Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä vittua? Normaalit flunssan oireet ja heti ollaan ylikuntoa ja ties mitä masennusta epäilemässä. Mä aivastin tänään pari kertaa. Johtuu varmaan ylikunnosta kun kävin eilen salilla.

Toki, siksi verikokeisiin jos jatkuu. "Outo olo" yleensä eroaa flunssasta, sen tunnistaa. Ja jos on vielä oma epäilys..Voi toki olla mitä vaan.

Vituttaa tai oikeastaan on vaan jotenkin lamaannuttavan paha olla. Oon jo muutenkin huolehtinut ja stressannut liikaa läheisen ihmisen vuoksi ja nyt sitten tänään kuulin, että tuo ihminen on "tosi huonossa jamassa". Enkä mä voi tehdä mitään asialle. :(

Naapuri joka prkl huutaa täyttä kurkkua välillä kahden aikaa yöstä. Välillä neljän aikaa ja välillä kuuden aikaa. Siis ihan täyttä kurkkua huutaa kuin mikäkin hullu. Kerran soitin poliisit lopettamaan sen huudon. Ja nyt se saatanan apina huutelee välillä solvauksia seinän takaa. Isännöitsijälle kun soittaa niin "kerää nimiä" kerää siinä nimiä itseksesi ja saat suuremmat vihat niskaasi. Vituttaa maksaa vuokraa jolla en saa jumalauta edes kotirauhaa itselleni kun naapurissa asuu sekopää joka katsoo asiakseen huutaa kurkkusuorana milloin mitäkin. Välillä se on käynyt hakkaamassa naapureiden ovia öisin. Ihmiset varmaan täällä pelkää sitä niin ettei uskalla asialle mitään tehdä. Suomi tuntuu sellaiselta maalta, että häiriköt ja rikolliset saa huseerata ja muut kärsiä siinä sivussa. Tiedä oikein mitä tässä kohta tekisi. Yritä tässä taas ensiviikosta lähteä ennen viittä liikkeelle kun yksi sekopää joka valvoo yöt saa aina hulluuskohtauksiaan ja huutaa niin, että vaikka olisi korvatulpat korvissa niin kuuluu läpi ja helposti.

PS: Neuvoja otetaan mieluusti vastaan, että mitä tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä.

Vituttaa eilinen baarireissu. Pitkästä aikaa sain emännän kämpille tai siis väkisin tuli jatkoille eikä mulla ollut kumeja. Tai en ainakaan niitä mistään löytäny. Kaiken hyvän lisäksi en päässyt salille koska krapula. Huoh.. :(

Mikähän vittu siinä on että vaikka menisin aamukuudelta nukkumaan, herään ennen 12. Onkohan jotain "kikkaa" miten nukkua paremmin tahi pitempään... Väkisinkin yritetty.

Vituttaa kyllä tuo kun Saarela ei saanut mitään. Ryssät ryssi tämänkin. Ja ei, asia oli oikea jolla se siellä oli. Mut tapa niin väärä. Jos minä olisin hyökännyt munasiltani riehumaan jonnekin mihin tahansa työpaikkaan vaikka lastensairaalan nimissä, niin olisi se silti ollut väärin vaikka asia oikea olisi ollutkin.

Olla kipeenä taas! Tuntuu, että vastustuskyky on jostain syystä nyt niin alhaalla, että ei tarvitse kuin katsoa toista kipeenä olevaa ihmistä niin johan minäkin oon kohta kipeenä.

Windows ja kaikki päivitykset ja muut paskat. Tänään kolme kertaa kone nollasta alkaen uudelleen asennettuna ja nyt näyttäis toimivan. IE sotkee päivitysten kautta muiden selainten toimintaa ja lopuksi jumittaa tän masiinan. Ei muuten, koulu alkaa tammikuun alussa ja tarvin tätä paska-masiinaa siihen. Muuten heittäsin ikkunasta pihalle

Naapuri joka prkl huutaa täyttä kurkkua välillä kahden aikaa yöstä. Välillä neljän aikaa ja välillä kuuden aikaa. Siis ihan täyttä kurkkua huutaa kuin mikäkin hullu. Kerran soitin poliisit lopettamaan sen huudon. Ja nyt se saatanan apina huutelee välillä solvauksia seinän takaa. Isännöitsijälle kun soittaa niin "kerää nimiä" kerää siinä nimiä itseksesi ja saat suuremmat vihat niskaasi. Vituttaa maksaa vuokraa jolla en saa jumalauta edes kotirauhaa itselleni kun naapurissa asuu sekopää joka katsoo asiakseen huutaa kurkkusuorana milloin mitäkin. Välillä se on käynyt hakkaamassa naapureiden ovia öisin. Ihmiset varmaan täällä pelkää sitä niin ettei uskalla asialle mitään tehdä. Suomi tuntuu sellaiselta maalta, että häiriköt ja rikolliset saa huseerata ja muut kärsiä siinä sivussa. Tiedä oikein mitä tässä kohta tekisi. Yritä tässä taas ensiviikosta lähteä ennen viittä liikkeelle kun yksi sekopää joka valvoo yöt saa aina hulluuskohtauksiaan ja huutaa niin, että vaikka olisi korvatulpat korvissa niin kuuluu läpi ja helposti.

