Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Päinvastaiset fiilikset täällä, hyvä että lähti, sääli että Tarja ei tule silti takaisin.

Ihan sama mulle mutta eikö tuo vitun bändi osaa erottaa solistejaan järjellisesti eikä aina jotenkin kesken kiertueen.

Tai no oikeastaan mua kyllä vituttaa tuo saatanan menninkäis-Holopainen. Vittu jois viinaa ja panis vieraita naisia niinku kaikki kunnon rokkarit.

Ihan sama mulle mutta eikö tuo vitun bändi osaa erottaa solistejaan järjellisesti eikä aina jotenkin kesken kiertueen.

Tai no oikeastaan mua kyllä vituttaa tuo saatanan menninkäis-Holopainen. Vittu jois viinaa ja panis vieraita naisia niinku kaikki kunnon rokkarit.

No jos solistilla menee kuulo kesken kiertueen ja päätyy sairaalaan niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Peruuttaa kiertue tai käyttää varasolistia? Pojat valitsi jälkimmäisen, Anette veti Saharan haaroväliin ja lähti lätkimään.

No jos solistilla menee kuulo kesken kiertueen ja päätyy sairaalaan niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Peruuttaa kiertue tai käyttää varasolistia? Pojat valitsi jälkimmäisen, Anette veti Saharan haaroväliin ja lähti lätkimään.

Niin kai sitten mutta ei se sitä poista että Holopaisen pitäis alkaa enemmän rokkariksi :D

Mua vituttaa tässä NW-asiassa lähinnä se, että se iänikuinen paskanjäykkänä pönöttävä primadonna haluttaisiin takaisin. Henkilökohtaisesti pidin Anetesta todella paljon, Tarjaa en välittäisi noissa riveissä nähdä enää ikinä.

Onhan toi koko Nightwish vähän tollanen hilipatipippaniltasatuorkesteri.

Ottaisivat mieslaulajan ja ryhtyisivät uudeksi Manowariksi perkele! :rock:
Thumbs up :thumbs: NW:llä on erittäin hyvä laulava basisti, ei haittaisi yhtään vaikka tekisivät siitä oman toimensa ohella myös täysipäiväisen vokalistin.

Tätä mieltä olin jo, kun Tarjalle annettiin fudua.

e:

Nighwishissä vaikuttaa jo yksi parhaista mieslaulajista koskaan, jonka voisi hyvin ottaa ihan ykkösvokalistiksi. Marco! :rock:
Kaveri ehti ensin.

Nyt olis hyvä tilaisuus ottaa tilalle taas joku Oopperahenkinen laulajatar, mutta saa nähdä mihin tilanne etenee.. Saattaa mennä kauankin ennen ku löytyy uus vakituinen laulaja, ja kyllä se naisen ääni kuuluu nightwishin musiikkiin. Toi Floor Jansen kuulostaa ihan hyvältä mikä tulee aneten tilalle imaginaerum-kiertueen ajaksi, mutta ei välttämättä jatka enää kiertueen jälkeen.

Tieto siitä että koirani, joka on ollut perheenjäseneni yli 10v lopetetaan huomenna.

Yleensä en vetistele pahasti, mutta nyt on kyllä tippa linssissä melkein koko ajan,
varsinkin kun hauva makaa juuri nyt sylissä, eikä hänellä ole harmainta aavistustakaan että huomenna häntä ei enää ole :itku:

:itku:

Tieto siitä että koirani, joka on ollut perheenjäseneni yli 10v lopetetaan huomenna.

Yleensä en vetistele pahasti, mutta nyt on kyllä tippa linssissä melkein koko ajan,
varsinkin kun hauva makaa juuri nyt sylissä, eikä hänellä ole harmainta aavistustakaan että huomenna häntä ei enää ole :itku:

Hyi helvetti miten paska tilanne :(

Voihan helvetti vieköön! Voimia siihen suuntaan. Itsellä kävi omalla kohdalla niin, että eläinlääkäri ehdotti koirani lopettamista perustellen asian varsin aukottomasti. Itellä meni joku viis minsaa asian lopulliseen päättämiseen, koska luotto lekuriin oli voimakas. Koira pääsi paremmille laitumille saman tien. Jos itse olisin sun kaltaisessa tilanteessa, että tietäisin koiruksen päättävän päivänsä huomenna, niin en tiiä miten päin olisin.

Voimia.

Saatana siinä sitä lapataan kaksin käsin kassalle tarkoin suunniteltuja mättöjä kuola valuen eikä tietenkään tuo helvetin kortinlukija tunnistanut koko korttia. Voe helevetin perse kaikki menee päin vittua saatana

Ja toinen mikä vituttaa on vanheminen. Ei voi mitenkään olla onnellisempi kuin lapsi, joka ei tiedä mistään mitään.

Voihan helvetti vieköön! Voimia siihen suuntaan. Itsellä kävi omalla kohdalla niin, että eläinlääkäri ehdotti koirani lopettamista perustellen asian varsin aukottomasti. Itellä meni joku viis minsaa asian lopulliseen päättämiseen, koska luotto lekuriin oli voimakas. Koira pääsi paremmille laitumille saman tien. Jos itse olisin sun kaltaisessa tilanteessa, että tietäisin koiruksen päättävän päivänsä huomenna, niin en tiiä miten päin olisin.

Voimia.

Vaimon isä alkaa olemaan todella heikossa hapessa, tosin ikääkin on jo pitkästi yli 80 vuotta. Mies joka on ikänsä treenannut ja juossut pitkin metsiä riistan perässä makaa nyt terveyskeskuksessa eikä pysty edes itse istumaan nousemaan. Syöpä ja dementtia vaivaa, syöpälääkitys on lopetettu mutta tiputuksessa pidetään koska hän ei mitään enää suostu syömään. Tippa tulee linssiin tätäkin kirjoittaessa, todella mukava mies oli aikoinaan, mutta samalla herää kysymys miksei ihminen voi saada inhimillistä loppua kuten eläimet. Jos syömisenkin lopetat niin tippaan laitetaan ettei henki ainakaan heti lähde. En tiedä kuka sen päätöksen tekisi mutta kyllä pitäisi olla mahdollisuus vanhan ihmisen nukkua kivuttomasti ikiuneen.

Vaimon isä alkaa olemaan todella heikossa hapessa, tosin ikääkin on jo pitkästi yli 80 vuotta. Mies joka on ikänsä treenannut ja juossut pitkin metsiä riistan perässä makaa nyt terveyskeskuksessa eikä pysty edes itse istumaan nousemaan. Syöpä ja dementtia vaivaa, syöpälääkitys on lopetettu mutta tiputuksessa pidetään koska hän ei mitään enää suostu syömään. Tippa tulee linssiin tätäkin kirjoittaessa, todella mukava mies oli aikoinaan, mutta samalla herää kysymys miksei ihminen voi saada inhimillistä loppua kuten eläimet. Jos syömisenkin lopetat niin tippaan laitetaan ettei henki ainakaan heti lähde. En tiedä kuka sen päätöksen tekisi mutta kyllä pitäisi olla mahdollisuus vanhan ihmisen nukkua kivuttomasti ikiuneen.

Minä oon vajaa vuoden tehnyt töitä vanhainkodissa, missä meidän muistisairaista asukkaista osa on kuvailemassasi tilanteessa. Sen verran luottavainen olen tulevaisuuden suhteen, että kun olen ite tuossa appiukkosi isän kaltaisessa tilanteessa, niin eutanasia on jo sallittujen aineiden listalla. Se on nimittäin ensimmäinen asia, jonka aion tulevaan hoitotestamenttiini kirjoittaa.

onko teillä minkäänlaista tietoa, että paljon tulisi maksamaan pieni numikon uusiminen kun tuli mopolla vähän reviteltyä nurmikolla ja sitä meni pilalle ehkä muutama 10metrin pituinen viiva? lueskelin netistä, että uuden nurmikon kustantaminen tulisi maksamaan jopa pari tuhatta euroa, mutta ei kai nyt koko nurmikkoa tarvitse uusia tuollaisen takia? kyllä vituttaa jos rahat menee tuollaiseen, koska eikös pilalle menneesen alueelle tarvitse kuin pistä uusia siemeniä, mutta mun tuurilla joudun korvaamaan koko nurmikon... T: MOPO JONNE

Samankysymyksen vois varmaan kysyy tuolta tyhmien kysymysten kerho. :D

no joooh mut tätä ketjuu luetaa enemmä nii luulis saavan vastauksen nopeemmi täältä ja kyl se vituttaa jos saatana kaikki kesätöissä paskapalkalla ansaitut rahat menee johonki vitun nurmikon korvauksee ANGST :D

Back
Ylös Bottom