Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupungissa oli uusi kultti , jotta pääsisi kulttiin , ei saisi harrastaa seksiä kahteen viikkoon.

Pastori kysyi 50v pariskunnalta , onnistuivatko he , he vastasivat , että ihan helposti. He pääsivät kulttiin.

Pastori kysyi toiselta pariskunnalta , tällä kertaa 35 vuotiailta , he vastasivat , että ekat 5 päivää oli todella helppoa , jonka jälkeen se alkoi olla raskasta , 5 päivän jälkeen he alkoivat urheilla , joten aika kului nopeasti ja he onnistuivat siinä.He pääsivät kulttiin.

Pastori kysyi kolmannelta pariskunnalta , tällä kertaa 20 vuotiailta.Mies vastasi, että ekat 2 päivää oli helppoa , sen jälkeen oli todella vaikeaa ja kun vaimo tiputti makaroonipussin ja pyllisti , eivät he pystyneet pidätellä enään.Pastori kysyi:Tajuattehan , että ette ole tervetulleita tähän kulttiin enään? Mies vastasi:"Joo , ei meitä huolita k-markettiinkaan enään"

:D :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli ilta, ja aviopari makasi vuoteessaan. Vaimon sammutettua valot ja käperryttyä peitto ympärillään nukkumaan, mies pani yölamppunsa päälle ja alkoi lukea kirjaa. Lukiessaan hän välillä kurotteli vaimonsa puolelle ja hipelöi! tämän mirriä. Mies teki tätä muutamia kertoja, mutta vain pienen hetken kerrallaan. Sitten hän aina lopetti ja jatkoi kirjansa lukemista. Vaimo alkoi vähitellen kiihoittua tästä ja arveli, että mies etsi vastakaikua rohkaistuakseen ja mennäkseen pidemmälle. Vaimo nousi vuoteesta ja alkoi stripata miehen edessä. "Miksi otat yöpaitaasi pois?",kysyi mies selvästi hämmentyneenä. "Sinähän koskettelit minua", vaimo sanoi: "Arvelin, että se oli tarkoitettu esileikiksi rakastelulle". "Höh, ei ollenkaan", mies tokaisi. "No, mitä sinä sitten kuvittelit tekeväsi?",kysyi vaimo närkästyneenä. Mies vastasi: "Minä vain kostutin sormiani kääntääkseni sivuja..."


Asiakas sanoo baarimikolle:
- Satasesta vetoa, että pystyn puremaan oikeaa silmääni.
- Lyödään vaan.
Mies ottaa lasisilmän päästään, ja puree sitä. Satanen vaihtaa
omistajaa.

Hetken kuluttua asiakas ehdottaa:
- Satasesta vetoa, että pystyn puremaan vasenta silmääni.
- Kiinni veti.
Asiakas ottaa tekarit suustaan, ja puree vasenta silmäänsä. Baarimikko
vaikuttaa nyreältä.

Jonkin ajan kuluttua asiakas ehdottaa jälleen.
- Satasesta vetoa, että pystyn kusemaan täyteen tuopin, jonka laitat
liukumaan pitkin baaritiskiä. Tippaakaan ei roisku tiskille.
Baarimikko miettii tarkkaan, mutta päättää suostua.

Mies nousee baarijakkaralle seisomaan. Baarimikko laittaa tuopin
liukuun, mies kusta lorottelee iloisesti pitkin baaritiskiä. Sattuupa
osa tuoppiinkin, valtaosa kuitenkaan ei.

- Hävisitpäs! Riemuitsee baarimikko silminnähden onnellisena.
- Tavallaan, myöntää asiakas viitaten nurkkapöydässä istuvaan,
lompakkoaan kaivavaan mieheen. Löin puoli tuntia sitten tuon kanssa
tonnin vetoa, että kusen kohta baaritiskille ja sinä olet siitä
iloinen.
 
Neljä miestä tarinoi keskenään baarissa. Yksi lähtee käymään vessassa ja muut jatkavat.

- Olin ensi alkuun huolissani, että pojastani tulisi luuseri, ensimmäinen miehistä sanoo.
Hän aloitti nimittäin autoliikkeen autonpesulinjalla, mutta hänelle annettiin mahdollisuus ryhtyä myyntimieheksi.
Hän myi niin paljon autoja, että osti ennen pitkää koko liikkeen.
Nyt hän on niin rahoissaan, että osti juuri parhaalle ystävälleen Mersun syntymäpäivälahjaksi.

- Minäkin olin huolissani pojastani, toinen miehistä jatkaa.
Hän aloitti yhden kiinteistöfirman huoltomiehenä, mutta eteni niin pitkälle, että osti koko firman.
Nyt hän on niin menestynyt, että osti juuri parhaalle ystävälleen talon syntymäpäivälahjaksi.

- Sillä lailla, kolmas miehistä lausuu.
Minun poikani aloitti lakaisemalla lattioita ja nyt hän on niin rikas,
että lahjoitti juuri parhaalle ystävälleen miljoonan arvosta Nokian osakkeita tämän syntymäpäivänä.
Tässä vaiheessa neljäs mies palaa vessasta.

Toiset selittävät hänelle kertovansa tarinoita pojistaan, jolloin mies sanoo:
- Minua hävettää tunnustaa, että poikani on minulle varsinainen pettymys.
Hän aloitti kampaajana ja on sitä edelleen 15 vuoden jälkeen. Minulle selvisi vastikään,
että hän on homo ja että hänellä on useita poikaystäviä.
Mutta on asiassa valoisiakin puolia:
hän sai juuri poikaystäviltään syntymäpäivälahjaksi uuden Mersun, uuden talon ja miljoonan arvosta Nokian osakkeita.


Rakas Mieheni

Kirjoitan tämän kirjeen kertoakseni, että jätän sinut lopullisesti.
Olen mielestäni ollut hyvä vaimo 7 vuoden ajan enkä ole saanut siitä hyvästä mitään. Viimeiset viikot ovat olleet yhtä ?%#@$ !!
Kun pomosi soitti ja etsi sinua ja kertoi, että olit irtisanonut itsesi mittani täyttyi.
Viimeisinä aikoina olet tullut kotiin, etkä ole huomannut minua ollenkaan. Olen leikannut hiukset ja laittanut kynnet. Olen valmistanut lempiruokaasi ja peräti käyttänyt seksikkäitä alusvaatteita. Mutta tulet kotiin, heittäydyt television eteen ja katsot urheiluruudun ja menet nukkumaan.
Et koskaan kerro, että rakastat minua, et halaa minua, niin jompikumpi;
Olet uskoton tai et rakasta minua enään. Oli miten oli, niin olen ulkona elämästäsi ikuisiksi ajoiksi. Jos yrität löytää minut, unohda se. Olen muuttanut VELJESI luo, toivottavasti saat ihanan elämän.

Ex-vaimosi.

Vastaus kirjeeseen...
Rakas Ex-vaimo.

Mikään ei ole ilahduttanut minua enemmän kuin kirjeesi. Olemme kyllä olleet naimisissa 7 vuotta, mutta olet ollut kaikkea muuta kuin hyvä vaimo.
Katson urheilua, että voisin välttää kitisemistä ja valittamistasi, mutta se ei onnistu niin hyvin... Huomasin, että olit leikannut hiukset ja ensimmäinen mikä kävi mielessä oli, että olet aivan pojan näköinen.
Kynsien kanssa touhaat kuitenkin koko ajan.... Äitini kasvatti minut niin että ei pidä sanoa mitään, jos ei ole jotain kilttiä
sanottavaa. Olet varmasti sekoittanut lempiruokani minun VELJENI lempiruokaan, koska en pidä läskistä.
Kun sinulla oli seksi-alusvaatteet, et ollut muistanut poistaa hintalappua. Maksoi näköjään 99:- ja minulla loppui into kun VELJENI lainasi minulta satasen päivää aikaisemmin. Toivoin, että se vain oli sattuma,mutta näköjään ei. Olen siitä huolimatta rakastanut sinua ja toivonut saamaan suhteemme toimimaan.
Ja kun voitin jättipotin lotossa viime viikolla,pystyin kuittaamaan runsaat 8 miljoonaa. Otin lopputilin ja kävin tilaamassa maailmanympäri matkan meille kahdelle, mutta kun tulin kotiin, olit lähtenyt...
Uskon, että kaikki tapahtuu syystä. Voin vain toivoa, että saat sen elämän, jonka toivot VELJENI kanssa. Olen puhunut asianajajani kanssa ja koska kirjoitit tämän kirjeen, et tule saamaan senttiäkään voitosta.
Että pidä huoli tsestäsi! NYT olen rikas kuin perkele ja vapaa kuin piru.

PS.En ole varmaan koskaan kertonut, että veljeni Erkki on syntynyt EEVANA, mutta se on tuskin mikään ongelma? Vai?
 
Arabi seisoi kerrostalon parvekkeella ja puisteli mattoaan. Suomalainen naapuri tuli omalle parvekkeelleen. Katteli hetken ja kysäs: mikä on Ahmed? Eikö starttaa? No koitappa mäkilähtöä...
 
Mitä yhteistä on Queenin kitaristilla ja jenkkiveneellä? Molemmilla on Mercury perseessä.

Reilut 20 vuotta sitten kysyttiin Elton Johnin ja moottoriveneen yhteyttä ja vastauksena oli perseessä oleva nelikymppinen Mercury. Queenin kitaristi Brian May kun ei ole mikään homo, vaan perheellinen mies ja nykyään liverpoolilaisen yliopiston kansleri.
 
