Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu, tuli napasastua 40e pikavoitto.. Keskaria mulle, luulin että tiellää on maksullinen pysäköinti 16-20 mutta se olikin 8-16. Kerkesinhän mä siinä muutenkin melkein puol tuntia autoa pitää :worship:

Ei auta muu kuin pitkäveto..

Pitkäveto auttoi, tänään ja eilen yhteensä reilut 60 euroa :piis:

Selvititkö tarkemmin, minkälaisesta nesteestä oli kysymys?

Hehee... Nää tyypit huomaa aikas helposti ja välillä niitä on jopa kiva kiusata... alkaa purkamaan tankoa hissukseen, tarkkailee niiden käyttäytymistä, ja sit oikealla hetkellä jatkaakin penkissä jotain toista liikettä. Voi sitä ilmettä naamalla...
No vittu on sullakin huvit.

Kaks tuntii liian aikasin kouluu eli kaks tuntii aikasempi herätys... vitun vitun vittu... väsyttää saatanast.

No nii kurkku on kipee motskarilla ajosta. Normi kypärämyssystä ja kaulurista tuntuisi käyvän viima läpi. Kunnollinen tuulta pitävä kauluri täytyisi hankkia.

Mulla täysin sama kun mopolla ajelen. Eikä oo ees kypärämyssyy tai kaulurii. Kevlari vaa :D

Mitä vittua porukat tajuaa? Rannekääntö penkkipunnerruspaikalla ei kuulu oikeaan salietikettiin, siitä on tuossa delkeken postauksessa kyse. :5::david::5:

Back
Ylös Bottom