Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se vituttaa että ajattelin olla siemastelu päivän kokona nais-ystävän kans ja sovittiin että en ota niin eiköhän tämä tule pippaloista meille hieman nautiskelleena.

En nyt tiedä onko tämä niin komediaa, mutta tänne pääätän avautua.
Mitä nyt oon ouluhallilla muiden "kyykkyjä" nähny, niin lähes kaikki tekevät kyykyt päin vittua ylisuurilla painoilla. Hyvä jos "kyykyt" olisivat edes puolikyykyn syvyisiä.:david:
Yksikin tyyppi valitteli kipujaan "kyykyn" jälkeen, eipä ole ihme sellasilla tekniikoilla.:rolleyes:

Aamulla töihin vaikka ei töitä pitänyt tänään olla, töistä salille, salilta sairaalaan päivystykseen (alaselkä paskaksi). Nyt sitten ihana selkäkipu mutta lekurin mukaan se on "vain" revähdys. Toivotaan niin

Juuri pääsin treenaamisen makuun, kun kainaloon tuli joku paise jota puukotettiin. Vähintään viikko urheilukieltoa.
Ärsyttää maksaa 115€ kolmenkuukauden treenijaksosta, josta treenaamaan kunnolla pääsee jonku kuukauden.

Kyllähä sitä salikortin aikaa saa varmasti siirrettyä sillai että reenaat kunhan taas tervehyt. Meijän salilla jopa lomamatka kelpaa syyksi, niin luulis että lääkärintodistuksella ilman muuta.

Tuosta kun on välillä puhetta miten harmittaa kysyä jotain tuntematonta varmistamaan omaa suoritusta jne...

Toissapäivänä joku ihan entuudestaan tuntematon tyyppi pyysi kesken maastavetojen josko tulisin varmistamaan hänen etukyykkyään.
Mikäs siinä, kysäsin vielä että varmistanko yksin vai tullaanko sivuille kaverin kanssa ja miten sitten toimin apua tarvittaessa.
Sanoi että heittää tangon maahan että mä riitän.
Olin sitten vaan et joo ja kyykkäilin jätkän perässä sen kummempia pohtimatta. Ihan tosissaan tuntu kyykkäilevän ja hymyilikin kauniisti suihkun puolella

Himas sit kävin miettii et jaa mitäs varten mä olinkaan varmistaas..jaa-a :nolo:

TÄÄ vitun mahatauti ei lähe:curs: Vittu keskiviikkona alko sillain 15min välein laattaamas koko päivä, Torstaina 39 kuumetta :D :D, Tänään vähän lämpöö ja maha vitun kipee :dance:

Tuosta kun on välillä puhetta miten harmittaa kysyä jotain tuntematonta varmistamaan omaa suoritusta jne...

Toissapäivänä joku ihan entuudestaan tuntematon tyyppi pyysi kesken maastavetojen josko tulisin varmistamaan hänen etukyykkyään.
Mikäs siinä, kysäsin vielä että varmistanko yksin vai tullaanko sivuille kaverin kanssa ja miten sitten toimin apua tarvittaessa.
Olin sitten vaan et joo ja kyykkäilin jätkän perässä sen kummempia pohtimatta. Ihan tosissaan tuntu kyykkäilevän ja hymyilikin kauniisti suihkun puolella

Himas sit kävin miettii et jaa mitäs varten mä olinkaan varmistaas..jaa-a :nolo:

Hyi vittu!!!Länttää turpaan kun näät!!!!:urjo:

Pysähdyin tässä miettimään, että miksei koskaan hyväperseiset fitnesstypyt koskaan pyydä varmisteleen kyykkyä:rolleyes:

En nyt tiedä onko tämä niin komediaa, mutta tänne pääätän avautua.
Mitä nyt oon ouluhallilla muiden "kyykkyjä" nähny, niin lähes kaikki tekevät kyykyt päin vittua ylisuurilla painoilla. Hyvä jos "kyykyt" olisivat edes puolikyykyn syvyisiä.:david:
Yksikin tyyppi valitteli kipujaan "kyykyn" jälkeen, eipä ole ihme sellasilla tekniikoilla.:rolleyes:
Se nyt vaan on semmonen homma, että Ouluhallissa käy niin monen eri lajin tyyppejä treenaamassa, että on aivan turha huudella kenenkään kyykyn syvyyksistä. Voimanostajilla on omat syvyytensä, lätkänpelaajilla tai hyppylajin hepuilla omansa jne... Jos valmentajan ohjelmassa lukee että puolikyykky niin sitten tehdään puolikyykkyä :D
Muuten toki tekniikan on oltava kunnossa eli jos alaselkä pettää tms. mutta en mää kyllä siinäkään näe komediaa, tragediaa vaan...

Joku 20v laiha mies oli tullut salille varmasti ensimmäistä kertaa, veteli vartin juoksumattoa ja sen jälkeen lähti tutkimaan laitteita. Vetelin siinä ylätaljaa, tämä kyseinen herra tulee eteeni kattelemaan mua suoraan silmiin.

Kysyin, että tartteeko apua. "Noh, emmä ny.. kuha kattelen..". Herra käveli penkille ku se vapautu, veti pelkällä tangolla pari kertaa. Haki telineestä 80kg edestä painoja tankoon, meni penkille, sai juuri ja juuri nostettua tangon painoineen telineestä jonka jälkeen meinas päästä hengestään. Ei jaksanu pitää sitä mitenkään, tanko romahti alas. Tyypit siitä läheltä juoksi nostamaan sen tangon.

Tää penkkihirmu sitte lähti naama punasena juosten koppiin, sanomatta sanaakaan :D Ei oo näkynyt sen jälkeen :)

Toinen juttu tapahtu tossa kaupungin salilla, eräs sankari veti paidan aina ylös kun teki vatsalihaksia. Sama juttu hauiksissa, otti painon, nosti hihan ylös ja meni peilin eteen ihailemaan.. Sain hyvät naurut :D

Toinen juttu tapahtu tossa kaupungin salilla, eräs sankari veti paidan aina ylös kun teki vatsalihaksia. Sama juttu hauiksissa, otti painon, nosti hihan ylös ja meni peilin eteen ihailemaan.. Sain hyvät naurut :D

Tollasia sankareita on erityisen paljon Tampereen nääshallilla kuntosalin puolella. Turkkilaisia, tai jotain ählämeitä kumminkin. Helvetin lyhkäsiä.

Ihan älytöntä meininkiä niillä siellä joka kerta.

Kyllähä sitä salikortin aikaa saa varmasti siirrettyä sillai että reenaat kunhan taas tervehyt. Meijän salilla jopa lomamatka kelpaa syyksi, niin luulis että lääkärintodistuksella ilman muuta.

Ei ole punttisali kyseessä vaan urheiluseuran maksu, jossa aika sidottu päivämääriin. Kai siitäkin voisi sopia jos pidempi tauko olis kyseessä, mutta hajanaisten viikkojen kanssa tuskin onnistuu.

edit- Ja vielä enemmän kuin rahan menetys, vituttaisi vaiva niiden takaisin kinuamiseen :)

Back
Ylös Bottom