Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lääkäri määräsi ahdistukseen Exefor Depot lääkkeen ja olo on helvetin sekava ja pahoinvointia on koko ajan. Ruoan ajattelu saa jo yökkökohtauksia aikaan. Ja kun omat työtkään ei ole mistään helpoimmasta päästä kun ovat melko energiaa vaativia. Soitin lääkärille joka sanoi että lääkkeen voi lopettaa mutta mitä netistä olen lukenut muiden ihmisten kokemuksia ko lääkkeestä niin vieroitusoireita on tod näköisesti luvassa... sama se kunhan tästä olo tilasta pääsee. Koskaan enään halua yhtäkään lääkekuuria... Jokohan illalla saisi edes maitorahkan kurkusta alas. Tähän asti selvitty banaanilla ja vesilasilla ja ai sitä tuskaa mikä työ oli saada nämä alas...

Lääkäri määräsi ahdistukseen Exefor Depot lääkkeen ja olo on helvetin sekava ja pahoinvointia on koko ajan. Ruoan ajattelu saa jo yökkökohtauksia aikaan. Ja kun omat työtkään ei ole mistään helpoimmasta päästä kun ovat melko energiaa vaativia. Soitin lääkärille joka sanoi että lääkkeen voi lopettaa mutta mitä netistä olen lukenut muiden ihmisten kokemuksia ko lääkkeestä niin vieroitusoireita on tod näköisesti luvassa... sama se kunhan tästä olo tilasta pääsee. Koskaan enään halua yhtäkään lääkekuuria... Jokohan illalla saisi edes maitorahkan kurkusta alas. Tähän asti selvitty banaanilla ja vesilasilla ja ai sitä tuskaa mikä työ oli saada nämä alas...

Noissahan käsittääkseni nuo alkusivarit kestää sen pari viikkoa, sit pitäs helpottaa, että ehkä kannattais koittaa sinnitellä sen aikaa jos paha tilanne?

Tämän päiväisen vitutuksen syynä ovat keitot. Siis tarkoitan ruokaa. Inhottavaa ruoan, ja erityisesti lihan, tuhlausta tuollainen paska. Odotin maukasta ruokaa(en siis onneksi itse kokannut) rankan treenin jälkeen ja pöytään kannetaan lautanen vettä ja perunan/lihan palasia. Vähemmästäkin katoavat viimeisetkin elämänhalut :(

Työjutskat on perkuleen hankalia.

Nyt vituttaa niin helvetin armottomasti, kun tulin koko kesälomaksi LAPPIIN. Siis eihän täällä ole helvetti mitään. Helvetin tylsää koko ajan, suurin osa vanhoista kavereistakin muuttanut muualle ja ne ketkä täällä on, on töissä. Just tällä hetkellä mieleeni muistuu, minkä takia täältä olen muuttanut pois.

ei oo munaa tehdä rahaa vieviä päätöksiä jotka olisivat kyllä ihan järkeviä sellaisia :S

Tämän päiväisen vitutuksen syynä ovat keitot. Siis tarkoitan ruokaa. Inhottavaa ruoan, ja erityisesti lihan, tuhlausta tuollainen paska. Odotin maukasta ruokaa(en siis onneksi itse kokannut) rankan treenin jälkeen ja pöytään kannetaan lautanen vettä ja perunan/lihan palasia. Vähemmästäkin katoavat viimeisetkin elämänhalut :(
Joo, siis keittohan ei oikeasti edes ole mitään varsinaista ruokaa. Mä en tajua miten joku kehtaa tarjota jotain soppaa pääruokana. Jos oikein lähetään hifistelemään, niin jonkun alkukeiton voin hyväksyä, mutta kyllä nyt jotain oikeetakin ruokaa pitää olla.

Mije tykkään keitoista, kunhan niissä on sisältöä.

Tänään täytyy kyllä myöntää, ettei oikein kulje. Koko yön oli oikein saatanan hiostava ilma, ja sain nukuttua peräti kolme tuntia. Aamulla sitten herätys ja suihkuun. Yllättäen boileri sitten on päättänyt sanoutua irti yön aikana, joten suihku oli äärimmäisen virkistävä kyllä. Paljastui, että vuokraisäntä on espanjassa viikon loppuun asti, joten virkistäviä suihkuja tulee sitten kestää loppuviikon ajan. Totesin, että duunihousut ovat liian paskaiset työpäivää varten, joten laitoin vaan mustat farkut, kun pomo ei tiistaisin lounasaikaan koskaan ole paikalla kun se pitää vapaat viikon alusta, koska ravintola on hiljainen siihen aikaan. Mutta jostain kumman syystä se sitten päätti tulla tänään käymään ihan muuten vain, ja tietenkin tuli sanomista. Asiakkaat onneksi oli ihan mukavia tänään, joten siitä ei tullut lisävitutusta enää, ja tippejäkin tuli niin paljon, että voi ruokaostokset hoitaa pari päivää. Viideltä kotiin, odottelin bussia puoli tuntia, kunnes tulin muitten odottajien kanssa tulokseen, että pysäkki ei jostain syystä ole käytössä, siitä ei vain vaivauduttu tiedottamaan. Ja hiostava ilmakin purkautui iloisena sateena päälle. Nyt vihdoinkin kotona, otan oluen tai kuusi, enkä kyllä mene enää mihinkään tänään.

vitun kela ja työkkäri saatana. Tuli postissa lappu työvoimatoimistolta, että haluaa jotain lisäselvityksiä. No toisen vein ja toisen olin vienyt jo 2kk sitten. Ei näkynyt koneella sitä.

