Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyt alkaa muaki vituttaan....oon ollu neljä viikkoo kuumees ja tänäänki oli viel 38astetta:itku:
Vituttaa kun tuli ylinopeus sakot.Onneksi selvittiin rikesakolla,mutta onhan sekin jo 115€.Vittu.:itku:
Vittu, tuli napasastua 40e pikavoitto.. Keskaria mulle, luulin että tiellää on maksullinen pysäköinti 16-20 mutta se olikin 8-16. Kerkesinhän mä siinä muutenkin melkein puol tuntia autoa pitää
Ei auta muu kuin pitkäveto..
Rajotus oli 40km/h ja ajoin 57km/h.Paljonko ajoitte ylinopeutta?
Selvititkö tarkemmin, minkälaisesta nesteestä oli kysymys?nips.
No vittu on sullakin huvit.Hehee... Nää tyypit huomaa aikas helposti ja välillä niitä on jopa kiva kiusata... alkaa purkamaan tankoa hissukseen, tarkkailee niiden käyttäytymistä, ja sit oikealla hetkellä jatkaakin penkissä jotain toista liikettä. Voi sitä ilmettä naamalla...
rannekäännölle penkkipunnerruspenkillä :curs:
menis nyt vittuun tekemään noita leluliikkeitään

Varmaan kirjoittajan pointti, mikä sulta meni ohi, oli että sitä rannekääntöä varten ei tarvitse varata mahdollisesti salin ainoata penkkipunnerruspenkkiä, koska rannekääntöä voi tehdä melkein millä tahansa salilta löytyvällä penkillä.
Sama... Tarttis lukea muttei millään jaksa.Kuumetta, kurkku kipee, nokka tukos, kuolen.