Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päinvastaiset fiilikset täällä, hyvä että lähti, sääli että Tarja ei tule silti takaisin.
Ihan sama mulle mutta eikö tuo vitun bändi osaa erottaa solistejaan järjellisesti eikä aina jotenkin kesken kiertueen.
Tai no oikeastaan mua kyllä vituttaa tuo saatanan menninkäis-Holopainen. Vittu jois viinaa ja panis vieraita naisia niinku kaikki kunnon rokkarit.
No jos solistilla menee kuulo kesken kiertueen ja päätyy sairaalaan niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Peruuttaa kiertue tai käyttää varasolistia? Pojat valitsi jälkimmäisen, Anette veti Saharan haaroväliin ja lähti lätkimään.

Ottaisivat mieslaulajan ja ryhtyisivät uudeksi Manowariksi perkele!![]()

Thumbs up :thumbs: NW:llä on erittäin hyvä laulava basisti, ei haittaisi yhtään vaikka tekisivät siitä oman toimensa ohella myös täysipäiväisen vokalistin.Ottaisivat mieslaulajan ja ryhtyisivät uudeksi Manowariksi perkele!![]()
Kaveri ehti ensin.Nighwishissä vaikuttaa jo yksi parhaista mieslaulajista koskaan, jonka voisi hyvin ottaa ihan ykkösvokalistiksi. Marco!![]()
Tieto siitä että koirani, joka on ollut perheenjäseneni yli 10v lopetetaan huomenna.
Yleensä en vetistele pahasti, mutta nyt on kyllä tippa linssissä melkein koko ajan,
varsinkin kun hauva makaa juuri nyt sylissä, eikä hänellä ole harmainta aavistustakaan että huomenna häntä ei enää ole :itku:
:itku:
Voihan helvetti vieköön! Voimia siihen suuntaan. Itsellä kävi omalla kohdalla niin, että eläinlääkäri ehdotti koirani lopettamista perustellen asian varsin aukottomasti. Itellä meni joku viis minsaa asian lopulliseen päättämiseen, koska luotto lekuriin oli voimakas. Koira pääsi paremmille laitumille saman tien. Jos itse olisin sun kaltaisessa tilanteessa, että tietäisin koiruksen päättävän päivänsä huomenna, niin en tiiä miten päin olisin.Tieto siitä että koirani, joka on ollut perheenjäseneni yli 10v lopetetaan huomenna.
Yleensä en vetistele pahasti, mutta nyt on kyllä tippa linssissä melkein koko ajan,
varsinkin kun hauva makaa juuri nyt sylissä, eikä hänellä ole harmainta aavistustakaan että huomenna häntä ei enää ole :itku:
:itku:
Voihan helvetti vieköön! Voimia siihen suuntaan. Itsellä kävi omalla kohdalla niin, että eläinlääkäri ehdotti koirani lopettamista perustellen asian varsin aukottomasti. Itellä meni joku viis minsaa asian lopulliseen päättämiseen, koska luotto lekuriin oli voimakas. Koira pääsi paremmille laitumille saman tien. Jos itse olisin sun kaltaisessa tilanteessa, että tietäisin koiruksen päättävän päivänsä huomenna, niin en tiiä miten päin olisin.
Voimia.
Vaimon isä alkaa olemaan todella heikossa hapessa, tosin ikääkin on jo pitkästi yli 80 vuotta. Mies joka on ikänsä treenannut ja juossut pitkin metsiä riistan perässä makaa nyt terveyskeskuksessa eikä pysty edes itse istumaan nousemaan. Syöpä ja dementtia vaivaa, syöpälääkitys on lopetettu mutta tiputuksessa pidetään koska hän ei mitään enää suostu syömään. Tippa tulee linssiin tätäkin kirjoittaessa, todella mukava mies oli aikoinaan, mutta samalla herää kysymys miksei ihminen voi saada inhimillistä loppua kuten eläimet. Jos syömisenkin lopetat niin tippaan laitetaan ettei henki ainakaan heti lähde. En tiedä kuka sen päätöksen tekisi mutta kyllä pitäisi olla mahdollisuus vanhan ihmisen nukkua kivuttomasti ikiuneen.
Samankysymyksen vois varmaan kysyy tuolta tyhmien kysymysten kerho. :D