No ei tässä mitää, mutta oli toimistoon tullut myös lappu kelalta, että en oo oikeutettu peruspäivärahaan, koska oon ollu yli 6kk työttömänä ilman hyvää syytä (wtf?). Oon ettiny töitä, ollu työvoimatoimistossa työttömänä työnhakijana. MITÄ MUUTA VOIN TEHÄ??

No työkkärissä sanottiin, että oon oikeutettu siihen ja että KELA toimii vastoin lakeja. Wtf... No menin kelaan räyhäämään ja siellä sanottiin, että työvoimatoimisto hoitaa päätökset ja he vaan maksaa... No täytin jatkohakemukset jo valmiiksi ja jouduin käydä entisellä työnantajalla, jotta täyttää jonkuu lapun.. Vuokrafirma niin lähettää sen lapun johonki turkuu ja sit mulle ja sit taas pitää mennä kelaa.. voi vittu sentää!!
5vko odotin varmaa päätöstä nyt tuli tämmönen. Vituttaa niin helvetisti ku rahaa 5 euroa ja viel ois elettävää yli viikko. Faijalta piti lainaa tänääki 20e, että saa ruokaa.

LYHENNETTYNÄ = VITUN KELA JA TYÖVOIMATOIMISTO

LYHENNETTYNÄ = VITUN KELA JA TYÖVOIMATOIMISTO
Tervetuloa byrokratian rattaisiin. Itsekkin siinä olleena voin sanoa, että se lopputtomien lappujen täyttäminen ja kuskaaminen edes takaisin ammattitaidottoman henkilökunnan ohjaamana aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia.

Vaikka asia ei ole viellä ajankohtainen, niin mua vituttaa valmiiksi tulevan talven tiesuolan mättämis kausi. Tänään juuri korjasin muutaman ruostevaurion auton pohjasta, jotka olivat tulleet viime talvenaikana. Sellaisien ihmisten pitäisi oikeasti pysyä poissa tieltä jotka eivät pysy tiellä talvella ilman suolaa. Sillä paskalla ei ole muuta tarkoitusta kuin luoda kuvitelma ihmisen päähän hei nyt on suolaa voimpas taas ajella hieman ylinopeutta kun tuota pitoakin löytyy. Lisänä se ruostuttaa autot ja saastuttaa maaperän. Vittu mitä touhua.

Sitten kaupoista ei löydy enää tarpeeksi vahvoja myrkkyjä joilla voisi suojata auton pohjan kunnolla:jahas:.

Nyt mennään niin pohjamudissa kuin olla ja voi. Mulle selvisi pitkää kiertokautta, että eräs tyttö, jonka kanssa on ollut jotain pientä joulukuusta asti ja viimeaikoina enemmänkin juuri muutti yhteen poikaystävänsä kanssa. Heti huomena selvitän kuka tää jätkä on ja soitan yhden puhelun. Eipä sitä yhteiseloa kauaa kestä. Vittu kun osaa vituttaa. Oon tai olin nimittäin niin umpirakastunut etten ikinä ole ollut.

plank jess hyvä, tee se :rock: :thumbs: toivottavasti vielä sen vosun poikaystävällä on munaa pistää ämmä liitämään eikä ala anteeksi antamaan..vituttaa tollaset muijat jotka käyttäytyvät kuin kiitospäivän kalkkuna pöydällä jalat levällään.

Vaikka asia ei ole viellä ajankohtainen, niin mua vituttaa valmiiksi tulevan talven tiesuolan mättämis kausi. Tänään juuri korjasin muutaman ruostevaurion auton pohjasta, jotka olivat tulleet viime talvenaikana. Sellaisien ihmisten pitäisi oikeasti pysyä poissa tieltä jotka eivät pysy tiellä talvella ilman suolaa. Sillä paskalla ei ole muuta tarkoitusta kuin luoda kuvitelma ihmisen päähän hei nyt on suolaa voimpas taas ajella hieman ylinopeutta kun tuota pitoakin löytyy. Lisänä se ruostuttaa autot ja saastuttaa maaperän. Vittu mitä touhua.
En itsekään tykkää siitä, että vitutustopicissa joku urpo tulee moralisoimaan (nyt siis minä), mutta lähinnä tuota suolaa ajetaan raskaan liikenteen takia. Ei niillä rekkojen nastattomilla renkailla vain tahdo päästä valtateiden mäkiä ylös ellei siellä alla ole pitävää asfalttia.

Itseänikin vituttaa tuo suola sen takia, että talvella auto on joka ikisen lyhyen matkan jälkeen yltä päältä ihan ruskeassa kurassa.

Voihan hitto! Juhannuksen juhlinta johti rahan käytön harkinnasta huolimatta tilin ylitykseen.

Voihan hitto! Juhannuksen juhlinta johti rahan käytön harkinnasta huolimatta tilin ylitykseen.

Vähän sama homma.
Olin kaverin kanssa tämän vanhemmilla ryyppäämässä 3 päivää ja ei se oikein nappiin menny,
yritin iskeä kaverin pikkusiskoa joka on, sanottaisko nyt sakkolihaa ja kaikenlisäks varattuna.
Ja avautunu tämän äidille, että otan siitä itelleni morsiammen.
Lisäks pari sairaalareissua ja muuta mukavaa, mutta rapatessa roiskuu! :dance:

No eipä se nyt jalat levällään ole juurikaan ollut, mutta silti :( nukuttuja tunteja takana 0, työpäivä edessä. Loistavaa...

34h valvomista eikä tunnu missään:jahas:

illalla selvitän asiat ton tytön kanssa. Kuulin jos selityksen, mutta livenä nään kuinka aito hän sit on. Toisaalta tekis mieli kyl vähän "tapella", jos hän nyt olis rehellinen. Teki muuttokuormaa taas kun soittelin...

Back
Ylös Bottom