Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Ja näin kalat saivatkin ominaistuoksunsa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, jos maailman paskin rengas ja sanat mukavuus, kestävyys sekä suorituskyky yhdistetään samassa asiayhteydessä, niin kyllä ainakin minulla on naurussa pidättelemistä.
 
Noh, jos maailman paskin rengas ja sanat mukavuus, kestävyys sekä suorituskyky yhdistetään samassa asiayhteydessä, niin kyllä ainakin minulla on naurussa pidättelemistä.

Juu mä en tiennyt renkaan laadusta mitään *juoksee äkkiä pihalle tarkistaa omat fillarit...huh marankoonit, laadun tae:dance:*
 
Noh, jos maailman paskin rengas ja sanat mukavuus, kestävyys sekä suorituskyky yhdistetään samassa asiayhteydessä, niin kyllä ainakin minulla on naurussa pidättelemistä.
Juu, vähän kuin sunnyistä sanoisi "kestävä runko ja pyöreä kulutuspinta". Varmaan puolet noista on runkovikaisia.

Mutta nää jutut ei kuulu kyllä vitsiketjuun. Kukaan muu ei löydä tolta sivulta mitään hauskaa.
 
kaveri osti kuutraitit omaan dx:sä. alko kuulemma sekin paska sutimaan kuivalla asfaltilla
 
One day a man went on a business trip to Florida.

He had saw this hooker and he asked "How much for a hand job?"

The hooker replied "100 Bucks"

The man said "100 Bucks, That's a lot of got damn money"

So the hooker pulled him to the side and said "See that Mercedes, I paid for that by giving hand jobs."

So he gave her the money and received the best hand he had ever had.

The next day he sees her and asks "How much for a head job?"

She said "200 dollars"

"200 dollars that's a lot of money"

She pulled him to the side and said "You see that yahat by the pier, I paid for that yahat by giving head jobs."

So he gives her the money, and get the best head job of his life

On hist last day in Florida he returns to the hooker and says "The hand job was good, the head job was great how much for the whole package."

"1000 dollars'

"1000 dollars that's a lot of god damn money"

So she pulled him to side and said "You see that island, I could afford that if i had a pussy."
 
Oikea versio on nakurannalta, tämä vitsi on levinnyt aivan älyttömästi. Hollowman leffasta aikoinaan bongasin :)

Ei tälle varmaan ole mitään oikeaa versiota. Vitsi on vanhempi kuin miekka ja kivi.

Näkymätön mies on H. G. Wellsin 1897 kirjoittamasta tieteiskirjasta. Wikipedian mukaan vuonna 1938 julkaistiin ensimmäinen versio nykyisestä Teräsmiehestä Action Comics-sarjakuvalehdessä. Ikivanhoja juttuja kuitenkin ja tuttuja varmaan jo joillekin isovanhemmillemme ennen Talvisotaa ja ainakin sotien jälkeen syntyneille vanhemmillemme. Kissanainenkin on jostain 40-luvulta sotien aikaan.

Veikkaan että samaa vitsiä on naurettu vanhana jo vaikkapa 60-luvulla pilveä poltellen heinäpeltoversiona tai jopa 40-luvulla maailmansotien aikana sotilasparakeissa iltalomahuvina.
 
Annetaan oma panostus tännekkii,luultavasti vanhalla mut menköön.

Manne meni työvoimatoimistoon kysymään töitä. Virkailija sanoi:"Olisi yksi toimitusjohtajan pesti. 10000€/kk,työsuhde auto ja paljon matkustelua." Manne tokas:"Nyt sie narraat" johon virkailija:"Ittehä sie alotit"
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom