Vittuilun SM-kisat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittuilu onkin lähinnä naisen sukuelimestä muistuttavaa aktiviteettia mitä moiset lörppökikkelit tulevat ikinä kokemaan. Siihenkin olette kykenemättömiä.

No, osa on varmaan pimpsaa lähellä ollut sentään syntyessään. Senkin taisitte tehdä perse edellä, eli samassa asennossa kuin miten viikonloput kuluu ruotsin sukulaisten kanssa viipeltäessä. Tai mistäs sitä tietää, herrojen naama kun erehdyttävästi muistuttaa takapuolta. Karvoitus ja hajukin on samankaltainen naamassa ja peräpäässä. Äänenne on sentään kimeä, toisin kuin persreikänne sonaatit, jotka pörisevät käytössä löystyneestä hanurista kuin väljä veekasi.

Pitäisiköhän osallistua?

Kannattaa tuc jo osallistua sen vuoksi, että voisit kokea ensimmäisen poromiehen vittuilevan sut suohon kahdesta päästä yhtäaikaa sellaisella rytinällä, ettet vielä kisan jälkeenkään tietäisi kumpi oli kumpi.

Pientä nostoa... Kuinkas moni pisti nuo testivittuilut menemään? Monikohan tuonne finaaliin pääsee?

edit. Jaa, tuollahan lukikin että 16 pääsee finaaliin. Kattaakohan tuo sekä karsinnoissa käyneet vai pelkästään netin kauttaa huudelleet?

Jaa, kannattaa varmaan lukea nuo sivut niin löytää...

Kerpeleen kerpele, olis paikka tuonne finaaliin mutta ei oikeen pääsis paikalle. Ja pitää vielä huomiseen puoleen päivään mennessä ilmottaa tuleeko paikalle vaiko eikö. Sattukin olemaan just huonona päivänä.

Tosin nurinhan mut ois vittuiltu sielä, mutta oispahan saanu kuulla laatuvittuilua päin näköä, sitä kun harvemmin kuulee :)

Just jouduin perumaan tuon finaalipaikkani, sattuki perkeles just huonole päiväle nuo finaalit. Jos joku on tuolla paikan päällä katselemasa, nii huuteloikaa sitten tähän ketjuun jotta osasko ne palikat edes vittuilla vai menikö se pelkäksi päänaukomiseksi.

Kävikös kukaan katsastamassa oliko siellä aitoa vittuilun meiningiä vai menikö se vain amatöörimäiseksi päänaukomiseksi?

haha pitäis melkeen käydä aina käsiks kun ei vittuilemalla pärjäis :D

eli ei kiitos

heh miten ei ollut yllätys että nainen voitti tuon kilpailun...:rolleyes:
?

Itse en ole tavannut yhtään naista joka osaisi vittuilla muuten kuin huutaen, kiroillen ja mauttomuuksia jankaten :dance:(jotka myös yleensä rupeavat itkemään jos rupeaa vastaan sanomaan :hyvä: )

?

Itse en ole tavannut yhtään naista joka osaisi vittuilla muuten kuin huutaen, kiroillen ja mauttomuuksia jankaten :dance:(jotka myös yleensä rupeavat itkemään jos rupeaa vastaan sanomaan :hyvä: )

Jaa.. no minä näen tämän vittumaisena käytöksenä= vittuiluna:D

Eikö tuosta skabasta nyt ole sitten minkään valtakunnan videomateriaalia saatavilla? En itse ainakaan löytänyt joskus googlaamalla. Olisi kohtuullisen hilpeää seurata noita paikan päältä, jos kilpailijoiden ulosanti ei ole mitään "darrainen Jyri viisitoista vee puolustaa daaminsa kunniaa snägärillä" -tasoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom