Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Flunssa/nuhakuume. Aloitin eilen työt. Ei voi kyllä flunssaisena mennä tartuttamaan puolta kaupunkia...
E. Onko kellään hyviä vinkkejä kovan kurkkukivun lievittämiseen? Ensiavun sain kurlaamalla hunajavedellä, vähäksi aikaa turruttaa pahimman kivun. Esim. apteekkikamat (muut kuin strepsils)?

Flunssa/nuhakuume. Aloitin eilen työt. Ei voi kyllä flunssaisena mennä tartuttamaan puolta kaupunkia...
E. Onko kellään hyviä vinkkejä kovan kurkkukivun lievittämiseen? Ensiavun sain kurlaamalla hunajavedellä, vähäksi aikaa turruttaa pahimman kivun. Esim. apteekkikamat (muut kuin strepsils)?

Mulla toimii ainaski toi strepsils tosi hyvin. Kurkunpääntulehdus 3-4 kertaa vuodessa, en takuulla selviäis jos ei olis strepsilssejä:D

Muijan kaa sit erottii.. Itkettii yhes koko yö, vituttaa, mutta samalla helpottunut olo.

Mulla tulee heti mieleen, et tilanne vaan pahentunu ja nyt se koiraraasu asuu tyylii pahvilaatikossa kuono sidottuna :(
Mut mä en uskokkaa noin yleisesti ihmisistä hyvää :D Toivottavasti tilanne korjaantunu ja kaikki hyvin. Kannattaa silti seurailla tilannetta...

Mulla tulee heti mieleen, et tilanne vaan pahentunu ja nyt se koiraraasu asuu tyylii pahvilaatikossa kuono sidottuna :(
Mut mä en uskokkaa noin yleisesti ihmisistä hyvää :D Toivottavasti tilanne korjaantunu ja kaikki hyvin. Kannattaa silti seurailla tilannetta...

Olen mä kuullut pari kertaa, kun koira on haukkunut, joten silloin ei ainakaan ole ollut kuono sidottuna :D. Uskon, että eläinsuojeluvalvojan käynti herätti naapurin todellisuuteen, ja sai tajuamaan, ettei fyysisellä rankaisulla pötkitä pitkälle, vaan siitä on aina haittaa.

Joka kerta, kun naapurista kuuluu ääntäkään, niin mä olen heti korvat höröllä pennun kiljumisen varalta :D.

Uusi tietokone luvattiin tuoda lähettifirman kuljetuksessa. Lupasivat soittaa että milloin minulle sopii toimitus. Tänään aamulla sängyssä makoillessani ovikello soi kerran. Alan hoipertelemaan eteiseen. Postiluukussa kolahtaa. Avaan oven, ei ketään. Lattialla lappu, voitte noutaa postista klo 16 jälkeen terkuin posti. Vittu.

. Tänään aamulla sängyssä makoillessani ovikello soi kerran. Alan hoipertelemaan eteiseen. Postiluukussa kolahtaa. Avaan oven, ei ketään. Lattialla lappu, voitte noutaa postista klo 16 jälkeen terkuin posti. Vittu.

Ovat muuten mysteerisen nopeita nuo postin porukka jos ei samalla sekunnilla ovia aukea niin lappu tippuu luukusta.

Maalla lomaillessa ei pääse salille. Kunnan ainoam salin oven saa auki ainoastaan jos pyytää liikuntasihteeriltä tms. jonkun koodin ja tanan sihteeri on lomalla. Ihme pelleilyä ku estetään ihmisiä jumppaamasta.

Ei vituta, mut ärsyttää..
Yks ihminen joka oli/on mun paras ystävä, mut en oo nyt nähny sitä tyyliin viiteen vuoteen ja nyt oon jutellu sen kanssa, sovittiin et nähtäis joku päivä, laitoin sille viestiä et millon mulle käy ja nyt siit ei oo kuulunu taas mitään.
Vähän taustaa eli meijän "tiet" eros muutama vuos sitte ku se muutti toiselle paikkakunnalle ja vaihto koulua. Välillä soittelin sillej a lähetin viestiä, mut eipä niihin kovin useesti vastauksia tullu. Sovittiin muutamaan kertaan et tavattais, mut sit se ilmotti samana päivänä ettei pääsekkää tulemaan paikalle.. Sitte sain siltä sellasen tiedon, että olin huolissani siitä, halusin nähä sen, auttaa sitä ja et puhuttais asioista, mut siit ei kuulunu mitään, vähän ajan kuluttua sain siihen yhteyden, mut eipä me sillo mistään tärkeestä puhuttu. Nyt ollaan täs päiväs. Muutaman vuoden , aluks päivittäin, sit viikottain olin huolissani et onks se edes elossa, no nyt tiedän et on, mut haluaisin selvittää noi jutut. Haluaisin kertoo sille kuinka huolissani mä olin. En enää tiedä mitä se ajatteli musta, olinko edes sen ystävä. Mut se on mulle tärkee ihminen, enkä voi vaan unohtaa sitä. Oli se joskus mulle enemmänki ku ystävä, mut en mä sitä koskaan sille kertonu. En tiiä.. haluaisin vaan nähä sen, haluaisin vastauksia...

Olin maksanut varausmaksun ja tehnyt kirjallisen sopimuksen että ostan kitaran kuun viimenen päivä ku saan rahaa. tänää tuli postissa varausmaksu takasin lapun kera jossa lukee että ei myykkää kitaraa. voi vittu mikä mulkku!

Olin maksanut varausmaksun ja tehnyt kirjallisen sopimuksen että ostan kitaran kuun viimenen päivä ku saan rahaa. tänää tuli postissa varausmaksu takasin lapun kera jossa lukee että ei myykkää kitaraa. voi vittu mikä mulkku!
Mutta jos kerran olette kirjallisesti sopinut, niin eikös myyjä silloin ole velvollinen myymään, vaikka ei haluaisikaan? Vai koskiko sopimus ainoastaan sitä, että sinä sitoudut ostamaan?

ai shatana! kaikki hajoaa mihin kosken.. kaverisuhteet,auto,jalka,kahvinkeitin ja pää.
ei oo heleppoa. mitä siitäki tulee ku tästä kohta lähen skedee. polvi lonksuu jo mukavasti..

Vittu saatana. Onko aina pakko tunkea tomaattia sämpylöihin. Työpaikan raflassa ei ole ikinä yhtään valmista sämpylää missä ei olis tomaattia. Kerran jo valitin asiasta saatana.

Tomaatit ovat pilanneet maailman

Syöminen vituttaa.

Back
Ylös Bottom