Pariskunta päätti harrastaa seksiä. Nainen kyllä kostui hyvin, mutta miehellä
ei seissyt kunnolla.
Neuvokkaina he sitoivat peniksen varteen tueksi 2
lyijykynää. Sitten sisään.
Silloin pimppi sanoi: on täällä juossut isoa ja
pientä, valkoista, mustaa ja kumipukuista, mutta ei tänne ennen ole ketään paareilla tuotu!
 
Seitsemän kääpiötä meni kirjastoon, kääpiöt supisi jotain siinä aulassa ja tönivät viisaan tiskin viereen. sitten viisas kysy kirjaston tädiltä: "onko suomessa 50 senttistä kääpiönunnaa?" kirjaston täti vastasi että ei...Viisas meni takaisin ja supina jatkui ja vähän ajanpäästä viisas tönittiin takaisin tiskin luo, viisas kysyy: " no onko edes koko maailmassa 50 senttistä kääpiönunnaa???" taas kirjaston täti vastasi että ei ole...
viisas meni takaisin ja supina jatkui, vähän ajan päästä koko porukka repesi nauruun ja joku huusi "EI HELVETTI, JÖRÖ ON PANNU PINGVIINIÄ!!"

:D
 
Tytär tuli kolmelta aamuyöllä kotiin , isä tulee vastaan ja Kysyy "Oli aika raju ilta , vai?" Tytär ihmettelee ja kysyy: " Miten niin? " Johon isä vastaa: No , kun lähdin niin sinulla oli reikä vasemmassa sukassa.
tytär:Niiin? Isä: Nyt se on oikeassa

:hyvä:


....jos et tajua , mieti :hyper:
 
Perheenäiti työskenteli keittiössä ja sivukorvalla kuunteli
kun hänen 5-vuotias poikansa leikki olohuoneessa uudella
sähköjunallaan.

Hän kuuli junan pysähtyvän ja poikansa sanovan, "Kaikki
huoranpenikat, jotka haluavat poistua junasta, lähtekää helvettiin
nyt....koska tämä on päätepysäkki!
Ja kaikki ne huoranpenikat jotka ovat nousemassa
junaan, hilatkaa perseenne sisälle...juna lähtee takaisin."

Kauhistunut äiti meni olohuoneeseen sanomaan pojalleen,
"Meidän huushollissa ei tuollaista kieltä suvaita. Nyt menet
huoneeseesi ja pysyt siellä 2 tuntia. Ja kun tulet pois sieltä voit
leikkiä junallasi... Mutta tuollaista kieltä et enää käytä."

Kaksi tuntia myöhemmin poika tuli pois huoneestaan ja jatkoi junalla
leikkimistä. Pian juna taas pysähtyi ja äiti kuuli poikansa sanovan...

"Arvoisat matkustajat, olkaa hyvä ja muistakaa ottaa
tavaranne junasta poistuessa. Kiitämme teitä matkasta kanssamme,
ja toivomme, että matkanne oli miellyttävä. Toivomme, että
matkustatte kanssamme pian uudestaan."

Hän kuuli kullannuppunsa jatkavan...
"Junaan nouseville matkustajille tiedoksi; junassa ei ole
tupakkavaunua, toivomme että vietätte miellyttävän ja rentouttavan matkan
kanssamme."

Äidin jo alkaessa hymyilemään tyytyväisenä, lapsi lisäsi,
"Tiedoksi niille, jotka ovat vittuuntuneita kahden tunnin viivytyksestä,
pyydämme valittamaan tuolle huoralle keittiössä..."











Minulla on kaksitoista pulloa viskiä kellarissa pahan päivän varalle. Vaimoni ei sietänyt tätä varastoani, ja hän käski minua kaatamaan kaikki ämpäriin ja viemään kaatopaikalle. Koska mieleeni ei tullut uskaltaa vastustaa vaimoani, aloitin tuon hirvittävän tehtävän.
Otin korkin ensimmäisestä pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, lukuunottamatta lasillista, jonka join. Sitten otin korkin toisesta pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, paitsi lasillisen jonka join. Otin kolmannesta korkin ja kaadoin pois lasillisen ja loput join.
Neljännestä ämpäristä otin korkin ja kaadoin pullon lasiin, jonka sitten join. Sen jälkeen otin korkin seuraavasta lasista ja kaadoin korkin pulloon ja join lasin. Sen mentyä otin korkin pullosta ja kaadoin ämpärin pulloon ja laitoin korkin pulloon lasin kanssa ja kaadoin viskin pulloon.
Kun kaikki pullot olivat tyhjänä, tuin taloa toisella kädellä ja laskin pullot, korkit, lasit ja muut. Siitä tuli tasan 29. Ollakseni aivan varma, laskin toiseen kertaan ja sain taas tasan 74.
Kun talo meni ohitseni, laskin kaikki uudelleen ja viimeksi kaikki talo, pullot, ämpärit paitsi yhden korkin, jonka kaadoin taloon ja join pois.
 
