Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.

Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois sairaalasta, ja seuraavat 4 viikkoa pitää pysytellä poissa punttien luota :mad: Tosin tavallista buranaa vahvemmat kipulääkkeet vähän "keventää" oloa :hmmm:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Vituttaa niin ankarasti...

Aloin tekemään ojentajia uudella ja ihmeellisellä suoritustyylillä taljassa, ja VARMAANKIN suoritustapa oli jotenki väärä, kun nyt on ihan PERKELEEN kipeä oikee olkapää. Olkavarren nostaminen yli vaakatason koskee järettömästi, ja treenit uhkaa kusta pahasti. Niin ja orudisgeelistä ei oo vitunkaan hyötyä :mad2:

No mulla on o.olkapää taas menossa leikkaukseen :mad:

onneks jalkoja voi tehä vaikka kyykky on siinä ja siinä voiko olkapään kanssa tehä sitä mutta yritys on kovaa

Vituttaa:

1. Avovaimo petti:mad2:
2. Muuttohässäkkä yhdellä kädellä
3. Treenit 5 viikko viturallaan, kun käsi paketissa
4. Käsi paketissa

Tarkennus 1. kohtaan: Käden murtuminen ei liity tähän vaan oli puhdas onnettomuus (polkupyöräilyä "pienessä sievässä").

1. Eiliset megabailut meni ohi, koska tänä aamuna oli tentti.
2. Mummo, joka päätti hypätä raitiovaunun alle jotta minä myöhästyisin tentistä.
3. Tentistä myöhästyminen.
4. Michael jacksonin menot ja Kemopetrolin tulot.:mad2:

1. Olkapäästä kuulu snackle, crack, poks! Nivelsiteet otti vähän itteensä.

2. Töissä tarvis tehä seuraavat 3 viikkoa 10 tuntista työpäivää kun on niin vitusti hommia, kiinnostuksen taso on nolla, en tee.

3. Alaselkä on jumissa.

4. Koira söi tohvelit.

Originally posted by Johnnyboy
Vituttaa:

1. Avovaimo petti:mad2:

Tsemppiä Johnnyboy! Vittumaisempaa tekoa ei toiselle olekaan.

Toisaalta hyväkin päästä eroon ihmisestä, joka ei nähtävästikään sovellu parisuhteeseen.

Yeah!
1. tytsky on 7000km päässä
2. hanska ei kasva
3. pään ympärillä pyörivät lepakot *huiskii lätkällä*
4. kaupan kassa ei tervehtinyt tai kiittänyt mua :mad2:

Vituttaa kun polvi alkaa taas ryttyillä - vasta 3 kuukautta hoitanut niitä suurella pieteetillä (tulehdus jonkun pöpön jälkitautina), alkanut pikkuhiljaa kuntouttaa jalkalihaksia (odotellen innolla koska pääsee tositoimiin) ja nyt ne ...tanan polvet TAAS kipeytyy, ...kele! Että sikäli!
:mad2:

Eli jatkan taas tätä rinta-hauis treeniä seuraavat pari kuukautta. Kohta mut siis tunnistaa helposti siitä että koivet on kaksi ruipeloa kepakkoa ja yläkroppa hervottoman suuri...:rolleyes:

Mutta ottaa silti vähemmän pattiin kuin eilen koska tänään on perjantai, se edes vähän lämmittää mieltä.

Mua ei just pahemmin vituta mikään. Tai no ehkä se että oon jotenkin onnistunu tuhlaamaan mielettömästi rahaa kuluneen viikon aikana. Taidan leikata korttini poikki.

1. olkapää paskana ja joutuu treenaa homojen painoilla. Voimaa vitusti, mut ei voi käyttää ja eiköhän ne kohta häviäkin taas.

2. auton ovet jäätyy, niin että ei pääse autoon sisään, tänäänkin jouduin menemään kuumalla vedellä autoon hanttimiehen puolelta jossa oli jäätynyt lumikasa. Vittu mitä taiteilua treenikassin kanssa ja ovi aukes 30cm.

vituttaa kun on ollut elohiiri saatanan saatana olkapäässä jossakin vitun pienessä lihaksessa jo kohta kaks viikkoa. Ei saa nukuttua kun olkapäällä on vähää väliä oma henkilökohtainen epilepsiakohtaus.
Ja täysikuukin tuolla möllöttää. Karvat ne vain kasvaa.
Vituttaa tämä kapitalistinen yhteiskunta. Yksiä vitun sopuleita ollaan kaikki. Tulis humanoidit ja näyttäis meille kuinka vitun pieniä me oikeesti ollaan, niin loppuis maailmasta sota ja hätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom