Vituttaa Kuin Pientä Oravaa Kun Käpy On Jäässä Ja Oksa Liukas!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli on tässä tullu nyt taas muutama kuukausi reenailtua ja sama homma ku aina ennenkin. Päätä särkee ihan vitusti. Venyttelen joka päivä, kyllä joka helvetin päivä. Lisäksi verryttelen paikat joka treenin jälkeen ja lämmittelen huolella, Mutta ei saatana auta. Hierojalla kävin ja arvatkaapa särkeekö päätä! Aina tässä saa sen pari viikkoo reenattua sit on ihan potilaana.

Nyt joku kysyy reenaanko kovaa tms. Eli: Treenaan 3-4krt/vko ja viiteen jaetulla ohjelmalla. Teen kaikki liikkeet hyvällä tuntumalla. Toistot 10-15 ja sarjoja sopivasti. (kädet 6, rinta 9 jne.) Pääliikkeissä 10-12 ja apuliikkeissä 12-15. Ja sarja painot ovat todellakin pienet eli tekniikka on hyvä sen olen kokeneemmilta kuullut.

Vaan eipä tuo helvetin pääkipu koskaan hellitä. Joo, olen lukenut ponnistuspäänsärystä ja ihan vitun salettiin sitä se on. Se kun ei vaan koskaan lopu. Ei mulla muuta, ajattelin vaan avautua vaikka täällä. Jospa vaikka löis vasaralla varpaaseen ennen seuraavaa reeniä, niin ehkä ei sitten kävis niin kovaa päähän.

Joo kaippa se reenaaminen on sitten lopullisesti lopetettava kun pää sanoo sopimuksen kohta irti tai luulen ainakin että se saattaa räjähtää. Kai niillä arvauskeskuksessa olis jotain kunnon kipulääkkeitä, vaikka morfiinia niin pystys reenaa. VOI VITUN VITTU ETTÄ VITUTTAA!!!!!!!!!!!! :wall: :curs: :curs: ja vielä kolme kertaa :david:

Jos joku tietää miten siitä pääsee eroon niin VOISITKO KERTOA VÄHÄN VITUN NOPEETA MULLEKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Missä kohtaa se kipu on päässä? Jos takaraivolla ja niskassa tuntuu sellaista tykyttävää kuumottavaa kipua, niin jännität luullakseni niskaa ja hartioita liikkeiden aikana ja kipu johtuu siitä...

tuskin tuo ponnistuspäänsärkyä on kun on jatkuvaa. itse veikkaisin että on jostain lihasjumista johtuvaa, tai sitten joku puutostila tms. sanoit käyneesi hierojalla, luulisi että se olisi auttanut.. monesti nimittäin kireät niskat aiheuttavat pahaakin päänsärkyä.

syö aspiriinia päänsärkyyn.. ja käy lääkärillä jos ei lopu?

Itsellä kireät niskat. etenkin epäkäs-, olkatreeni ja mave pistää juntturaan.
Tulee kauhee särky ja tuntuu ettei edes tajua mitään!

Huimaako sua? voi olla joku nikama sijoiltaan!.. No kyllä sen varmaan hierojakin olis huomannut..

Saattaa olla taas niitä tapauksia, että kierrät kaiken maailman osteopaatit ja ortopedit eikä mikään auta. Sit viimesenä oljenkortena meet jollekin kansanparantajalle, joka nyppäsee samaan aikaan kasseista ja vasemmasta korvalehdestä ja johan kipu lähti eikä enää palaa... :D

But seriously, syvimmät myötätunnonosoitukseni sinulle. Voin vain kuvitella kuinka tuollainen syö miestä. (Ehkä lääkäri olisi hyvä juttu... jollet oo jo kokeillut)

miullakin on välil ollu tollasta mikä hyvinkin vaikuttaa juuri ponnistuspäänsäryltä.. ihan törkeen tunne ku reenistä ei sen jälkee tuu mitää :(

Zone-sarja -42%
Dragon sanoi:
Missä kohtaa se kipu on päässä? Jos takaraivolla ja niskassa tuntuu sellaista tykyttävää kuumottavaa kipua, niin jännität luullakseni niskaa ja hartioita liikkeiden aikana ja kipu johtuu siitä...

Just näin se menee! Siis sydämenlyöntien tahdissa tykyttää. On se vaan vähän hankala olla jännittämättä kun rautaa nostaa. Vittu periksi en anna...

Nepheg sanoi:
Mee lääkäriin.

Joo. Hyvä idea, eipä tullu itellä mieleen.... Oon ton asian tiimoilta käyny elämäni aikana siellä tollattet öpaut 20 kertaa. Se sanoo aina et täs ois näitä sirdoja ja pidä taukoa. Ok. Pidän taukoa, mutta millon reenetaan jos kokoajan ollaan tauolla. Pitäsköhän siirtyä pingikseen :arvi:

Muulille!!!!

Kokeileppa hakata säkkiä 5-10 min. ennen ja jälkeen treenin. Olen aika varma, että vaivasi johtuvat niska- ja hartiaseudun jännitystiloista. Pari viikkoa tuota säkin mykytystä ja taas ollaan terveen kirjoissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käy koittamassa kiropraktikkoa, mulla oli pitkään päänsärkyä USEIN vaan sen takia että niskanikamat oli (on vieläkin aina välillä) vähän pois paikoiltaan. Venyttele päivittäin, sekin voi auttaa.

Ainakin jalkaprässiä ja penkkipunnerrusta reenatessa on ihan turhaa jäkittää päätä ylöspäin ja jännittää niskaa. Molemmissa liikkeissä sitä kyllä näkee saleilla (ja kehonrakennuslehtien reenikuvissa prot myös) tehtävän. Vaikea käsittää, miksi. En tiedä, onko tästä kohdallasi kyse, mutta jos on, niin eikun niskaa ja päätä penkkiä vasten vain.

Mulla oli joskus samoja oireita kauan sitten.Kroonista mutta ei joka päivä.Piti käydä säännöllisesti hierojalla vaikka siitä ei ollut pitemmän päälle apua.Syynä silloin olivat ikuiset pyramidit,homojen hommana pidetyt kevyemmät viikot ja huono lihashuolto.Minusta tuli hieronta-addikti.Vierotin itseäni siitä ns. homojen hommana pidetyllä kevyellä viikolla ,vaihtelevilla treeneillä ja säännöllisellä venyttelyllä.Hierojalla käyn nykyään tooosi harvoin ja silloinkin eri kerroilla jalat jne.Et siis vielä ilmeisesti ole oppinut tuntemaan kehoasi ja miten se reagoi.

iivili sanoi:
Ainakin jalkaprässiä ja penkkipunnerrusta reenatessa on ihan turhaa jäkittää päätä ylöspäin ja jännittää niskaa. Molemmissa liikkeissä sitä kyllä näkee saleilla (ja kehonrakennuslehtien reenikuvissa prot myös) tehtävän. Vaikea käsittää, miksi. En tiedä, onko tästä kohdallasi kyse, mutta jos on, niin eikun niskaa ja päätä penkkiä vasten vain.

Tämä pitää paikkansa, itsekin näin tein joskus 3 vuotta sitten ja päätä särki välillä ihan mukavasti. Piti oikein opettelemalla opetella pitämään sen pää siellä penkissä kiinni. Ja tämän kun oppi niin ne kivut hävis siinä.

Photsku sanoi:
Saattaa olla taas niitä tapauksia, että kierrät kaiken maailman osteopaatit ja ortopedit eikä mikään auta. Sit viimesenä oljenkortena meet jollekin kansanparantajalle, joka nyppäsee samaan aikaan kasseista ja vasemmasta korvalehdestä ja johan kipu lähti eikä enää palaa... :D

Niin, en tiedä sitten luetaanko akupunktiot näihin kansanparannus hommiin. Mut kuitenki, mulla ollu niskat jumissa tosi pitkään ja aina välillä reenin aikana kuulu risaus ja tiesi ettei pää käänny seuraavana päivänä. Siinä sitten vedeltiin dolania naamaan seuraavat kolme päivää, et sai taas pään liikkumaan. Kyllästyin sitte ku mikään ei tuntunu auttavan ja tilasin ajan akupunktioon. Voin kyllä sanoa, et en uskonu sen tehoon pahemmin mut eipä siinä ois menettäny ku rahaa pikkasen. Siellä se kyseli ensi vaivoja ja sitte tökki neuloja selkään käsiin ja isovarpaaseen :D , 30min makoiltiin ne paikoillaanm sitte neulat pois ja kotio. Mut ihme kyllä tuntuu et se sai niskat auki ekaan kertaan vuoteen. Kannattaa kokeilla ainakin mun kokemuksen perusteella. Uskomattoman raukee olo oli sen jälkeen mut eipä niskat oo vihotellu samalla tavalla enään. Aion mennä toistekki jos jotain samankaltasia vaivoja ilmenee.

Olen itsekin ollut akupunktiossa vuosia sitten jokusen kerran ja auttoi minullakin hyvin. Mulle vielä sanottiin, että ei saa mitään treeniä tehdä heti seuraavana päivänä, mutta paskat mä sitä uskoin. :david: Eikä oo varmaan koskaan ollut niskat niin kipeet kun sen treenin jälkeen, eli kantapään kautta piti tämäkin oppia. Mutta kannattaa kokeilla sitä akupunktiota.

Tuttu ongelma minulle. Koko vitun vuosi on mennyt päänsäryssä ja niskajännityksessä.
Alkuvuodesta relaksanttia ja akupunktiota. Koulukiireiden keskellä näistä ei kauheasti ollut apua.
Vaiva parantui pariksi kuuksi ja kroonistui taas kesällä. Kesällä löysin erittäin hyvän urheiluhierojan, joka ymmärtää myös saliharjoittelun päälle. Hänellä kerta kaksi viikossa puolitoista kuukautta. Sieltä läksin sitten osteopaatille, jolla käyn kerran kolmessa viikossa. Pimeää touhua, mutta auttaa! Niskat ovat paremmat mutta duunissa päivän istumisen jälkeen pahenevat aina. Ja treeni on helvetin kevyttä tätä nykyä...

Kannattaa alkaa venytellä KOKO kehoa miltei joka päivä!!
Osta Emgesania (magnesium) ja voit aluksi lastata tuotetta esim.4-5 nappia ekana iltana...loistava paikallisapu. Venyttele kokeeksi jalkoja ja pakaroita paljon. Mulla ongelma piilee osteopaatin mukaan lannerangan väärässä asennossa. Eli alhaalla, ei ylhäällä.

Ja salit miettisin todellakin tuossa tilanteessa uusiksi. Eli kipua aiheuttavat pois ja uudet tilalle. Myös treenin kovuutta kannattaa miettiä.

Jos puhumme kivuistasi siis, emme ultimaattisesta massasta;)

Mun yks kaveri sano et jos särkee päätä ni kannattaa lähtee juoksu lenkille. En tiiä sitte toimiiko. Tietty jos joutuu joka sarjan jälkeen lähteen lenkille ni saattaa ruveta pitemmällä tähtäimellä hieman tuota noin ketuttamaan.

juotko vettä liian vähän?omasta kokemuksesta voin sanoa että vähintään 3 litraa vettä pitää juoda päivässä ettei pää tule kipeäksi ja se veden juonti parantaa muutenkin oloa ja lihasten aineenvaihduntaa.

Back
Ylös Bottom