Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä mä ainakin selitän ummet ja lammet loukkaantumisista ja varovaisuudesta. Ei kukaan muuten tulisi mun 50:n penkkejä varmisteleen.

:offtopic: Oletteko muuten spotanneet penkkiä tuntemattomille? 50% tapauksista annetaan aina meriselitys käytetyistä painoista. "vittu ku ei nouse, vedin vielä kuukaus sitten 100kg mutta ny enää 70k..." tai "olkapää vähän kipee, ei voi vetää kovia sarjoja..." Aina pitää jotenkin puolustella.

Tietty siinä on vielä oma jännityksensä, että mille sen penkkaajan henki haisee. Vielä ei ole laatta lojahtanut tangon yli :D

Mulle kävi kieltämättä aika hauska juttu jokunen aika sitten. Yks romani pyys mua varmistaan penkkiä ja avustamaan pakkotoistoissa ja niillä raudoilla ei välttämättä kyl erikoistekniikoita tarvis, ku tangossa oli 55kg ja ite se teki 4 toistoo ja pakkotoistoja päälle :D sitten tää ruumiinrakenteeltaan heinäseivästä muistuttava kaveri selittää, että on ollu viikon tauko ja sitä ennen oli kaksinkertasen painot :D mä olin vaan, että joo-o... Itsellä oli sillon mave kesken ja hän sitte tuli penkkinsä jälkeen kysymään, että käytänkö poreiinia:D vähän aikaa mietin, että mitäköhän se tarkottaa ku huonolla suomella selittää jostain poreiinista just kovan mavesarjan jälkeen. Olihan hänkin ostanu jotain massajuomaa, mutta siitä tuli näppylöitä naamaan ja lopetti sen syömisen.

:offtopic: Oletteko muuten spotanneet penkkiä tuntemattomille? 50% tapauksista annetaan aina meriselitys käytetyistä painoista. "vittu ku ei nouse, vedin vielä kuukaus sitten 100kg mutta ny enää 70k..." tai "olkapää vähän kipee, ei voi vetää kovia sarjoja..." Aina pitää jotenkin puolustella.

Tietty siinä on vielä oma jännityksensä, että mille sen penkkaajan henki haisee. Vielä ei ole laatta lojahtanut tangon yli :D

Itse olen kantissalini penkkaajista top-3:ssa, ja jos pyydän jotain spottaamaan niin usein alkaa aina hullu selitys siitä miten tässä on nyt niin hurjat romut ja että kamalan vahvaa ja että en minä vaan ole koskaan tällaisia nostanut. Menen niin vaivautuneeksi aina tällaisesta löpinästä että alkaa väkisinkin selittämään että ei tässä nyt juuri paskaakaan ole painoa ja että kyllä tällaisia nyt nostelee miljoona muutakin.

Miten vitussa ulkona voi olla noin liukasta!

Aattelin lähteä mukavalle intervalli-lenkille koiran kanssa, mutta eihän tuolla pysy edes kävellen pystyssä.

Koko lenkki meni ihan vituiksi kun oli pakko keskittyä vaan pystyssä pysymiseen, eikä juoksua voinut aatellakkaan. Onko vaikee hiekoittaa niitä teitä, häh! Voi perkele!:curs:

melkein hävettää laittaa tänne tällänneen kun muilla on kuolleita kavereita, pettäneitä kumppaneita ja vammoja... no silti pistän. kavereille tulee kiva kesä kun saavat pelata airsoftia pitkin kesää ja minun vanhempani ovat liian suojaavia eivätkä anna minun ostaa omaa asettani..

anteeksi vielä että laitoin näin pienen ja harmittoman vitutuksen tänne muiden surujen keskelle:(

melkein hävettää laittaa tänne tällänneen kun muilla on kuolleita kavereita, pettäneitä kumppaneita ja vammoja... no silti pistän. kavereille tulee kiva kesä kun saavat pelata airsoftia pitkin kesää ja minun vanhempani ovat liian suojaavia eivätkä anna minun ostaa omaa asettani..

anteeksi vielä että laitoin näin pienen ja harmittoman vitutuksen tänne muiden surujen keskelle:(

Paljonkos on kaverilla ikää?

Saatana että sylettää tämä köyhäily. Kaikki pyörästä tulostimen kautta vaatteisiin hajoaa käsiin, mutta mitään ei voi uusia, kun ei ole valuuttaa, jota antaa vaihdossa. Ja saatanan monikerta sentään, kun ei siihenkään pysty luottamaan, että jahka tästä valmistuu ja pääsee töihin, alkaa sitä tuohtakin kertyä niin ettei jokaista senttiä tarvitse laskea erikseen. Juurikin tänään tuli viimeisin muistutus YLE:n uutisten muodossa tutkijoiden työttömyydestä. Nään jatkossa varmaan joka ikisenä yönä painajaisia (tätä ennen jouduin uniterrorin uhriksi ainoastaan joka toinen yö :jahas:) 1300 euron apurahoista, kulutusluotoista, leipäjonoista ja yösiivoojan lisäduuneista :itku: Tekis mieli tempaista ittensä kiikkuun, nimittäin tämä ala ei edes ole mulle mikään varsinainen kutsumusammatti, vaan voisin periaatteessa opiskella melkein mitä tahansa muutakin.

Harvoilla tää elämä on mitään muuta kuin taistelua ja euron venyttelyä jotta huomennakin olisi ruokaa pöydässä. Aika hyvin meneen niin kauan kun on terve. Itsellä on kanssa raha asiat päin persettä vaikka käyn töissä.
Sit toinen asia... en saanut eilen nukuttua yöllä 3 jälkeen ku heräsin helvetillisiin rintalihas kipuihin. Voima jakso ollut päällä ja nyt kun paikat reistailee niin tein pumppitreeniä rinnalle kevyesti. Aivan saatanan kipeet, en ole tällastakaan kokenut.:D

Jotenkin se "terve" kärsii pienen inflaation joutuessaan joukkoon "ruma, tyhmä ja köyhä" :rolleyes: "Sairas" taas ei kuulosta paskemmalta, mikäli sillä on völjyssään "kaunis, fiksu ja rikas".

Ai miten niin tämä mun epätoivo haisee Ruotsiin asti?

Mätäpatti kainalossa sen kuin kasvaa. Ei tietenkään siinä kohtaa missä on leikattu haava, vaan kaksi senttiä vieressä :jahas:

Täytyy aamulla lähteä taas lääkäriin, taita tulla toinenkin aukko hikikuoppaan. No eipä tarvitse mennä töihin..

Vittu kun vituttaa niin maan vitusti exän tuon vitun kusipään käytös, ei vain voi vittu painua vittuun mun elämästäni vaikka itse lopetti suhteen yms. Vittu että alkaa hihat palaa.

Täytin 20 :curs: surullista miten nopeasti sitä ihminen vanhenee :( meikäläistäkään enää teiniks voi haukkua..

Täytin 20 :curs: surullista miten nopeasti sitä ihminen vanhenee :( meikäläistäkään enää teiniks voi haukkua..

Itsellä 21 mittarissa ja pienoista ahdistusta myös havaittavissa. Näkyy myös mukavasti siinä, että miettii aina välillä onko opiskelemassa oikeaa alaa ja mitä haluaa elämältä :rolleyes: Tosin nuo tuntuu menevän aina ohi ja sitten se elämä maistuu taas paremmalta. Sitä virhettä ei ainakaan kannata tehdä, että jää murehtimaan teinivuosia ja käyttää ajan siihen.

Itsellä 21 mittarissa ja pienoista ahdistusta myös havaittavissa. Näkyy myös mukavasti siinä, että miettii aina välillä onko opiskelemassa oikeaa alaa ja mitä haluaa elämältä :rolleyes: Tosin nuo tuntuu menevän aina ohi ja sitten se elämä maistuu taas paremmalta. Sitä virhettä ei ainakaan kannata tehdä, että jää murehtimaan teinivuosia ja käyttää ajan siihen.

tottahan se on ettei tätä kannata jäädä murehtimaan- sillon tulee vaan enemmän ryppyjä x) mut ois se silti kivaa olla vielä joku 17-18v. ja pysyäkin sen ikäisenä :) noh, se siitä. Nyt ei enää märehditä:rolleyes:

Hitto kun tekis mieli ostaa kunnon järrkäri ja alkaa ihan tosissaan opettelemaan kuvausta, mutta vitut mulla mitään rahaa ole!!! Voishan ton auton myydä, mutta sitte ei pääsis mihinkään...

autodesk inventor...... paska ohjelma

Back
Ylös Bottom