Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset, jotka on valmiita hymyssäsuin ottamaan kaiken mahdollisen avun vastaan, mutta eivät varmasti missään vaiheessa ole valmiita itse auttamaan edes pyydettäessä.
Juu koin ton kans aika karvaasti just vähän aikaa sit. Toi vituttaa kyl äärimmäisesti :curs:

Pari hupaisaa tapausta saliltani:
a) Pitkähkö normivartaloinen mies penkillä monesti painoina 250g pienet alumiinilevyt :) Helvetinmoinen puhina sarjan aikana ja sarjan päätteeksi tuhahduksenomainen :"PHVITTU!!"
b) Lyhyehkö latinomies joka tekee aina pelkästää hauista ~5 sarjaa -> ja sit pois (niin ja tekniikka aivan perseestä. Äijä heiluu, painot ei)

Vituttaa ihmiset. Kaikki on niin saatanan ärsyttäviä tänään.

Toi on muuten outoa että lähipiiri toivoo että joku joisi enemmän. "vittu sä et koskaan käy missään etkä ryyppää, sä oot vaan jossain vitun töissä tai salilla sä oot iha paska jätkä"

Toi on kuultu joo pariinkin kertaan.

Toi on muuten outoa että lähipiiri toivoo että joku joisi enemmän. "vittu sä et koskaan käy missään etkä ryyppää, sä oot vaan jossain vitun töissä tai salilla sä oot iha paska jätkä"

Komppaan. Aina joutuu selittämään miksi ei juo, ikinä en oo joutunu selittää miksi juon.
Lisäks vituttaa kun sanoo vaikka et "koska menee treenit perseelleen ryyppäämisestä" tjsp niin alkaa se "No kyllä nyt välillä voi vähän ottaa, ei siitä oo mitään haittaa jos sillon tällön ottaa enemmänkin."

Ite oon viimeks ööö 3 viikkoo sit kuullu "Höh, sä oot ihan ku mun veli, aina vaa kotona. Kävisit jossain."

Vituttaa ihmiset. Kaikki on niin saatanan ärsyttäviä tänään.
Sama, siksi pidänkin tänään puhelimen kiinni, istun kotona leffoja katsellen ja mässyttäen ruokaa.

Kieltämättä outoa...mä juon ku sieni, mut muija ei oikeastaan ollenkaan ja se saa kuulla tota ihan sikana...ei mulla oo ainakaan ollu koskaan ongelmaan sen juomattomuuden kanssa enkä ymmärrä miks se muille on niin iso asia...ei vissiin uskalleta olla hulluna humalassa jos yksi on selvinpäin todistamassa menoa...outoa.

Kyllähän aika monesti menoa laskee, jos joku on mukana selvinpäin ja naama norsunvitulla. Kyse ei niinkään ole siitä juoko tämä mukana oleva ihminen vai ei, pääasia että hän osaa kuitenkin pitää hauskaa. Mutta onko jumalauta pakko änkeä ryyppykööriin mukaan, jos sitten vain valittaa muiden humalatilasta ja toimii kokoajan ankkurina? Häh?
Ja eikös näiden joiden kaverit valittaa, kun ette missään käy, pitäisi sentään olla tyytyväisiä siihen, että kaverit teidän kanssanne haluaisi sitä laadukasta vapaa-aikaa viettää? Vaikka sitten muut joisi niin ei itse tarvitse olla känässä, jos tämä tilanne kuitenkin vetää sen naaman norsunvitulle niin eikö silloin voi nauttia kavereiden seurasta vain vaikka alkuiltaa, ja hurmoksen noustessa kohti seduloita, niin voisi itse jättäytyä kyydistä ja mennä kotia.

Kyllähän aika monesti menoa laskee, jos joku on mukana selvinpäin ja naama norsunvitulla. Kyse ei niinkään ole siitä juoko tämä mukana oleva ihminen vai ei, pääasia että hän osaa kuitenkin pitää hauskaa. Mutta onko jumalauta pakko änkeä ryyppykööriin mukaan, jos sitten vain valittaa muiden humalatilasta ja toimii kokoajan ankkurina? Häh?
Ja eikös näiden joiden kaverit valittaa, kun ette missään käy, pitäisi sentään olla tyytyväisiä siihen, että kaverit teidän kanssanne haluaisi sitä laadukasta vapaa-aikaa viettää? Vaikka sitten muut joisi niin ei itse tarvitse olla känässä, jos tämä tilanne kuitenkin vetää sen naaman norsunvitulle niin eikö silloin voi nauttia kavereiden seurasta vain vaikka alkuiltaa, ja hurmoksen noustessa kohti seduloita, niin voisi itse jättäytyä kyydistä ja mennä kotia.
Exactly...näinhän sen pitäisi olla. Mun eukko ja muut jotka tunnen ketkä ei juo niin ei kyl oo naama NV:llä mut suhtatuminen on silti samaa. Ei voi jummartaa.

Exactly...näinhän sen pitäisi olla. Mun eukko ja muut jotka tunnen ketkä ei juo niin ei kyl oo naama NV:llä mut suhtatuminen on silti samaa. Ei voi jummartaa.
Ei moista pidäkkään ymmärtää. Parempi vaan, että pysyvät sitten silloin siellä kotona. Meidän porukka on onneksi senverran jalostunutta jo, että ei ole niin nuukaa juoko joku vai ei, kunhan kaikki tosiaan ovat samalla aaltopitudeella tilanteessa ja keskittyvät olennaiseen: hauskanpitoon. Itsekin monesti limpparilasi kädessä ollut liikenteessä, hyvin toimii, kunhan muistaa jättäytyä pois ennen yöklubille menoa (siellä melkein järjestäen kaikista selväpäisistä tulee ns. bileitten paskoja jätkiä :lol2:)
Asian tiimoilta irtoaa hiukan vitutustakin, kavereiden kanssa sovittu että tänään hiukan juhlistettaisiin. Ei vaan yksinkertaisesti huvita sitten tippaakaan nyt, väsyttää liikaa. Pitänee ottaa vähän iisimmin ja juoda vaikka ediä, jos vähän piristyisi, sillä onhan se sovittu että porukalla nähdään ja koitetaan olla mieli korkealla. :)

Ihmiset eivät ole ärsyttäviä vain tänään. Myös muina päivinä.
Juu siis tottahan tuo, ikävää jos tekstistäni tuli sellainen mielleyhtymä että tänään vain, kyseessähän on siis se että tänään on se päivä kun sulkeudun ulkomaailmalta(luukuun ottamatta pakkista). Ihmiset on ärsyttäviä, aina ja ikuisesti.

Juu siis tottahan tuo, ikävää jos tekstistäni tuli sellainen mielleyhtymä että tänään vain, kyseessähän on siis se että tänään on se päivä kun sulkeudun ulkomaailmalta(luukuun ottamatta pakkista). Ihmiset on ärsyttäviä, aina ja ikuisesti.

Joo, eihän sulla edes lukenut että tänään, vaan Alyssalla. Tällänen Oz + kahvi + Dajm -lauantai peittoaa kyllä sosiaaliset kontaktit.

Asenne vika selvinpäin olevilla. Kun mennään juhlimaan niin silloin pidetään hauskaa. Joku pitää sitä olut lasi ja toinen limpska lasi kädessä. Itteänikin vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka vinkuu toisten juomisesta juhlissa ja muutenkin eiko se oo niitten oma asia juoko vai ei.
Nimim. absolutisti
tällä hetkellä vituttaa eniten...
1)paska polvi 2)mankka paskana 3)ämppäri paskana 4)kun oon niin kynäniska

Toisille paasaaminen juomisesta/juomattomuudesta vituttaa. Mua vituttaa se kun joku mussuttaa et pitäis juoda, toista varmasti vituttais jos mä mussuttaisin ettei pitäis juoda.

Heh, mua taas huvittaa (nyt just vituttaa) että kaverit valittaa "kun kukaan ei enää tee mitään" ja AINA KUN SITÄ JOTAIN OLTAISIIN TEKEMÄSSÄ, ne ei sitten haluakaan oikeasti lähteä minnekään. Mitä vittua? Esim. tänään olis ollut happoradio Virgin Oilissa ja sieltä jonnekin jatkoille mutta ei sitten kiinnostakaan lähteä.

Vitun jees. Otanpa tässä sitten yhden breezerin ja kuuntelen tätä: http://www.youtube.com/watch?v=08vNi_h29vk

Onneks seuraavat kolme viikonloppua on jo täyteen buukattu myös iltojen osalta. ;)

Back
Ylös Bottom