Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

homokitinää

siis vittu..jos börjen ja håkanin väliset pyllyleikit ovat edes jonkinlainen terveysriski verenluovutuksessa niin silloin hinttarin veri on kelvotonta PISTE! saatana kun pitää vinkua joka helvetin asiasta mitenkä "syrjitään" ynnämuutahevonvitunpaskaa..tulee ihan naiset mieleen, periaatteesta kitistään.

Onpa kuumaa taas... saa oikein nukuttua yöllä :(

Dragon osta sellanen pikkunen pöytätuuletin..vaikka se ei mikään ilmastointi olekkaan niin kyllä se ilmavirtakin hieman viilentää.itselläni on sellainen tornituuletin ja kyllä sen kanssa on erikiva nukkua pahimpina hellepäivinä/öinä..sitäpaitsi siihen vaimeaan hurinaan on kiva nukahtaa :P

prkl eilen hommasin tikun päkiään, nyt ihan saatanan kipeä vaikka ronkin pois sen tukin...

Hei kaverit, ei tämä juttu oikeasti ole ihan noin yksinkertainen. On sekin jeesannut mua tosi monesti kaikissa jutuissa, eli ei se ihan aina mene niin että mä hoidan kaiken :) Eilen sattui vaan vituttamaan tosi paljon, luultavasti sen takia että olin niin nälkäinen ja mun ruokiin oli koskettu :D

Tänään mua ei vituta oikeastaan mikään. Tai no ehkä se että syön just nyt mäkkisafkaa, missä on ihan pirusti kaikkea paskaa.

Tuo on vähän kuin perus miehen kanssa asuisi. Jos haluat jotain tehtävän niin sano. Jos haluat ettei jotain tehdä niin sano.

Treenivuoteni Shanghaissa

Olen tahan mennessa tyytynyt nauttimaan palstan annista ainoastaan lukevana osapuolena. Nyt ajattelin viimein itsekin raottaa sanaista arkkuani ja tama thread tuntui sopivan siihen kuin valettu. Olen opiskellut/tyoskennellyt vuoden Shanghaissa ja kohta olisi edessa kotiinpaluu. Nyt ajattelin tuoreesta muistista hieman kertoilla millaista taalla on saanut kokea :)

Sali jossa olen kuluvan vuoden treenannut, ei todellakaan ole mikaan high tech, mutta perusliikeiden suorittamiseen ihan riittava (lue.halpa). Hinnasta ja salin kunnosta johtuen paikalle eksyykin jos jonkinlaista kaiffaria. Muutamia vuoden aikana koettuja tapauksia:

-Salille astelee paikallinen kovanaama (ainakin omasta mielestaan).:david: Farkkujalkainen langanlaiha kaveri kulkee ympari salia omistajan elkein... Tanaan tehdaan siis penkkia! :puntti: Kaveri asettuu penkkipaikalle ja laittaa tankoon sen perus 50kg. Suureksi yllatyksekseni kaveri kaivaa ennen sarjaansa taskustaan rookiaskin ja heittaa pollin huuleen. :worship: Sit ei kun pumppaamaan! Wannabe Taalasmaa ei talla kertaa kuitenkaan vakuuta, vaan rooki tippuu tyypin suusta kesken sarjan. Suoritus keskeytyykin kolmen toiston jalkeen ahkeraan tamppausoperaatioon :D Paikalla olijoista kukaan muu ei noteeraa tapausta mitenkaan.

-Tulen aina muistamaan eraan kaverin, joka kavi talven aikana juoksentelemassa juoksumatolla. Aerobisessa treenissa ei toki mitaan koomista ole, mutta tumma puku asuvalintana ihmetytti. Jalassa miehella oli kuitenkin lenkkarit :thumbs:

-Salin "personal trainerit" antoivat mielestani aloitteleville treenareille melko kyseenalaisia treenimetodeita. Pakkotoistojen merkitys korostuu, kun ensimmaista kertaa salilla oleva treenari tekee koko sarjan alusta loppuun pakkotoistoina. Itselle tulisi mieleen aloittaa pienemmista painoista.

