Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Omat vitsit on parhaita :D

Jos täällä olisi kaksi vitsiketjua eli vitsit ja sitten itse keksityt vitsit, niin noiden teidän vitsien perusteella en koskaan avaisi itse keksittyjen vitsien ketjua. :D

V*ttu mitä paskaa! :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ei kannata keksiä itse vitsejä. Tämä on wanha mutta kerrotaan silti:


Mies ajoi autolla seitsemän vuotiaan tyttärensä kanssa kun äkkiä edellä ajavasta autosta lennähti tekopenis ikkunaan.
- Iskä, mikä tuo oli, tytär kysyi.
- Varmaan vain joku hyönteinen, vastasi iskä.
- Olipa sillä iso kulli, tytär ihmetteli.

:D
 
Baariin käveli mies, joka suunnisti suoraan baaritiskille: Tuplaviski! Baarimikko kaatoi miehelle tuplaviskin ja mies kulautti sen kurkkuunsa pohjanmaan kautta, pyyhkäisi suutansa ja sanoi: - Hitto että oli hyvä peruuttaan. Toinen samanlainen!
Baarimikko kaatoi toisen samanlaisen ja taas mies kumosi sen kurkkuunsa, pyyhkäisi suutansa ja sanoi: - Vittu että oli hyvä peruuttaan. Samanlainen! Baarimikko ihmetteli hiukan mutta kaatoi miehelle tuplaviskin.. Ja taas mies joi viskin, pyyhkäisi suutaan ja sanoi: - Ei perkele että oli hyvä peruuttaan. Samanlainen!
Nyt baarimikko ei voinut enää hillitä uteliaisuuttaan vaan kysyi samalla kun kaatoi tälle uuden tuplaviskin: - Mikä nyt noin kovasti risoo?

Mies pyöritteli viskilasia kädessään ja kertoi: - Olin tuossa viereisellä pikkukadulla peruuttamassa 22-metristä rekkaa taskuun, ja paikka oli sen verran tiukka ettei se tahtonut millään onnistua. Siinä edestakaisin vekslatessani tukin tietenkin ensin oman kaistani liikenteen ja vähitellen myös toisenkin kaistan. Takanani olevan pakettiauton kuljettaja alkoi soittaa torvea, mistä tietenkin hermostuin entistä enemmän, ja peruuttaminen meni vieläkin enemmän pieleen. Sitten se kuski alkoi näytellä käsimerkkejä, joihin tietenkin vastasin. No, pakettiauton kuski lopulta hermostui täysin, tuli rekkani nupille ja kiskaisi oven auki. "Miten ihmeessä moinen tumpelo on voinut saada edes ajokortin, saati sitten luvan ajaa tällaista rekkaa?!", kuski huusi päin naamaani. Minähän tietenkin hermostuin siitä ja vastasin: "Jos sä kerran luulet olevasi niin hyvä peruuttamaan niin pistäppäs kuule rekka kerralla parkkiin niin mä otan sulta tunnin suihin!" Tarinan kerrottuaan mies kulautti viskin pohjanmaan kautta, pyyhkäisi suutaan ja sanoi: - perkele että oli hyvä peruuttaan...
 
Mikä SM-liiga joukkue on paras pelaamaan korttia?
-Jokerit

Mitä Roope Ankka maksoi palkaksi?
-Lämpimän kädenpuristuksen

Kuka on pelottavin artisti?
-Rob Zombie
 
1. Jeesus sovitti syntimme mutta kuka oli sanoittaja?


2. Kun Orvi oli syntynyt, hänet oli heti kiidätetty pois vanhempien nähtäviltä. Myöhemmin vanhemmat vietiin katsomaan Orvia. Heidät vietiin ensin huoneeseen, jossa oli terveitä lapsia. Siellä ei ollut Orvia, ja seuraavaksi mentiin huoneeseen, jossa lapsilta puuttui käsiä ja jalkoja. Vanhemmat ajattelivat, että eipä se niin kamalaa. Mentiin kuitenkin aina vain seuraaviin huoneisiin, joissa oli yhä puutteelliseempia lapsia. Kaikkein viimeisimmässä pedissä makasi pelkkä silmä. Vanhemmat olivat ihan tyytyväisiä, että edes silmän saivat. Silloin lääkäri kertoi, että Orvi oli sokea...
 
Papparaiset juttelivat: Yksi valitti kun ei kakka tule ennen klo 10.00. Toisella oli pissa-ongelma: Minun on aamulla oltava heti herättyäni klo 7.00 vessassa, muutoin toimitus siirtyy kivuliaaksi. Kolmas sanoi, minulla ei ole mitään tuollaisia ongelmia, kakka tulee 7.00, pissa 8.00 ja itse herään 9.00.

