Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllähän aika monesti menoa laskee, jos joku on mukana selvinpäin ja naama norsunvitulla. Kyse ei niinkään ole siitä juoko tämä mukana oleva ihminen vai ei, pääasia että hän osaa kuitenkin pitää hauskaa.
Mää voin itse lähtee baariin hyvin ilman viinaa, kuskiks vaikka. Ja samalla tanssia lattialla samaan tahtiin, kuin humalatilassakin. Ja tosi hauskaa on aina ollut, joskus jopa humalatilassa olevat jarruttaa menoo :(

Vituttaa että piti ottaa hissa ny syksyks!!! Kertauskirjasta luettuna joku 60 sivua ja varmaan hyvällä lykyllä jaksan lukea viel 100 sivua viimeisen kolmen päivänä aikana. PERRKELE

Saatana jo kolmannet potkut tänä vuonna!! :wall: Olo alkaa olemaan ku jollai Aku Ankalla

:( Vittu itellä varmaan hajois pää jos joutuis ettii koko ajan uutta duunia.. Onnekas olen ollut, kun heti koulusta suoraan töihin vakituisesti..

Saatanan polkupyörät.. ensi yks mulkku hajottaa mun pyörän viime viikonloppuna ja nyt sitte menin ajamaan lasin sirujen päältä äidin pyörällä. No kumihan siinä sitte tietyst puhkes.. perkele.. Joudun kävelee huomen kouluu. Ottaa päähän ku täytyy herätä sen takii aikasemmin ja muutenki mun pyörät on aina rikki.. miten ne jumalauta voi hajota sillä lailla käsiin aina!?

Koeviikko, saksan aine nyt pitäs tehä, yks tyttö jne. Haistakaa vittu!!

e. ja polvi edelleen paskana -vitun vittusataanahjgfnfjhjs

Pitäisi lukea kokeisiin, tehdä läksyt ja viettää vapaa-aikaa... Ei vittu voisi pätkääkään kiinnostaa jotkut vektorit tällä hetkellä.

Pitäisi lukea kokeisiin, tehdä läksyt ja viettää vapaa-aikaa... Ei vittu voisi pätkääkään kiinnostaa jotkut vektorit tällä hetkellä.

Komppaan.

Koeviikko alkoki tiistaina eikä keskiviikkona :curs: :curs: Nyt kyllä meni vituiks saatana.

Mun mittapuulla yks päivä on vitun paljon lukemista ja yhden päivän menetys on melko vitun katastrofaalista ainakin tällä hetkellä - meni taktikoinnit vituille ehthddhhhhdghdhdhhHFFHHFHGHGGH

Söin toissapäivänä kebabin ja vieläkin maha kipee siitä :( Jospa sitä nyt uskos että sellaiset ei yksinkertaisesti vaan sovi mulle. Yhdesti aiemmin syönyt ja silloin tuli sama.

Hiphei nyt alkoi syntymäpäivä hienosti :dance:

Aamusta treenaamaan kun ei muulloinkaan ehdi, tänään oli selkä- ja jalkapäivä vuorossa. Lopputulos: treeni koostui kyykystä, prässistä ja takareisilaitteesta. Sitten iski niin kammottava olo että melkein laatta lensi. Sen lisäksi että olo oli hirveä vituttaa eniten, että A) olin juuri saanut itseäni hyvin motivoitua treenaamaan ja B) tämä ei ole eka kerta. KOSKAAN ei vaan opi ettei pitäisi tehdä jalkatreeniä aamusta kun kuolemahan siinä tulee.

Tulipa ainakin treeniä reisille koko kropan kustannuksella :david:

Niin ja puolen tunnin päästä pitää lähteä töihinkin :curs:

Vaihtui työpariksi joku ~40v. äijä joka ei älyä hevon vittuakaan mitä tekee! Pitäs sitä oppia töitä jo tekemään jos on kohta pari vuotta talossa ollu. Saa mitään aikaseksi saatana! :curs:

Back
Ylös Bottom