Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miten tuo on mahdollista? Pari kiloa on voinut aamulla pusertaa pönttöön ja virtsaamallakin on voinut muutaman kilon heivata, mutta mistä tuo loppu on lähtenyt?

Oksentanut ja paskantanut ja kussut koko illan ja aamulla vielä kakalla ja pissalla?

Suomen rikkaus iskee taas! (kirjaimellisesti).
Vituttaa todella paljon nämä helvetin pakolaiset, tänään oli kaiken huippu. Vetivät turpaan luokkakaveria koulussa. Toivottavasti juttu saadaan eteenpäin, ja venäläiset ym. pois meidän koulusta (Joustavan opinnon ryhmässä, sekin koostuu pelkistä ulkomaalaisista). Saa pelätä, ei koskaan tiedä milloin tulee puukosta! >: (

Mua vituttaa että sellaisia ihmisiä löytyy maailmasta, jotka eivät arvosta niinkään hienoa naista kuin Johanna Tukiaista.

Eikö tästä saatanan Marlborosta pääse eroon, saatana olen yrittänyt lopettaa monta kertaa.
Hapenottokyky kärsii ihan perkeleesti, etenkin kun tekee rinnallevetoja monta toistoa peräkkäin.

Älkää ikinä aloittako.

...no mutta eikö punaiset tarjoustarrat ole juuri niille tuotteille, joista annetaan alennus. Alennusta ei siis anneta esim. tässä tapauksessa kirjalle, jos siinä ei ole alennustarraa. Eri asia on jos alennus on esitetty erillisellä mainoksella tai vastaavalla. Jos teitin liikkeessä ei toimita näin, ei kait sitä asiakasta voi syyttää. Pistätä vaan hakemaan seuraavalla kerralla sen merkitty alennuskirja, jos sellaisen kerta haluaa. Jonkun ajan päästä nekin oppivat käyttäytymään ja toimimaan niinkuin kaupassa pitää prkl toimia.

En oo varma mutta olettaisin että Destry on tarkoittanut sitä että esim. hylly on täynnä samoja kirjoja. Siis saman kirjoittajan kirjoja joitten teksti on identtistä. No ne laitetaan alennukseen ja isketään punainen alennustarra kylkeen. Noh, kirjaan tai pariin on unohdettu tarra laittaa, jolloin sitä ei yksittäisestä kappaleesta löydy. No nyt hän manasi sitä että että ihmiset sattuvat juuri poimimaan sellaisen kirjan missä alennustarraa ei ole, mutta silti olettaen että siinä on tarra/alennus. Kun he huomaavat maksettuaan kortilla kirjan, että eihän tämä ollutkaan alennuksessa vaikka ottivat sen sellaisesta hyllystä missä muut olivat, he rupeavat ihmettelemään/kyselemään/vaatimaan alennusta myyjältä jolloin myyjän pitää ruveta säätämään asioita niin että asiakas saa tarjoustuotteen minkä on aikonut ostaa.

Näin ainakin itse käsitin.

Viimeksi muokattu:
Vituttaa että tällaista kuraa oikeasti on olemassa.

Ei herranjumala onko toi nyt nykyään laulamista? NO MINÄKIN TAIDAN ALOTTAA!!

Ja sitten asiaan. Eli ei vittu tän vitun nuhan kanssa! Nenä vuotaa ja jalat kramppaa. En taida mennä tänään BJJ:hin koska en halua että koko porukka on samassa tilanteessa kun minä. Ja miten on mahdollista että viime reeneissä mulla kramppas pohje, isovarvas, polvitaive ja joku jännä lihas tuolla säären tuntumassa? Saatana

Mua vituttaa että sellaisia ihmisiä löytyy maailmasta, jotka eivät arvosta niinkään hienoa naista kuin Johanna Tukiaista.

Tää selittääkin paljon.

15-vuotias pikkusiskoni meni tavarataloon veljeni työpaikalle JA JÄI KIINNI VARASTAMISESTA. Voi jumalauta, jos kakara tulisi mun työpaikalleni harrastamaan tuollaista, vääntäisin kyllä siltä niskat nurin säälimättä. Hankin sille omaan duuniini porttikiellon.

Toivottavasti ei tule mistään ilmi työnantajalle tms., että nulikka on veljelleni sukua.

Näin ainakin itse käsitin.

Käsitit aivan oikein.

Valitaan niistä kirjoista se ainoa, mistä se hintalappu on lähtenyt seikkailemaan ja tullaan sen kanssa kassalle. Maksetaan, ja sit yhtäkkiä muistetaan, et mut hei niissä muissa oli se punainen hintalappu. En käsitä, miksei voida ottaa sit sitä lapullista suoraa kassalle (vaikka lapullinen ja laputon, jos on pakko saada se laputon).

Toki se on myös liikkeen vika, mutta ymmärrettävästi me ei mitenkään voida päivittäin tarkastaa, että jokaisessa kirjassa on edelleen se hintalappu mikä pitää, kun ne irtoilee. :)

Koulutehtävät kiukuttaa nyt ihan suunnattomasti.
Aihe on kyllä mielenkiintoinen, mutta noi tehtävät on vaan kerta toisensa jälkeen aivan perseestä. Tehtävissä on asioita, joista ei luennolla ole mainittu sanallakaan (kirja on paksu kuin helvetti, ei sieltäkään kaikkea onnistu löytämään/sisäistämään). Kaiken hyvän lisäksi tehtävät on todella epämääräisiä ja pakko vaan yrittää arvata, mitä se helvetin luennoitsija on mahtanu tarkoittaa.

Perkeleen perkele. Mun piti taas vaan vilkaista paria tehtävää, mut nyt vituttaa taas niin paljon ettei tule edes uni.

Vituttaa, kun työnantajalta olen kysellyt työtodistus, jossa näkyisi tehdyt työpäivät, jo yli kuukauden ajan. Ei ole kuulunut mitään. Perkeleen perkele. Ärsyttävää kun se saatanan firma ei kanssa saa yhtään mitään tehdyksi, ei sitten yksinkertaisintakaan asiaa.

Voi herranjumala, ette uskokkaan! Mää olen sairastanut tässä parin kuukauden ajan ja vasta nyt alkaa helpottamaan. Treenaamaan ei oo siis päässy ja syömiset, no jääny aaaaivan liian vähäsiks :( On ollut kaikenlaista mahollista oireilua, pahimpana kauhea yskä.
Kesällä koko kuvio eteni niin mallikkaasti ja nyt tuntuu, et kaikki menny hukkaan :(
Onneks mieliala on nyt kumminki jo hyvä ja motivaatiota riittää, josko ens viikolla uskaltas lähtä kokeilee salille....pelkään vaan niin, et sairastun uuestaan. Terveys ko meni niin monesti takapakkia ton kahen kuukauden aikana, aina ko luuli alkavansa parantua....

Joku vitun vatipää on yöllä murtautunut autoon, rikkonut takalasin ja pöllinyt navigaattorin. Saatanan vitun saatanan saatana. Omavastuu ei nyt ole kovin paha (160 e), mutta vituttaa silti.

Mulla melkolailla sama tilanne ku Wjohoolla. Kuukauden jo flunssassa, nyt eilen tuntui että 100% parantunut, ja salille. Treeni menikin täydellisesti, mutta tänään aamulla paska olo, ja 36.9 astetta lämmin. Kouluun menee, tunee kuinka selvästi kuume nousee, mutta vain kolmen tunnin päivä niin ei jaksanut kesken kotiakaan lähteä. Ja kuumehan oli noussut, perkeleen perse!

Back
Ylös Bottom