Mies oli pahassa pulassa unohdettuaan hääpäivänsä. Vaimo tuohtuneena asiasta: "Tuossa autotallin edessä täytyy olla sellainen lahja joka menee 0:sta 100 alle viidessä sekunnissa!" Seuraavana päivänä vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä. Paketissa oli upouusi henkilövaaka. Mies on vieläkin sairaalassa.

Mitä eroa on naisella ja lokilla? Toinen rääkyy ja räkättää, sekaantuu kaikkeen, vie kamat ja nokkii. Ja toinen on lintu.

Taisin kusta pikkusen omiin muroihin, mut ei se mitään kun oli niin hauskoja :D
 
2. Kun Orvi oli syntynyt, hänet oli heti kiidätetty pois vanhempien nähtäviltä. Myöhemmin vanhemmat vietiin katsomaan Orvia. Heidät vietiin ensin huoneeseen, jossa oli terveitä lapsia. Siellä ei ollut Orvia, ja seuraavaksi mentiin huoneeseen, jossa lapsilta puuttui käsiä ja jalkoja. Vanhemmat ajattelivat, että eipä se niin kamalaa. Mentiin kuitenkin aina vain seuraaviin huoneisiin, joissa oli yhä puutteelliseempia lapsia. Kaikkein viimeisimmässä pedissä makasi pelkkä silmä. Vanhemmat olivat ihan tyytyväisiä, että edes silmän saivat. Silloin lääkäri kertoi, että Orvi oli sokea...

Orvi pääsi teini-ikäisenä uimakisoihin. Muut uivat reppaasti altaan päästä päähän mutta Orvilla kesti ja kesti maaliin tulo. Opettaja kysyi, että mikäs Orville tuli? Orvi tähän: "korvat puutu".
 
^^ Mä oon aina luullu, että noi on Orbi-vitsejä. Mutta tuntui netistä löytyvän vielä lisäksi Orbit- ja Orvis-vitsejäkin. Olis kiva tietää mikä nyt on sitten alkuperäinen nimi.

Mutta on mulla vitsikin:

Kaksi Nokian insinööriä meni sunnuntaina pyöräilemään.

Toisella oli upea uusi maastopyörä.

- Hieno pyörä, paljonko maksoi?

- Ihan ilmainen oli.

- ???

- No, katos olin eilen kävelyllä ja sattumalta tapasin metsäpolulla osastomme kauniin sihteerin joka oli pyöräilemässä ja joka on aina hakeutunut seuraani. Oli pukeutunut pieneen toppiin ja minishortseihin. Juteltiin siinä niitä ja näitä ja jonkin ajan kuluttua sihteerikkö riisui vaatteensa ja huokasi: Saat nyt ihan mitä tahansa haluat! No tietysti otin pyörän.

- Viisaasti valittu. Se toppi ja shortsit olisivat kuitenkin olleet liian pieniä sinulle.
 
1. Nainen oli koomassa, makasi sairaalassa ja oli kytkettynä kaikenlaisiin elämää ylläpitäviin laitteisiin.
Eräänä päivänä sairaanhoitaja oli kylvettämässä koomassa makaavaa naista, kun
yhtäkkiä hän huomasi että naisen aivoissa tapahtui pieniä sähköisiä impulsseja kun hoitaja pesi hänen alapäätään.
Tästä innostuneena sairaanhoitaja ehdotti koomapotilaan miehelle, että
jos hän kokeilisi oraaliseksiä naisen kanssa, saattaisi potilas herätä koomasta!
Mies teki työtä käskettyä, mutta tunnin kuluttua hoitaja sai kauhukseen huomata että potilaan aivotoiminta
oli lakannut kokonaan ja sydän pysähtynyt.
- "Mitä tapahtui ?!", hoitaja kysyi mieheltä?
- "En tiedä, ehkä hän tukehtui", mies vastasi.



2. helinä-keiju, lumikki ja quasimodo käveli metässä. helinä mietti et onkohan se maailman pienin, lumikki et onkohan se maailman kaunein ja quasimodo et onkohan se maailman rumin. yhtäkkiä niitä vastaan kävelee heebo joka sanoo et tuolla luolassa on tietäjä joka osaa vastata teiän kysymyksiin. helinä menee ekaks ja tulee ilosena takas et jee oon maailman pienin! seuraavaks menee lumikki ja tulee pian takas ja hihkuu et jee oon maailman kaunein! sit menee quasimodo ja tulee hämmentyneen näkösenä ulos ja kysyy : KUKA VITTU ON TOMMI LÄNTINEN?


3. Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin sutenööri se vitut välittää.
 
