Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minkä tulkitsit siinä itkemiseksi?
Olin vain sitä mieltä ettei noin pieni perhe välttämättä tarvitse noin isoa asuntoa ja muutenkin luulisi että voisi olla vähempään ja vaatimattomampaan asumiseen tyytyväinen. Mihin tarvitaan 5 huonetta + keittiö + kodinhoitohuone + takkahuone + askarteluhuone +pesuhuone + 2 x wc tjsp kun lapset kuitenkin muuttaa pois kotoa ja sitten jää mamman kanssa kartanoon kahdestaan?
Jos on rahaa niin miksei sitä laittaisi asumiseen ja taloon kun siellä kuitenkin ollaan suurin osa ajasta? On munkin porukoilla 5 huonetta + keittiö + kodinhoitohuone + takkahuone +pesuhuone + 1 x wc + askarteluhuoneen virkaa toimittava autotalli. Ihan mukava siellä oli asua kun mulla ja siskolla oli omat huoneet, porukoilla makuuhuone ja vielä "työhuone" jossa oli tietokone, pari kirjahyllyä ym. Toinen vessakaan ei olisi ollut pahitteeksi. Tällä hetkellä vanhemmat asuu siellä kahdestaan eivätkä ole valittaneet että tilaa olisi liikaa. Lisäksi tunnen muutamia henkilöitä jotka asuvat yksin omakotitalossa eivätkä hekään valita liiasta tilasta. Jos on rahaa niin miksi tyytyä vähempään?

Aina olen kuitenkin saanut sen tyon minka olen halunnut eika koskaan ole tarvinnut karvistella rahattomana opiskelujen ohessa. Veikkaan, etta kyse on lahinna siita etta olen pirun pateva kehumaan itseani.

Jotenkin on sellainen tuntuma, että naisia palkataan herkemmin koska tasa-arvo. Työpaikoissa pyörii sitten naisia, jotka ovat vain huonoja työssään (en tosin väitä, että sinä olisit, koska en tiedä mitä työtä teet ja miten se onnistuu). Usein tulee myös mieleen, että ylipäätään töihin palkataan ihmisiä kaikilla muilla perusteilla kuin osaamisella. Ajatellaan nyt vaikka Nokiaa, joka palkkasi ohjelmoijia tekemään Nokia Ovi -sovelluksen. Näppäimistön päällä satunnaisesti pomppivat simpanssitkin olisivat saaneet aikaan parempaa jälkeä.

Ravintola-alalla saa aina töitä, jos vähänkään osaa, oli sitten mies tai nainen. Tai ainakin minä olen saanut, enkä edes osaa kauheasti, ja olen muutenkin vittumainen asiakaspalvelija.

Vittu, että vituttaa venäläinen tapa tehdä asiat. Kaveri duunissa alko vänkäämään ettei voi fiksata yhtä juttua. Käyttää siihen saatanan vänkäämiseen reilun tunnin millä kaikilla tavoilla vikaa ei ole olemassa ja vaikka jos vika olisi niin ei sitä voi korjata koska maailma tipahtaa niskaan. Siihen sitten vielä kaikenmaailman managerit mukaan että ei onnistu korjaus. Otin sitten sen palikan siltä väkivalloin pois ja fiksasin itse niin meni vajaa 10 minuuttia niin selvitin mistä ongelma johtuu, tein korjauksen ja testasin + palikka sisään. Ei maailma romahtanut.

Eihän tää nyt kertaluontoisesti vituttas, mutta kun joka saatanan kerta tollanen vänkääminen. Ihan sama, jos sanoo, että voisitko mustan neliön vaihtaa valkoiseksi niin alkaa tinkaus miten se palikka on jo valkoinen tai ainakin niin hyvä ettei siihen voi koskea. Mikä ##??**## siinä on niin vaikeaa tehdä hommia niin kuin asiakas ne on pyytänyt. Muutenkin tuntuu, että noiden kavereiden kanssa kun jotain puuhaa niin ei koskaan lähdetä liikkeelle siitä miten homma onnistuisi vaan aina vatvotaan miljoona tapaa miten voi epäonnistua eikä edes yritetä. perkele... muuttuu tällanen ikuinen hangonkeksi optimistikin pikkuhiljaa pessimistiksi ja se ei ole hyvä se.

Kysyin vielä kaverilta, että tajusko se kuin negatiivinen se on niin tuli "I'm not negative, I'm optimist". mitä vittua perkele... Johan helepotti, jos menis keittään kaurapuurot ja pilkkoon sekaan omenaa niin alkaa mieliala paraneen kohti normaalia.

