Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulipa tänään todistettua _ensimmäistä_ kertaa muutaman 15-17vuotiaan nuorukaisen rinta-hauis:david:- reeni livenä. Lisäksi kundeilla oli matkassa joku koutsi - vanhempi mies, joka ei myöskään tiennyt hevon.... mistään :D. Ensimmäisen toiston jälkeen alko koko sali raikaamaan "VIELÄ TULEE, VIELÄ TULEE, AINAKI YKS VIELÄ" - huutoa ja toistojahan tuli sitten joka sarjassa semmonen lähemmäs 20. Itse siinä jalkareenin lomassa mitä seurasin niin oli toinen kaveri vähän matkan päässä, katottiin toisiamme -> vieno hymy ja ymmärtävä nyökkäys ja omat reenit jatkui... Oli kyllä semmonen kopla, että toivottavasti ei ihan meikäläisen mielenterveyden kannalta tule samaan aikaan enää reenaamaan, on vaan niin pirun vaikea pitää kaikki hihitys sisällään. :hyvä:

Ite kans näin kerran ku joku puuhemlipoika teki salilla penkkiä. Kyllä siinä naurettiin räkäsesti muiden oikeiden bodareitten kanssa.

Voi vitun vitun vittu. Mä oon aina ollu se ihminen joka voi nukkua ihan missä vaan ja ihan millon vaan, just niin pitkään ku haluan. Nyt on sit taas menty pitkiä kausia sillee, että illalla on liikaa ajateltavaa, joten makaan valveilla ja kuuntelen ku toinen tyytyväisenä kuorsaa vieressä. Kun sit viimein nukahdan, niin heräilen pitkin yötä aina vähintään puoleksi tunniksi kerrallaan miettimään, että mitäs tapahtuu. Alkaa jurppia. Perkele. Hirveen äkäinen akka tulee musta ku en saa nukkua kunnolla.

Niin tuttua! Vituttaa koko seuraava päivä jo valmiiksi ku tietää sen väsymyksen ja miettii mitä kaikkee pitäs saada aikaseksi.

Tiistaina juteltiin ja tänään tulee viesti kuolemasta. Ottaa päähän ja ahdistaa. Mitä minulta jäi sanomatta ja mitä minulta jäi kysymättä? Miten olisin voinut estää kaverini itsemurhan vai olisinko?

Sitä ei sitten salia oo joulukuun aikana tässä kaupungissa.. vitun jeba.. Autotallissaki on yhtä lämmintä ku pihalla.. :D Joten kahella 15kg käsipainolla kehitellään nyt jotakin.. No jos siellä pihalla ei helkatin kylmä oo, nii kai siellä välillä voi reenata.

Treenimotivaation puute.

Painot jumittanu jo pari kolme kuukautta samassa. Muutosta on tapahtunut lähinnä alaspäin sairasteluiden ja harvojen dokauskertojen takia. Nyt vajaan kuukauden ollut terve ja plussallakin vielä, mutta ainoa mikä kasvaa on mahan koko :jahas: Tekis mieli lopettaa koko punttailu.

^ Voi että kun pääsisi vetämään kunnon uintitreenejä...... Koko keho (suunnilleen) saisi edes jonkin sortin rasitusta vaikka ei tulisikaan lihasmassaa kovin paljon. Mutta paska vittumainen atooppinen iho+ pitkä matka uimahalliin sallii uinnin 2 kertaa viikossa. + vielä paska polvi (polvet) joten ei onnistu mikään kyykky/juoksu. Voisi alkaa treenaamaan kunnolla leukoja ja punnerruksia..... Siis ihon takia en voi nyt mennä uimahalliin ja en pääsisi sinne kumminkaan kuin 2x viikko jos iho olisi kunnossa.

Tiistaina juteltiin ja tänään tulee viesti kuolemasta. Ottaa päähän ja ahdistaa. Mitä minulta jäi sanomatta ja mitä minulta jäi kysymättä? Miten olisin voinut estää kaverini itsemurhan vai olisinko?

Ikävä juttu :( Paljon jaksamista. Sen verran voin sanoa kokemuksella (itsemurhia tapahtunut aika paljon lähipiirissäni aikoinaan) että todennäköisesti et olisi voinut estää mitenkään. Jos joku oikeasti haluaa kuolla, siihen keksii keinot ennemmin tai myöhemmin. Sitä voi korkeintaan ehkä viivyttää. Itsellänikin aikoinaan pyöri todella paljon päässä kaikki viimeiset keskustelut ja toki muistin pitkään kaikkia huonoja asioita joita aloin katumaan. Jossittelin paljon että olisi pitänyt sitä ja tätä. Noh, sen verran asioista oppineena pyrin elämään seuraavan sanonnan mukaan: "Jokainen lähtö voi olla viimeinen, jokainen hyvästijättö ikuinen."