-Kiinassa lansimaalainen saa osakseen jatkuvasti katseita ja se korostuu entisestaan kuntosalilla. Monilla on myos pakottava tarve paasta kokeilemaan lankkarin treenipainoja. Muistaakseni kolme kertaa olen joutunut pelastamaan farkkujalan treenipainojeni alta. Yksi naista sankareista jai kuitenkin mieleeni erityisella lammolla. Olin lopettelemassa penkkia ja pudottelin pyramidinomaisesti sarjapainoja ylhaalta alas. Tein toiseksi viimeisen pumppisarjan 80kg:lla, otin kymmenen kilon kiekon toiselta puolelta pois ja lahdin viemaan sita paikoilleen. Talla valin joku sankari ehatti jo asettua penkkipaikalle ja lahti nostamaan toispuoleista tankoa. Jokainen arvaa lopputuloksen. Itse en ollut tapahtuneesta moksiskaan, mutta kaveri oli suhteellisen nolona

Siina tosiaan vain muutamia vuoden aikana sattuneista tapauksista. Salin puolustukseksi on kuitenkin todettava, etta joukkoon mahtuu myos kovaakin treenaavaa porukkaa ja paikan pomo on salin seinalla olevien kuvien perusteella ollut todella vakuuttavassa kunnossa, eika pieni mies ole vielakaan.

Sellasta komiikkaa siis Kiinassa :lol2:

Ps. Kirjoittelen tyopaikan nappikselta ( viimeinen duunipaiva:kippis1:), joten Suomalaiset merkit puuttuu. Toivottavasti saa selvaa.

Eilen kova lataaminen - "jess, huomenna salille lepopäivän jälkeen".
Aikainen herätys, aamiainen + treenibuusterit, viimeiset meditaatiot ennen salille lähtöä.
Lompakko käteen, tarkistetaan että punttisalikortti on siellä. On.
Hetkinen....mikä päivämäärä tänään on? NO VOIHAN NY VI.....
Salikortti umpeutunut.....
:curs::curs::curs::curs:

Hieno stoori, Wankey! Treenimetodit ja salikulttuuri Aasian maiden kuntosaleilla on jotain länsimaalaiselle aivan käsittämätöntä...

Vittuku vituttaa ton lähi siwan ehramit, ihan hirveitä. Se rakenne on ihan perseestä, se on sellasta löysää ja ikäänkuin jakautunut aina kahteen osaan se rahka, hyvä ettei valu ulos sieltä purkista.

Thanks! Kummasti on avartanut mielta tama kulunut vuosi ja varmasti osaa suhtautua Suomessakin erinaisiin "salipersooniin" aivan uudella tavalla :)

Vittu! :curs:
Iho täynnä jotain kutisevia näppyjä, ja lisää tuntuu tulevan. Näyttävät ja tuntuvat ihan ötökänpistoilta, mutta mistä mä nyt niitä revin keskellä päivää toimistotöissä tai illalla kotona?! Ja vielä varsin eriskummallisiin paikkoihin. Menee hermot tähän kutinaan ja raapimiseen!
Ihan oikein sulle! :haart:

Just sain bassot autoon kiinni, niin nyt molemmat (sähkö)ikkunat on paskana, ei voi luukuttaa ja on ihan vitun kuuma. Yäääää... :itku:

vituttaa kun tuli juhannuksena särettyä polvea jotenkin mökkeillessä, eipä pysty paljon jalkoja salil reenailee ja ne on koko kehon huonoin ja voimattomin osa-alue...

Vituttaa kun ranne tuli intissä kipeeksi joku 6-7vko sitten ja vieläkin puntilla käydessä koskee perkeleest. esim. dippiä ei pysty tehä ollenkaa :(

homokitinää

siis vittu..jos börjen ja håkanin väliset pyllyleikit ovat edes jonkinlainen terveysriski verenluovutuksessa niin silloin hinttarin veri on kelvotonta PISTE! saatana kun pitää vinkua joka helvetin asiasta mitenkä "syrjitään" ynnämuutahevonvitunpaskaa..tulee ihan naiset mieleen, periaatteesta kitistään.
No mutta eihän tossa SPR:n politiikassa oikeastikaan ole mitään järkeä. Tarttuuhan HIV yhtä helposti heterojenkin anaaliseksissä, mutta sitä koskevia kysymyksiä ei ole. Lisäksi heteroiden sallitaan harrastaa suojaamatonta seksiä vakituisen kumppanin kanssa, mutta homot eivät saa edes harrastaa suojattua seksiä vakituisen kumppanin kanssa. Eli jos on esim. kerran ottanut kumin kanssa poskeen mieheltä, ja on itse mies, niin ei voi luovuttaa verta. Samassa tilanteessa taas nainen on verenluovutuskelpoinen. Mitä järkeä tässä mieletäsi on?

Vaikka miten kääntelisit tuota juttua, niin ei tuolle homojen verenluovutuskelvottomuudelle ole kerrassa mitään muuta perustetta kuin ennakkoluulot.

Ja todetaan nyt vielä väärinkäsitysten välttämiseksi, että itse olen kyllä ihan hetero.

edit: eli jos ei käynyt ilmi, niin vituttaa tuollainen ennakkoluuloinen homoviha: "homokitinää" "hinttarit" jne. Ja jotta paketti olisi täydellinen, niin piti vielä päästä asiaan millään tavalla liittymättömiä naisiakin haukkumaan :david:

Samaa mieltä yllä olevan kanssa. Lisäksi sanottakoon, että verenluovutusajat taitaa edelleen olla aivan perseestä mahdollistaakseen monien siellä käymisen. Ja huono perustelu se, että "siitä ei pidä maksaa, jottei menisi pisnikseksi"...Voi elämä, ei sillä rikastu. Vois sillä palkkiolla toki ostaa apteekista rautatabletteja. :david:

Ei sais vituttaa, kun näitä päiviä ei montaa tähän suomen kesään mahdu, mutta vittu ei saa yöllä nukuttua, kun on niin vitun kuuma huhhhuuh

Vittu kun ei saa nukkua ees rauhassa, aamu 6:lta pääsee himaa, ni eiköhä eka kaveri soita jo 12 ja sen jälkee saa enää unta ku on niin vitun kuuma, pitäis tunkeutuu jääkaappii et ois vähä viileempi...en ois tahtonnukkaa nukkuu prkl.

Olinpa kerran treenaamassa paikallisen uimahallin pienellä punttisalilla. Paikalle pärähtää sitten kaksi mannea, joista toisella oli vielä "oman urheilukerhon" edustusvarusteet eli suorat tummat housut ja valkoinen kauluspaita. Kiiltonahkakenkiä en tosin havainnut. Poika oli kyllä muutenkin sen näköinen, että uudesta harrastuksesta oli todellakin kyse kun elopainoakin näytti kertyneen kiitettävästi. Tai sit oli vaan massa päällä..

Toinen kavereista näytti kyllä ihan siltä, että jotain on tullut puuhasteltua raviradankin ulkopuolella, olemus oli ihan sporttinen ja vaatetuskin asianmukainen. Pojat alkoi sitten yhdessätuumin käymään laitteita läpi, kaikkien mekaniikka ei ihan heti avautunut mutta yritys oli ihan kiitettävää. Välillä manneaksentti vaan raikui kun vehkeen käyttötarkoituksesta ei heti päästy yhteisymmärrykseen:D Koitin siinä itse keskittyä treeniin ja pitää pokeria yllä..

Kun pojat pääsi sitten ylätaljan kimppuun niin se lihavampi asettui penkille tummine housuineen kiskomaan tankoa. Kaverinsa tuli sitten sitä touhua ihmettelemään ja kyseli että "mihin se ottaa?" Vastaus oli että "JOKA paikkaan!!!" Ja kaikki tämä suureen ääneen mannesoinnilla. Pokeri petti.Pakko oli poistua paikalta.:D

Vituttaa kun ostin maanantaina uuden läppärin ja kotona huomasin että siitä puuttuu akku!! Vitutti taas ajaa seuraavana päivänä sinne kauppaan ja selittää siellä sitä asiaa. Myyjä ei meinanut ensin uskoa vaan katto siinä mua tiskin takaa "tyhmänäkö mua pidät" -katseella. Alkoi jo niska hikoomaan..

No se lupas kuitenkin selvittää asiaa ja hommata sen puuttuvan akun. Tänään se jätkä soittaa että akku on "löytynyt". Vituttaa jo valmiiksi mennä hakemaan sitä akkua, kun on vaan sellanen tunne että se on joku vanha käytetty paska jonka turvin ne toivoo pääsevänsä musta vaan eroon..pessimisti ei pety!:curs:

Mun Bodyt ei vaan tuu perille. Taas uusin numero hukassa ja luulis että jos 6.4. lähettää niin se ois jo perillä. Sieltä päästä on kuulemma molemmat hukkakappaleet lähteneet, eli vedän johtopäätöksen että joku Itellan finninaamaräkänokka nyysii mun lehtiä.

Täytyy soittaa ja mesota sinne, mutta vittu että vituttaa silti.
Onko sun lehti tullu jo?
Mun ei oo tullu vieläkään, koitin soitella sinne, mutta siellä ollaan kesälomalla ja palataan joskus heinäkuussa! Pistin myös mailia, muttei siihenkään oo tullu vastausta. :pano:

Asiakaspalvelua parhaimmillaan. Rok rok.

plank jess hyvä, tee se :rock: :thumbs: toivottavasti vielä sen vosun poikaystävällä on munaa pistää ämmä liitämään eikä ala anteeksi antamaan..vituttaa tollaset muijat jotka käyttäytyvät kuin kiitospäivän kalkkuna pöydällä jalat levällään.

Eipä ollu sillä jätkällä munaa:D

Back
Ylös Bottom