Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään salilla tapahtu tällaista:

Olin salilla tekemässä tavallista jalkareeniä, kun sinne saapui jonkunnäköinen eläkeläisten ryhmä. Nämä siinä sitten reenailivat pikkuhiljaa ja istuivat reidenlähentäjä - ja loitontajalaitteissa ja nähdessä minun reenaavan he luonnollisesti päivittelivät minun valtavia voimiani (kröhmkröhm). Uskaltautuipa siinä sitten eräs vanhoista rouvista jalkaprässiin treenaileemaan ja palatessaan kävi ystävänsä kanssa tällaisen keskustelun:

Mummo1 - huhhuuh! Tossa jalkaprässissähän tulee ihan märäksi!

Mummo2 - Ai mistä? Jalkovälistäkö tulit märäksi?

Mummo1 - Ei ei.. kun selästä tulee hiki...... PERTTU! Likasia juttuja... poikahan (Bacfa) ihan punastuu kuunnellessaan tuommoista. *molemmat katsovat minuun*

Bacfa *naurua* --> *naurun pidättelyä* - Onhan sitä tuhmempiakin kuultu..

Mummo2 - Ei se poika noin pienistä punastu niin. Niin se on ihan nuori vasta, mehän ollaan sille vaan tämmösiä MUMMOJA. Vanhoja MUMMOJA tyhmine juttuineen. *katsoo Bacfaa hymy korvissa*

Bacfa *hymyilee vaivautuneesti takaisin ja jatkaa reeniä..*

Ja tuosta naisten neuvomisesta, enpä oo ikinä tullu ajatelleeksi, että se heitä jotenkin loukkaa. Itestä oli sillon osaamattomana junnuna tosi mukavaa kun joku vanha voimamies tuli kertomaan miten asiat hoituu. Ja kyllä vieläkin jotkut pääsee mua neuvomaan joissain liikkeissä. Mutta enpä sitten enää neuvo naisia.:rolleyes:

Tänään olin salilla käymäs kaverin S JA L kans ni mä ja kaveri S koitettiin paljonko menee penkistä ja kun kaveri L halusi koittaa samaa niin pistin painoo 5kg liikaa :evil:, kun kaverin S kans aatelitiin pistää poijan naama vituille ettei sais painoo ylös ni jumalauta se saatna nosti sen ja viä 5kg ylimäärästä ja kaveri ei oo koittanu penkkiä pitkään aikaan :D meni jekku vähän pieleen :D

Kuumeen takia saikkua kaks päivää. Ei muuten mitään mutta tuo lohkasee seuraavasta palkasta melkein 450 euroa :curs:

Se vitun pelikone.fi radiomainos. Aargh. :curs:

Tänään olin salilla käymäs kaverin S JA L kans ni mä ja kaveri S koitettiin paljonko menee penkistä ja kun kaveri L halusi koittaa samaa niin pistin painoo 5kg liikaa :evil:, kun kaverin S kans aatelitiin pistää poijan naama vituille ettei sais painoo ylös ni jumalauta se saatna nosti sen ja viä 5kg ylimäärästä ja kaveri ei oo koittanu penkkiä pitkään aikaan :D meni jekku vähän pieleen :D

20090310-fue4arsbcqnqj5q9327sc2gd46.jpg

:hyvä:

Ihmiset joiden mielestä on jotenkin uuno jos ei tiedä kuka joku helvetin itseään täynnä oleva näyttelijä/muusikko/seiska-tähti on! :curs:
Ja toisaalta nämä samat ihmiset eivät tunne edes omia naapureitaan.
Ja tästä päästään seuraavaan vitutuksen aiheeseen, jos vieläpä samassa rapussa asuvalle pitää ovea auki, vois edes nyökätä, katsoa päin, hymyillä tai jotain jos kiittäminen on niin vitun vaikeaa. Ens kerralla runttaan sen oven päästäsi läpi... :david:

Ei taas kiinnosta mikään, ei sitten niin mikään. Motivaatio kaikkea kohtaan täysin mitätön ja pientä stressiäkin koittaa tehdä. Pitää jotenkin nyt saada itseään niskasta kiinni, mutta miten?

Kelalle pitäis palauttaa opintotukia takaisin reilu 1100€. Omaa tyhmyyttä, mitäs tein töitä saatana! Kuume nousemassa, eikä salille pääse. Lisäksi töissä älytön kiire tähän aikaan vuodesta eikä saikulle voi nyt jäädä tai jää hommat hoitamatta. Konekin on paskana ja älytön tiskikasa oottaa:(

Kävi muuten todella lähellä, ettei olisi noussut vitutuskäyrä tuosta vielä reilusti. Kun vein koneen huoltoon, niin arvelivat heti, että kiintolevy on pamahtanut. Kyselivät siinä sitten, että oliko mitään tärkeää koneella. Siinä vaiheessa tajusin, että olihan siellä mun viittä vaille valmis opinnäytetyö, josta ei ole varmuuskopioita tietenkään. Vähän jännitti miten käy, mutta onneksi paskaksi oli mennyt se kovalevy missä oli "vaan" 6 vuoden kuvat:jahas:. Lisäksi oli jotain ohjelmia ja pelejä. Silti ei älyttömästi vituta tämä, koska kävi tuuri tuon opparin kanssa. Saahan kuvatkin tuolta kuulemma jollain ohjelmalla palautettua, mutta on ilmeisesti aika tyyristä.

Fuuuuuck. Nyt on sitten tili virallisesti tyhjennetty ja elän loppukuun pelkillä tipeillä. Parkkisakko oli pakko maksaa tänään ja se vei viimeisetkin rahat :( Ihan perseestä olla rahaton. Säästötilille en periaatteen vuoksi koske, palkka tulee vasta 28.2 ja keikkaduuneissakin palkkapäivä on joka toinen maanantai ja sain just viime maanantaina palkan. Eikä keikkoja ole edes ollut juuri ollenkaan (tai en ole pystynyt tekemään niitä), joten se siitä.

Kaiken lisäksi viikonloppu on tulossa ja mä olen oppinut VIHAAMAAN viikonloppuja. Lauantaita varsinkin, koska töissä on kova kiire ja asiakkaat ovat mulkkuja. Olisipa aina maanantai tai tiistai.

Kaiken lisäksi viikonloppu on tulossa ja mä olen oppinut VIHAAMAAN viikonloppuja. Lauantaita varsinkin, koska töissä on kova kiire ja asiakkaat ovat mulkkuja. Olisipa aina maanantai tai tiistai.
Mä koitan kovasti lopettaa raflahommia koko ajan, mutta minusta taas vittumaisinta on olla duunissa alkuviikosta, kun koko kioskissa ei tapahdu yhtään mitään. Aika käy ihan pirun pitkäksi, kun ei osaa keskittyä mihinkään muuhunkaan rakentavaan, kun koko ajan on kuitenkin hieman varpaillaan sen vuoksi, että on hommissa.

Mä koitan kovasti lopettaa raflahommia koko ajan, mutta minusta taas vittumaisinta on olla duunissa alkuviikosta, kun koko kioskissa ei tapahdu yhtään mitään. Aika käy ihan pirun pitkäksi, kun ei osaa keskittyä mihinkään muuhunkaan rakentavaan, kun koko ajan on kuitenkin hieman varpaillaan sen vuoksi, että on hommissa.

Nojoo, totta tuokin. Meillä on vaan etenkin lauantai sellainen päivä, että vaikka haluaisi tehdä työnsä kunnolla, on vaan niin kauhea kiire ettei aina pysty olemaan niin nopea/mukava/hyvä kuin haluaisi olla. Porukkaa on yleensä jonoksi asti ja koko ajan saa kuulla valitusta siitä, miten olen kovin huono muuttumaan vapaaksi pöydäksi :jahas: Lauantaista pitäisi saada tuplapalkka.

Joku keskiviikko on ehkä kivoin päivä, sillä jengiä on liikkeellä jonkun verran, mutta harvemmin on kovaa kiirettä. Alkuviikon lounasvuorot ovat myös jees :)

Edit.
Niin ja viikonlopuissa on perseestä sekin, että kaverit lähtevät ulos viikonloppuisin ja tekevät kaikkea kivaa, mutta mä joudun aina kieltäytymään kutsuista, sillä on kiinni duunissa. Viikolla mulla taas olisi aikaa, mutta muilla ei. Paitsi tietysti muilla raflatyöntekijöillä.