Itselläkin on hieman huolta ja surua tässä kesken kivan illan. Ei mua nyt varsinaisesti vituta mutta samaan ketjuun tämä kuuluu. Yksi lähimmistä työkavereistani, nuori ja elinvoimainen tyttö alkoi oudosti sairastella tuossa reilu 3kk sitten. Ihan jatkuvasti oli kipeänä. Viikko töissä, viikko saikkua. Oli kuumetta ja flunssaa ja kaikenlaista, otettiin verikokeita sun muuta mutta mitään ei löytynyt. Nyt sitten sai vihdoin lähetteen sisätautikirurgille jotta tutkittaisiin miten se on koko ajan niin kipeenä. Ensi viikolle on aika, ja tällä viikolla taas pari päivää sitten sairastui johonkin nuhakuumeeseen. Nyt sitten makaakin yhtäkkiä sairaalassa ja kirurgit suunnittelee jonkun imusolmukkeen leikkaamista, toinen puoli kaulasta turvonneena ym. Toivottavasti ei vaan ole joku helvetin imusolmukesyöpä joka ei vaan olisi kokeissa näkynyt :(

Ehkä pitäisi. En oo dokannut aikoihin, päinvastoin! Syönyt terveellisesti, vähentänyt tupakointia, liikkunut, ollut ahkera opiskelija, pukeutunut lämpimästi... Ehkä mun kroppa rankaisee mua liiasta täydellisyydestä ? Noh, korjaan asian perjantaina.

Se nyt ei varsinaisesti vielä ole mikään "aikoihin en oo dokannu", jos on jonkun kaks viikkoa ilman viinaa. Tai tietysti juopahtaville henkilöille(kuten minä) varmaan se on jo kunnioitettava suoritus.

Kyllä siinä edelleen maksa-arvot on koholla, unenlaatu päin vittua, vastustuskyky heikko, aivot tyhmistyny ja tuleva haimatulehdus kolkuttelee ovella.

Ehkä pitäisi. En oo dokannut aikoihin, päinvastoin! Syönyt terveellisesti, vähentänyt tupakointia, liikkunut, ollut ahkera opiskelija, pukeutunut lämpimästi... Ehkä mun kroppa rankaisee mua liiasta täydellisyydestä ? Noh, korjaan asian perjantaina.
Hienoa, että oot saanut kiinni terveistä elämäntavoista.

Hienoa, että oot saanut kiinni terveistä elämäntavoista.

Ihan pyllystä tää on.

Vitutuksen aiheet tänään satunnaisessa järjestyksessä:
- Missasin kaikki luennot ja yhden seminaarin
- Heräsin neljältä. Iltapäivällä. Yöllä nukahdin ehkä siinä seiskan aikaan, koska en pystynyt hengittämään nenän kautta ollenkaan.
- Huomenna joku typerä online research test for law. Klo 9.30am :jahas:
- Sain saapumisilmoituksen tilaamistani vaatteista, mutta tietenkin postitoimisto oli just ehtinyt mennä kiinni kun raahauduin sinne viideltä.
- Cola zero on loppu, join äsken viimeisen tölkin :(
- Paska olo. Kuumettakin näköjään mittarin mukaan 39 astetta :dance:

...tiedän ettei tää liity mitenkään itse ketjuun, mutta pakko kysyä, missä helvetissä sinä nykyään asut. Millä aikavyöhykkeellä kellonaika seiska on yötä?

Ja sä hyödyit tästä pilkunnussimisesta miten ? Eiköhän kaikille ollut selvää mitä tarkoitin.

Nukahdin seiskan aikaan AAMULLA. Tyytyväinen?

Vituttaa tollanen helvetin turha mussutus.

Selkä kohta jo kuukauden paskana, kivut lisääntyny seläs. Niska menee ton takii koko aja jumii. Meni syväkyykyis lämmittelysarjassa, huolimattomuus virhe. Kyllä vituttaa :D Mulle on toi mua valmentava nostaja viel monesti sanonu et eka ja vika sarja on pahimmat, pää sarjoissa harvemmi tulee loukkaantumisia. ( Sillä itellä on vikassa sarjassa vikalla toistolla katkennu jalka)

Voi vitttuuu! Pelasin Star Wars: Force unleashedin läpi ja pistin Vaderin palasiksi. Oisin halunnu kokeilla vielä Emperoria vastaan, mut vitun Boksi vie nuo savetukset iha minne sattuu. Jostain keskeltä peräreikää yhtäkkiä alkaa. Ihme paskaa. Onneksi Youtubesta pystyi katsomaan sen loppukohtauksen.

Voi vitttuuu! Pelasin Star Wars: Force unleashedin läpi ja pistin Vaderin palasiksi. Oisin halunnu kokeilla vielä Emperoria vastaan, mut vitun Boksi vie nuo savetukset iha minne sattuu. Jostain keskeltä peräreikää yhtäkkiä alkaa. Ihme paskaa. Onneksi Youtubesta pystyi katsomaan sen loppukohtauksen.

Onko tykki peli? Itse harkitsen hankintaa.

Onko tykki peli? Itse harkitsen hankintaa.

On se ihan ok, ei mun mielestäni mitään grafiikan mahtavinta herkuttelua, mutta kyllä sitä pelaa. Mulla on tosiaan tuo ykkösosa vasta, kakkososan hankin sitten joskus, kun on köyhällä taas rahaa :D

On se ihan ok, ei mun mielestäni mitään grafiikan mahtavinta herkuttelua, mutta kyllä sitä pelaa. Mulla on tosiaan tuo ykkösosa vasta, kakkososan hankin sitten joskus, kun on köyhällä taas rahaa :D

Mulla olis ny veronpalautusten takia sitä rahaa, mut tälläkin hetkellä on varmaan kymmenen eri peliä mitkä tekis mieli ostaa ku toi änäri alkaa jo tökkimään. Sit ku ostaa pari peliä plus joululahjat siihen kiilaksi, niin sitä löytää taas itsensä asematunnelista tarjoamassa fyysisiä palveluita huonolla menestyksellä.. :D

No mut näillä mennään! Täytyy pohtia tota Star Warsia huomenna ostoksilla.. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom