Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vittu mitä paskaa.

mitä blondi teki tamponilla? laitto sen pilluunsa :hyper::hyper:HAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAA:hyper:
 
Ilmeisesti joka viides ihminen maailmassa on kiinalainen. Minun perheessäni sattuu olemaan viisi ihmistä. Minä en ole kiinalainen, joten yksi heistä muista varmaan on. Onkohan se äitini, isäni, isoveljeni Pekka vai pikku veljeni Lee Yung Wu?

Varmaan Pekka.

Taso laskee vaan laskemistaan...
 
En tiedä, että mitä sieniä porukka täällä syö, mutta nyt jumalauta bannit jokaiselle, ketä postaa itsekeksimän vitsin! :D Oon aikalailla vakuuttunut siitä, että jonkinlainen pohjakosketus on saatu juttujen huonoudessa. :D
 
On ollut täällä puhetta "itsekeksimistä vitseistä", niin nyt on pakko ihmetellä oikein tekstaten, että kuka ne hyvät vitsit sitten keksii? Kai nekin ihmisten keksimiä on, joten myös ne on jonkun itsekeksimiä. Periaatteessahan siis ei voida etukäteen sanoa, että älkää postatko niitä omakeksimiä vitsejä.

Eikä nyt tarvitse vetää kuitenkana herneitä, vähän kieliposkella kirjoittelen vain kun tuli mieleen. :D
 
No ite oon keksiny tämmösen vitsin tai tää on oikeestaan tällanen juttu ettei oikeen tiiä mitä tekis tai sanois jos omalle kohdalle osuis.

Eli heräisit kotoa jonkun todella ruman naisen vierestä ja morkkis on valtava.
Haluat naisen pois asunnostasi.
Menet keittiöön ja kokeile vanhaa kikkaa noudattaen huutaa "Ottaoko huora puuroo???!!"
Nainen vastaa "Kiitos, voisin vaikka ottaakin!"
Siinä sitten mietit että ei helvetti, olenko minä vielä maksanutkin tuolle naiselle viime yöstä?

Sitten onkin vielä isompi morkkis. :D
 
Periaatteessahan siis ei voida etukäteen sanoa, että älkää postatko niitä omakeksimiä vitsejä.
Periaatteessa vitsin keksijä voi kertoa näiden viimeisimpien itse keksittyjen vitsien perusteella vitsinsä vaikka viidelle kaverilleen ja jos yksikin näistä kavereista pitää vitsiä hyvänä, niin sitten sen voi postata. Nämä parin viimeisen sivun itse keksityt vitsit ovat vain yksinkertaisesti kuraa! :D
 
On ollut täällä puhetta "itsekeksimistä vitseistä", niin nyt on pakko ihmetellä oikein tekstaten, että kuka ne hyvät vitsit sitten keksii? Kai nekin ihmisten keksimiä on, joten myös ne on jonkun itsekeksimiä. Periaatteessahan siis ei voida etukäteen sanoa, että älkää postatko niitä omakeksimiä vitsejä.

Eikä nyt tarvitse vetää kuitenkana herneitä, vähän kieliposkella kirjoittelen vain kun tuli mieleen. :D

Ei ainakaan kukaan täällä...
 
^Toi oli itseasiassa jo aika hauska vitsi. :D
 
Eli heräisit kotoa jonkun todella ruman naisen vierestä ja morkkis on valtava.
Haluat naisen pois asunnostasi.
Menet keittiöön ja kokeile vanhaa kikkaa noudattaen huutaa "Ottaoko huora puuroo???!!"
Nainen vastaa "Kiitos, voisin vaikka ottaakin!"
Siinä sitten mietit että ei helvetti, olenko minä vielä maksanutkin tuolle naiselle viime yöstä?
Vielä parempi kikka on ennen baariin lähtöä piilottaa kaikki peilit asunnosta. Kuitenkin raahaat kotiin jonkun hoidon, ja aamulla kun se herää tukka pystyssä ja haluaa kaunistautua, se kysyy tietysti: "Missä täällä on peili?" Huudat sille sohvalta, että: "Vittu hississä!" ja avaat uuden krapulakaljan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom