Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

DNA:n munapäinen asiakaspalvelu ja koko kusetusfirma... Ensin myydään toimimatonta paskaa ja sitten pakotetaan maksamaan siitä 2 vuotta. Purkamaan ei pysty kun ei ole muka riittävä peruste se ettei hyödytä koko tuotteesta.

Mua on vituttanut enemmän tai vähemmän koko päivän. Ensin kaveri soitti 8am et voisinko heittää sen linja-autoasemalle, koska hän ei kuulemma osaa mennä sinne bussilla. Neuvoin bussit (erittäin selkeästi, sinne on sitäpaitsi maailman helpoin mennä) mutta se vaan intti ja intti, joten suostuin sitten lähtemään vaikka olisin mielelläni nukkunut vielä hiukan, koska olin ilta/yövuorossa eilen. Sain sitten vielä etsiä kaveria ainakin 10-15min, koska hän ei osannut neuvoa kunnolla olinpaikkaansa. Saatanan maalaiset, pysyisivät maalla elleivät osaa liikkua kaupungissa :jahas:

Töihin menin yhdeksitoista ja kaiken aamuisen häsellyksen seurauksena unohdin sitten työkengät himaan. Jalassa mulla oli tosi ohuet varvastossut, joten ei muuta kuin niillä sitten koko päivä :thumbs: Jouduin vielä terassille, mikä tarkoittaa paljon portaiden ravaamista ja kamojen roudaamista edestakaisin.

Mun piti päästä klo 3pm mut ensin sitä pidennettiin neljään ja sen jälkeen tultiin kysymään et voisinko olla yhdeksään asti. Ei siinä auttanut muu kuin suostua, vaikka tein eilenkin 11h päivän. Koska olin varautunut 4h vuoroon, en ollut syönyt aamulla/aamupäivällä mitään ja päivän mittaan en ollut ehtinyt edes juoda paljon ollenkaan (kauhea kiire koko ajan), joten kuuden maissa alkoi hiukan heikottaa ja pyörryttää. Luhistuin hetkeksi kassan taakse ja keräilin itseäni, minkä jälkeen duunikaveri sääli sen verran että käski mun mennä syömään ja lähteä kotiin heti kun olin laskuttanut omat pöytäni pois.

Nyt mulla on jalat paskana, edelleen huono olo, väsymys ja pieni vitutus kaikista tämän päivän tapahtumista.

edit. Ainiin ja 80% asiakkaistakin oli ihan täysin kusipäitä. Miten voikin olla aikuisilta ihmisiltä niin pahasti käytöstavat hukassa?! Älkää menkö ulos syömään ellette osaa käyttäytyä, kiitos.

Voi vittu että oli paskat treenit, mitään saanu irti 3h unilla vaikka vaihto liikkeitäkin.

Suljin dna laajakaistaliittymän viime kuussa. Ja mikäs tuli tänään postissa. No elokuun laajakaista lasku. Niinku mitä vittua....taas joutuu soittelemaan laskutukseen ja oikomaan näiden urpojen sekoilua. Vituttaa haaskata omaa aikaa toisten epäpätevyyden takia. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa laskutuksen tajuta että liittumä on suljettu. Kyllä vituttaa tämäkin taas.

Suljin dna laajakaistaliittymän viime kuussa. Ja mikäs tuli tänään postissa. No elokuun laajakaista lasku. Niinku mitä vittua....taas joutuu soittelemaan laskutukseen ja oikomaan näiden urpojen sekoilua. Vituttaa haaskata omaa aikaa toisten epäpätevyyden takia. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa laskutuksen tajuta että liittumä on suljettu. Kyllä vituttaa tämäkin taas.
Kaverille kävi samanlainen homma vasta, kuukauden irtisanomisaika kuulemma laajakaistaliittymissä.

Mun ewntinrn se perkeöleen vosu ei syostunu antaan mulle yhtä juttua, ku se on sen tekemä nii mä en voi käuttää sitä.

124743051753.gif

Kaverille kävi samanlainen homma vasta, kuukauden irtisanomisaika kuulemma laajakaistaliittymissä.

joo niin on. En kyllä maksa elokuun laskua koska yhteys katkesi heinäkuun vikana päivänä. Mitä sitä maksamaan, koska ei toi liittymäkään enää toimi. Täytyy huamen soittaa tonne ja pitää pää kylmänä. Uskomatonta kuinka ne yrittää saada maksun tyhjästä, ihme toimintaa.

Sinkkujen purnaukset :itku::itku::itku::itku::itku::itku::curs::curs::curs::eek::jahas::wtf::itku::itku:

Varoituksista huolimatta katsoin sitten viime yönä aidon "kotivideo" tappopätkän. Päivällä heräilin painajaisiin kun yritin nukkua, ja nyt on sitten kiva olla yksin yötöissä, kun tuo pätkä on koko ajan kummittelee mielessä.

Mikä se ääni oli :eek:

no höh, miksi se suljettiin?
En tiedä :wtf: Ei ollu mitään sulkupostia edes! Olisko menny sit liikaa aiheen vierestä tai jotain? Minne mä nyt kirjotan...

Back
Ylös Bottom