Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä en sitte käsitä, miksei sais puhelimeen puhua salilla? Runkatakko sillä vapaalla kädellä sitten pitäs??
On se runkkaaminenki parempi vaihtoehto sil vapaalla kädellä ku treenii siitäki saa.
On se puhelimeen puhuminen salilla nyt aika :eek: touhuu, salil kuuluu treenata. On se kumma jollei ees salilla missä kuuluu todellakin treenata ni olemaan puhumatta sinne vitun puhelimeen.
Perkele ku helpotti!!:rock:

Kai jokanen saa salilla tehdä niinkuin haluaa, ei ton luulis muita häiritsevän? Itekin oon joskus jotain tärkeetä puhelua oottanut ja pitänyt kännykkää reenatessa mukana ja kerran jopa puhunut siihen KESKEN TRRRRRREEEEENIN!

Anteeks :(

mun mielestä aivan ok vastata puhelimeen ja vaihtaa pari sanaa mutta sitte pitää kyllä sanoa (jos oikeesti treenaa eikä oo mikää helvetin sunnuntai treenari) sori mut soitaks myöhemmin ku oon just salilla.ite jätän kyllä kännyn pukuhuoneeseen..

Mä en sitte käsitä, miksei sais puhelimeen puhua salilla? Runkatakko sillä vapaalla kädellä sitten pitäs??

Kyllä munkin mielestä saa salilla vastata kännyyn tms, mut se menee jo vähän spedeilyksi, jos liikettä samalla tehdessä puhuu puhelimeen. Eikä kyse ollu tossa esimerkkitapauksessa edes yhdestä liikkeestä vaan useammasta.

Hieman pistää vituttamaan se että ennakoin kärppien voiton ja aloitin juomisen klo 14:00 ,tosin sitten juhlahumussa sammuin siinä pikaisesti ottelun ratkettua vaikka join suhteellisen sivistyneesti. Heräsin klo 23:30 ja vitutus suunnaton eikä mitään muistikuvia mistään:jahas:

No on varmaan vitun tiukka sarja jos voi puhelimeen puhua samalla.

Riippuu aika pitkälti salista, miun kylä-salilla ei ketään kiinnosta puhuuko joku puhelimeen vai ei. Neuvottelin viime treenin lämppärien aikana puhelimessa itselleni viisumin Venäjälle....

mun mielestä aivan ok vastata puhelimeen ja vaihtaa pari sanaa mutta sitte pitää kyllä sanoa (jos oikeesti treenaa eikä oo mikää helvetin sunnuntai treenari) sori mut soitaks myöhemmin ku oon just salilla.ite jätän kyllä kännyn pukuhuoneeseen..

Mun on pakko pitää känny mukana kun ei koskaan tiedä millon joku soittaa ryyppää :D

Menin tuossa jokin aika sitten työpäivän jälkeen työpaikan salille. Olin nukkunut hieman huonosti edellisen yön. Tein penkkiä yhden lämmitelysarjan ja sen jälkeen ajattelin hieman rentoutua. Jäin siihen makaamaan annoin käsien roikkua sivuilla ja samalla muistelin jotain rentoutusohjelmaa ala-asteen liikuntatunnilta (kätesi alkavat painaa...). Seuraavaksi huomasin, että olin nukkunut melkein tunnin ja kädet olivat aivan puuduksissa.

Siitä olikin sitten mukava alkaa treenaamaan.

Ei ois pitäny juoda sitä kolmatta lekaa eilen..

Jotenkin vain vituttaa se, että vaikka saisin lisää liksaa ja kunnolla, ei silti olisi varaa pk-seudulla kohtuullisen kuntoiseen omistusasuntoon kelpo alueelta. Kiva, kannatti opiskella.

Menin tuossa jokin aika sitten työpäivän jälkeen työpaikan salille. Olin nukkunut hieman huonosti edellisen yön. Tein penkkiä yhden lämmitelysarjan ja sen jälkeen ajattelin hieman rentoutua. Jäin siihen makaamaan annoin käsien roikkua sivuilla ja samalla muistelin jotain rentoutusohjelmaa ala-asteen liikuntatunnilta (kätesi alkavat painaa...). Seuraavaksi huomasin, että olin nukkunut melkein tunnin ja kädet olivat aivan puuduksissa.

Vieläkö jonottajat oli paikalla? Ju nou. Ne tyypit jotka veivaavat kuntopyörää ja kyyläävät penkkiä. Niitä on aina pari jamppaa, ja ne kyttää penaa ja toisiaan. Sitten kun penkki on vapaa, niin nopeasti (mutta ei saa olla kiireisen näköinen) penkkaamaan. Hitaamman kohtaloksi jää venyttely ja joku vipareiden veivaaminen siksi aikaa että penkki on taas vapaa. Koskaan ne ei kysy voiko tehdä välissä jne. Kyräilevät vaan hiljaa. Veivaavat kuntofillaria ja ihmettelevät miksi toi yks jamppa on maannu liikkumatta penkillä tunnin. Onkohan se kuollu? Ja miksei kukaan mee kattoon onko se hengissä. Ja samalla koitetaan olla casual ettei kukaan huomaa heidän kyttäävän penkkiä.

mikä casual? hah joo tosiaan porukat odottaa turhaan että penkki vapautuu ja sitte itkee netissä "se tyyppi varas penkin itteelleen ja sarjojen välit oli ainaki tunnin"

saatanan kuume.. mitään en sit voinu tänää tehä :curs:

Voin sanoa, että kunnon oksennustauti kyllä syö miestä ja oikein urakalla. Ei ruoka pysy sisällä--> laihtuu, eikä pääse salille.

Back
Ylös Bottom