Pari oli ollut naimisissa 20 vuotta.
Aina rakastellessa mies vaati valojen sammuttamista.
20 vuoden jälkeen vaimo päätti lopettaa tämän typerän tavan ja kesken villin romanttisen session laittoi valot päälle. Hän näki miehensä pitelemässä vibraattoria ja huusi miehelleen: "Sinä impotentti roisto! Miten olet voinut valehdella minulle kaikki nämä vuodet! Tälle on parasta löytyä hyvä selitys!"
Mies katsoi vaimoaan suoraan silmiin ja sanoi rauhallisesti:
"Minä selitän lelun, selitä sinä lapset." :D
 
What is the biggest lie in the entire universe?
"I have read and agree to the Terms of Service"
Ei. Universumin suurin valhe on: "Yksikin arkki voi riittää."
 
Kaksospoikien täytettyä 15 vuotta, isä osti pessimistisemmälle hienoja lahjoja. Positiivisemman pojan huoneeseen hän antoi lapioida hevosenlantaa.

Pessimistipoika kommentoi: "Tää on taas tätä. Ei siis niin mitään."

Optimistipojan huoneesta kuului innostunut huuto: "Näin paljon lantaa, sen ponin on oltava jossain ihan lähellä!"
 
A hippie gets onto a bus and sits next to a nun in the front seat. The hippie looks over and asks the nun if she would have sex with him.

The nun, surprised by the question, politely declines and gets off at the next stop. When the bus starts again, the bus driver says to the hippie, "If you want, I can tell you how you can get that nun to have sex with you."

The hippie of course says that he'd love to know, so the bus driver tells him that every Tuesday evening at midnight the nun goes to the cemetery to pray to the lord. "If you went dressed in robes and some glowing powder," says the bus driver, "You could tell her you were God and command her to have sex with you."

The hippie decides to try this out. That Tuesday, he goes to the cemetery and waits for the nun. Right on schedule, the nun shows up. While she's in the middle of praying, the hippie walks out from hiding, in robes and glowing with a mask of god. "I am God, I have heard your prayers and I will answer them but you must have sex with me first," he says.

The nun agrees but asks for anal sex so she might keep her virginity. The hippie agrees to this and quickly sets about having sex with the nun.

After the hippie finishes, he rips off his mask and shouts out, "Ha ha, I'm the hippie! "

The nun replies by whipping off her mask and shouting, "Ha ha, I'm the bus driver!
 
Onkohan tää vanha..

Kaks kaveria ajeli autolla ja kuski ajoi punaisia päin. Toinen kysyi että: "miks ajoit punaisia päin?". Kuski vastaa että: "Tää kulkee suvussa ja että velipoikakin ajaa näin". Taas tuli punaset valot, ja sama juttu. Sitten tulee vihreä valo ja kuski pysähtyy.. Kaveri kysyy: "miks nyt pysähdyit vihreään valoon?". Kuski vastaa että: "Sieltä saattaa tulla velipoika autolla". :jahas:
 
Mies ilmestyi pubin baaritiskille harmaa juuttipussi mukanaan.

– Tämä on toivomussäkki. Jos tarjoat paukun, saat toivoa mitä tahansa ja se toteutuu välittömästi.

Baarimestari ei uskonut pummin höpötyksiä, mutta tämä intti naama vakavana:

– Mutta tämä toimii ihan varmasti. Katso nyt vaikka tätä jättikokoista muurahaista, joka täällä on, hän sanoi ja näytti valtavaa muurahaista, joka juuri ja juuri mahtui pussiin.

Baarimikko heltyi, tarjosi paukun ja esitti toiveensa:

– Haluan miljoona dollaria.

Hetkeen ei tapahtunut mitään, kunnes äkkiä baarin ovesta astui sisään kaksi poliisia, pian kaksi lisää, seuraavaksi neljä ja kohta kahdeksan. Äkkiä poliiseja alkoi tunkea aina vain lisää niin ovista kuin ikkunoista.

Baarimikko raivostui ja huusi:

– Taitaa olla huono kuulo tuolla sun toivomussäkilläsi. Minä halusin miljoona dollaria, enkä pollaria!

– Sitä mäkin vähän epäilen. Et kai kuvittele, että minäkään olisin toivonut 30 senttistä murkkua?
 
Pedofiilien hyvä puoli?

-Noudattavat nopeusrajoituksia koulualueella.
 
Lentokone lensi tosi korkealla meren yllä. Mies hyppäsi pois koneesta. Kun pudotusta oli enää jäljellä 10m mies sanoi: Helppo se on kymmenestä metristä hypätä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom