Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Microsoft Excel nujertaa ihmisen.

Tällä hetkellä mua vituttaa ihän mä itte. Jumankauta, kaameet pläänit aina minä päivinä käyn salilla, missä järjestyksessä mikäkin, treenimotivaatio kohillaaan. Sitte vittu meen sinne salille, teen pari liikettä löysästi, istun ja lähden kesken reeniohjelman. Oon tämmönen viallinen yksilö sit kait, en nimittäin yksinkertaisesti reenaamaan lujaa salilla, muiden ihmisten katsellessa, mulle jotenkin uskomattoman hankalaa. Reeneissä vedän aina 110% tai ei mitään, koska kaikki muutkin tekee (?). Himassa hakkaan säkkiä, leuat, punnerrukset, lenkit aina 110% teholla, koska ei suorituspaineita. Sama tilanne ollut jo vuoden, harkinnut jopa kamojen ostoa tonne talliin, joka on vielä helvetin hyvässä kunnossa.

Perkele, mikään ei vituta niin paljon kun tämä.

Selkä perhana alkoi vittuilee. Tänään sentään kärsi vetää keuhkot täyteen ilmaa, eilen ei kärsiny. Viduttaa tää rampana oleminen.

Mua vituttaa ja mut tekee äärimmäisen surulliseksi ihmisten ilkeys, välinpitämättömyys ja kapeakatseisuus. Erityisesti vituttaa suomalaiset rasistipaskat, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien yläpuolella ja voivansa noin vain sanoa, kuka ansaitsee elää ja kuka ei. Nämä tyypit varmaan jättäisivät pelkän ihonvärin takia auttamatta, mikäli näkisivät tummaihoisen pulassa (sanotaan nyt vaikka hakattuna katuojassa).

En ole mokuttaja, mutta uskon ihmisten olevan lähtökohtaisesti samanarvoisia. On surullista, että maailmassa on niin paljon itsekkäitä, ILKEITÄ ja ahdasmielisiä sikoja, jotka eivät näe omaa napaansa pidemmälle ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Hävettää olla samaa rotua (ja usein samaa kansalaisuutta) sellaisten kanssa ja ällöttää hengittää samaa ilmaa.

Ronnie Coleman on salinsa omistajan hyvä ystävä ja hänellä on myös varaa ostaa uudet käsipainot (tai vaikka uusi sali) vanhojen hajotessa, joten mistään pelleilystä ei todellakaan ole kysymys.

On meikälläkin varaa ostaa salille yhdet uudet käsipainot. Silti en heittele niitä saunan ylälauteilta suihkun puolelle ja huuda jeee bodyy. Kyllä urpo on urpo vaikka olisikin ihqt lihakset ja magee auto spinnereillä. Tietty voin olla väärässäkin. Ehkä sitten kun on tosi pro, niin saa laittaa salin palasiksi ja vaikka kuristaa jonkun kyniksen. Kun treeni on HC ja body on jeee!

Mua vituttaa ja mut tekee äärimmäisen surulliseksi ihmisten ilkeys, välinpitämättömyys ja kapeakatseisuus. Erityisesti vituttaa suomalaiset rasistipaskat, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien yläpuolella ja voivansa noin vain sanoa, kuka ansaitsee elää ja kuka ei. Nämä tyypit varmaan jättäisivät pelkän ihonvärin takia auttamatta, mikäli näkisivät tummaihoisen pulassa (sanotaan nyt vaikka hakattuna katuojassa).

En ole mokuttaja, mutta uskon ihmisten olevan lähtökohtaisesti samanarvoisia. On surullista, että maailmassa on niin paljon itsekkäitä, ILKEITÄ ja ahdasmielisiä sikoja, jotka eivät näe omaa napaansa pidemmälle ja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä. Hävettää olla samaa rotua (ja usein samaa kansalaisuutta) sellaisten kanssa ja ällöttää hengittää samaa ilmaa.

Tuohon on aina joku erittäin hyvä syy. Luultavasti ryöstänyt jonkun viattoman ohikulkijan ja saanutkin sitten pataansa.

Ymmärrän hyvin. Mua taas on jo vuosia vituttanut se että kaikki on aina valkoisen heteromiehen vikaa. Meidän pitäisi aina vaan ymmärtää, tukea, avustaa ja iloita kulttuurin monimuotoisuudesta ja mitään kritiikkiä ei sallita. Normimiestä saa kyllä kyykyttää ja lytätä miten haluaa, ketään ei kiinnosta. Vittu. Hävettää suomalaisten puolesta.

Täysin samaa mieltä. Ja näihin ahdasmielisyyksiin törmää vaikka missä asiassa, mitään erilaisuutta ei katsota hyvällä.

Hävettää olla samaa rotua (ja usein samaa kansalaisuutta) sellaisten kanssa ja ällöttää hengittää samaa ilmaa.

No niin ei muuta kun nurkkaan häpeemään.Hommaa ittelles musta mies niin todistat ettet oo samanlainen rasisti paska kun me muut.

Mustat naiset on upeita, kelpais mulle.

Vituttaa 2h hypäri... liikkaa 2 vikaa tuntia, ja tohon väliin ei saanu valittua mitään kurssia mitä en olis jo käynyt. Kerpele. Himassakaa ei ehi käydä ku matkoihin menee jo melkein 2h, ellei enemmänkin, kiitos sen että bussit jättää vuoroja niin perkeleesti väliin ja tulee myöhässä.

Eli noi fakin bussitkin vituttaa. Pah.

ei vittu jos joku haluaa pitää ääntä vähän tehdessä nii antaa pitää.. :D ja ei en puhu colemanista.. Tää on taas tätä että josset nöyränä tuppisuuna treenaa ja ole mahdollisimman paljon herättämättä ylimääräistä huomiota niin oletkin pelle.. hyvä hyvä :D onneksi kukaan tältä foorumilta ei taida käydä samalla puntilla.

ei vittu jos joku haluaa pitää ääntä vähän tehdessä nii antaa pitää.. :D ja ei en puhu colemanista.. Tää on taas tätä että josset nöyränä tuppisuuna treenaa ja ole mahdollisimman paljon herättämättä ylimääräistä huomiota niin oletkin pelle.. hyvä hyvä :D onneksi kukaan tältä foorumilta ei taida käydä samalla puntilla.
No eipä ny liiotella ;). Pikku ähinä ja puhina kuuluu asiaan mut puhuminen/huutaminen kuulostaa oikeesti vitun dorkalta.

Ymmärrän hyvin. Mua taas on jo vuosia vituttanut se että kaikki on aina valkoisen heteromiehen vikaa. Meidän pitäisi aina vaan ymmärtää, tukea, avustaa ja iloita kulttuurin monimuotoisuudesta ja mitään kritiikkiä ei sallita. Normimiestä saa kyllä kyykyttää ja lytätä miten haluaa, ketään ei kiinnosta. Vittu. Hävettää suomalaisten puolesta.

Tässä ei nyt ollut kyse kritiikistä puoleen tai toiseen, vaan siitä, miten jotkut ihmiset kohtelevat kanssaihmisiä kuin eläimiä. Tai oikeastaan paljon, paljon pahemmin kuin eläimiä ikinä. Ymmärrän kyllä kriittisyyden ja kriittinen pitääkin olla, mutta siitä on matkaa siihen, että sanoo ettei toisella ole ihmisarvoa, toinen ansaitsisi tulla hakatuksi/tapetuksi tms. Ja tämä siis ilman mitään taustoja ja pelkästään ihonvärin takia. Jos joku voi tosissaan sanoa tuollaisen toiminnan olevan oikein, heidän moraalinsa on kyllä aivan eri tasolla kuin minun... Ja he ovat juuri sellaisia ihmisiä, joita halveksun.

No niin ei muuta kun nurkkaan häpeemään.Hommaa ittelles musta mies niin todistat ettet oo samanlainen rasisti paska kun me muut.

Vitun hienosti kärjistetty ja täysin väärin ymmärretty, kuten yleensä. Taidan laittaa sut ignoreen ihan vaan koska en jaksa sun juttujas enää enkä jaksa vääntää rautalangasta kuin pikkulapselle...