PS: Neuvoja otetaan mieluusti vastaan, että mitä tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä.

Mulla on yksi tuttu, joka muutti vanhempiensa autotalliin asumaan samanlaisten ongelmien takia. :D Asui rivarissa, jossa naapurissa asui joku sekopäinen pariskunta. Kesäaamuisin tulivat tämän makuuhuoneen ikkunan alle ennen kello kuutta aamulla ja vetivät ruohonleikkurin käyntiin ja heittelivät koiran paskaa omalta pihaltaan tän mun tutun terassille. Aika häiriintynyttä sanoisin.

Mulla on yksi tuttu, joka muutti vanhempiensa autotalliin asumaan samanlaisten ongelmien takia. :D Asui rivarissa, jossa naapurissa asui joku sekopäinen pariskunta. Kesäaamuisin tulivat tämän makuuhuoneen ikkunan alle ennen kello kuutta aamulla ja vetivät ruohonleikkurin käyntiin ja heittelivät koiran paskaa omalta pihaltaan tän mun tutun terassille. Aika häiriintynyttä sanoisin.

Olisko se väkivalta sittenkin joskus tarpeen?

Suomi tuntuu sellaiselta maalta, että häiriköt ja rikolliset saa huseerata ja muut kärsiä siinä sivussa.

Tuo on kyllä perseestä. Itsellä on naapurit edes jotenki järjissää että riittää ihan sanominen että nyt loppu. Pahimmat muuttanu nyt viimeaikoina pois ja alkaa homma olemaan suht OK. Yhden naapurin joku savusti pihalle just keräämällä nimiä listaan.

Olisko se väkivalta sittenkin joskus tarpeen?

:D sama tuli kyllä valitettavasti mieleen.. No oma naapuri rauhottu kyllä ihan puheella. Pari viikkoa jaksoin kuunnella sitä musiikin huudattamista ja 'laulamista' ihan pirun kovalla volyymilla. Sitte aattelin käydä yläkerras kysymäs että voisko sitä kenties olla hiljempaa kun töihin pitäs aamuisin lähteä melko aikaasin.. Kaveri oli niin fiksu että heti oven aukastuaan hoksas kysyä että häiritsikö musiikki? No näinhän se asia oli, niin herra vielä meinasi että pitää varmaan alkaa käyttää kuulokkeita öisin! :D sanoin että kuulostais fiksulta mun korvaan. Lopuksi vielä sanoin että ajattelin nyt ensiksi kokeilla näin naamatusten josko auttaisi ennenkö alan mihinkään soittelemaan ja tuntu ymmärtävän.

Eikä kyllä oo sen jälkeen musiikit soinu täysillä öisin, pientä ääntähän nyt kerrostalossa aina voi kuulua mutta nyt on asiallisella tasolla pysytty siitä asti! :) Se vaan jäi ihmetyttämään etteikö kukaan seinänaapuri ollu sille ikinä sanonut mitään, kun tuli ihan yllätyksenä että laulun sanatkin kuulu alakertaan asti täysin selvästi, kuten myös herran oma laulu :D

Poliisin ajanvarausjärjestelmä, ei helvetti oikeesti. Hoidettavana neljä asiaa, jokainen veisi ehkä minuutin ja silti pitää varaa 4x15min aikaa, aikojen väliin vielä pistetty joku 30min pasianssinpeluu taukokin. Ennen toimi vitusti paremmin vuoronumeroilla.

Höh, olin saada yöllä sydärin useaan otteeseen ku teinit(?) keksivät paukutella raketteja keskellä kaupunkia etuajassa uuteen vuoteen nähden. Luulin jo, että sota syttymässä. :jahas:

Se kun tavarat on aina kadoksissa, kännykkä varsinkin ja lompakkoa saa usein myös kuset housussa ettiä. Sekin vituttaa kun kännykän akku ei kestä vittuakaan ja jos se loppuu niin se ei kysy pin koodia vasta kun latautunut johonkin 80 prosenttiin asti eli siihen asti kännykällä ei voi soittaa, tekstata jne mutta muuten voi käyttää. Ongelma ratkeaa joskus jos sim kortin ja akun ottaa irti mutta vituttaa silti.

Back
Ylös Bottom