Jos on rahaa niin miksei sitä laittaisi asumiseen ja taloon kun siellä kuitenkin ollaan suurin osa ajasta? On munkin porukoilla 5 huonetta + keittiö + kodinhoitohuone + takkahuone +pesuhuone + 1 x wc + askarteluhuoneen virkaa toimittava autotalli. Ihan mukava siellä oli asua kun mulla ja siskolla oli omat huoneet, porukoilla makuuhuone ja vielä "työhuone" jossa oli tietokone, pari kirjahyllyä ym. Toinen vessakaan ei olisi ollut pahitteeksi. Tällä hetkellä vanhemmat asuu siellä kahdestaan eivätkä ole valittaneet että tilaa olisi liikaa. Lisäksi tunnen muutamia henkilöitä jotka asuvat yksin omakotitalossa eivätkä hekään valita liiasta tilasta. Jos on rahaa niin miksi tyytyä vähempään?

Mulla on pyöreet 100m^2 vuokralla + pihaa ja oon tässä sinkkuna. Tila on kuningas(jos siihen on mahdollisuus). Mahtuupa vieraita kylään ja jos jossain vaiheessa jaksais olkkariin virittää pelisydeemit ja isompaa kangasta+videoprojektoria(mahtuu kinectilla/movella huitomaan hyvin)

Tuohon asumiseen, mikäs siinä jos on varaa nii neliöitä kehiin. Mulla vaan useimmilla tutuilla se neliöihin laitettu raha on muusta pois. Esimerkiksi pari tuttua jaksaa aina vittuilla minun vapaista ja melkein 2kk kesälomista kun otan palkatonta, ei ne tunnu tajuavan että ne maksaa niitä neliöitään ja minä pidän vapaata. Eikä mekään nyt missään savimajassa asuta.

Toki jos itellä olisi rajattomasti massia niin omat salitilat himaan, tatami, nyrkkeilykehä, kotiteatteri ym.

Keskenkasvuiset.

Älkää jaksako välittää tosta hard justicesta. Sillä nyt on joku pakonomainen tarve kitistä joka asiasta
Kyllä se Siperia sinuakin vielä opettaa... Toivottavasti vaikka aluksi mahdollisimman vaikealla ja negatiivisen tuloksen saavalla asunnonhaulla.

-Flunssa
-Päänsärky
-Staattinen sähkö
-Kylmyys
-Nenän limakalvot tuhoava ilman kuivuus
-Hississä oli yhdellä naisella housut, jollaisia olen etsinyt, ja nyt vituttaa, kun en ole löytänyt sellaisia
-Yksi vittumainen työtehtävä

Nykyajan vapaasti kasvattavat vanhemmat.

Menin videovuokraamoon (haluan ehdottomasti kutsua sitä edelleen videovuokraamoksi). Ovella tulee vastaan kakara n. 6-v. jäätelöä syöden.
Olin hieman WTF, mutta rupesin valitsemaan irtokarkkeja. Kakaran ja sen pari vuotta nuoremman pikkuveljen äiti valitsi karkkeja myös ja antoi
lopuksi luvan pitkin lattioita nuohoaville lapsilleen ottaa karkkia omiin pusseihin. Vanhempi kakara tiputti karkkikauhan lattialle ja äiti nosti sen
takaisin laatikkoon (kiva) ja sanoi penskoilleen: 'Ottakaa vaikka käsillä sitten.' :jahas: Sitten ne ronkkivat paljain käsin irtokarkkeja laatikoista pusseihin.

Sain todistaa, kun vanhempi kersa otti vieressäni laatikosta ison vaahtobanaanin käytti sitä nenällään ja taisi koskea siihen kielelläänkin ja pohti hetken
laittaako sen takaisin laatikkoon, mutta laittoi onneksi pussiinsa. Olisin mulkaissut penskojen äitiä pahasti, mutta tämä oli jo toisessa huoneessa katselemassa
vuokrattavia elokuvia.

Nyt hieman mietityttää kuinka moni kuolainen käsi on ronkkinut irtokarkkejani ennen minua... :urjo:

Edellisiin liittyen. Kaupoissa löytyy päivittäin karkkihyllyiltä avattuja sekä muuten rustisteltuja makeisia jotka on lasten toimesta tuhottu ja vanhemmat sitten palauttavat ne takaisin hyllyyn. Samoin joka päivä kassatytöt kertovat että jollakin penskalla oli mehu,limu,karkki,jäätelö syötävänä mutta vanhemmilla ei mitään aikomusta maksaa ennenkuin sitä kysyvät että onko tuo meiltä ostettu. Sitten aina selittävät että annettiin se penskalle että olisi hiljaa/tai ei haluaisi muuta makeaa.

Vituttaa Warcraft III. Ihan homo peli. En osaa saatana. Liian vaikea.

Vituttaa Warcraft III. Ihan homo peli. En osaa saatana. Liian vaikea.

Hahaa, ihan sama mullakin:D. Vedätkö kampanjaa vai multiplayeria?

Back
Ylös Bottom