Hei, näissä asioissa ei ole kun mustaa ja valkoista. Jos sä olet suvaitsevainen, se tarkoittaa vähintäänkin sitä että olet epäisänmaallinen homoseksuaali, haluat avata rajat kaikille ja haluat hallitusmuodoksi kommunismin.

Internet tekee ihmisistä putkiaivoja.

Jep, ja onneksi maailman ainoat rasistit ovat suomalaisia valkoisia heteromiehiä. Jos nämä yrittäisivät tulla kaikkien kanssa toimeen, niin maailmassa ei olisi sotia, rikoksia eikä ketään raiskattaisi tai hakattaisi enää ikinä. Että en tiedä kenen tässä pitäisi avartaa sitä maailmankatsomustaan...

Jep, ja onneksi maailman ainoat rasistit ovat suomalaisia valkoisia heteromiehiä. Jos nämä yrittäisivät tulla kaikkien kanssa toimeen, niin maailmassa ei olisi sotia, rikoksia eikä ketään raiskattaisi tai hakattaisi enää ikinä.

Heh, haittaako että Alyssa ei viestissään väittänyt mitään tuollaista? Ei se haittaa, anna palaa vaan.

VITTU! Kuinka paljon yhdessä kerrostalossa on mahdollista remontoida!? Tuntuu että joka päivä joutuu kuuntelemaan tota saatanan meteliä minkä porakone aiheuttaa. Putkiremontti loppui ajat sitten, mutta nyt on vesivahingon takia revitty jossain taas paikat auki. Yläkerrassakin on joku ikuisuusprojekti käynnissä, kun vasaraa on paukuteltu varmaan vuoden ajan. Ja silloin kun asukas ei ole vasaraa heiluttamassa, niin koira haukkuu.

Heh, haittaako että Alyssa ei viestissään väittänyt mitään tuollaista? Ei se haittaa, anna palaa vaan.

Ei varmaan väittänykään, mutta rivien välistä oli havaittavissa. Toivotaan, että Alyssa on järkevämpi, mutta suuri os ns. "vihreitä arvoja" suoltavista ajattelee viestini tavoin.

Ja jottei menisi off topiciksi niin vituttaa ajastetut lämmitystolpat. Ihan hyvä idea, mutta toteutus kusee ja kovaa.

Jep, ja onneksi maailman ainoat rasistit ovat suomalaisia valkoisia heteromiehiä. Jos nämä yrittäisivät tulla kaikkien kanssa toimeen, niin maailmassa ei olisi sotia, rikoksia eikä ketään raiskattaisi tai hakattaisi enää ikinä. Että en tiedä kenen tässä pitäisi avartaa sitä maailmankatsomustaan...

Ei varmaan väittänykään, mutta rivien välistä oli havaittavissa. Toivotaan, että Alyssa on järkevämpi, mutta suuri os ns. "vihreitä arvoja" suoltavista ajattelee viestini tavoin.

No en kyllä väittänytkään. Jos suurin osa ajattelee noin, se ei tarkoita, että minäkin automaattisesti ajattelisin niin. Myönnän kyllä, että viestin kirjoitushetkellä vitutukseni johtui juurikin suomalaisista, valkoisista heteromiehistä (tai no mistä minä tiedän vaikka olisivat homoja). En silti sanonut, että muunlaisia rasisteja ei olisi.

Jännä miten kukaan ei näe siinä mitään väärää, että mä sanon välinpitämättömyyden ja toisten vahingoittamisen olevan väärin ja kaikkien ihmisten ansaitsevan ihmisarvon ja saan niskaani kasan vastalauseita ja puolusteluja. Kertoo vähän jengin moraalista.

Edit.
Laitetaan nyt yksi tuoreempikin vitutus.
Sain äsken pienimuotoisen paniikkikohtauksen kun suunnittelin aikatauluja maanantaista Suomeen tuloa varten. En oikein tiedä miksi, koska haluan todellakin nähdä perhettä ja kavereita ja aion viettää suurimman osan ajasta maalla tehden kaikkea kivaa, mitä vain maaseudulla voi tehdä. Ehkä mä pelkään, etten osaa enää olla siellä. Tai pelkään ikävöiväni tänne. En tiedä. Ahdistaaaaa.

Back
Ylös Bottom