Edit.
Niin ja viikonlopuissa on perseestä sekin, että kaverit lähtevät ulos viikonloppuisin ja tekevät kaikkea kivaa, mutta mä joudun aina kieltäytymään kutsuista, sillä on kiinni duunissa. Viikolla mulla taas olisi aikaa, mutta muilla ei. Paitsi tietysti muilla raflatyöntekijöillä.

Tuntuu, että sä valitat koko ajan tuosta duunistas. Etsi muuta duunia jos noin tökkii, tai hanki elämääs muutakin sisältöä joka voisi vituttaa . :)

Tuntuu, että sä valitat koko ajan tuosta duunistas. Etsi muuta duunia jos noin tökkii, tai hanki elämääs muutakin sisältöä joka voisi vituttaa . :)

Mulla on viha-rakkaussuhde duuniini. Useimmiten rakastan sitä, mutta toisinaan inhoan koko sydämestäni. Ja haen kyllä koko ajan muuta, kovin huonosti vaan tuntuu löytyvän mitään. Syksyllä jää onneksi ravintola-ala kauas taakse kun lähden välivuoden jälkeen kouluun :)

Nojoo, totta tuokin. Meillä on vaan etenkin lauantai sellainen päivä, että vaikka haluaisi tehdä työnsä kunnolla, on vaan niin kauhea kiire ettei aina pysty olemaan niin nopea/mukava/hyvä kuin haluaisi olla. Porukkaa on yleensä jonoksi asti ja koko ajan saa kuulla valitusta siitä, miten olen kovin huono muuttumaan vapaaksi pöydäksi :jahas: Lauantaista pitäisi saada tuplapalkka.
Mä en ole enää pitkään aikaan osannut ottaa itseeni sitä, jos joku hieman urputtaa jostain. Mulla ei myöskään ole ammattiylpeyttä, koska en ole alalle jäämässä. Nämä eivät toki tarkoita sitä, ettenkö tee hommiani kunnolla. Saan olla onneksi sellaisissa paikoissa hommissa, jossa voi ihan vapaasti sanoa, jos joku asia ei miellytä. Myöskin asiakkaalle, ja ilman mitään perseennuolemista. Tähän on tosin hyvin harvoin tarvista, koska asiakkaat ovat joko tuttuja tai urheiluporukkaa, keiden kanssa on hyvin harvoin mitään suurempia ongelmia.

vituttaa ajatus että pitäs käydä autokoulun inssi ja teoriakoe uusiks. Arvaappa kui paljo enää kiinostaskun korttia ole ollut 2v. Ei oikein nappaa mikäs sen mukavampaa.

Mulla on viha-rakkaussuhde duuniini. Useimmiten rakastan sitä, mutta toisinaan inhoan koko sydämestäni. Ja haen kyllä koko ajan muuta, kovin huonosti vaan tuntuu löytyvän mitään. Syksyllä jää onneksi ravintola-ala kauas taakse kun lähden välivuoden jälkeen kouluun :)

Odotamme mielenkiinnolla että Alyssa löytää miehen itselleen niin saadaan alkaa lukemaan joka illan ratoksi jätkän huonoista ominaisuuksista. Sitten kun joku ehdottaa että heitä se pihalle niin tulee kommentti "mut kun mä rakastan sitä" :D

Odotamme mielenkiinnolla että Alyssa löytää miehen itselleen niin saadaan alkaa lukemaan joka illan ratoksi jätkän huonoista ominaisuuksista. Sitten kun joku ehdottaa että heitä se pihalle niin tulee kommentti "mut kun mä rakastan sitä" :D

Hahah! :lol2: Tollanen mä just taidan olla. Valitan paljon, mutta yleensä ihan turhasta.

Melkein vituttaa olla näin tuuliviiri :rolleyes:

joku kurdi teki NISKAA ristitaljan alakautta (miten ton sanos) nii sil oli siinä normi kahva jonka ympäri sit vetoremmi ja toine pää suussa ja sit nyökyteltii. WTF I LOL'D

Back
Ylös Bottom