Vittu tää on jo kohta noloa...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiä minne osastolle tää teksti olis pitänyt laittaa mut onko kellään muulle toinen käsi isompi HUOMATTAVASTI ku toinen?
Oon aina treenannu molempia käsiä yhtä paljon,tietysti.
Mut pitää varmaan alkaa treenaan toista kättä enemmän ku toista?:eek:
Ku tosiasia on et esim.hauis ja ojentaja on oikeas kädes paljon pienempiä?Osaiskohan joku muutakin ku aukoa päätä?

Itselläni taas toinen rintalihas on huomattavasti suurempi kuin toinen. Voimatasoissa en ole kyllä huomannut mitään eroa. Paskaaks sillä niin väliä jos toinen on suurempi. Onneks ei ole niin et toinen on pienempi.

mulla on siivissä ja hauiksissa heittoa.
vasen hauis on 1~~1.5cm suurempi kuin oikea ja kaikissa vedoissa ei tahdo saada tuntumaa vasempaan siipeen.

joo onhan noita,toinen rintalihas suurempi,oikea käsi pidempi ja isompi,toinen latsi isompi ja yleensäkin ei saa tuntumaa yhtä hyvin vasempaan puoleen kuin oikeaan...

mutta elämä on LAIFFIII :D

Schwarzeneggerillä sanottiin joskus olevan maailman täydellisimmin kehittynyt vartalo (jonkin vuoden Guinnesin ennätystenkirjassa oli maininta), mutta katsopas sen hauiksia. Toinen on isompi kuin toinen. :kippis1:

Minulla on myös toinen käsivarsi sentin isompi kuin toinen, mutta silti se isompi (=vasen) käsivarsi on heikompi. :confused:

Pyrin kuitenkin treenaamaan molempia tasapuolisesti yhtä paljon. Josko tuo kokoero sitten ajan kuluessa tasoittuisi.

Joku väitti että vasen hanska on yleensäkin hiukan oikeeta paksumpi, koska siinä on enemmän rasvaa.
Oikeetahan yleensä enemmän käytetään, mutta en tiedä onko paikallinen rasvan palaminen edes mahdollista(?).

Voithan kokeeksi sitoa oikean käden selän taakse esim. kuukaudeksi ja mitata uudestaan.

Originally posted by eno
Joku väitti että vasen hanska on yleensäkin hiukan oikeeta paksumpi, koska siinä on enemmän rasvaa.
Oikeetahan yleensä enemmän käytetään, mutta en tiedä onko paikallinen rasvan palaminen edes mahdollista(?).

Voithan kokeeksi sitoa oikean käden selän taakse esim. kuukaudeksi ja mitata uudestaan.
Rasva nyt ei vaan pala paikallisesti..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos se toinen käsi on nyrkkikyllikin varsi, ja määrällisesti suuren aerobisen johdosta ei palaudu kunnolla :hmmm:

joo kyllikki kasvattaa vain toista kättä, jos ei käy vieraissa vasuripirkossa:kippis1: :hmmm:

Originally posted by Dolph Lunkreeni
Itselläni taas toinen rintalihas on huomattavasti suurempi kuin toinen. Voimatasoissa en ole kyllä huomannut mitään eroa. Paskaaks sillä niin väliä jos toinen on suurempi. Onneks ei ole niin et toinen on pienempi.

:lol2: ..voi pieru..paras juttu aikoihin:lol2: positiivisuus kunniaan!!

..:lol2:

no kai se sit vaan on "normaalia"!
jos tajusin oikein niin kaikki vasemman puolen elimet on isompia,
mutta mulla on kuitenkin oikea kives isompi...:(
noh....nyt tuli taas mauttomuuksia....:cool:

Originally posted by rautahaba
no kai se sit vaan on "normaalia"!
jos tajusin oikein niin kaikki vasemman puolen elimet on isompia,
mutta mulla on kuitenkin oikea kives isompi...:(
noh....nyt tuli taas mauttomuuksia....:cool:

Jepjep, mulla on oikea oikea hauis korkeampi, mutta pienempi kuin vasen - ja olen siis oikeakätinen. Mutta: vasen palli dominoi selvästi. :eek:

Back
Ylös Bottom