Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En jaksanut keksiä parempaa tekemistä viikonlopuksi niin menin sitten konttorille edistämään pari projektia. Nyt kun edessä on viisi päivää lisää samaa herkkua niin vähän kummastuttaa tuo ratkaisu, ihan niin kuin töitä ei kerkiäisi tekemään tarpeeksi viitenä päivänä viikossa. Ei muuta kuin salin kautta nukkumaan ja ysiksi palaveriin, puuh...

No tuo on pitkälle oma valinta, en ole uraihmisiä. Ei ole kunnianhimoa. Viimeksi kun olin töissä niin minut pyydettiin sinne. Varsinkaan naiset ei tarvitse ansioluetteloa.
Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että kaupan kassalle tai vessapaperihyllyjä täyttämään ei tarvitse minkään valtakunnan ansioluetteloa. Työttömäksi pääsemiseksikään sitä ei tiettävästi tarvitse. Jos nyt yhtään haluaa urallaan menestyä edes aivan minimaalisessa mittakaavassa, niin kyllä se ansioluettelo on todella tärkeä. Korkeamman tason työpaikkoihin ei tulla ketään kotoa hakemaan, ja töihin pyydetään vasta siinä tapauksessa, jos on oikeasti näyttöä osaamisesta.

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että kaupan kassalle tai vessapaperihyllyjä täyttämään ei tarvitse minkään valtakunnan ansioluetteloa. Työttömäksi pääsemiseksikään sitä ei tiettävästi tarvitse. Jos nyt yhtään haluaa urallaan menestyä edes aivan minimaalisessa mittakaavassa, niin kyllä se ansioluettelo on todella tärkeä. Korkeamman tason työpaikkoihin ei tulla ketään kotoa hakemaan, ja töihin pyydetään vasta siinä tapauksessa, jos on oikeasti näyttöä osaamisesta.

Totta. Mutta kannattaa pitää huoli että ei keräile ansioluetteloon liikaa varsinkin päällekkäisiä luottamus/vapaa-ehtoistoimia. Mulle se aina viestittää henkilöstä joka yrittää ylikorostaa jotenkin osaamisiaan ja kokemus on osoittanut että nuo on sellaisia joo joo miehiä/naisia että joka paikkaan ollaan änkeämässä mutta mitään hommaa ei osata hoitaa kunnolla.

Tämä ei ollut mitenkään Alyssalle kun en sen cv:n pituutta tiedä :)

Unien heikko laatu. Mä en ymmärrä miksi herään neljän tunnin välein. Uudelleennukahtaminen vie melkein aina puolisen tuntia. Kun ennen pystyi nukkumaan kymmenenkin tuntia putkeen.

voi helvetin perse miks toi body lehden toimitus on niin vitusta? :curs: Tein osotteen muutoksen monta kuukautta sitten ja tää viimesin body jäi taas tulematta ja piti lähettää sähköpostia toimitukseen että jos joskus vaikka saisin lehteni ajoissa. :curs:

Vituttaa juomisesta aiheutuvat kahden tai pahimmillaan kolmen päivän krapulat. Fyysisesti olo on yleensä ihan ok, mutta pää tuntuu hajoavan. Maanantaina ei tule töistä mitään ja älytön ihmispelko päällä:jahas:. En juonut liikaa ja olin muutenkin siivosti, mutta aina tämä sama morkkis päällä. Ei tee nykyään juuri edes mieli lähteä mihinkään, kun tietää että on alkuviikko heti pilalla. Vaikuttaa vieläpä suoraan tulotasoon tämmöiset tuottamattomat päivät... Pitää varmaan ruveta syömään huumeita niin ei tuu krapulaa:rolleyes:

tammikuussa lähtö inttiin.. päivä päivältä vitutusmomentti senkun nousee :D yöuniakin jo menettäny moisen takia.. vielä ois kuukaus aikaa tehä lykkäystä tai hakee vapautusta, motivaatio täysi nolla kun ei pysty treenaamaan ja syömään kunnolla.

