Vitun paska perkele VR, osaako joku neuvoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Mun avokki on jumissa Loimaan juna-asemalla, kun on tulossa Helsinkiin. Siellä vaan on kaikki junavuorot peruttu, yhtään tiedotuksia ei missään, VR:n puhelinpalvelu, joka maksaa EURON per puhelu, katkaistaan, kun palvelussa on ruuhkaa.

Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Miten saan avokin kotiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meneehän sieltä niitä VR:n korvaavia busseja, muttakun ei ole mitään tietoa milloin niitä menee ja niidenkin kanssa joutuisi ensiksi menemään Loimaalta Toijalaan sillä bussilla (olettaen, että se kulkee junan reittiä) ja sitten Toijalasta Hämeenlinnaan toisella bussilla ja sitten junalla Hämeenlinnasta Helsinkiin. Siinähän menee 250 vuotta ennen ku pääsee himaan.

Vittu räjähtää pää, kun me ollaan KOKO PÄIVÄ SEURATTU NIITÄ VITUN Vr:n sivuja ja siellä on lukenut perutut junat ja nyt ei enää luekaan, joten oletettiin, että ne kulkee!

AAAARRGFRHHJ

19:16 Loimaa 19:55 Turku Pikajuna 928
20:00 Turku 21:57 Helsinki InterCity2 152

Ei ne ainakaan VR:n nettisivujen mukaan ole peruttu. Vai missä se pitäisi lukea?

Tampere–Turku-junat korvataan linja-autoilla. Lähiliikenteen junat kulkevat Riihimäen ja Helsingin välillä normaalisti.

Eiköhän sieltä bussi tule.

Joo kai se tulee, mutta MILLOIN se tulee.

Mun mielestä on kohtuutonta, että 1,5 tunnin matka Loimaalta Helsinkiin vie tämän typerän sekasotkun takia useita tunteja.

No nyt lukee, että 18.44 juna Kuopioon on peruttu. Auttoipas paljon. Voi vitsit, että auttoi paljon.

Tästä nyt tuli tämmöinen minun oma raivoamisketju, mutta kun suututtaa niin vitsin sikana.

Yksi hyvä vaihtoehto olisi tulla Forssan kautta. Sieltä ainakin busseja varmaankin riittää Porin tietä pitkin jos sinne jotenkin pääsee.

Nyt se soitti, että pääsi siihen VR:n bussiin, joka menee Toijalaan, jonkun ihme mutkan kautta.. Se bussin työntekijä ei tiedä mitään junalinjoista.

Forssasta & Forssaan on varmaan Suomen paskimmat yhteydet tänä kesänä. Poriin nyt menee jonkin verran ja itsekin oon mennyt, mutta siihen se sit jääkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom