää pitkään aikaan koululla, jos ei ole niin meen ens viikon aikana terveyskeskuksessa käymään.

Joo, voi vittu, vitutus kovenee, sain kuulla että mutsilla on kilppariarvot pyörineet aina siinä tavoitearvon rajamailla ja mutsin isä on syönyt kilpirauhaslääkkeitä vuoskaudet. Jos se nyt siitä on kiinni niin ei pitäis mun kohdalla olla kovin vakavasta vajaatoiminnasta kyse kun oon saanut kuitenkin nostettua vuodesta 2011 lähes 30 kiloa ja nyt oon puolisen vuotta pyörinyt samoissa lukemissa. Lääkkeillä kai hoituu kuntoon jos se on sitä kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta saa nyt nähdä mitä tohtori sanoo.

Itseäni lähinnä vituttaa maan perkeleesti se, ettei ole mitään tekemistä, eikä ketään kenenkä kanssa viettää aikaa. Vapaapäivät vasta ovat helvettiä eikä salillakaan koko päivää mene. huoh

Itselle viimeinen vuosi on ollut aika tuskainen kun ei oikeen pääse minnekkään liikkumaan autotta ja lähimmät tutut asuu 15-20km päässä. Työpäivät vielä menee mutta vaapaat on aika pitkävetisiä kun ei ole harrastuksia, onneksi sentään koiran kanssa tulee ulkoiltua niin ei ihan mökkiydy. No josko homma tässä hieman muuttuisi kun kesä tulee.

Paino lepää hartioilla, mutta kyllähän tossa työtä täytyy tehdä, kun varren päässä on rautaa, mikä pitää pysäyttää ja laittaa uudestaan liikkeelle toiseen suuntaan. Momentti.

Komediaa: Jossakin keskustelussa täällä, en muista oliko tässä vai iloaiheissa tai vitutuksissa, puhuttiin naisten pienistä shortseista ja miten kiusallista on jos liian isolla naisella on liian pienet shortsit. Noh... Näin salilla arviolta 130 kg miehen, jolla oli paita pidempi kuin sen alla olevat shortsit. Shortsit vaikuttivat olevan mallia 70-luku. Todella lyhyet. Tuli mieleen tämä Fingerpori Fingerpori - Helsingin Sanomat

Ensivilaukselta tosiaan katsoin, että unohtuiko sillä housut kokonaan jalasta.

Edit: Mainitaan nyt miehestä vielä, että se 130kg mahtui alle 175cm välimatkalle ja pääasiassa vatsanseudulle. Ei siis lihasta.

Voi saatanan perkele. Pitää varmaan alkaa kehitellä aikakonetta ja palata ajassa 10 vuotta taaksepäin. Tekisin kaiken ihan toisin verrattuna siihen mitä on tullut tehtyä. Vituttaa.

Joo, voi vittu, vitutus kovenee, sain kuulla että mutsilla on kilppariarvot pyörineet aina siinä tavoitearvon rajamailla ja mutsin isä on syönyt kilpirauhaslääkkeitä vuoskaudet. Jos se nyt siitä on kiinni niin ei pitäis mun kohdalla olla kovin vakavasta vajaatoiminnasta kyse kun oon saanut kuitenkin nostettua vuodesta 2011 lähes 30 kiloa ja nyt oon puolisen vuotta pyörinyt samoissa lukemissa. Lääkkeillä kai hoituu kuntoon jos se on sitä kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta saa nyt nähdä mitä tohtori sanoo.

Mun käsityksen mukaan se kilpparin vajaatoiminta nimenomaan kerää tai junnaa painoa, vaikka yrittäisi laihduttaa. Liikatoiminta taas tekee painon nostamisen hankalaksi vaikka söisikin paljon. Vajaatoiminnassa muutenkin kroppa ja mieli käy alikierroksilla ja ylitoiminnassa päinvastoin.

Loma loppuu, maanantaina töihin. Luvassa reissuhommia ja 14-18 tuntisia päiviä. Treenit kulkenu lomalla todella hyvin, no kohta sekin loppuu, ei ole aikaa eikä varaa reissuissa käydä salilla kertamaksulla, ja pomohan ei mitään liikuntaseteleitä anna. Voisin laskea muutenkin paskaa palkkaani vaikka muutamalla sadalla kuussa, jos vain saisin työn joka ei estä treenaamista... Sielä ne CBB-lavat elävät unelmissa vieläkin...

Nykyisen työn aikana (1,5vuotta) paino tippunut 10kg ja rasvaa tullut tilalle sen verran että vatsapalikat löytyy enää hyvässä valossa aamulla.

Urheiluvamma, ranne ympäri ja totaalitaukoa ainakin viikko - kaikesta.

Kolme viikkoa nyt menny kättä parannellessa, ja tänään pitäis lähtee koittaan salille. Ei puhettakaan että pystyisi punnertamaan, mutta jos tuolla vetäviä liikkeitä kärsisi tehdä. Kyllä tämä syö miestä! Vituttaa sekin että kun salirytmi menee pilalle niin ei saa itestään mitään irti ja tekis mieli vaan jäädä kotiin makaamaan.

Mun käsityksen mukaan se kilpparin vajaatoiminta nimenomaan kerää tai junnaa painoa, vaikka yrittäisi laihduttaa. Liikatoiminta taas tekee painon nostamisen hankalaksi vaikka söisikin paljon. Vajaatoiminnassa muutenkin kroppa ja mieli käy alikierroksilla ja ylitoiminnassa päinvastoin.
Testeissä selviää, vajaatoiminnan oireista usea kyllä täsmää. Stressikin tosin aiheuttaa samoja oireita vaikka en kylläkään koe stressaavani, mutta onhan tässä YO-kirjoitukset edessä ja marraskuusta asti oon painanut kaikki viikonloput duunia koulun ohella tehden yhteensä about 50 tuntista viikkoa, jonka ohella kaikki koulun aiheuttamat hommat vapaa-ajalla ja salilla käynti, eihän mulle paljoo oo jäänyt aikaa rentoutua missään välissä. Oonhan mä välillä aika alikierroksillä käynyt, viikonloppuisin kun tulee yhteensä about 12h unta vaikka oon ennen nukkunut sen verran yhdessä yössä.

Back
Ylös Bottom