Voi vitun vittu, että ottaa päähän julkiset kulkuvälineet. Menin hyvissä ajoin bussipysäkille ja katsoin, että aikataulun mukaan bussi lähtee vastaa 7 minuutin päästä, joten lähdin vähän käppäilemään lähistölle. No kappas kummaa bussi tuleekin sitten reippaasti etuajassa, enkä ehdi juosta bussia mitenkään kiinni. Bussi kuitenkin menee tiettyä kiertoreittiä ja sen pystyisi lujaa juoksemalla ottamaan kiinni toiselta pysäkiltä. Hirveä sprintti siis päälle, mutta vituiksihan se meni, 10 sekunttia liian hidas oli.

Noh ajattelin, että seuraavalla bussilla vielä kerkeisi paikan päälle, ehkä pari minuuttia myöhässä joutuu olemaan. Siinä sitten venailin pysäkillä ja pikkuhiljaa alkaa stressaamaan kun ei bussia näy. Tuskallisen odottelun jälkeen bussi päättää sitten tulla ainakin 10 minuuttia myöhässä. Vittuuntuneena sitten viittosin bussia pysähtymään, bussi hiljentää vähän matkaa ja sitten kiihdyttää pois. Mitä vittua? Olen normaalisti aika rauhallinen heppu, mutta tässä vaiheessa alkoi itselläkin kasvaa melkoinen kyrpä otsaan.

Seuraavalla bussilla olisin ollut jo niin myöhässä, että ei enää kehtaisi tulla, joten masentuneena lähdin kävelemään kotiin päin. Vittumaisinta tästä teki sen, että olisin ihan oikeasti halunut ehtiä tuonne tapahtumaan. Huoh.

Seuraavalla bussilla olisin ollut jo niin myöhässä, että ei enää kehtaisi tulla, joten masentuneena lähdin kävelemään kotiin päin. Vittumaisinta tästä teki sen, että olisin ihan oikeasti halunut ehtiä tuonne tapahtumaan. Huoh.
Mulle tuli oikeasti paska fiilis sun puolesta tästä. :(

Thanks, vähän helpottaa kun pääsee vuodattamaan asiaa forumille.
Talvisinhan on kaikista parasta kun odottelee esim. 6 min välein kulkevaa bussia 54 Itäkeskuksen suuntaan, mutta kas perkele kun ei bussia näy ajoissa. Ei myöskään 6 min eikä 12 min päästä, mutta 15min päästä se sitten vihdoin saapuu ja matkustajia on heti etuovella seisokelemassa. Hyvin vittuuntuneena ängetään sisälle ja matka alkaa. Sitten sivuikkunasta huomaa, että kaksi kyseisen linjan bussia ohittaa peräjälkeen ja ovat kaiken lisäksi lähes täysin tyhjiä.... Kuitenkaan ei viitsi koskaan ottaa sitä riskiä, että odottaa seuraavaa ja matkustaa tyhjällä, koska eihän sitä perkele tiedä mitä vittua siellä bussiliikenteessä saattaa kusta seuraavaksi -.-

Saatanan holhoojat, te jos jotkut saatte vitutuskäyrän nousemaan. Itse ajan motarilla aina 160+ ja asianmukaisen radioelektroniikan kanssa; En koskaan saa sakkoja ja tulen jatkamaan tätä pitkään. Saan vitunmoista tyydytystä, kun kalkkikset vilkuttelevat pitkiä perään aivan kuin mua kiinnostaisi yhtään niiden protestointi.

Hauskinta on kyllä se kuinka jotkut ihmiset sanoo että ne ajaa vähän kovempaa turvallisemmin! Ottais päähän jos ei olis niin hauskaa.

Jos oikeasti ajat 160:ä niin sää tulet kuolemaan ensimmäiseen hirveen/oravaan.

Back
Ylös Bottom