Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heh, AutoCAD2007 ja korjattavat kuvat 40-70 luvuilta.
Tämmösiä nää suunnitteluhommat on...

Hah, mä valmistuin 2001 tekniseksi piirtäjäksi (nykyään ilmeisesti suunnitteluassistentti?), mutta enpä ole noita hommia valmistumisen jälkeen tehnyt. Työharjoittelussa sai tehdä juuri noita korjauskuvia.. Aika puuduttavaa hommaa IMO. :)

Tällä hetkellä nakertaa kun ei ole sitten toissaviikon päässyt treenaamaan flunssan takia. Ehkä jos perjantaina jo uskaltaisi käydä rimpuilemassa. :(

Hah, mä valmistuin 2001 tekniseksi piirtäjäksi (nykyään ilmeisesti suunnitteluassistentti?), mutta enpä ole noita hommia valmistumisen jälkeen tehnyt. Työharjoittelussa sai tehdä juuri noita korjauskuvia.. Aika puuduttavaa hommaa IMO. :)

En tiedä mitä sä tarkotat noilla "korjauskuvilla", mutta itellä homma menee seuraavasti:

1) asiakas lähettää jonkun "raadon" tänne korjattavaksi/modernisoitavaksi

2) jos on kuvia --> piirretään CAD:lle
jos ei kuvia --> mittailua/kiroilua --> piirretään CAD:lle

3) suunnitellaan tarvittavat korjaukset/modernisoinnit --> CAD:lle

ja loppu onkin sitten koneistajien/asentajien hommia.

Välillä ottaa pannuun, mutta jälkkimarkkinointi/huoltotoiminta laahaa aina auttamatta perässä. No, oon mä joskus saanu jopa CAD-kuvan asiakkaalta. :eek:

Plääh, rekrytoin uuden ihmisen firmaan tekemään töitäni kun siirryn itse toisiin tehtäviin. Tosi kiva sinäänsä, mutta en muistanut että mulla piti olla loma sillä viikolla kun uusi henkilö aloittaa. Se taasen ei ole mahdollista, että hän aloittaisi työt ilman minua, joten jouduin sitten perumaan lomani:/ Onneksi lomamatka ei ollut vielä tilattu.

edit: niin tai no ei mua varsinaisesti vituta, harmittaa vaan oma lyhytnäköisyys.

Koulun salilla käy tosi pitkä ja laiha tyyppi joka tekee vain vatsoja siten, että menee selälleen ja vetää polvet otsaan. Noita luultavasti noin 5x10 ja sitten kotiin.

En tiedä mitä sä tarkotat noilla "korjauskuvilla", mutta itellä homma menee seuraavasti:

1) asiakas lähettää jonkun "raadon" tänne korjattavaksi/modernisoitavaksi

2) jos on kuvia --> piirretään CAD:lle
jos ei kuvia --> mittailua/kiroilua --> piirretään CAD:lle

3) suunnitellaan tarvittavat korjaukset/modernisoinnit --> CAD:lle

ja loppu onkin sitten koneistajien/asentajien hommia.

Välillä ottaa pannuun, mutta jälkkimarkkinointi/huoltotoiminta laahaa aina auttamatta perässä. No, oon mä joskus saanu jopa CAD-kuvan asiakkaalta. :eek:

Juurikin tuota tarkoitin, joskaan ei nyt varsinaisesti ole "korjaamista" vaan modernisointia, kuten mainitsit. :)

Ei aiheuttanu senkummemmin repeilyä, mutta yks päivä näin keski-ikäisen miehen vääntämässä hauiskääntöä smith-laitteessa. Luonnollinen liikerata ennenkaikkea:)

Vista ja PartitionMagic ei tykänny toimia yhdessä -> mun koneen D-asema lähti käytöstä. Ja vähän muun säädön seurauksena sain pelastettua huimat 2 gigaa dataa n. 100 gigasta. Onneks ei mitään huiman tärkeätä ollut koneella, mutta ääretön vitutus on silti :curs: :curs: :curs:
Ehkä joskus opin ottamaan varmuuskopioita :curs:

Flunssa: nukkumisesta ei tule mitään kun nenä on tukossa, räkä valuu ja toista puolta naamasta kivistää vallan helvetisti.

Tämän on pakko olla veljenpojan syytä, vittu kun sen vanhemmat toivat sen tänne viikonloppuna yskimään ja pärskimään ympäri kämppää. Minkä vitun takia ihmisten pitää tulla tautisina kyläilemään? No offence, mutta pysyisivät jumalauta poissa. En minäkään tule linkoamaan katapultilla ruton runtelemia vainajia olohuoneen ikkunasta sisään!

Ootko varma ettei se tehnyt esim. drag curlia?

Maybe, tässä liikkessä tanko siis ilmeisesti nostetaan ylös rintaa/vatsaa pitkin.

Saattoihan tuo ihan oikea liikekkin olla, enpä tullu kysyneeksi että vittuako heeboilet siinä?

Taas jos tarkoitus on tehdä ihan perus hauiskääntöä niin sillon tuo on aika :david:liike

Flunssa: nukkumisesta ei tule mitään kun nenä on tukossa, räkä valuu ja toista puolta naamasta kivistää vallan helvetisti.

Tämän on pakko olla veljenpojan syytä, vittu kun sen vanhemmat toivat sen tänne viikonloppuna yskimään ja pärskimään ympäri kämppää. Minkä vitun takia ihmisten pitää tulla tautisina kyläilemään? No offence, mutta pysyisivät jumalauta poissa. En minäkään tule linkoamaan katapultilla ruton runtelemia vainajia olohuoneen ikkunasta sisään!

Sama ongelma, ja itse sain taudin KUUKAUSI sitten samasta syystä.
Nenä tukossa, kurkku tukossa limasta, koko pää tuntuu olevan ihan tukossa, kuumetta 37.5+.
On offilla tätä tautia on kestetty, ja nyt edellispäivänä tauti iski oikein kunnolla, kuumeen kera, sitä ennen kuumetta ei ole ollut.
Aamulla nokka AIVAN tukossa ja kun niistän tulee umpi keltaista räkää.
:curs: :curs::curs::curs::curs::curs:

Alkaa pikkuhiljaa nyppiä nää aivokuolleet työntekijät täällä missä kököttelen... Miehet kattelee et uuh nainen ja heittelee jotain todella typeriä kommentteja "uuh, jopas meidän musta mies on muuttunut kauniiksi" tms paskaa ja naiset tulee ruikuttamaan ku ulkona on paska keli ja elämä potkii päähän. Mä olen täällä vaan töissä vitun apinat!
Lisäks vituttaa ku eilen sain puhelun joka sotki omat päänsisäiset systeemit pahemman kerran ja olen ihan naurettava kun en saa niitä hallittua... Eipäs ole näin paskaa fiilistä ollu puoleen vuoteen, mut tietty tänkin pohjamudan piti tulla ja sotkea kun kaikki oli kerrankin hyvin. Sais tää mun kurkkukipukin joko poistua tai muuttua flunssaks jos on muuttuakseen, on todella typerä olo kun pidättäytyy salilta just in case. Sekavaa saatana, sekavaa.

Reenit ei kulje yövuorojen takia ja koko ajan väsyttää:curs: pari viikkoo pitäis viel ainekii jaksaa:( tulis jo kesä:rolleyes:

Tietty siinä on vielä oma jännityksensä, että mille sen penkkaajan henki haisee. Vielä ei ole laatta lojahtanut tangon yli :D

Heh, joo. Ei kyllä sais arvostella muita ton perusteella, mut onhan näita. Joku pyysi varmistamaan ja kumarruin siihen sitten hyviin asemiin taakse. Ennen nostoa tyyppi veti syvään henkeä ja sitten puhalsi kellertävien hampaitten ja töröhuulien läpi semmoisen kuoleman hajun että oli pakko perääntyä .. "hei katoksä sitä" - "joo, nosta vaan, hallinnassa on".

Heh, joo. Ei kyllä sais arvostella muita ton perusteella, mut onhan näita. Joku pyysi varmistamaan ja kumarruin siihen sitten hyviin asemiin taakse. Ennen nostoa tyyppi veti syvään henkeä ja sitten puhalsi kellertävien hampaitten ja töröhuulien läpi semmoisen kuoleman hajun että oli pakko perääntyä .. "hei katoksä sitä" - "joo, nosta vaan, hallinnassa on".

Itel kävi joskus vähän samanlailla. Pyysin jotai ukkoa varmistamaan ja siinä puhallusten lomassa lensi pikku kuolaklimppi kaverin naamaan. Vittuako tunkee sitä päätänsä siihen yläpuolelle. BTW ukko ei ollut moksiskaan tuosta.

Viime viikolla kun syöksyin roidragessa salin pukkariin hullu kyykkytreeni mielessäni, odotti minua siellä joku jamppa perse paljaana ja samalla radiosta kuului jotain ruotsalaista homopoppia:dance:. Taistelumieliala murtui täysin:(

Back
Ylös Bottom