Anteeks jo etukäteen.
Noniin, pakko avautua tänne koska mua niin järjettömän paljon vituttaa se että mun työkaverit on alkanu treenaamaan. Ja ei, se ei vituta että ne treenaa noin niiinku suoraan lauseen tossa merkityksessä, vaan mua vituttaa se että nyt joudun väkisin kuuntelemaan joka ikisellä vitun pienelläkin tauolla treenijuttuja aina kun osun samaan aikaan taukohuoneeseen. Ja näin käy monen monta kertaa päivässä, koska työpaikka on suht pieni ja kyseisessä huoneessa tapahtuu kaikki väliaikatoiminta. Eikä siinäkään vielä mitään että puhutaan treenijutuista, mun mielestä on ihanaa puhua mun treenailuista, mun mielest on ihanaa että joku kyselee miten mä treenaan ja miten mä syön ja kuin usein ja miks ja miten treenaan vatsoja ja oonko koskaa tehny jotain tiettyä liiketttä. Mutta kun kutsuttakoon henkilöä vaikka Hilpaksi. Hilppa on ylipainoinen, ja on aivan fine asian kanssa. Hilppa arvostelee mua ja mun syömisiä (kuten moni muukin työkaveri mutta nää arvostelut menee jo ihan humisten korvasta sisää ja toisesta ulos). Hilppa on kertonut olevansa kateellinen mun omaamalle itsekurille sekä, ilmoittanut moneen kertaan hyvin kovaan ääneen että jos treenaa monta kertaa viikossa, käy aamulla lenkillä/salilla aerobisella ja syö säännöllisesti (about 3h välein), ei voi käydä töissä samaan aikaan. EIKÖ?!?!?!? Vittu kuin moni oikeesti ammattilainen ei tee MITÄÄN töitä treenaamisen ohella?? Vittu jokaikisellä on saatana joku ammatti, suomessa ihan murto-osa tekee esim. pt ohjauksia, mutta vittu kyllä sekin on saatana työn tekoa siinä missä mikä tahansa muukin. Koko paska on tasan omasta asenteesta kiinni. Ja koska nyt tuli niin helvetin sekavaa tekstiä enkä saa edes puoliakaan vitutuksestani purettua tekstin muotoon, niin selvennän vielä sen verran että Hilpan kanssa siis keskustelemme monta kertaa päivässä yleisesti salitreenistä, mutta koska minä en ole ammattilainen en osaa Hilppaa neuvoa, niimpä kuuntelen kaikenmoisia versioita siitä miten monella tapaa erilaiset kuntosalilaitteet voidaan raiskata paskalla tekniikalla, kun ollaan niin hyviä ettei voida kysyä keneltäkään neuvoa. Hilppa demonstroi monta kertaa päivässä jonkun liikeen, kerto mihin lihakseen/lihasryhmään se käy ja valittaa kun joku paikka on kipeenä treenin jälkeen. Hilppa on käynyt kuukauden treenailemassa, ja sanoin hänelle että kannattaa pyytää joku salin henkilökunnasta näyttämään miten laitteet yleensäkkin toimii, ja miten niitä saa säädeltyä. Ja joka torstai keskustellaan myös aiheesta Jutta ja superdieetit; "toi on ihan sairasta, ei noil oo muuta elämää ku toi treenaaminen" "kyllä mäki saisin itteni tohon kuntoo jos uhraisin kaiken muun" "siis hyi yök että on rumaa kun naisella näkyy vatsalihakset" "NO TODELLAKIN oli sekä jutalla että noilla muillaki pyllyssä selluliittia" .... :face:
+ toinen ihana työkaverini joka käy jumpissa. "ku se on niin rankkaa ja ku tulee hiki ni se on paljon tehokkaampaa ku joku pelkkä salitreeni"
JA ettei nyt kaikille se käsitys että mua vituttais? Ehei, edelleen tykkään puhua treenaamisesta, ja mun mielest on siis oikeesti todella ihailtavaa ja ihanaa että löytyy tota alottelijan intoa ja tykkään treenata ja mua ei vittujakaan kiinnosta mitä mieltä joku on mun treenaamisesta tai syömisistä
MUTTA Älä vittu tule multa kysymään neuvoa "siihen selkäjuttuu mikä on siinä vatsalaitteen ja pakarajutun välissä", kun en edes tiedä mikä masiina on kyseessä kun en samalla salilla käy?!!!! Ja älä kysy mitään neuvoja mihinkään jos et niitä oo valmis kuuntelemaan. Täytyy varmaan ottaa huomenna läppäri töihin ja pistää gymlogit pyörimään niin saisina ainakin syödä rauhassa......... :jahas:
-amen-