Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Juuri pääsin treenaamisen makuun, kun kainaloon tuli joku paise jota puukotettiin. Vähintään viikko urheilukieltoa.
Ärsyttää maksaa 115€ kolmenkuukauden treenijaksosta, josta treenaamaan kunnolla pääsee jonku kuukauden.

Tuosta kun on välillä puhetta miten harmittaa kysyä jotain tuntematonta varmistamaan omaa suoritusta jne...
Toissapäivänä joku ihan entuudestaan tuntematon tyyppi pyysi kesken maastavetojen josko tulisin varmistamaan hänen etukyykkyään.
Mikäs siinä, kysäsin vielä että varmistanko yksin vai tullaanko sivuille kaverin kanssa ja miten sitten toimin apua tarvittaessa.
Sanoi että heittää tangon maahan että mä riitän.
Olin sitten vaan et joo ja kyykkäilin jätkän perässä sen kummempia pohtimatta. Ihan tosissaan tuntu kyykkäilevän ja hymyilikin kauniisti suihkun puolella
Himas sit kävin miettii et jaa mitäs varten mä olinkaan varmistaas..jaa-a![]()
Tuosta kun on välillä puhetta miten harmittaa kysyä jotain tuntematonta varmistamaan omaa suoritusta jne...
Toissapäivänä joku ihan entuudestaan tuntematon tyyppi pyysi kesken maastavetojen josko tulisin varmistamaan hänen etukyykkyään.
Mikäs siinä, kysäsin vielä että varmistanko yksin vai tullaanko sivuille kaverin kanssa ja miten sitten toimin apua tarvittaessa.
Sanoi että heittää tangon maahan että mä riitän.
Olin sitten vaan et joo ja kyykkäilin jätkän perässä sen kummempia pohtimatta. Ihan tosissaan tuntu kyykkäilevän ja hymyilikin kauniisti suihkun puolella
Himas sit kävin miettii et jaa mitäs varten mä olinkaan varmistaas..jaa-a![]()

Ihan tosissaan tuntu kyykkäilevän ja hymyilikin kauniisti suihkun puolella
Se nyt vaan on semmonen homma, että Ouluhallissa käy niin monen eri lajin tyyppejä treenaamassa, että on aivan turha huudella kenenkään kyykyn syvyyksistä. Voimanostajilla on omat syvyytensä, lätkänpelaajilla tai hyppylajin hepuilla omansa jne... Jos valmentajan ohjelmassa lukee että puolikyykky niin sitten tehdään puolikyykkyä :DEn nyt tiedä onko tämä niin komediaa, mutta tänne pääätän avautua.
Mitä nyt oon ouluhallilla muiden "kyykkyjä" nähny, niin lähes kaikki tekevät kyykyt päin vittua ylisuurilla painoilla. Hyvä jos "kyykyt" olisivat edes puolikyykyn syvyisiä.
Yksikin tyyppi valitteli kipujaan "kyykyn" jälkeen, eipä ole ihme sellasilla tekniikoilla.![]()

Luitko tota mun postausta? Se pyys mut varmistamaan ja sitten sano etten tee mitään vaan hän tipauttaa maahan tangon jos failure yllättääJoo.. pyytää varmistaa kyykyssä = varma hintti
Toinen juttu tapahtu tossa kaupungin salilla, eräs sankari veti paidan aina ylös kun teki vatsalihaksia. Sama juttu hauiksissa, otti painon, nosti hihan ylös ja meni peilin eteen ihailemaan.. Sain hyvät naurut :D
Kyllähä sitä salikortin aikaa saa varmasti siirrettyä sillai että reenaat kunhan taas tervehyt. Meijän salilla jopa lomamatka kelpaa syyksi, niin luulis että lääkärintodistuksella ilman muuta.