Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITUN VERKKOKAUPPA, EN OSTA/TILAA SIELTÄ ENÄÄ IKINÄ MITÄÄN SAATANA :curs: (ei siis tullut änäri11 tänään postissa, vaikka kaksi päivää sitten ovat jo postiin laittaneet kuulemma)

Sama homma, perusin tilauksen ja hain lähi Gigantista, eikä eka kerta kun tavarat ei ole silloin kun luvataan.

Hei miettikää nyt ihmiset vähän. Kai se nyt saatana on pakko tehdä joku poikkeusjärjestely, jos jollakin homma kusee välineiden (joihin ei itse voi vaikuttaa) takia. Kun kerta kaiken maailman lukuvammaisetkin saa helpotuksia kokeissa, niin miksei sitten tässä tapauksessa joustettaisi.

Ainakin viime keväänä ja syksynä meitä ohjastettiin nostamaan heti käsi pystyyn niin nauha oltais keskeytetty, ja luulen että sama käytäntö on muissakin lukioissa.

Hei miettikää nyt ihmiset vähän. Kai se nyt saatana on pakko tehdä joku poikkeusjärjestely, jos jollakin homma kusee välineiden (joihin ei itse voi vaikuttaa) takia. Kun kerta kaiken maailman lukuvammaisetkin saa helpotuksia kokeissa, niin miksei sitten tässä tapauksessa joustettaisi.

On se saatana kun ihmiset ei osaa piettää puoliaan.

Tein matikan kokeen tänään ilman maol-taulukkoa, kun pääsi unohtumaan. :wall:

Kokeessa oli seitsemän tehtävää, joista kuusi piti tehdä. Kolmesta viimeisestä vaikeasta soveltavasta täydet pisteet, mut kolme ekaa helppoa sieventelytehtävää päin vittua = 7+.

Vitun paska pimeä Suomi. Tästä ens toukokuuhun on taas kestovitutus/masennus. Ei vittu! Valoa tänne kiitoooooooooooooooos. Kelpais nainenkin. Tai pari ystävää

Virkamiesruotsi!:wall:

Aina kun käyn illalla savuilla tossa alhalla niin takasin tullessa tuntuu kun joka ovella olis joku kyylämummo ovisilmän takana. Äskenkin kuulu hirveetä kolinaa oven takaa kun kävelin ohi.

On se nyt perkele kun ei taaskaan saa unta. Koko viikon ollut nukahtamisvaikeuksia, joten päivisin kyllä väsyttää ja silmänaluset on mallia pandakarhu.

Mulla täysin sama!

Kun tulen koulusta/salilta kotiin niin väsyttää aivan vitusti, mutta yöllä unien saaminen on paljon vaikeampaa. Johtuu tosin varmastikin osin siitä, että kesällä tuli totuteltua tollaseen huonoon rytmiin.

Back
Ylös Bottom