Muut meni yli, Muhammed ali. Muut löi swingin, Vladimir putin. Muut otti taksin, John lennon.Muut osti verhoja, Tapio liinoja. Muut valitsi kaidan tien, Lea laveen. Muut oli kasvot kameraan päin, Markus selin. Muut sai töitä, Teuvo loman. Muut oli outoja, Eppu Normaali. Muut oli ankkoja, Riki Sorsa. Muut halus Eevan, Kofi Annan. Muut oli harakoita, Kaisa Varis. Muut piti näpit kurissa, Pekka Kouri. Muut kesti, Jerry Lewis. Muut oli leppäkerttuja, Wilson Kirwa. Muut osti hehkulampun Thomas ledin. Muut oli kuusia, Juhani Palmu. Juhannus oli valoisa, Vappu Pimiä. Pirjo nai Kalevin, Aira Samulin. Muut sylki pois, Leslie Nielsen. Muut oli lihaa, Arno Kasvi. Muut sanoi: "Pekka". Anneli Saul.Muut oli vapoja, anssi kela.
 
^^ Mä oon aina luullu, että noi on Orbi-vitsejä. Mutta tuntui netistä löytyvän vielä lisäksi Orbit- ja Orvis-vitsejäkin.
Orbi vitsejä nuo meilläkin oli. Siis silloin joskus 15 vuotta sitten, kun noita kerrottiin.
 
Minä taas olen kuullut Orbis-vitsejä.

"Nainen synnytti lapsen, joka syntyi keskosena. Lapsi nimeksi oli jo aiemmin päätetty Orbis. Heti lapsen synnyttyä hoitajat veivät lapsen pois eivätkä suostuneet näyttämään sitä äidille, mutta äiti vaati nähdä lapsensa. Kun nainen oli jonkin aikaa kinunnut hoitajia näyttämään hänelle poikansa, he suostuivat ja veivät naisen viereiseen huoneeseen. Huone oli muuten tyhjä, mutta keskellä huonetta oli pöytä ja sen päällä akvaario jossa lillui yksi silmä. "Se valitettavasti syntyi kuuronmykkänä eikä sillä taida tuntoaistikaan oikein toimia." Nainen mietti hetken aikaa, ja alkoi vilkuttaa Orbikselle. "Ainiin, se on myös sokea."
 
^^ Mä oon aina luullu, että noi on Orbi-vitsejä. Mutta tuntui netistä löytyvän vielä lisäksi Orbit- ja Orvis-vitsejäkin. Olis kiva tietää mikä nyt on sitten alkuperäinen nimi.

Mutta on mulla vitsikin:

Kaksi Nokian insinööriä meni sunnuntaina pyöräilemään.

Toisella oli upea uusi maastopyörä.

- Hieno pyörä, paljonko maksoi?

- Ihan ilmainen oli.

- ???

- No, katos olin eilen kävelyllä ja sattumalta tapasin metsäpolulla osastomme kauniin sihteerin joka oli pyöräilemässä ja joka on aina hakeutunut seuraani. Oli pukeutunut pieneen toppiin ja minishortseihin. Juteltiin siinä niitä ja näitä ja jonkin ajan kuluttua sihteerikkö riisui vaatteensa ja huokasi: Saat nyt ihan mitä tahansa haluat! No tietysti otin pyörän.

- Viisaasti valittu. Se toppi ja shortsit olisivat kuitenkin olleet liian pieniä sinulle.

Orbi vitsejä nuo meilläkin oli. Siis silloin joskus 15 vuotta sitten, kun noita kerrottiin.

Minä taas olen kuullut Orbis-vitsejä.

30-vuotta sitten, nuo kulkivat ORVO vitsien nimikkellä.

Olisi jotenkin loogista :

Nimen Orvo etymologia johtaa sanaan "orpo". On aika selvää, että kaikki mainitut ovat tätä juurta. Ei tietenkään ole mitenkään selvää mikä oli ensimmäinen.

On Topic:
Orvo, jolla ei ollut käsiä, eikä jalkoja. Sai joululahjaksi hyppynarun...
 
Tai!
Orbis on latinaa, joka tarkoittaa suomeksi palloa. Orbiksella -kuten mainittu- ei käsiä tai jalkoja ollut.
Olisko Orvo sitten jonkun kehittämä köyhä suomennos.
 
Tai!
Orbis on latinaa, joka tarkoittaa suomeksi palloa. Orbiksella -kuten mainittu- ei käsiä tai jalkoja ollut.
Olisko Orvo sitten jonkun kehittämä köyhä suomennos.

Vois olla tai sitten ei?:D 80-luvulla, ei kukaan kertonut Orbis-vitsejä..Tuollin ORVO- vitsit usein tapahtuivat Orpokodissa jne....



Orpokodissa oli taas joulu. Orvo sai joululahjaksi sukset ja sauvat...:(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom